Schansspringers zijn hier ook allemaal, die moeten ook morgen aan de bak. Emil Hegle moet zondag ook gewoon z'n ding doen. Denk dat het vooral met de koude te zien heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat wij allemaal schaatsers hebben die de komende dagen moeten presteren
Maar ja, dergelijke lui doen hier niet meequote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vallende C-sporters bij het langlaufen
Dat begrijp ik, maar als je zondag/maandag wedstrijd hebt zou je hier imo wel kunnen lopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
morgen moeten sporten. denk dat iedereen die morgen wedstrijd heeft vandaag sowieso niet meeloopt
Ik zou het ook niet doen. Je wil niet in teringkou gaan zitten bij zulke onzin.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als je zondag/maandag wedstrijd hebt zou je hier imo wel kunnen lopen.
En bijna elke sporter is medaillekandidaat, terwijl er ook lui van andere landen voor spek en bonen meedoen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
morgen moeten sporten. denk dat iedereen die morgen wedstrijd heeft vandaag sowieso niet meeloopt
Hij is er niet bij of wat?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:34 schreef Smoofie het volgende:
En waarom verraadt de president van zkorea zijn eigen land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |