Het is schandalig als één land een onderdeel domineert.quote:
Afschaffen of flink op de schopquote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is schandalig als één land een onderdeel domineert.
Wel vrij teleurstellend doorgaans jaquote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Matige top 3.quote:Op zondag 11 februari 2018 08:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
prima wedstrijd , niets matigs aan
Dit gaf nog wel een mooie strijd overigensquote:Op zondag 11 februari 2018 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel vrij teleurstellend doorgaans ja
quote:Op zondag 11 februari 2018 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
twitter:EurosportNorge twitterde op zondag 11-02-2018 om 08:33:49JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, TRIPPEL NORSK! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 FOR EN OPPVISNING AV DE NORSKE GUTTA! https://t.co/wVSfIBQe0d reageer retweet
Voor mij wel handig, ik heb er nog weinig van kunnen zien. En er is toch niet veel anders op dit moment.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2018 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor mij wel handig, ik heb er nog weinig van kunnen zien. En er is toch niet veel anders op dit moment.
Ik denk dat Johannes Martin en Sven definitief moet laten gaan in de strijd om het kroontje van meest succesvolle atleet op deze OS.quote:Op zondag 11 februari 2018 10:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bedoelde je dit met een Northugje? Al eindigde Petter dan ergens als 32e ofzo.
Geen vertrouwen in de andere Johannes?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes Martin en Sven definitief moet laten gaan in de strijd om het kroontje van meest succesvolle atleet op deze OS.
sprint, teamsprint, estafette is toch nog 3x goud mogelijk?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Johannes Martin en Sven definitief moet laten gaan in de strijd om het kroontje van meest succesvolle atleet op deze OS.
Ik heb vooral alle vertrouwen in Martin, die titel van Frans sportman van het jaar bij L'équipe komt er eindelijk.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in de andere Johannes?
Wel enthousiast. Kan het wel waarderen, prettig stemgeluid.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:49 schreef Falco het volgende:
Die Jan Roelfs herhaalt telkens zijn commentaar
Er is geen langlaufen vandaagquote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Niemand die langlaufen vrouwen kijkt?
Als het er is kijk ik het.quote:Op maandag 12 februari 2018 15:19 schreef FlyingEagle het volgende:
Niemand die langlaufen vrouwen kijkt?
Nilsson, zou ik prima mee kunnen levenquote:Op maandag 12 februari 2018 21:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint bij de dames? En wie hoop je dat er wint?
Laurienquote:Op maandag 12 februari 2018 21:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint bij de dames? En wie hoop je dat er wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |