Vond deze dame uit Altered Carbon wel leuk:quote:
Zo'n chick scoor ik gemiddeld op een zaterdagavond. Niets speciaals aan.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond deze dame uit Altered Carbon wel leuk:
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo'n chick scoor ik gemiddeld op een zaterdagavond. Niets speciaals aan.
Ok, Paul Huf.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:43 schreef Drugshond het volgende:
Tem de compositie is leuk. Tijdloos.
Volgens mij woon je aan de verkeerde kant van de grens.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo'n chick scoor ik gemiddeld op een zaterdagavond. Niets speciaals aan.
Hebben we hier te maken met de connaisseur?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die rechter van mij uit bekeken lijkt wel lichtelijk X benen te hebben.
Dat is K. leuke meid. Behoorlijk succesvol in de pop-rondes. Heb haar op F(eest)boek.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:47 schreef Tchock het volgende:
Mooi filtertje, die tweede. Kan zo op instagram.
Geen paardrijdster dus.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die rechter van mij uit bekeken lijkt wel lichtelijk X benen te hebben.
En ik maar denken dat ik het alleen maar kan.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:56 schreef Drugshond het volgende:
Wel grappig maakt niet uit welke discussie er aan de gang is. Ik trek alles volledig uit het lood.
Zullen we anders nog eens een poging doen om te vragen of deze vrouwen het prettig vinden dat ze nu gerate worden door Friek?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:57 schreef GSbrder het volgende:
Waarom worden hier middelmatige moppies gepost?
Omdat de rest bezet is.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:57 schreef GSbrder het volgende:
Waarom worden hier middelmatige moppies gepost?
Alsof dat telt tijdens carnaval.quote:
Volgende meet bordjes maken voor Friek van 1...10 op terras. Altijd nuttig.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zullen we anders nog eens een poging doen om te vragen of deze vrouwen het prettig vinden dat ze nu gerate worden door Friek?
Ik denk dat hun comfort afhankelijk is van de afgegeven rating.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zullen we anders nog eens een poging doen om te vragen of deze vrouwen het prettig vinden dat ze nu gerate worden door Friek?
Voor Friek, ik heb nog niks gezien van zijn tegenwoordige vriendin weet helemaal niet wat zijn smaak is.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgende meet bordjes maken voor Friek van 1...10 op terras. Altijd nuttig.
Trouw niet voor je 40 bent. Goeie Carnavalskraker.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zolang wachten, heeft zich nooit een goede kans voorgedaan?
Wan(smaak).... maar goed zonder eye-to-eye is dat geen voedingsbodem.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor Friek, ik heb nog niks gezien van zijn tegenwoordige vriendin weet helemaal niet wat zijn smaak is.
Nou geef hem even de kans met een foto te komen, ik zou het niet op mij laten zitten met zo een grote bek.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wan(smaak).... maar goed zonder eye-to-eye is dat geen voedingsbodem.
Ik zou per direct mijn account in de shredder gooien. Ik heb een andere hobby... aju.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou geef hem even de kans met een foto te komen, ik zou het niet op mij laten zitten met zo een grote bek.
Dit is demonisering volgens driekwart van het NWS topic over de kwestie.quote:
He ga je nu al, wordt het leuk ga je ervan tussen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou per direct mijn account in de shredder gooien. Ik heb een andere hobby... aju.
Ok. Vond het wel vermakelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is demonisering volgens driekwart van het NWS topic over de kwestie.
Ik zou rustig een ander account kunnen nemen mij haalt men overal eruit!quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Hahahaha.. van Friek lijkt me dit wel de verstandigste oplossing (op korte termijn).
Ja ik vind de situatie ook wel grappig, maar dat mag niet want demoniseren.quote:
Bij de eerste zin val ik al door de mand.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou rustig een ander account kunnen nemen mij haalt men overal eruit!
Ik ben geen mak schaapje welk in de kudde blijft.
Wat is het toch met die complotdenkertjes dat ze vooral alles online willen doen?quote:
Ik gok dat ze met te weinig zijn om in het dagelijks leven mensen tegen te komen die hetzelfde denken. Dus dan ben je wel veroordeeld tot het world wide web.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is het toch met die complotdenkertjes dat ze vooral alles online willen doen?
Kan me van enkele jaren terug in een BNW-thread over het vermeende gevaar van RFID implantaten die toen een hip complot-voorstelling waren, herinneren dat ik iemand erop wees dat alle eigenschappen die hij die RFID-tags toeschreef, allang in zijn GSM zaten en of hij niet liever zn mobiele telefoon moest wegdoen...
Dat ontkende hij vervolgens, het zou niet mogelijk zijn om mobiele telefoons te volgen
Datzelfde soort theoretici hemelen nu rusland op als 'reddende natie'.
Poetin gaat ons ook redden van de EUSSR. Het beste is nog wel dat ik daar mijn zolderkamer niet voor af hoef te komen. Beetje bloggen en mensen een beetje red pillen op internetfora is voldoende.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is het toch met die complotdenkertjes dat ze vooral alles online willen doen?
Kan me van enkele jaren terug in een BNW-thread over het vermeende gevaar van RFID implantaten die toen een hip complot-voorstelling waren, herinneren dat ik iemand erop wees dat alle eigenschappen die hij die RFID-tags toeschreef, allang in zijn GSM zaten en of hij niet liever zn mobiele telefoon moest wegdoen...
Dat ontkende hij vervolgens, het zou niet mogelijk zijn om mobiele telefoons te volgen
Datzelfde soort theoretici hemelen nu rusland op als 'reddende natie'.
Moet Poetin dat wel doen zonder oorlog, anders moet iedereen een hele tijd zijn of haar zolderkamer verlaten en de barakken in.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Poetin gaat ons ook redden van de EUSSR. Het beste is nog wel dat ik daar mijn zolderkamer niet voor af hoef te komen. Beetje bloggen en mensen een beetje red pillen op internetfora is voldoende.
Kunnen we niet gewoon een hl dikke boekenkast voor de trap die naar die zolderkamertjes leid, schuiven?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
.. anders moet iedereen een hele tijd zijn of haar zolderkamer verlaten en de barakken in.
Moeten ze niet zoveel internetten, anders blijven ze opvallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een hl dikke boekenkast voor de trap die naar die zolderkamertjes leid, schuiven?
Goed dat de cultuurmarxisten en de weg-met-onzers in Polen even flink worden aangepakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Bizarre reportage vanuit Polen.
Ze moeten wel, als ze naar buiten gaan worden ze geconfronteerd met het feit dat de wereld niet is zoals ze denken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En daar gaat de nummer drie van de lijst.twitter:Susan_teunissen twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 09:10:04Gezien de koers die @fvdemocratie is ingeslagen en waaraan ik mij onmogelijk kan conformeren, heb ik vanmorgen mijn lidmaatschap opgezegd. De manier waarop het partijbestuur omgaat met opbouwende kritiek is verre van democratisch. reageer retweet
Haha, die banner op hun Twitter.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
En daar gaat de nummer drie van de lijst.twitter:Susan_teunissen twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 09:10:04Gezien de koers die @fvdemocratie is ingeslagen en waaraan ik mij onmogelijk kan conformeren, heb ik vanmorgen mijn lidmaatschap opgezegd. De manier waarop het partijbestuur omgaat met opbouwende kritiek is verre van democratisch. reageer retweet
Feli! Net op tijd voor de openingsceremonie.quote:
Demonisatie!!111quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Niet echt spannend, maar ik denk dat ik het wel op de achtergrond aan ga zetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Feli! Net op tijd voor de openingsceremonie.
Als het goed is komt er vandaag in een landelijke krant een advertentie te staan die op dat gevoel inspeelt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:10 schreef Perrin het volgende:
Voor Rutte en de rest van het kabinet moet dat circus van het FvD toch heerlijk zijn. Is iedereen daarop gefocust en opgelucht dat de gevestigde politiek niet zo'n beestenboel is.
Ah, ijzer smeden terwijl het heet is. Verstandigquote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als het goed is komt er vandaag in een landelijke krant een advertentie te staan die op dat gevoel inspeelt.
Ja, de achterban van het Forum is aan het radicaliseren (check wederom de comments op Facebook onder het bericht dat Susan vertrekt) dus dat is wel een mooi moment om te benadrukken dat er ook partijen zijn die niet meegaan in de gekte.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ah, ijzer smeden terwijl het heet is. Verstandig
Het is altijd wel opvallend te noemen hoe mensen tekeer kunnen gaan tegen mensen die de partij de rug toe keren. Nou weet ik niet hoe dat gaat in het geval van (bijvoorbeeld) D66 of de VVD, maar ik vraag me af of men daar net zo hard tegen zulke mensen tekeer gaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de achterban van het Forum is aan het radicaliseren (check wederom de comments op Facebook onder het bericht dat Susan vertrekt) dus dat is wel een mooi moment om te benadrukken dat er ook partijen zijn die niet meegaan in de gekte.
Goh, wat zou de teneur van die comments toch zijn....zal ons vast allemaal verrassen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, de achterban van het Forum is aan het radicaliseren (check wederom de comments op Facebook onder het bericht dat Susan vertrekt) dus dat is wel een mooi moment om te benadrukken dat er ook partijen zijn die niet meegaan in de gekte.
Tovertoneel, net de Eftelingquote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:06 schreef Boze_Appel het volgende:
* Boze_Appel kijkt naar de opening van de winterspelen.
Mmmmjh, wat is deze meuk?
FvD-ers zijn natuurlijk historisch gezien niet de eersten die ervoor pleiten dat binnen een partij de rijen strak gesloten dienen te blijven.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is altijd wel opvallend te noemen hoe mensen tekeer kunnen gaan tegen mensen die de partij de rug toe keren. Nou weet ik niet hoe dat gaat in het geval van (bijvoorbeeld) D66 of de VVD, maar ik vraag me af of men daar net zo hard tegen zulke mensen tekeer gaat.
Onze Gelukszoekers!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 12:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Renaissance vloten, die waren pas strak en gesloten.
quote:Woensdag behandelde de Tweede Kamer een wetsvoorstel van D66 om majesteitsschennis af te schaffen, een meerderheid lijkt er wel voor te porren. Afschaffing van het wetsartikel dat belediging van het staatshoofd strafbaar stelt zou verregaande gevolgen hebben. Koning Willem Alexander is dan vanaf 1 januari 2019 een lulhannes.
Op dit moment is het nog ondenkbaar dat de koning een lulhannes is. Willem Alexander is een vriendelijke, hardwerkende man die zich bewust is van zijn privileges maar tegelijk goed aanvoelt wat er leeft onder het volk. Hij heeft fantastisch veel betekend voor de Nederlandse sport en met zijn tomeloze inzet voor watermanagement heeft hij ons land internationaal danig op de kaart gezet. Zo’n man als staatshoofd, daar mogen we best een beetje trots op zijn. In ieder geval: voorlopig.
Bij afschaffing van majesteitsschennis zou de vanaf dat moment slappe zakkenwasser voortaan zelf bepalen of hij beledigd wordt. De bolle kwiebus moet dan zelf met zijn kitscherige koetsje naar het politiebureau rijden om aangifte te doen, waarna de rechter zal bepalen of hij gelijk heeft met dat lullige kroontje op z’n hoofd. Op dit moment gaat dat nog anders. Nu wordt Zijne Majesteit de sympathieke Koning nog bij wet beschermd tegen beledigingen aan Zijn Adres.
Als het wetsartikel wordt aangenomen zou het zomaar kunnen dat ook staatshoofden van bevriende naties op 1 januari 2019 ineens harige knakworsten blijken te zijn. Nu staat daar nog een gevangenisstraf op van 2 jaar, dus het is belangrijk om te benadrukken dat bevriende Turkse staatshoofden stuk voor stuk gewaardeerde bondgenoten zijn in de strijd tegen het terrorisme en beslist geen fascistode schorriemorrie.
Geeft wel aan hoe volkomen gepolariseerd de discussie is dat je moet "bekennen" dat je bevriend bent met een paar mensen die op een andere partij stemmen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/annefleurdd/status/961925055218405376
AF
LOL Jan Roos.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/annefleurdd/status/961925055218405376
AF
Lijkt mij vooral schijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:18 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij is de relatie tussen noord en zuid korea lang niet zo goed geweest.
Ja echt supermooi! Al was dat Imagine wel tenenkrommend..quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vond het een mooie opening. Al moet er toch echt iets gebeuren met die landenoptocht. Dat duurt echt te lang (zeker bij de zomerspelen). Wel bonuspunten voor Zuid-Korea omdat ze regelden dat de atleten mochten zitten en niet hutjemutje in het midden moesten blijven staan.
Die drones waren tof inderdaad en er zaten nog wel een paar hoogstandjes in. Daarbij zijn het ook fantastische dansers.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 14:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja echt supermooi! Al was dat Imagine wel tenenkrommend..
De drones die meevlogen met de snowboarders met fakkels en de Olympische ringen vormden:
Al 3 FB-topics ofzo, let dan ook eens op manquote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Ha, sinds wanneer is timmmmm polmod dan?
Ben een tijdje weggeweest en ik let nooit op.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al 3 FB-topics ofzo, let dan ook eens op man
Dat is het principe van Ikea h: zij leveren de onderdelen, jij moet er een meubelstuk van toveren.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Vandaag een ikea-tafeltje gefixed. Ik moest gewoon zelf gaan hameren en schroeven. Wat is deze?
Van mij mag je de waarheid tegen je hond of tegen je wijf roepen tot je blauw in je gezicht ziet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
De waarheid mag niet gezegd worden timmmmm...?
Ja, maar normaal krijg je alleen zo'n gaar sleuteltje en that's it. Nu moest ik met templates de gaatjes op de juiste plek zetten terwijl het tussenblad wel al gaten had. Dus ze zijn semi-lui.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het principe van Ikea h: zij leveren de onderdelen, jij moet er een meubelstuk van toveren.
Oh echt?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar normaal krijg je alleen zo'n gaar sleuteltje en that's it. Nu moest ik met templates de gaatjes op de juiste plek zetten terwijl het tussenblad wel al gaten had. Dus ze zijn semi-lui.
Nouja, je zou technisch gezien de plank hoger of lager zetten, maar waarom zou ze dan een template meeleveren die je niet kan verschuiven?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh echt?
Of was de positie van de gaatjes afhankelijk van hoe je het wilde opbouwen?
Welk tafeltje was het?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, je zou technisch gezien de plank hoger of lager zetten, maar waarom zou ze dan een template meeleveren die je niet kan verschuiven?
Vond het niet echt Ikeafhig.
Lack van een hele 20 eu.quote:
Oh echt? Die hebben wij ook een tijdje gehad, maar ik kan me niet herinneren dat de gaatjes niet allemaal voorgeboord waren.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lack van een hele 20 eu.![]()
Had in mijn kantoortje even een supersimpel tafeltje nodig die ik makkelijk kan verplaatsen. Dat ding weegt echt geen drol en als je er volgens mij iets te zwaar op laat vallen ligt in 2.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40104294/
Yupquote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh echt? Die hebben wij ook een tijdje gehad, maar ik kan me niet herinneren dat de gaatjes niet allemaal voorgeboord waren.
Heb je je kutje nu al laten zien aan Ringo?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
De waarheid mag niet gezegd worden timmmmm...?
Ik wou al zeggen, welke gaatjes ontbreken dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup
Oh, dat is een iets andere versie.
Dat klinkt als een goed verhaal...quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je je kutje nu al laten zien aan Ringo?
Ik denk dat er regelmatig een brandende poppenwagen ingereden wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed verhaal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 18:50 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]Lekker en sterkte. Beter wel dat ze er scherp op zijn, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte daarmee![]()
[ afbeelding ]Gadverdamme, sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2018 19:33:29 ]
Oei heb ik veel gemist?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je je kutje nu al laten zien aan Ringo?
Ja, hij ging wel full retard daar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:39 schreef richolio het volgende:
Klaver overrompelt Baudet; het publiek lacht Baudet uit
B: "u vindt dit allemaal heel erg grappig, omdat u de leugens van de mainstream media serieus neemt"
Klopt toch ook haast niks door de mens maar door dingen welke de mens gebruiken doet toch.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:38 schreef richolio het volgende:
Baudet in het verkiezingsdebat: de opwarming van de aarde door de mens is een hoax
Jaquote:
Volgende week eens even zien of daar wat van terug te vinden is op het internetquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:49 schreef Puddington het volgende:
Holy shit Baudet kan afgevoerd worden naar het Pieter Baan centrum als het debat klaar is.
Nee joh, daarom doet ie het als politicus ook wel goed. Heeft zijn groep gevonden en daar blijft hij bij. Maar in debat is ie heel zwak.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:50 schreef richolio het volgende:
Maar aan de andere kant denk ik ook niet dat dat zijn aanhang iets uitmaakt
Yep die mist iets veel, een keer in de hoek en hij komt er niet meer uit!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:51 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Nee joh, daarom doet ie het als politicus ook wel goed. Heeft zijn groep gevonden en daar blijft hij bij. Maar in debat is ie heel zwak.
Je hebt zijn aanhang hier op FOK! gezien?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:50 schreef richolio het volgende:
Maar aan de andere kant denk ik ook niet dat dat zijn aanhang iets uitmaakt
Falen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:53 schreef Perrin het volgende:
Ah, Baudet is blijkbaar weer ergens aan het doen waar ie goed in is..
Missen die ook een hersendeel, denkvermogen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt zijn aanhang hier op FOK! gezien?
Door de mand vallen, afgaan als een gieter, voor paal staanquote:
Falen dusquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Door de mand vallen, afgaan als een gieter, voor paal staan
Ja, daar baseer ik me ook gedeeltelijk opquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt zijn aanhang hier op FOK! gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |