Daarom heb je vandaag Universa gekocht en wil je er meer van halen?quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom postte ik net die FUD... EOS veel beter, dit dat, alles.
Hier nog meer FUD https://www.reddit.com/r/(...)scared_me_away_from/
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou t gaat wel ff verder dan waves
2 claims en 2 keer foutquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:51 schreef Afwazig het volgende:
Lol het gaat wel verder. Universa is een erc20 token en een Whitepaper. Voordat dat überhaupt wat is ben je 2 jaar verder. Hou op zeg.
Vertel.quote:
Ten eerste is UTN geen ERC20, het is gebouwd op de Universa blockchain. 2e punt, alleen whitepaper? Wat? Kijk je niet wat het team aan het doen is? Ze hebben gewoon een testnet, dat is geen whitepaper. Mainnet is bijna klaar and ready to use.quote:
Vandaar die 20k tx/s zeker? Op testnet.quote:
Kom je dat ook zeggen wanneer de mainnet gereleased is?quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vandaar die 20k tx/s zeker? Op testnet.
Geen idee, was er niet bij.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Vandaar die 20k tx/s zeker? Op testnet.
Heeft het nu een werkende eigen blockchain?quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ten eerste is UTN geen ERC20. Het heeft een eigen blockchain, 2e punt. Alleen whitepaper? Wat? Kijk je niet wat het team aan het doen is? Ze hebben gewoon een testnet, dat is geen whitepaper. Mainnet is bijna klaar and ready to use.
Wij zijn hier niet om jou over te halen.. Maar stellen dat Universa een ERC20 token is en alleen een whitepaper slaat niet echt ergens op.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heeft het nu een werkende eigen blockchain?
En het een testnet? Dat is je argument? Oké ik ben om man.
Jezus.
Kerel het is duidelijk dat je niks over Universa weet. Als je hier bent om te FUD'den/trollen heb ik geen zin om verder in te gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heeft het nu een werkende eigen blockchain?
En het een testnet? Dat is je argument? Oké ik ben om man.
Jezus.
Ja hoor. Als er solide bewijs is van die claim kom ik zeggen dat ik het fout had.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kom je dat ook zeggen wanneer de mainnet gereleased is?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Daarom heb je vandaag Universa gekocht en wil je er meer van halen?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:00 schreef tha_dark het volgende:
Negatief over UNIVERSAAAAAAAAAAAAAA en Vigen staat meteen op zijn achterste benen.
Jouw dukaten, mijn dukaten bekt toch net iets lekkerder.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:01 schreef IrishBastard het volgende:
* IrishBastard inspiratie krijgt voor een RTL4 show genaamd 'Jouw shitcoin, mijn shitcoin'
Wat moet ik verder weten dan? Vertel het mij.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel het is duidelijk dat je niks over Universa weet. Als je hier bent om te FUD'den/trollen heb ik geen zin om verder in te gaan.
True. Of 'Jouw chest, mijn chest: de show waar je elkaars vochtige dukaten op je dijen voelt voor een hele week!'quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jouw dukaten, mijn dukaten bekt toch net iets lekkerder.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True. Of 'Jouw chest, mijn chest: de show waar je elkaars romige dukaten op je dijen voelt voor een hele week!'
Ik kan al vrijwel de hele dag op de site, zij het wat traag met vlagen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:04 schreef vigen98 het volgende:
Ik bedoel de site he. Of was dat niet down?
Hij heeft wel iedereen aan de dukaten geholpenquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
stelling: bansheeboy is de beste user die hier de laatste 12 maanden is gaan meeposten.
Je kan orders zetten, maar de markt werkt niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:05 schreef vigen98 het volgende:
Bij mij doet Binance het gewoon goed hoor. Kan traden enzo.
De site doet het wel maar het traden niet. Ook niet bij jou dus.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:05 schreef vigen98 het volgende:
Bij mij doet Binance het gewoon goed hoor. Kan traden enzo.
Orders werken niet bij mijquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:05 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De site doet het wel maar het traden niet. Ook niet bij jou dus.
deze boyquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:07 schreef Dwaalboy het volgende:
Misschien ben je gehacked dan!
Alles schijnt weer te werken
Hoe mooi was het geweest als iemand die muts van de NOS toen had kunnen influisteren dat de uitdrukkingen 'vochtige dukaten op je chest' etc gewoon gemeengoed zijn in de cryptoquote:
Behalve jouw marktinschattingen, meende ik een topic of drie geleden te lezenquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:07 schreef Dwaalboy het volgende:
Misschien ben je gehacked dan!
Alles schijnt weer te werken
Oké, dan ben je wel echt gehackt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:08 schreef EggsTC het volgende:
Nou bij mij blijft oneindig deze pagina refreshen als ik inlog; https://www.binance.com/userCenter/myAccount.html[ afbeelding ]
https://universa.io/quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:16 schreef BakkenKappen het volgende:
Universa is alleen een ERC20 token. Shitcoin.
Nee even serieus, wat is het, wat doet het, waarom is het uniek, waar haalt het value?
Gisteren hier allemaal interessant lopen over FUN (ik dan hequote:
Duh dat kan al die hele dag maar die kutzooi loopt steeds vast en geeft je 500 errorquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:17 schreef Scrummie het volgende:
Kan gewoon inloggen enzo op Binance.
Jajaja. Ik geef de schuld aan mijn mobiele browser.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:20 schreef alilami het volgende:
Skv kun je niet tellen, terug naar de basisschool, topicnr. 795 en niet 796.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:19 schreef fukforce het volgende:
Waar kan je jonko het goedkoopst halen in Vlaardingen?
Naja, de website is duidelijker.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:19 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gisteren hier allemaal interessant lopen over FUN (ik dan he) en krijg niet eens even die pret terug. Leven is niet eerlijk.
Ja maar is het nou DAG of blockchainquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja, de website is duidelijker.
Dit is al bullshit. Ik blijf ervan afquote:and the combined changes of state collectively form a directed acyclical graph (“DAG”) that makes up the blockchain itself.
Mijn schoonouders komen daar vandaan. Doe maar zwaaien.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik loop een jonkovierdaagse ben nu in Vlaardingen beland wat een depressieve teringzooi hier
dollar cost averagingquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:29 schreef deTributeBand het volgende:
Ik zit een beetje in dubio om weer wat in te kopen. Enerzijds denk ik dat de markt vanaf dit punt rustig (of hard) verder kan stijgen, maar anderzijds zou ik ook niet gek opkijken als het over een paar dagen weer 2k naar beneden is.
Wat doen jullie op dat soort momenten? De helft gebruiken om wat in te kopen en de andere helft op later moment, zodat je voor deze inleg wat damagecontrol doet?
Vlaardingen is een ghetto.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik loop een jonkovierdaagse ben nu in Vlaardingen beland wat een depressieve teringzooi hier
10x? 0,03$quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:30 schreef Gehrman het volgende:
Universa is nu 10x de ICO prijs op Cobinhood. Laat maar.
Edit: klopt niet.
Ja, dus 10x?quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
ICO prijs was geloof ik 0.0000327 en hij staat nu op 0.0000410 eth.
Koop jij ook een penthouse in Rotterdam? Kunnen we zwaaien.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:34 schreef vigen98 het volgende:
Ik en Typisch gaan inderdaad een dansje doen. Als het al 3x op zo'n shit exchange gaat laat staan op BinanceMillie daar millie hier.
Nee. Ik ga huizen in Drenthe kopen en verhuren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop jij ook een penthouse in Rotterdam? Kunnen we zwaaien.
Misschien kunnen we samen met Inso wat vastgoed in Polen kopen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga huizen in Drenthe kopen en verhuren.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen met Inso wat vastgoed in Polen kopen.
Morgen weer naar het Poolse land.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar is het nou DAG, of blockchain?quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar goed: eerst die top 20-30 maar eens halen. Kijken we daarna wel verder.
Verhuren in Drenthe lijkt me wel een opgave.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee. Ik ga huizen in Drenthe kopen en verhuren.
Denk je oprecht dat utn top 20 materiaal is?quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar goed: eerst die top 20-30 maar eens halen. Kijken we daarna wel verder.
Als je huizen in Drenthe verhuurt zitten er dezelfde mensen inquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
De mensen die in mijn vastgoed zitten zouden echt nooit in Drenthe gaan wonen, maat.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je huizen in Drenthe verhuurt zitten er dezelfde mensen in
O.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De mensen die in mijn vastgoed zitten zouden echt nooit in Drenthe gaan wonen, maat.
Veel mensen verhuizen naar wat rustige provincies merk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:42 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Verhuren in Drenthe lijkt me wel een opgave.
Niet zulke lastige vragen stellen. Weten hun veelquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar is het nou DAG, of blockchain?
Zij*quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet zulke lastige vragen stellen. Weten hun veel
RUSTAAGGHHHH PIKquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
ALLES GONE WEG FOETSIE PLEITEN OH MY FUKKIN GAWD!!!1111
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2137898.360quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een miljoen ingekocht?
Scquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:47 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zij*
Je hebt godverdomme een cryptoblog, dan kan je wel Nederlands schrijven !
Ikke wel ja.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat utn top 20 materiaal is?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Blockchain. En volgens mij wordt er ergens bovenop die chain gebruik gemaakt van DAG. Als in: de blockchain verzorgt de basis. Daar bovenop gebeuren andere dingen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:46 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet zulke lastige vragen stellen. Weten hun veel
Dat maakt het echt totaal niet duidelijker.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2137898.360
Ik wil ook een miljoen UNIVERSAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:58 schreef vigen98 het volgende:
ik wil een carlos matos voor universa
NO NO NOquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:58 schreef vigen98 het volgende:
ik wil een carlos matos voor universa
The Roman numeral M is often used to indicate one thousand, and MM is used to indicate one million.quote:
Alles weg!!!!!!! Hier ook!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Hopelijk kan ik mijn doffe Binance dukaten ooit nog oppoetsen
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
The Roman numeral M is often used to indicate one thousand, and MM is used to indicate one million.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles weg!!!!!!! Hier ook!!!!!!!!!!!!!!1111
gastendoekjes, kandelaars.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles weg!!!!!!! Hier ook!!!!!!!!!!!!!!1111
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:11 schreef IrishBastard het volgende:
Zag dat Cobinhood gewoon open staat voor registratie, dus misschien morgen eens wat vochtige dukaten afromen en voor een paar tientjes in die UTN-P trappen
WIJ VAN WC EEND!!111!!EINS!!1ELBE!11quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:23 schreef Greys het volgende:
Roger z'n nieuwste tweet, het wordt nu wel erg treurig. Heel trots je eigen website quotenM'N EIGEN SITE SCHRIJFT HET DUS DAN MOET HET WEL WAAR ZIJN YAYYY
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat is je daglimiet daar in EUR en BTC?
Wavesmaand, dus why not?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:27 schreef fukforce het volgende:
Ik denk erover na om nog meer Waves te kopen
Echte kenners zeggen dukaten. Duidelijk een beginner.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)delijk-gecrasht.html
Cryptomunten
Greysie!!quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:23 schreef Greys het volgende:
Roger z'n nieuwste tweet, het wordt nu wel erg treurig. Heel trots je eigen website quotenM'N EIGEN SITE SCHRIJFT HET DUS DAN MOET HET WEL WAAR ZIJN YAYYY
[ afbeelding ]
Het is wavesmaandquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:27 schreef fukforce het volgende:
Zag dat ze bezig waren met een hardware wallet en smart contracts zijn dichtbij. Veelbelovend.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:27 schreef fukforce het volgende:
BTC 200quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:26 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat is je daglimiet daar in EUR en BTC?
NEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Greysie!!
heb je ook UNIVERSAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ?
Wist het ook niet maar heb ff ingelogd voor je. Was meer dan ik zelf dacht die limietquote:
Scam.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Coinbase heeft mijn verificatie opeens verwijdert
30x wat?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De vorige keer duurde die verificatie mij 30x
neehoor, want er is nu UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAHquote:
veel transactiesquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
neehoor, want er is nu UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAH
+ poetinquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
veel transacties
goed team
russische marketing
Sashagod Head of Marketing van grootste telecombedrijf van Ruslandgenotquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
veel transacties
goed team
russische marketing
Ja, ondertussen is zowel coinbase als binance mij het leven zuur aan het maken.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sashagod Head of Marketing van grootste telecombedrijf van Ruslandgenot
die weet wel hoe hij gekkigheid moet verkopen
Kut man.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ja, ondertussen is zowel coinbase als binance mij het leven zuur aan het maken.
bitcoinkiller!!quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:49 schreef EggsTC het volgende:
Dat XRB is ook echt een joke sinds die Bitgrail wannabe exit-scam.
BL3P is Bitonic betere service krijg je niet in cryptoland 100% Hollandse degelijkheidquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:41 schreef deTributeBand het volgende:
Waarom de massale overstap van velen hier naar bl3p ipv GDAX?
Kom dan een keer met goede argumenten. Die heb ik je namelijk nog nooit zien geven.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel het is duidelijk dat je niks over Universa weet. Als je hier bent om te FUD'den/trollen heb ik geen zin om verder in te gaan.
Ja wat wil je dat ik zeg dan?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom dan een keer met goede argumenten. Die heb ik je namelijk nog nooit zien geven.
ai fittiequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom dan een keer met goede argumenten. Die heb ik je namelijk nog nooit zien geven.
Eerst maar eens toegang kunnen krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:50 schreef fukforce het volgende:
[..]
BL3P is Bitonic betere service krijg je niet in cryptoland 100% Hollandse degelijkheid
Ik heb invite swaquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst maar eens toegang kunnen krijgen
Dan is mijn opmerking nog steeds van toepassing, dat ik eerst maar eens toegang moet zien te krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef fukforce het volgende:
[..]
Zoveel mensen vragen swa ik heb er maar 2 gekregen dus die zijn al vergeven
Ja. Kiek maar. En ik ben alles behalve een grote speler voor ze dus daar ligt het niet aanquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan je een ton FIAT uitbetalen, per dag ja?
Je reageert niet eens op kritische kanttekeningen die worden geplaatst n.a.v. de informatie op die site man. Dan is het FUD en hebben mensen geen idee. Hou op hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja wat wil je dat ik zeg dan?Alles wat je wilt weten is op www.universa.io wat snap je niet dan?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:08 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet vochtige dukaten over je dijen laten glijden.
Wat ken je dr mee?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:17 schreef Montana_ir het volgende:
50k UTNP gekocht![]()
HEY HEY HEEEY UNIVERSAAAAA![]()
![]()
Dacht ik ook idd. Zag niets veranderen. Als onze dukaten maar safe zijn. Waar moeten we onze dijwerken anders mee fixeren.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf is er met Binance? Ik kan inloggen enzo maar zie elke keer exact dezelfde standen, dacht al wat saai vandaag 😂
They have been hacked by Mc'MAF'Affee devoten...quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf is er met Binance? Ik kan inloggen enzo maar zie elke keer exact dezelfde standen, dacht al wat saai vandaag 😂
Als binance down is denk ik dat ik een echtscheidingsadvocaat mag opzoekenquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker man, het grootse deel van mijn kapitaal ligt bij Binance. Als dat maar goed gaat.
Maar wat kan mij aan het schelen, vrouwtje warmt wat heerlijke pasteitjes voor me op.²
Waar kan ik die invitecodes vinden? Ik zie het namelijk niet bij mijn accountinstellingen? Moest je er nog iets voor doen?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef fukforce het volgende:
[..]
Zoveel mensen vragen swa ik heb er maar 2 gekregen dus die zijn al vergeven
Een vrouw die bij je blijft of weggaat voor de centen mag haar eigen chest op marktplaats zetten.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als binance down is denk ik dat ik een echtscheidingsadvocaat mag opzoeken
Jij had toch meeste verkocht? Of was je net weer ingestapt?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Als binance down is denk ik dat ik een echtscheidingsadvocaat mag opzoeken
Ik had het dus verkeerd begrepen: het is een DAG. Blockchain wordt gebruikt als een soort verzamelnaam in de whitepaper.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je reageert niet eens op kritische kanttekeningen die worden geplaatst n.a.v. de informatie op die site man. Dan is het FUD en hebben mensen geen idee. Hou op hoor.
quote:You are right. It is a DAG; “blockchain” is sometimes used as a easily-recognizable laymans term; but when you get deeper inside you learn it is indeed a DAG, which though acts for many regular usages as a blockchain.
Dat wijfquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Cryptomunten
In feite zeggen ze niets gekker dan de gemiddelde TA.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat wijf
Met dr Bitcoinmarkt. Typisch zo'n type die 1000 euro die ze niet kon missen in btc pleurde toen die op 18k stond.
Nu je zelf universa hebt mag je eigenlijk niet meerquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:40 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op hoeveel sat werd die verkocht als ico?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:40 schreef EggsTC het volgende:
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
$0,01quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Op hoeveel sat werd die verkocht als ico?
Welkom broederquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:17 schreef Montana_ir het volgende:
50k UTNP gekocht![]()
HEY HEY HEEEY UNIVERSAAAAA![]()
![]()
Leuk vrouwtje broeder, zij heeft dukaten door haar romige dijen laten glijden en staat open voor meerquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat wijf
Met dr Bitcoinmarkt. Typisch zo'n type die 1000 euro die ze niet kon missen in btc pleurde toen die op 18k stond.
deze man heeft zelf Universa maar nog steeds door blijven gaanquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAA JAAAAAAAAAA NAAR 1 KKKKKKKKKK
quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
deze man heeft zelf Universa maar nog steeds door blijven gaan![]()
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke hitsige tekst.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk vrouwtje broeder, zij heeft dukaten door haar romige dijen laten glijden en staat open voor meer
zou chick ballen 8/10quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Cryptomunten
Wat ik probeer alleen UTN te shillenquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:46 schreef vigen98 het volgende:
[..]
deze man heeft zelf Universa maar nog steeds door blijven gaan![]()
[ afbeelding ]
Geeft wel een fijne dukaat na 9 maanden. Hoddle!quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je dukaatjes even keihard in haar sieradendoosje rammen, onnie
https://www.scmagazine.co(...)nity/article/743007/quote:Litecoin emerges as popular Bitcoin alternative among dark web underground community
An analysis of 150 of popular dark web message boards, marketplaces and illegal services has revealed that underground vendors have been gravitating toward Litecoin cryptocurrency as a viable alternative to Bitcoin when conducting transactions.
Conducted by Recorded Future's Insikt Group research team between Jan. 20 and Feb. 1, the study found that Litecoin – the second oldest cryptocurrency in existence (after Bitcoin) – is now accepted as a Bitcoin alternative by 30 percent of the 150 observed dark web vendors. The next most widely accepted cryptocurrencies are Dash (20%), Bitcoin Cash (13%, not to be confused with Bitcoin itself), Ethereum (9%), and Monero (6%).
Recorded Future suspects that this development could portend a greater diversification of cryptocurrency-based transactions on the dark web in the next six to 12 months.
"Bitcoin will lose its place as a dominant payment method in the dark web in the next six to 12 months. However, contrary to a widespread assumption that criminals are abandoning Bitcoin altogether, we are convinced it will remain one of the main payment instruments, albeit with a significantly smaller market share," wrote Andrei Barysevich, Recorded Future's director of advanced collection, and intelligence analyst Alexandr Solad, in a company report that was released today. "On the other hand, Litecoin and Dash will take their place next to Bitcoin as the everyday payment currencies of the dark web."
Bitcoin has already notably fallen out of favor with cybercriminals who extort their victims in ransomware attacks, because other digital currencies are more anonymity. In this instance, however, the dark web vendors are seeking Bitcoin alternatives because Bitcoin has become too mainstream and popular, resulting in higher fees.
“The meteoric rise in popularity of Bitcoin among household users, speculators, and institutional investors around the world since mid-2017 has placed an enormous load on the blockchain network, resulting in larger payment fees,” the report states. “As a result, Bitcoin payments have become economically infeasible, because the subsequent cost of transaction increased ten-fold, sometimes as much as 30 percent of the smaller payment amounts.”
The report also notes that some vendors are fed up with waiting up to 24 hours to triple-confirm Bitcoin transactions, as a protection against users who may be trying to use the same coin more than once in quick succession, in what's known as a double spend attack. “As with any business agreement, speed of payment completion is crucial – this is especially true for the dark web. With its inherent risk of transacting and distrust among its members, every minute of delay increases the chance of being ripped off,” the report explains.
Barysevich and Solad add that it was around mid-2016 that Recorded Future first took note of cybercriminal networks “discussing their growing dissatisfaction with Bitcoin as a payment vehicle, regardless of their geographical distribution, spoken language, or niche business.”
Interestingly, the dark web vendors' digital currency preferences don't necessarily gibe with their customers' desires. During their dark web investigation, Insikt Group researchers came across a criminal forum poll that asked several hundred members which cryptocurrency type should be accepted next. There was no unanimous consensus – Monero was the most popular choice (21.82% of survey-takers), followed by Dash (20.61%), Ethereum (19.39%), Litecoin (15.15%), Bitcoin (13.33%), and Bitcoin Cash (9.70%).
Recorded Future also found a notable divergence between Eastern European dark web sites, who accept Litecoin payments above any other non-Bitcoin cryptocurrency (35% of sites), and English-speaking dark web service providers, who accept Monero more often than any other digital currency (15% of sites, although Litecoin was the second most accepted, at 11%).
“While Russians favored the accessibility and convenience of Litecoin, with a more diverse and established supporting infrastructure, English-speak[ers] seem to be more security-oriented, choosing Monero for its built-in safety features,” the report states, noting that only three percent of Eastern European dark web sites take Monero.
Universa neemt over.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:57 schreef Revolution-NL het volgende:
BTC gaat KAPOTTTT
[..]
https://www.scmagazine.co(...)nity/article/743007/
FUDDDDDDDDDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
It is coming..... THE FLIPPENING!quote:
Darkweb is nu vooral monero geloof ikquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:00 schreef SMS303 het volgende:
[..]
It is coming..... THE FLIPPENING!
de dark web dominantie zal ook snel verdwijnen met de komende regulaties
Klopt niet, Namecoin is de 2e oudstequote:Op donderdag 8 februari 2018 22:57 schreef Revolution-NL het volgende:
the study found that Litecoin – the second oldest cryptocurrency in existence (after Bitcoin)
twitter:Xentagz twitterde op donderdag 08-02-2018 om 22:52:20Scammer Roger Ver powned at @infowars interview by @BTC4USD https://t.co/By2ks9AYM6 reageer retweet
quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Universa neemt over.Waar haal je dat JAAAAAAAAAAA telkens vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het al maanden.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:07 schreef xaban06 het volgende:
Wat een baggerreeks is dit geworden zeg. Kinders die constant termen gebruiken als dukaten, chest, shitcoin en wavesmaand.
Als je niks te melden hebt blijf lekker weg ofzo.
Het rijmt zo lekker... en dat 1k erachter ookquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar haal je dat JAAAAAAAAAAA telkens vandaan?
Kneus Klaas was nog in zekere zin grappig te noemen, maar die BattieBoy is echt een kneus van ongekend niveau. Dat mensen daarin meegaan laat zien wat een shitpubliek tegenwoordig met Crypto bezig is.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:07 schreef xaban06 het volgende:
Wat een baggerreeks is dit geworden zeg. Kinders die constant termen gebruiken als dukaten, chest, shitcoin en wavesmaand.
Als je niks te melden hebt blijf lekker weg ofzo.
Ja, maar wordt steeds meer. Mods grijpen ook niet in, de serieuzere users posten hierdoor ook nauwelijks meer.quote:
Huh? Wie?quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kneus Klaas was nog in zekere zin grappig te noemen, maar die BattieBoy is echt een kneus van ongekend niveau. Dat mensen daarin meegaan laat zien wat een shitpubliek tegenwoordig met Crypto bezig is.
Dit is een SC. In een SC mag je nou eenmaal over van alles leuteren, al is het over de teckel van de tante van je buurvrouw.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, maar wordt steeds meer. Mods grijpen ook niet in, de serieuzere users posten hierdoor ook nauwelijks meer.
Wat was Ed's tweet danquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben John en Ed ruzie?
quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een SC.
Je kunt voor een slowchatloos topic hier terecht:
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
Ik zou m wel ff willen bellenquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stop met binance hack dus clown
Ik heb het niet over dat men slowchat, ik heb het over de bagger dat gepost wordt. Of hoort gebagger thuis in een SC topic?quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is een SC.
Je kunt voor een slowchatloos topic hier terecht:
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..
Beter check je je dukaten ipv je druk makenquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kneus Klaas was nog in zekere zin grappig te noemen, maar die BattieBoy is echt een kneus van ongekend niveau. Dat mensen daarin meegaan laat zien wat een shitpubliek tegenwoordig met Crypto bezig is.
Ja joh, lekker trollen toch, gewoon meedoen, dan is het nog wat.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat men slowchat, ik heb het over de bagger dat gepost wordt. Of hoort gebagger thuis in een SC topic?
In een Slowchat mag alles dat onder de FOK-regels valt, even simpel gezegd. Dus ook de meeste posts die jij wrs onder bagger verstaat inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat men slowchat, ik heb het over de bagger dat gepost wordt. Of hoort gebagger thuis in een SC topic?
Toevallig zijn wij Nederlanders wel de grootste baggeraarsquote:
BansheeBoy jaquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BansheeBoy? BattieBoy? Geen idee hoe die kneus heet
quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
ME MONEY WEG VAN BINANCE
HACKKkKK
Dat is die gezellige supergast die morgen romige koffie van je chest en dijen komt drinken....quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
BansheeBoy jaWat is er met hem dan?
Ik moet zelf wel lachen om de getalkpoederde billen van die boy. En z'n pistolets met geitenkaas op zijn dukatenchest. Soms scroll ik er gewoon langs. En wie daar (al dan niet tijdelijk) geen zin in heeft kan in andere topic terecht. Best of both worldsquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:22 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Toevallig zijn wij Nederlanders wel de grootste baggeraars![]()
enne die BansheebillenBoy gewoon negeren...
Wijze woorden.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet zelf wel lachen om de getalkpoederde billen van die boy. En z'n pistolets met geitenkaas op zijn dukatenchest. Soms scroll ik er gewoon langs. En wie daar (al dan niet tijdelijk) geen zin in heeft kan in andere topic terecht. Best of both worlds
Leg ze maar knus tussen de vochtige dukaten.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wijze woorden.
Die moet ik even goed op m’n natte chest leggen.
Damn als ik de 72 weet te halen dan zou ik me om hele andere dingen druk maken....quote:
Dit is je allereerste post in deze reeks.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
Zit te denken om 50 procent van mn vechain in universa te steken. Denk dat er wel mega potentie in beiden zit. Bang om universa raket te missen maar wil ook liever geen VEN kwijt. Lastig. Voorlopig staat toch nog alles vast op binance.quote:
Ik hoop op mn 72e op elke andere plek dan Florida te wonenquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:35 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Damn als ik de 72 weet te halen dan zou ik me om hele andere dingen druk maken....
Ik hoop dan lekker relax te kunnen genieten van de warme zon in Florida in/van m'n zelfontworpen duurzame woning, natuurlijk op eigen grond, geheel omringd met een gracht van 15 meter breed, 4 meter diep en alleen toegankelijk via een ophaalbrug
Tis omdat er familie woont, anders zou het nooit in me zijn opgekomen. Met crypto hoop ik het voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2018 23:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop op mn 72e op elke andere plek dan Florida te wonen
Kan er wonen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:56 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Tis omdat er familie woont, anders zou het nooit in me zijn opgekomen. Met crypto hoop ik het voor elkaar te krijgen
quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:36 schreef alilami het volgende:
[..]
Dit is je allereerste post in deze reeks.https://blog.bitmex.com/the-ripple-story/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze al gelezen, ouwe Ripple piraat?![]()
We beginnen steeds verder af te glijden in dit topic, het is nu een soort twitter copy paste geworden ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:01 schreef SOG het volgende:
So you got me !
Invest $13,000 for 118 days and promised great daily returns and ALL my $13,000 returned at 119 days and instead ;
Cut the 118 days back to 22 and return fcking Davs worth $37 !
Dogs !
Ja. Heb al mijn XRP's gedumpt. TRON is the next best thing, en 5% XVG voor diversificatiedoeleinden.quote:Op donderdag 8 februari 2018 23:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]
https://blog.bitmex.com/the-ripple-story/
deze al gelezen, ouwe Ripple piraat?[ afbeelding ]
Zo duidelijk dat davor ook een scam was.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:01 schreef SOG het volgende:
So you got me !
Invest $13,000 for 118 days and promised great daily returns and ALL my $13,000 returned at 119 days and instead ;
Cut the 118 days back to 22 and return fcking Davs worth $37 !
Dogs !
Ik vraag me af wat voor personen in Bitconnect EN Davor trappen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:07 schreef SOG het volgende:
Rosette Antoinette I invested $34k, my hard earned money. It's worthless now. This is really sad. I got burnt with bitconnect and now Davor.
Ik zou echt de hele dag die fb pagina van davor kunnen lezen
Fool me once shame you, fool me twice shame on me.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:07 schreef SOG het volgende:
Rosette Antoinette I invested $34k, my hard earned money. It's worthless now. This is really sad. I got burnt with bitconnect and now Davor.
Ik zou echt de hele dag die fb pagina van davor kunnen lezen
Excusesquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
We beginnen steeds verder af te glijden in dit topic, het is nu een soort twitter copy paste geworden ofzo.[ afbeelding ]
ik had vorig jaar al typisch al geïnformeerd eroverquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:09 schreef vigen98 het volgende:
Wel mooi hoe ik en Typisch zowat de enigen waren met Universa begin december en nu mensen het ook halenHoe meer mensen des te beter.
Ik wil wel kopen, maar dat mcafee advisor is houdt me wel een beetje tegen. Niemand hier problemen mee?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:09 schreef vigen98 het volgende:
Wel mooi hoe ik en Typisch zowat de enigen waren met Universa begin december en nu mensen het ook halenHoe meer mensen des te beter.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:11 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik had vorig jaar al typisch al geïnformeerd erover
Gevalletje FOMO. Ik haal niks.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:09 schreef vigen98 het volgende:
Wel mooi hoe ik en Typisch zowat de enigen waren met Universa begin december en nu mensen het ook halen![]()
Ja, maar UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA...quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:09 schreef vigen98 het volgende:
Waarom zou ik er problemen mee hebben? Hij gaat zijn eigen munt op het Universa systeem laten draaien. Meer publiciteit = meer geldquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:13 schreef Spadowski het volgende:
[..]
Ik wil wel kopen, maar dat mcafee advisor is houdt me wel een beetje tegen. Niemand hier problemen mee?
Dat is hij niet meer. Hij staat iig niet meer op de website.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:13 schreef Spadowski het volgende:
[..]
Ik wil wel kopen, maar dat mcafee advisor is houdt me wel een beetje tegen. Niemand hier problemen mee?
Dat rijmt ook gewoon niet he tenzij je het als een debiel zit te schreeuwen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar UNIVERSAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA...
Serieus? Is hij weg? Hahahahaquote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is hij niet meer. Hij staat iig niet meer op de website.
volgens mij is hij gewoon gebruikt als marketing rond de ICO
Ja dat is dan ook wat ik doequote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat rijmt ook gewoon niet he tenzij je het als een debiel zit te schreeuwen.
Zou jij ze op de helft nog holden dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als universa die marketcap van ripple krijgt zijn we done
Dan haal je toch een tattoo met mijn naam erop?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als universa die marketcap van ripple krijgt zijn we done
Alstie op 10 euro komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:18 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dan haal je toch een tattoo met mijn naam erop?
Van wat ik heb meegekregen wel ja.quote:
Ja maar dat is al een klote truuk... ze moeten met een baanbrekend product komen, niet met hypeshit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van wat ik heb meegekregen wel ja.
Je hebt ook niet zoveel aan die gast als hij alle andere coins ter wereld ook aan gaat zitten prijzen.
Mcafee kreeg zijn potje met adviseurs UTN en waarschijnlijk hebben ze daarna leuk afscheid genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |