Zonde van haar talent eigenlijk.quote:
Zeker. Komt ook over als een leuke meid. Maar dit gaat helaas wederom een deceptie worden voor UK.quote:
Surie is geweldigtwitter:surieofficial twitterde op donderdag 19-04-2018 om 16:10:20NAAAAAAAAAAA SINGONYAAAAAAA MA BAGIIIIIITHIBABAAAAAAAAAA[aka, me when the sun comes out] https://t.co/lHWQAvXqB8 reageer retweet
Lekker gemiste kans van TeamNL dat zij niets gedaan hebben destijds met die geweldige sign language dame op Outlaw he?quote:
Niemand buiten de UK kent Bluequote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat dacht men bij Blue ook, ging toch net even anders.
twitter:surieofficial twitterde op zondag 13-05-2018 om 01:42:10Well, I've always said anything can happen at Eurovision ... 🤷♀️ reageer retweet
Ik vond het nummer daarna eigenlijk beter overkomen.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:53 schreef Redefine het volgende:
Het is echt heel knap dat ze na die vent op het podium (WTF) nog zo weet door te gaan. Dat moet toch wel enorm schrikken zijn geweest. Wel vind ik het verschil tussen voor en na dat moment echt tekenend. Ervoor vind ik haar veel meer ontspannen. Nadat het is gebeurd vind ik haar heel manisch het liedje zingen en haar bewegingen maken. Ook niet heel vreemd natuurlijk.
Het gekke is wel weer dat hierdoor het liedje nog lang zal bij blijven. Terwijl dat normaal gesproken absoluut niet het geval zou zijn geweest. De huidige uitslag is tekenend voor de kwaliteit en het totaal niet opvallen van het nummer. Ze zal nu denk ik zelfs nog een puntjes aan sympathie stemmen hebben gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |