Ik ga weinig missers makenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat je i.p.v. 317 missers, tegenwoordig er 286 maakt, maar daardoor ben je die krant voorlopig ook nog niet kwijt.
Jawel, dat weet ik welquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nog kippenvel van dit nummer
Niet omdat ie zo goed in elkaar zit (al is dat ook zeker niet slecht), maar omdat alle herinneringen aan Rio als lading eraan zitten. In elk reclameblok kwam deze.
Dat is ook niet zo vreemd. Een nummer hoeft ook helemaal niet zo super goed te zijn om je terug te voeren naar dat soort evenementen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon nog kippenvel van dit nummer
Niet omdat ie zo goed in elkaar zit (al is dat ook zeker niet slecht), maar omdat alle herinneringen aan Rio als lading eraan zitten. In elk reclameblok kwam deze.
In dat geval zal het allemaal wel meevallenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien mijn en jouw teksten de laatste paar posts denk ik toch dat jij er heel wat moeilijker over doet dan ik.
Anders kunnen we wel, geheel in stijl van de wintersporten, je een strafrondje laten langlaufen lopen per misser.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga weinig missers maken
Van de zomersporten denk ik dat ik het weet, waardoor ik soms iets fout zeg, maar van wintersporten weet ik vrij weinig.
Nou dan doet er eigenlijk niemand echt moeilijk over tochquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval zal het allemaal wel meevallen
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou dan doet er eigenlijk niemand echt moeilijk over toch
Bij mij is die lading verloren gegaan doordat ie in m'n playlist terecht was gekomenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd. Een nummer hoeft ook helemaal niet zo super goed te zijn om je terug te voeren naar dat soort evenementen.
Sky On Fire was bijvoorbeeld ook helemaal niet zo'n geweldig nummer (zeker live niet), maar het is geeft mij wel het ultieme OS2012 gevoel als ik dat nummer hoor.
God jah ik moest het googlenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:06 schreef Redefine het volgende:
Sky On Fire was bijvoorbeeld ook helemaal niet zo'n geweldig nummer (zeker live niet), maar het is geeft mij wel het ultieme OS2012 gevoel als ik dat nummer hoor.
Deal.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders kunnen we wel, geheel in stijl van de wintersporten, je een strafrondje laten langlaufen lopen per misser.
De titels van dat soort liedjes zullen sowieso nooit zoveel zeggen, omdat het negen van de tien keer buiten dat evenement om niet gedraaid wordt. Voor Sky on Fire moest ik ook nog even googelen, want ik wist dat het iets on Fire was, maar verder ook niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God jah ik moest het googlen![]()
Maar Don Fardon - I'm Alive heeft dat voor mij veel meer. Dat Sky on Fire hoorde je echt elke dag bij de aftiteling. Dat hebben ze in 3 weken helemaal kapot weten te draaien
Ik vind het prima. Al vraag ik mij af waarom je er waarde aan hecht om in dat/mijn rijtje genoemd te wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deal.
En dan laat je me over 2 jaar wel bij dat selecte gezelschap
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Al vraag ik mij af waarom je er waarde aan hecht om in dat/mijn rijtje genoemd te worden
Heb ik ook hoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
De titels van dat soort liedjes zullen sowieso nooit zoveel zeggen, omdat het negen van de tien keer buiten dat evenement om niet gedraaid wordt. Voor Sky on Fire moest ik ook nog even googelen, want ik wist dat het iets on Fire was, maar verder ook niet.
Dat het bij de aftiteling werd gedraaid als samenvatting van de dag, heeft er bij mij juist voor gezorgd dat bij mij voor Londen2012 staat. Maar ik kan mij voorstellen dat het bij jou juist averechts heeft gewerkt. Sowieso is iedereens gevoel bij muziek toch wel anders.
Dat ging inderdaad nergens over.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooiste van Londen 2012 vond ik de Moderne Vijfkamp en dan vooral het onderdeel Paardrijden. Jezus wat een slapstick was dat
Die voorbeelden die je noemt heb ik dat ook mee. Begon eigenlijk bij Beautiful Day tijdens Sydney. De laatste jaren hebben ze eigenlijk niet echt meer nummers waarbij ik dat hebquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor!
Net als dat nummer van Blaudzun in 2014. En nummers voor EK's en WK's. Die vergeet je nooit meer en blijf je altijd met elkaar associëren. In Beijing had de NOS dit nummer ergens vandaan getoverd, geen idee hoe
Is wel minder geworden inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die voorbeelden die je noemt heb ik dat ook mee. Begon eigenlijk bij Beautiful Day tijdens Sydney. De laatste jaren hebben ze eigenlijk niet echt meer nummers waarbij ik dat heb
Begrijpelijk. De slaap erin schieten is overigens wel mogelijk. Even vragen of je buren een pijl met slaapmiddel op je af willen schietenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook.
Zal wel niets beters te doen hebben dan wachten tot de slaap er eindelijk in schiet.
Heb het even nagevraagd, helaas hadden ze niks meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Begrijpelijk. De slaap erin schieten is overigens wel mogelijk. Even vragen of je buren een pijl met slaapmiddel op je af willen schieten
Idem.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:28 schreef Redefine het volgende:
Ik had eerst het OS gevoel nog niet echt te pakken. Maar nu ik weer een half SC topic heb volgeluld met slap geouwehoer samen met anderen zijn de Olympische Spelen voor mij ook weer begonnen
Ik heb/had het met Wenn es Passiert tijdens het wk in 2006:quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor!
Net als dat nummer van Blaudzun in 2014. En nummers voor EK's en WK's. Die vergeet je nooit meer en blijf je altijd met elkaar associëren. In Beijing had de NOS dit nummer ergens vandaan getoverd, geen idee hoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |