Ik zie nu pas de pointerquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet eerst Nederlanders in actie zien.
Zo is het voor jou tenminste ook begonnen.quote:
Fanservice noemen we datquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Die nachtbrakers hebben iig genoeg om terug te lezen straks.
Nè, niquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo is het voor jou tenminste ook begonnen.
Smaken verschillen. Ben zelf nooit een fan van haar geweest. Al komt dat ook wel omdat 'we' hier altijd doen of zij als enige clean die gedopeerde Duitsers kon verslaan. Terwijl die natuurlijk zet zozeer tot de oren toe vol zat als de rest.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nè, ni
Voor mij begonnen de OWS met Yvonne van Gennip
Joh ik was toen 14, wat kon mij heel die dopingdiscussie me roestenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ben zelf nooit een fan van haar geweest. Al komt dat ook wel omdat 'we' hier altijd doen of zij als enige clean die gedopeerde Duitsers kon verslaan. Terwijl die natuurlijk zet zozeer tot de oren toe vol zat als de rest.
Een lekker wijf heb ik het ook nooit gevonden, dus dat hielp al niet echt. Heb haar altijd ontzettend truttig gevonden. Al is dat dan vooral van de jaren erna, want tijdens die Spelen was ik zelf 6.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh ik was toen 14, wat kon mij heel die dopingdiscussie me roestenIk wist wel wat een lekker wijf was toen
Die van mij staat om 8.00 wat juist later is dan normaal doordeweeks.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Goed, wekker staat aan om 8:15, wat maarliefst 15 minuten vroeger is dan mijn doordeweekse wekker
Sooow, shots firedquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zonder je er mee te willen beledigen, maar jij past niet in dat rijtje namen voor mij nee
Dat dacht ik. Even langzaam erin komenquote:
Ik ga zo nog even paar uurtjes slaap pakken. 22:30 tot 02:00 en 03:30 tot 08:00. Vanavond rond 19:00 erin en ik ben op schemaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 03:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Even langzaam erin komen
Het rondjes schaatsen begint rond 12:00 dacht ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 03:22 schreef Joezi het volgende:
Hoe laat moet ik nou de wekker zetten voor onze TOPPERTJES!!!! ?
11.00uquote:Op zaterdag 10 februari 2018 03:22 schreef Joezi het volgende:
Hoe laat moet ik nou de wekker zetten voor onze TOPPERTJES!!!! ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 03:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het rondjes schaatsen begint rond 12:00 dacht ik.
Sjinkie?quote:
Jupquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 03:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben even slapen jongons! 08:00uur meld ik mij weer in het Langlauf topic!
Toch maar even slapen nogquote:Op zaterdag 10 februari 2018 04:05 schreef franklop het volgende:
Nu weer uurtje niks buiten de trainingen
mogelijk jaquote:
Ik ga voor 7 uur denk ik, dan even via de Player nog wat snowboarden terugkijken tot het langlaufen, primaquote:Op zaterdag 10 februari 2018 04:08 schreef franklop het volgende:
[..]
mogelijk ja
Ook na tweede heat slopestyle weer een gat. Misschien toch maar tot 7.30 dutten ofzo
strak planquote:Op zaterdag 10 februari 2018 04:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga voor 7 uur denk ik, dan even via de Player nog wat snowboarden terugkijken tot het langlaufen, prima
Ik al ruim een uur geleden. Was niet geheel de bedoeling.quote:
Duurt nog een klein uurtje.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht al een uur op het langlaufen
Ijshockey.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:01 schreef franklop het volgende:
Nu weer 2 uur weinig
Naja moet nog even ergens wat dieren eten gevenTot straks
Nog niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er nog een topic voor de medaillespiegel?
Tot straks.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 09:01 schreef franklop het volgende:
Nu weer 2 uur weinig
Naja moet nog even ergens wat dieren eten gevenTot straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |