abonnement Unibet Coolblue
pi_177010237
Uitgerekende data:

11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
20 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27 (jongen)

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn (jongen)
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella*** (meisje)
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer (meisje)
8 juni: Jentin
10 juni: Aure (jongen)

16 juli: coccinelle
25 juli: IsabellaMariaAnna

2 augustus: Fien10 (jongen)
3 augustus: Nouk84 (jongen)
6 augustus: Spees_Eend
8 augustus: noa11
25 augustus: ***Cassandra87*** (tweeling)
26 augustus: silliegirl

13 september: Helsinki
19 september: elamanilo

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM.

[ Bericht 1% gewijzigd door arvensis op 08-02-2018 14:48:31 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_177010244
Ok ik ben bij de vk en er is hier een pasgeboren baby.. nu wil ik mijn baby ook. O+ O+ O+ Zo klein en lief!
Protège moi de mes désirs.
pi_177010279
Mijn echo is verzet naar later vandaag want de vk had een bevalling tussendoor. Allemaal logisch, maar nu kan man niet mee. -O-

Dus nu gaat mijn vader mee, want ik vind het toch wel spannend en alleen gaan voelt als de goden verzoeken. En mijn moeder is vorige zwangerschap wel is meegeweest voor echo’s, mijn vader nog nooit. Ben wel benieuwd hoe hij het vindt om zn 2e kleinkind al op beeld te zien. O+
pi_177010352
Succes, Sillie!

Klap, jij mocht toch ook vanmorgen?
pi_177010354
Das balen Sillie! Wel heel leuk voor je vader :)

Ben zo benieuwd naar Klaproos, zij is net aan de beurt geweest...
pi_177010387
Gefeliciteerd Bella!!

Sillie, succes straks!

En hopelijk ging het goed bij klap..

Hier 16 weken *O* Tot 12 duurde het eeeeeindeloos, en nu lijkt het ineens heel snel te gaan..
pi_177010417
Oooh Klap, ben jij al geweest! Nu ben ik ook nerveus voor jou! Hopelijk was alles goed!
pi_177011641
Pfff een uur uitloop het zou verboden moeten worden.

Nou we zijn niet heel veel wijzer, we zagen dit keer hartactie in de embryo dat was vorige keer niet duidelijk. Vorige keer zagen we ook geen duidelijke embryo en dit keer wel. Ze heeft het kunnen opmeten, 5,1mm tja dat komt uit op 5 weken zwangerschap. Het is gewoon zo vreemd allemaal de gyn snapt het niet ik inmiddels ook echt niet meer en ga er toch maar vanuit dat het fout gaat. Het bizarre is dat dit hartje nog klopt ondanks de rare groeiachterstand.

Echt ik weet het niet meer, schiet mij maar lek ;(
♥ J & S
pi_177011715
Hè Klap, nog niets wijzer dus. Wat spannend en rottig. Wat heb je nu afgesproken? Volgende week weer kijken?
pi_177011757
19e weer, hoe hou ik dat vol ;( :')
♥ J & S
pi_177011857
Herkenbaar Klap..
Ik hoop zo voor je :*

Ik mag de 20ste pas weer...
Ik ben zo aan het twijfelen om tussendoor zelf nog een echo te plannen...
pi_177011888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:57 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar Klap..
Ik hoop zo voor je :*

Ik mag de 20ste pas weer...
Ik ben zo aan het twijfelen om tussendoor zelf nog een echo te plannen...
Precies dit ja, ik zei t al tegen vriend ik ga gewoon volgende week naar een echo bureau want pff het kan niet een embryo van 5 weken :’) maar toch heb ik er 1 blijkbaar.
♥ J & S
pi_177011889
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:44 schreef klaprooss het volgende:
Pfff een uur uitloop het zou verboden moeten worden.

Nou we zijn niet heel veel wijzer, we zagen dit keer hartactie in de embryo dat was vorige keer niet duidelijk. Vorige keer zagen we ook geen duidelijke embryo en dit keer wel. Ze heeft het kunnen opmeten, 5,1mm tja dat komt uit op 5 weken zwangerschap. Het is gewoon zo vreemd allemaal de gyn snapt het niet ik inmiddels ook echt niet meer en ga er toch maar vanuit dat het fout gaat. Het bizarre is dat dit hartje nog klopt ondanks de rare groeiachterstand.

Echt ik weet het niet meer, schiet mij maar lek ;(
:{ Jemig Klap, het doet me denken aan Kleurdoos haar verhaal pas geleden. Ze had toen ook een aantal keren wel een groeiend babytje en hartactie, maar de groei ging veel langzamer dan 'normaal' en uiteindelijk bleek dat toen inderdaad geen goed teken... Het lijkt me nu erg slopend, nog weer anderhalve week in die 'onzekerheid'. Al is het natuurlijk niets op een mensenleven, elke dag zal nu voelen als een eeuwigheid. En wie weet is het gewoon een hele bizarre samenloop van omstandigheden en komt er alsnog iets heel moois uit. Ik blijf zeker voor je duimen en hopen dat je toch binnenkort meer zekerheid hebt. :* Hou van je O+
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 12:59:52 #14
382129 crew  Donna
pi_177011907
Pff dames wat een onzekerheid en dan weer zolang moeten wachten ;(
pi_177011916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:59 schreef elamanilo het volgende:

[..]

:{ Jemig Klap, het doet me denken aan Kleurdoos haar verhaal pas geleden. Ze had toen ook een aantal keren wel een groeiend babytje en hartactie, maar de groei ging veel langzamer dan 'normaal' en uiteindelijk bleek dat toen inderdaad geen goed teken... Het lijkt me nu erg slopend, nog weer anderhalve week in die 'onzekerheid'. Al is het natuurlijk niets op een mensenleven, elke dag zal nu voelen als een eeuwigheid. En wie weet is het gewoon een hele bizarre samenloop van omstandigheden en komt er alsnog iets heel moois uit. Ik blijf zeker voor je duimen en hopen dat je toch binnenkort meer zekerheid hebt. :* Hou van je O+
O+ Thnx
♥ J & S
pi_177011925
En bella een baby! Gefeliciteerd O+
♥ J & S
pi_177011956
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:51 schreef klaprooss het volgende:
19e weer, hoe hou ik dat vol ;( :')
Een martelgang. :N
Ik hoop dat je gauw goed bericht mag krijgen.
pi_177011979
Oh klap pfff wat een twijfels allemaal ook en idd wat duurt dat nog ontzettend lang tot de 19de :X -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177012486
Jeejtje, Klap..
en de 19e pas? Mocht je niet eerder of kon je niet eerder?

Wij zijn goedgekeurd. *O* 300 gram aangekomen in 2 weken. B-)

Verder is baby ook goedgekeurd. O+ Hij groeit mooi door in de lijn van de 20-wekenecho, allemaal ruim binnen de kurven.
Maar hij is iets kleiner en iets dikker dan hoort bij 35+3. Dus ik krijg een klein dikkertje. O+ Nu geschat op 2499 gram.
Protège moi de mes désirs.
pi_177012543
Ohh klap wat sh*t dat er nog geen duidelijkheid is.. en dan nog zo lang moeten wachten :{. Pff.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177012546
Wat moet je lang in onzekerheid zitten klap. -O- :*
pi_177012591
Pff jeetje Klap, wat ontzettend rot weer. -O- En wat duurt het nog lang tot je dan eindelijk duidelijkheid zult hebben. Ik zou zelf ook volgende week een echo inplannen, voor een euro of 30 weet je dan misschien wat meer.
pi_177012649
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:58 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Precies dit ja, ik zei t al tegen vriend ik ga gewoon volgende week naar een echo bureau want pff het kan niet een embryo van 5 weken :’) maar toch heb ik er 1 blijkbaar.
Gaan we samen ;)
pi_177012651
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:12 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Ik ben er klaar voor/mee, maar wat de UD betreft kan jij me best nog inhalen! Hoe gaat het met Wolk?
Kan helemaal niet, ik ben nog niet klaar met de voorbereidingen! :+ Al heb ik net wel de co-sleeper opgezet (onder luid gevloek) en de lakentjes gestreken. :7

Wolk is een stuk beter vandaag, lief dat je ernaar vraagt. Ze is gelukkig ook weer haar vrolijke zelf en mijn moeder heeft haar even meegenomen. Ik heb dus even kunnen rusten en wat klusjes van mijn lijstje kunnen strepen. *O*

Mijn man heeft vandaag nog een belangrijk congres voor het leggen van contacten van zijn eigen bedrijf en ik denk dat als ik een beetje doorwerk morgen en overmorgen dat dan alles klaar is. Dan mag de baby komen. :Y
  woensdag 7 februari 2018 @ 14:18:45 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177013150
Klap, wat een verhaal -O-. Kan me voorstellen dat je hier echt niks van kunt maken en dat je niet al teveel hoop meer houdt. Pff, kijk je zo uit naar deze echo om eindelijk meer duidelijkheid te hebben... Ik vind de 19e ook echt heel ver weg, nog zo lang onduidelijkheid. Sterkte!
pi_177013311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 13:45 schreef LuDann het volgende:

[..]

Kan helemaal niet, ik ben nog niet klaar met de voorbereidingen! :+ Al heb ik net wel de co-sleeper opgezet (onder luid gevloek) en de lakentjes gestreken. :7

Wolk is een stuk beter vandaag, lief dat je ernaar vraagt. Ze is gelukkig ook weer haar vrolijke zelf en mijn moeder heeft haar even meegenomen. Ik heb dus even kunnen rusten en wat klusjes van mijn lijstje kunnen strepen. *O*

Mijn man heeft vandaag nog een belangrijk congres voor het leggen van contacten van zijn eigen bedrijf en ik denk dat als ik een beetje doorwerk morgen en overmorgen dat dan alles klaar is. Dan mag de baby komen. :Y
Fijn van Wolk! En van de rust die je even hebt kunnen nemen. Enneh, mijn nesteldrang is erg aanwezig (ik heb zojuist zelfs de plinten afgestoft) maar lakentjes strijken, daar kan ik me toch echt niet toe zetten!

En goed om te horen dat je man al lekker actief bezig is met zijn eigen bedrijf, heeft hij er een beetje vertrouwen in? Ben benieuwd in welke sector hij werkt, maar als je dat niet wilt delen, ook meer dan prima uiteraard ;)
pi_177013332
Klap, wat een onzekerheid, nu weet je eigenlijk nog niks. Ik kan me goed voorstellen dat je zelf eerder een echo wilt inplannen, de 19e is nog erg ver weg. Sterkte :*
pi_177013856
Ach klap, dat suckt :{ Wat een onzekerheid. De 19e is wel heel erg ver weg inderdaad. Sterkte!
pi_177014450
Wat spannend nog weer zeg Klap :* Vervelend dat je weer zo lang nog moet wachten.
pi_177015724
Knipper gezien O+.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177015749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:33 schreef Feyre het volgende:
Knipper gezien O+.
*O* Feli!
pi_177015756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:33 schreef Feyre het volgende:
Knipper gezien O+.
O+

Succes met wachten Klap, zo naar die onzekerheid ;(
pi_177015923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 16:33 schreef Feyre het volgende:
Knipper gezien O+.
*O* Wat fijn! *O*
pi_177016502
Klap wat vervelend al die onzekerheid...

Een knipper voor feyre! *O*

Hier was de termijnecho ook helemaal goed! Hardje gehoord en een vrolijk trappelend en zwaaiend kindje gezien. O+
Kan iemand de OP nog aanpassen? Mijn UD is 26 augustus geworden..
pi_177016666
feyre Gefeliciteerd wat fijn zeg! *O*
♥ J & S
pi_177016785
Gefeliciteerd Feyre *O* wat mooi!

Fijn dat de termijnecho goed was Sillie.
  woensdag 7 februari 2018 @ 18:37:52 #37
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177017883
Goed nieuws, Feyre en Sillie! Proficiat!

LuDann, ook fijn om te lezen dat het bij jullie ook beter gaat!
pi_177018237
Fijn dat je termijnecho goed was sillie! O+

En omdat er ook ruimte is in dit topic voor de minder leuke dingen ook even luchten in de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177018324
En nog even een :* voor helsinki, zoiets zou niemand mogen meemaken op zo’n leeftijd. EMDR is een goed begin, ik vond het prettig dat je best snel resultaat merkt, maar zo’n sessie zuigt je he-le-maal leeg. Tenminste zo heb ik het ervaren. Dus rust lekker even uit. Ik hoop dat het bij jou snel helpt om de scherpste randjes eraf te halen. En dan de rest. Sterkte :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177018620
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:17 schreef silliegirl het volgende:
Kan iemand de OP nog aanpassen? Mijn UD is 26 augustus geworden..
Done. Gefeliciteerd met je goede echo!

Feyre ook! Hartjes! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177018650
Iemand had mij ooit een pm of dm gestuurd met dat haar man raamstickers drukt. Wie was dat? Kan diegene mij weer even dm’en? O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177018786
Klap, wat een onzekerheid en frustratie. Sterkte :*

Sillie *O* een goede termijnecho. Lief dat je vader mee was.

Feyre gefeliciteerd *O* Fijn dat de VK het aankaartte, maar kan mij voorstellen dat het erg confronterend was.

Ludann bijna klaar voor de baby. Fijn dat het beter gaat met Wolk en jij daardoor ook meer gedaan krijgt :)
pi_177022384
BellaaElisa gefeliciteerd *O* voorspoedig herstel en nu eindelijk lekker knuffelen met de kleine.

Helsinki wat een vreselijke ervaring moet dat zijn. Moedig dat je dmv EMDR de confrontatie weer aan gaat. Hopelijk kan je het met deze therapie het een plek geven, zodat het geen invloed meer heeft op je leven.

Silliegirl wat fijn om een goede termijnecho te hebben en wat vond je vader om zijn kleinkind op beeld te kunnen zien.

Klaproos wat een rollercoaster qua emotie zit jij in. Heel veel sterkte :* wat moet je nog lang wachten voor duidelijkheid. Wat frustrerend is dat.

Ludann fijn dat wolk weer opknapt. Hopelijk kan jij nu weer wat rust pakken en alles afronden. Fijn dat je man zo actief bezig is met opzetten van eigen bedrijf.

Feyre gefeliciteerd fijn om die bevestiging te krijgen. Fijn dat de verloskundige gelijk stappen heeft ondernomen, voor begeleiding.

Hier helemaal gesloopt en wat last van mijn buik, laat en daarna een vroege dienst en dan ook nog vreselijke drukke diensten is niet aan te raden bij 28 weken zwangerschap. Nu bijkomen in bad. Gelukkig hierna paar dagen vrij.
pi_177022543
Dikke knuffel lieve Klap. Die onzekerheid... pffff :{
pi_177022653
*O* voor de goede echo's van Feyre en Sillie!

En Duman ook weer goedgekeurd. Met je kleine dikkertje O+

Hier vanavond weer een lesje yoga gehad. Meestal lekker. Alleen dit keer heb ik (nu al) overal pijn. Ik neem 2 pcm, een kop kamillethee en ga lekker slapen. Morgen weer een volle werkdag.
pi_177027685
Jeej Bella, ze is er O+ gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de specs.

Goeie echo’s voor Feyre en Sillie *O* feyre wat fijn dat vk zo lief was. En logisch dat het er even uitkwam! Hielp het sporten?

Helsinki ik kan uit ervaring zeggen dat EMDR vrij snel effectief is maar dat het ook ontzettend slopend is. Had veel hoofdpijn ook de dagen na sessies. Laat het er maar even zijn :*

Duman bakt een boeddhatje O+

En jeetje klaproos wat een achtbaan... Blijft nog ‘even’ spannend dus. Ik vind wel dat je ontzettend lang moet wachten. Duimen draaien :*

Malteser hoe was jouw afspraak vandaag?

Ik vergeet vast mensen want mobiel maar ik strooi gewoon bloemetjes en hartjes in het rond voor de rest :*

Ik had een toffe dag vandaag! Vk controle was goed baby is al beetje aan het indalen. Daarna middagje bij een vriendin geweest. Jumpsuitjes, broekjes, mutsjes, dekens, omslagdoeken en mutsjes naaien voor baby O+ Vanavond met man naar sauna geweest. Super ontspannen, heerlijk O+
pi_177028546
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 01:20 schreef Songeur het volgende:
Malteser hoe was jouw afspraak vandaag?

Ik had een toffe dag vandaag! Vk controle was goed baby is al beetje aan het indalen. Daarna middagje bij een vriendin geweest. Jumpsuitjes, broekjes, mutsjes, dekens, omslagdoeken en mutsjes naaien voor baby O+ Vanavond met man naar sauna geweest. Super ontspannen, heerlijk O+
Klinkt als een heerlijke dag! O+

Ik had een fijn gesprek bij de VK. Over dat niet-pluis gevoel:
Ze vond het belangrijk dat ik het bespreekbaar maakte want “we kunnen jouw gevoel niet wegnemen maar we kunnen je wel ondersteunen en als het je helpt, kom je iedere week even praten en kijken we ook iedere week even met de echo.”
Daarna lang gesproken, ze nam echt de tijd en de volgende keer moet ik wel bellen en niet wachten. :@
Ze zei: “je bent niet iemand die ons uit bed belt om te vragen of je wel of geen softijs mag eten tijdens de zwangerschap.”
Ik moest meteen aan Mignonne denken...
Verder wil ze ook dat ik het aankaart bij de gyn en als ik dat niet goed durfde, wilde zij dat voor me doen. Moet de 20e weer naar de gyn, dan maak ik het bespreekbaar. Afgesproken dat ik tot die tijd de VK bel als het gevoel too much to handle is.
pi_177028597
Wat fijn Malteser. Is je niet-pluis gevoel inmiddels ook afgenomen na de controle of dat nog niet? (Ik bedoel, helpt het als je een echo hebt en de vk zegt dat alles goed is, of niet?).

Sethiweeven rustig aan de komende dagen nu. Mabawa succes vandaag met de spierpijn.

Songeur klinkt als een heerlijk dagje. En fijn dat beeb al een beetje begint in te dalen. Of nouja.. heel comfortabel is het niet altijd (voel je er iets van?) maar het is wel nuttig ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177028598
Wat fijn, Malteser :) Zo belangrijk om je gehoord te voelen en serieus genomen te worden. Hopelijk voel je je ook echt vrij om te bellen als je je weer zo voelt.

Klinkt lekker Songeur, zo'n avondje!

Hier hadden we een middagje water, maar sinds gisteravond is dat weer voorbij :') Bíjna iedereen heeft kunnen douchen :+ Ik merk wel dat de combi zwanger + zo'n reis me een beetje opbreekt. Elk trapje bezorgt me een harde buik van jewelste :{ En door de sneeuw en bijbehorende gladheid loop je ook als een idioot en mijn bekken begint daartegen te protesteren. Nog één nachtje _O_
pi_177029292
Knipper voor Feyre *O*

Goede termijnecho voor sillie *O*

Dikkerdje voor Duman O+

Fijn gesprek voor Malteser. :* O+

Heel even water voor Jentin *O*

Groeiende misselijkheid voor mij -O-
pi_177029874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:10 schreef zon_sterren het volgende:
Knipper voor Feyre *O*

Goede termijnecho voor sillie *O*

Dikkerdje voor Duman O+

Fijn gesprek voor Malteser. :* O+

Heel even water voor Jentin *O*

Groeiende misselijkheid voor mij -O-
_O- ik moest grinniken om je laatste opmerking, zoals hij zo staat hehe :* Hopelijk gaat het zo voorbij ! :X

En ik sluit me voor de rest aan hehe. Fijn die goeie echo's en water voor jentin; jeetje haha... dat je het volhoudt _O- Nog 1 nachtje maar gelukkig :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_177030001
quote:
2s.gif Op donderdag 8 februari 2018 09:57 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

_O- ik moest grinniken om je laatste opmerking, zoals hij zo staat hehe :* Hopelijk gaat het zo voorbij ! :X
Hihi, thanks. Vorige keer hield de misselijkheid aan tot 16 weken ofzo, en werd het nog veel erger dan nu (ik heb deze keer tot nu toe nog niet overgegeven), dus ik reken nergens op. :{
pi_177030269
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 07:39 schreef Feyre het volgende:
Wat fijn Malteser. Is je niet-pluis gevoel inmiddels ook afgenomen na de controle of dat nog niet? (Ik bedoel, helpt het als je een echo hebt en de vk zegt dat alles goed is, of niet?).
Het gevoel an sich is niet afgenomen maar naast dat we erover gesproken hebben, heeft de vk ook uitgebreid geëchood en ik zag een druk bewegend kindje, met een gevulde maag, goede groei, enz. En dat is wel fijn voor nu.
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 10:32:38 #54
382129 crew  Donna
pi_177030384
Haha Jentin eindelijk weer water.

Fijn Malteser dat je toch een soort van klein beetje gerustgesteld bent nu.

Ik ben niet zo actief de laatste dagen. Ben m'n vervanger aan het inwerken en werk dus iig deze week eventjes 40 uren (meestal heb ik iig 1 dag en 1 dagdeel vrij de laatste tijd) dus het is even pittig.
pi_177030723
Fijn al die goeie echo's!
En Klap nog steeds al die onzekerheid, wat een energie moet dit vreten!

Wat een verhaal Jentin, lijkt me echt heel rot met al die pubers ;(

Fijn dat je vk zo de tijd voor je heeft genomen Malteser.
Ik herken het gevoel wel dat er iets niet goed zit. We hebben een gezonde dochter, maar op de een of andere manier ben ik nu veel meer bezig met alles wat fout zou kunnen zijn.
Ik steek vooral mijn kop in het zand nu, en wacht de laatste weken maar af.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_177030745
Wat fijn Malteser dat de vk zo de tijd voor je neemt. Goed om het ook nog aan de gyn door te geven inderdaad.
En jeeej voor de echo O+

Songeur dat klinkt als een prima dag O+

Dat is wel pittig dan Donna. Nog even. Wanneer is je laatste werkdag?
Ik ga volgende week als het goed is mn vervanger inwerken. Maar we moeten eerst nog een gesprek hebben, dat is maandag. Lekker vlot... not. Het heeft allemaal wat vertraging opgelopen. Maar goed dat ik niet met 34 wkn met verlof ga.

Blegh zon, die misselijkheid sucks. -O-
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 11:01:41 #57
382129 crew  Donna
pi_177030851
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:54 schreef Mabawa. het volgende:

Dat is wel pittig dan Donna. Nog even. Wanneer is je laatste werkdag?
Ik ga volgende week als het goed is mn vervanger inwerken. Maar we moeten eerst nog een gesprek hebben, dat is maandag. Lekker vlot... not. Het heeft allemaal wat vertraging opgelopen. Maar goed dat ik niet met 34 wkn met verlof ga.
Pfff. Dat schiet inderdaad niet op. Ik ga met 36 weken met verlof (2 maart), maar ik heb de week ervoor vrij (23feb) en vanaf maandag a.s. ga ik wat minder werken. Maar 23 februari trek ik dus echt de deur achter me dicht. Jij dan?
pi_177030937
Feyre yes!!! *O*

En Sillie wat fijn. :)

Ik lees zo even wat meer bij. :@

:*
:)
pi_177030943
Even een update.
Vanwege een te laag geboorte gewicht moeten we in het ziekenhuis blijven 2 nachten.
Zodra wij thuis zijn doe ik even een betere update incl foto en specs etc!

Dank jullie wel allemaal nog voor de felicitaties! O+ _O_
pi_177030977
HET NIEUWS VAN BELLA GEMIST!

Gefeliciteerd!!!!! :* O+
:)
pi_177030996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:10 schreef Soof-87 het volgende:
HET NIEUWS VAN BELLA GEMIST!

Gefeliciteerd!!!!! :* O+
O+ O+ O+
pi_177031353
Vervelend dat jullie nog even in het ziekenhuis moeten blijven Bella. Dat is wel onverwachts, of niet, een dergelijk laag geboortegewicht? Ben benieuwd naar je update!

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:25 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Fijn van Wolk! En van de rust die je even hebt kunnen nemen. Enneh, mijn nesteldrang is erg aanwezig (ik heb zojuist zelfs de plinten afgestoft) maar lakentjes strijken, daar kan ik me toch echt niet toe zetten!

En goed om te horen dat je man al lekker actief bezig is met zijn eigen bedrijf, heeft hij er een beetje vertrouwen in? Ben benieuwd in welke sector hij werkt, maar als je dat niet wilt delen, ook meer dan prima uiteraard ;)
De lakentjes hebben lang opgepropt in een laatje gezeten dus ze waren anders gewoon niet bruikbaar. :P

Hij gaat nu aan de slag als zelfstandig domotica programmeur, in het begin waarschijnlijk vooral als zzp´er maar op termijn wil hij vooral eigen projecten gaan doen. Hij vindt het vooral leuk om bij mensen thuis hun huis te automatiseren, hij deed dat nu vooral voor grote projecten maar hij had daar dus totaal geen plezier in. Ons hele huis is dus ook geautomatiseerd zo ongeveer. :') Dingen als verlichting, verwarming, tv, muziek etc. gaan bij ons automatisch (als we thuiskomen bijvoorbeeld), op stemcommando of per app.
pi_177031381
Feyre en sillie een goede echo, wat fijn! *O*

Malteser, fijn dat je VK je serieus neemt en dat je je gehoord voelt. Wel vervelend dat daarmee het gevoel niet weggenomen is. :*

Zon_sterren, wat rot van de misselijkheid. Heb je de vorige keer iets gekregen ertegen?
pi_177031502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:39 schreef LuDann het volgende:
Feyre en sillie een goede echo, wat fijn! *O*

Malteser, fijn dat je VK je serieus neemt en dat je je gehoord voelt. Wel vervelend dat daarmee het gevoel niet weggenomen is. :*

Zon_sterren, wat rot van de misselijkheid. Heb je de vorige keer iets gekregen ertegen?
Nee, ik wist toen eigenlijk ook helemaal niet dat dat kon. Het was vervelend en onhandig, maar het belemmerde me niet echt in mijn functioneren en ik kreeg nog genoeg voeding binnen.

Het voelt nu wel al vroeger wat heftiger, maar wat wil je met een peuter in huis, dan is rustig aan doen er ook veel minder bij.

Succes voor het bedrijf van je man, trouwens! Het klinkt wel echt als een toffe bezigheid waar nog best wat groei in zit.
pi_177031544
Bella, sterkte met de kleine! Ben ook heel benieuwd naar je update, maar neem lekker de tijd voor alles en elkaar :)

Malteser, heel goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt, hoop dat je vertrouwen de komende periode toch weer wat toe mag nemen :*

Goede echo's voor Sillie en Feyra, hoera! *O* *O*

Lu, dat klinkt ingewikkeld maar interessant! Kan me goed voorstellen dat er een markt is voor zulke diensten. Spannend wel!
pi_177032909
:@ :@

quote:
pi_177033238
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
:@ :@

[..]

Bende zwanger?
pi_177033249
Van wie dan? Je man zag je toch in februari pas weer?
  donderdag 8 februari 2018 @ 13:36:14 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_177033253
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Van wie dan? Je man zag je toch in februari pas weer?
maart!
disclaimer
pi_177033272
En dat wordt dan toch (als alles goed gaat) met een héle bolle buik in een bruidsjurk..
pi_177033282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Van wie dan? Je man zag je toch in februari pas weer?
Mijn man duhu. Hij was hier twee weken, maar hoef niet alles te melden over hem. En dacht houd het geheim, net zoals de zwangerschap tot de echo van vandaag.
pi_177033291
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:35 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Bende zwanger?
😳
pi_177033298
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:38 schreef silliegirl het volgende:
En dat wordt dan toch (als alles goed gaat) met een héle bolle buik in een bruidsjurk..
Klopt, maar vind dit nog leuker dan de bruiloft!
pi_177033331
Huh. :o

Eind januari zei je nog dat je onveilig zou gaan vrijen als manlief zou komen toch?

Huh. :D

Nou gefeliciteerd!!!
:)
pi_177033334
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt, maar vind dit nog leuker dan de bruiloft!
Dat kan ik me voorstellen. Klein detail wel; ga je nog wel naar je eigen bruiloft kunnen komen? Of terug naar NL? Volgens mij mag je heel hoog zwanger niet meer vliegen..
pi_177033350
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:40 schreef Soof-87 het volgende:
Huh. :o

Eind januari zei je nog dat je onveilig zou gaan vrijen als manlief zou komen toch?

Huh. :D

Nou gefeliciteerd!!!
Dankjewel! Hij was hier eerder, maar wou geheim houden want ja vorige keer ging alles mis en wou het nu anders doen. Ben nog pril, kan dus nog misgaan, maar de echo was goed.
pi_177033381
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:40 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Klein detail wel; ga je nog wel naar je eigen bruiloft kunnen komen? Of terug naar NL? Volgens mij mag je heel hoog zwanger niet meer vliegen..
Ja, alles is al betaald, dus zou zonde zijn om het af te blazen. Bruiloft is ergens in augustus ( geen eind augustus) dus vlieg rond 24 augustus weer terug. Ik best laconiek ja.
pi_177033445
Not convinced.. Maar succes ermee.
pi_177033471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Not convinced.. Maar succes ermee.
Jij boeit me dan ook geen reet.
  donderdag 8 februari 2018 @ 13:48:29 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_177033482
Ah, het is ook weer meteen sfeerverhogend O+
disclaimer
pi_177033577
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

😳
Oudjaarsseks?
pi_177033625
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:54 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Oudjaarsseks?
Hahaha, ik dm je even met alles. Niet alles gaat men wat aan, vooral niet hier.
pi_177033934
Maghre het is toch ook wel een bijzonder verhaal allemaal. Menig soap is er niks bij. Vooral omdat je juist zo open bent over je leven dan komt dit wel als een shock heurrrr.

;)
:)
pi_177034068
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:15 schreef Soof-87 het volgende:
Maghre het is toch ook wel een bijzonder verhaal allemaal. Menig soap is er niks bij. Vooral omdat je juist zo open bent over je leven dan komt dit wel als een shock heurrrr.

;)
Was te verwachten toch? Heb vaak aangegeven snel weer zwanger te willen zijn, dus ik zou juist denken dat het niet heel versssend is. Hij moest in NL zijn, onverwachts en dat heb ik goed benut.
pi_177034096
Wat gezellig weer dat iemand zich meld en de rest meteen in Sherlock stand gaat.

#want als je niet in het straatje past mag je niet bij 't clubske
pi_177034111
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hahaha, ik dm je even met alles. Niet alles gaat men wat aan, vooral niet hier.
Is goed.
pi_177034261
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:24 schreef simsolobim het volgende:
Wat gezellig weer dat iemand zich meld en de rest meteen in Sherlock stand gaat.

#want als je niet in het straatje past mag je niet bij 't clubske
Als je nu een echo laat zien van 6w2d, wat maakt dat je ovulatie ongeveer op de dag was dat je in WOHTS laat weten toch niet zwanger te willen worden vanwege een bruiloft dan bereik je bij mijn reasonable doubt.

Maar het straatje is van iedereen hoor, daar bemoei ik me niet mee.
  donderdag 8 februari 2018 @ 14:34:52 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_177034282
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:24 schreef simsolobim het volgende:
Wat gezellig weer dat iemand zich meld en de rest meteen in Sherlock stand gaat.

#want als je niet in het straatje past mag je niet bij 't clubske
nee hoor, deze user heeft gewoon een voorgeschiedenis :D
disclaimer
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 14:39:58 #89
382129 crew  Donna
pi_177034370
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee hoor, deze user heeft gewoon een voorgeschiedenis :D
De hele 'clan' komt ook meteen weer mee.

*Verdikke, ik wou er niks over zeggen, doe ik het toch*
pi_177034404
Gefeliciteerd Maghrebijnse!
pi_177034477
Songeur, klinkt als een heerlijke avond!

Mabawa, fijn dat het zo goed is geregeld. :+ Donna, kan je dat echt? Ik merk dat ik toch nog vaak m’n mail check. Als ik iets doorstuur worden collega’s boos. “Je hebt verlof, geniet van je verlof!” zeggen ze dan. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. :P

Zon_sterren, wat naar van je misselijkheid! Sterkte er mee.

Brandend maagzuur hier, bah. Lig nog steeds in bed. :+ Zo maar eens opstaan en beginnen aan het avondeten.
Nog een goed nieuwtje van gister: m’n hB is van 5,5 naar 7,1 gegaan. *O* De ijzertabletten doen wonderen. Nu niet meer vergeten in te nemen.
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 8 februari 2018 @ 14:48:52 #92
382129 crew  Donna
pi_177034509
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
:+ Donna, kan je dat echt? Ik merk dat ik toch nog vaak m’n mail check. Als ik iets doorstuur worden collega’s boos. “Je hebt verlof, eniet van je verlof!” zeggen ze dan. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. :P
Dat moet nog blijken of ik dat kan. :@ :@

Fijn zeg van je ijzer!
  donderdag 8 februari 2018 @ 14:59:44 #93
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177034668
Ik moest bij controle bloedprikken voor ijzer en vitamine d. IJzer is dus prima, maar vitamine d is veel te laag en nu kan ik een receptje hoge dosis ophalen... maar ik ben niet zo van de pilletjes en ik kom er niet echt uit wat het nadeel zou zijn als ik het niet slik.
pi_177035068
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik moest bij controle bloedprikken voor ijzer en vitamine d. IJzer is dus prima, maar vitamine d is veel te laag en nu kan ik een receptje hoge dosis ophalen... maar ik ben niet zo van de pilletjes en ik kom er niet echt uit wat het nadeel zou zijn als ik het niet slik.
Ben je niet ontzettend moe en sloom? Ik heb voor mijn zwangerschap een fiks vitamine D tekort gehad icm B12 tekort en ik werd echt een beetje depressief. Toen ik de pillen nam voelde ik me veel beter en meer energiek.
  donderdag 8 februari 2018 @ 15:49:48 #95
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177035462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:29 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ben je niet ontzettend moe en sloom? Ik heb voor mijn zwangerschap een fiks vitamine D tekort gehad icm B12 tekort en ik werd echt een beetje depressief. Toen ik de pillen nam voelde ik me veel beter en meer energiek.
Nee, helemaal niet.
Maar ik heb een luizenleventje.

Dus als het alleen daarom zou zijn ga ik het niet slikken.
pi_177035477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:49 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet.
Maar ik heb een luizenleventje.

Dus als het alleen daarom zou zijn ga ik het niet slikken.
Ah ok, dan snap ik het :)
pi_177035495
Maar wat is er mis met het slikken van vitamines?
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 8 februari 2018 @ 15:52:30 #98
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177035533
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Maar wat is er mis met het slikken van vitamines?
Helemaal niets. :P

Alleen ben ik lui en heb ik er geen zin in als het nergens goed voor is.
Ik ben niet moe, loom of vaak ziek etc.
pi_177035574
Een vitamine D tekort tijdens de zwangerschap betekent een groter risico op zwangerschapsdiabetes, zwangerschapsvergiftiging, een laag geboortegewicht en het vergroot de kans op een kind met autisme. Jij bent niet de enige met het tekort, de baby heeft daar ook last van.

Ik snap dus niet zo goed waarom je het niet zou willen slikken, eerlijk gezegd. Je hebt er gewoon geen zin in?
  donderdag 8 februari 2018 @ 15:57:11 #100
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177035636
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:54 schreef LuDann het volgende:
Een vitamine D tekort tijdens de zwangerschap betekent een groter risico op zwangerschapsdiabetes, zwangerschapsvergiftiging, een laag geboortegewicht en het vergroot de kans op een kind met autisme. Jij bent niet de enige met het tekort, de baby heeft daar ook last van.

Ik snap dus niet zo goed waarom je het niet zou willen slikken, eerlijk gezegd. Je hebt er gewoon geen zin in?
De VK heeft niets verteld over al het bovenstaande en ik probeerde zelf een beetje te googlen en kwam ook niets bijzonders tegen.
Vandaar mijn vraag.

Omdat ik verder nergens last van heb.
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:00:22 #101
409579 LuDann
All the way
pi_177035725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:57 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

De VK heeft niets verteld over al het bovenstaande en ik probeerde zelf een beetje te googlen en kwam ook niets bijzonders tegen.
Vandaar mijn vraag.

Omdat ik verder nergens last van heb.
Nee, je komt niks bijzonders tegen als je zoekt via Google? Ik vind dat moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Ik kom van alles tegen als ik zoek op ´gevolgen vitamine d tekort bij zwangerschap´.

O.a.

https://www.erasmusmc.nl/perskamer/archief/2016/5978452/

&

https://mens-en-gezondhei(...)kort-en-zwanger.html
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:01:52 #102
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177035769
Yay voor de goede eerste echo's! *O*

Bella, van harte gefeliciteerd met de kleine O+.

Zon_sterren, ik kreeg de tip om op de klok te eten en mijn maag dus bezig te houden. Dat werkt wel! Heb nu standaard pakjes crackers op het nachtkastje liggen zodat ik meteen kan eten in de ochtend. Vervelend hè?

Verder alle reacties op mijn verhaal gelezen en ik wil zeggen dat ze allemaal, stuk voor stuk, waardeer. Het was een zware dag gisteren maar vandaag voelt al minder donker. Wandelen helpt, en ik ga nog even bespreken of het wel zo handig is om 2 keer in zo'n korte tijd zo'n EMDR sessie te doen.

Vitamines. Ik slik Davitamon mama compleet, visolie capsules en vitamine D. Doe mijn best om ze niet te vergeten, maar als je dat bijvoorbeeld aan een maaltijd koppelt en toch al op de klok eet want misselijk (yay) dan gaat dat eigenlijk wel goed. Heel soms kom ik er laat op de avond achter dat ik een pilletje ben vergeten en neem ik deze alsnog in.
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:03:47 #103
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177035822
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:00 schreef LuDann het volgende:

[..]

Nee, je komt niks bijzonders tegen als je zoekt via Google? Ik vind dat moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Ik kom van alles tegen als ik zoek op ´gevolgen vitamine d tekort bij zwangerschap´.

O.a.

https://www.erasmusmc.nl/perskamer/archief/2016/5978452/

&

https://mens-en-gezondhei(...)kort-en-zwanger.html
Geloof je het lekker niet :D

Maar iig zit nu beetje te googlen op de dingen die je zei, dank daar voor en zal dan wel een keus maken of ik het wil gaan slikken of niet.
  donderdag 8 februari 2018 @ 16:10:26 #104
409579 LuDann
All the way
pi_177036003
Als je dit soort dingen niet zelf kunt vinden als je gericht erop aan het zoeken bent dan zoek je met neus hoor, imho. Ik kan er gewoon niet zo goed bij met mijn hoofd, de afweging tussen de potentiële gevolgen enerzijds en het ´ik ben lui en heb geen zin´ argument anderzijds. Maar goed, jouw lijf, jouw baby, jouw beslissing.

Ik ben ook geen fan van onnodig vitamines slikken en ik ben daar voorzichtig mee. Vitamine D is in mijn ogen echter gewoon een belangrijke en de enige die ik dus wel mijn hele zwangerschap geslikt heb. Samen met magnesium op een gegeven moment (want spierkramp :X ) en foliumzuur de eerste periode.
pi_177036125
Wat fijn Helsinki! Ik heb in het verleden ook EMDR gehad het is op dat moment pittig en energie vretend maar het werkte hier vlugger dan gedacht. :* succes met alles, jij kan dit!
♥ J & S
pi_177037620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:24 schreef simsolobim het volgende:
Wat gezellig weer dat iemand zich meld en de rest meteen in Sherlock stand gaat.

#want als je niet in het straatje past mag je niet bij 't clubske
Hahaha, lol. Ach, ik weet van wie het komt.
pi_177037640
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Als je nu een echo laat zien van 6w2d, wat maakt dat je ovulatie ongeveer op de dag was dat je in WOHTS laat weten toch niet zwanger te willen worden vanwege een bruiloft dan bereik je bij mijn reasonable doubt.

Maar het straatje is van iedereen hoor, daar bemoei ik me niet mee.
Dat zei ik, maar meld dan ook even alles en geen halve zaken. Want ik zei tegelijkertijd ook dat ik gewoon onveilig zou doen en het welkom zou zijn. :)
pi_177037646
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee hoor, deze user heeft gewoon een voorgeschiedenis :D
Onzin. Ik heb namelijk nooit gelogen hier.
pi_177037653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:42 schreef Malteser het volgende:
Gefeliciteerd Maghrebijnse!
Dankjewel!
pi_177038538
Oh ik heb niet bijgelezen... Maar vandaag een newborn (van vriendin) geknuffeld en flesje gegeven en omgekleed en oooooh ik heb er binnen een paar weken ook weer 1 O+
pi_177038680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:21 schreef Songeur het volgende:
Oh ik heb niet bijgelezen... Maar vandaag een newborn (van vriendin) geknuffeld en flesje gegeven en omgekleed en oooooh ik heb er binnen een paar weken ook weer 1 O+
O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177039266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:01 schreef Helsinki het volgende:
[...]
Vitamines. Ik slik Davitamon mama compleet, visolie capsules en vitamine D.
[...]
Slik je náást davitamon mama compleet nog extra vit D en visolie? Want het zit er ook al in. Ik zat er nl van de week aan te denken om uit te zoeken hoeveel ‘extra’ van die twee je naast die multivitamine nog mag, maar mss dat jij het weet ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177039510
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:55 schreef Feyre het volgende:

[..]

Slik je náást davitamon mama compleet nog extra vit D en visolie? Want het zit er ook al in. Ik zat er nl van de week aan te denken om uit te zoeken hoeveel ‘extra’ van die twee je naast die multivitamine nog mag, maar mss dat jij het weet ;).
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik slik ook davitamon mama compleet :)
pi_177039751
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 18:55 schreef Feyre het volgende:

[..]

Slik je náást davitamon mama compleet nog extra vit D en visolie? Want het zit er ook al in. Ik zat er nl van de week aan te denken om uit te zoeken hoeveel ‘extra’ van die twee je naast die multivitamine nog mag, maar mss dat jij het weet ;).
Vit D mag je heul veel van bij slikken. In USA wordt rustig tot 3000ie gegeven aan zwangeren, zonder negatieve effecten. Tot 2400 ie zou je sowieso probleemloos dagelijks bij moeten kunnen slikken.

In multivitaminen zit doorgaans 200 tot 400ie. Prima als onderhoudsdosering bij een goed vitD gehalte, te weinig als je tekort hebt.
Overweeg ook een calciumsupplement erbij te nemen of om extra op je calcium te letten. Je hebt calcium nodig om vitD goed op te nemen, wanneer je ineens veel vitD gebruikt moet die calcium ergens vandaan komen, heb je te lage intake dan komt het dus uit het lichaam zelf. Niet gelijk een ramp, maar als je dan toch bezig bent met suppletie...
:)
  donderdag 8 februari 2018 @ 19:21:09 #115
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177039787
Ja, ik slik het er nog naast. De huisarts heeft me dat voorgeschreven in verband met een tekort en daar ben ik eigenlijk niet mee gestopt :). In de Davitamon mama compleet zit geen visolie, toch?

  donderdag 8 februari 2018 @ 19:27:22 #116
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_177039922
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:14 schreef klaprooss het volgende:
Wat fijn Helsinki! Ik heb in het verleden ook EMDR gehad het is op dat moment pittig en energie vretend maar het werkte hier vlugger dan gedacht. :* succes met alles, jij kan dit!
Dank je wel, lieve jij.
Fijn dat het jou heeft geholpen! De avonden zijn het zwaarst merk ik.
Zometeen maar eens iets anders doen dan piekeren; naar de film!
pi_177039926
Ik ook Davitamon mama compleet. :)
:)
pi_177039935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 19:21 schreef Helsinki het volgende:
Ja, ik slik het er nog naast. De huisarts heeft me dat voorgeschreven in verband met een tekort en daar ben ik eigenlijk niet mee gestopt :). In de Davitamon mama compleet zit geen visolie, toch?

[ afbeelding ]
Je hebt hiervan ook een variant met visolie ;). Die heb ik. Maar ik wil eigenlijk terug naar m’n ‘eigen’ visolie omdat ik daarvan zeker weet dat de kwaliteit hoog is. Alleen telkens vergeten om te checken of dat naast deze vitamines mag (zonde om weg te gooien). Lees net dat aanbevolen 250mg is en zwanger nog extra 200mg. In davitamon zit ‘alleen’ die 200mg, dus ik kan nog wel aanvullen.

Ohh mignonne, dan begin ik sowieso met samen met dochterlief een kauwtabletje vit D ‘s avonds extra ;). Zal ook eens calcium checken, thnx voor de tip.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177040028
Moest even zoeken EMDR was.
Wat heftig meiden.

Een hele dikke :*

Helsinki, leuk de film! Have fun :)
:)
pi_177042443
Helsinki, laat je weten hoe de film was? Hoor wisselende verhalen! Ben benieuwd of ik moet gaan of niet :P (hoewel, ik heb toch een cinevillepas dus kan net zo goed wel gaan)

Ik slik ook die davitamon mama compleet, maar ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd erg vaak vergeet... Toch maar weer beter op gaan letten.

Bella, ik las dat jullie nog even in het ziekenhuis moeten blijven, hopelijk niet al te lang :*

Ik heb deze week 4 huizen bekeken en ben er echt even helemaal klaar mee :') En zoveel mensen steeds, pffff, ben benieuwd of we überhaupt ergens kans maken. Ik maak het mezelf ook wel moeilijk, want ik wil perse (nog) niet de stad uit :+
  vrijdag 9 februari 2018 @ 00:24:58 #121
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177047598
Ik wissel Davitamon mama compleet met visolie af met gravitamon. Keuzestress enzo, dus nu is het maar net welk potje er vooraan staat :+

Bella, hopelijk is alles goed met jullie en is ze niet heel veel te klein, waardoor jullie snel thuis van de kraamtijd kunnen gaan genieten :*

Aure, verhuizen is per definitie een stressor, maar op deze manier wel een beetje meer natuurlijk. Hopelijk vallen de puzzelstukjes gauw op hun plekje (en jullie dus ook :P )

En z0mg ik ben 37 weken zwanger :o when did that happen?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177048017
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 16:10 schreef LuDann het volgende:
Ik ben ook geen fan van onnodig vitamines slikken en ik ben daar voorzichtig mee. Vitamine D is in mijn ogen echter gewoon een belangrijke en de enige die ik dus wel mijn hele zwangerschap geslikt heb. Samen met magnesium op een gegeven moment (want spierkramp :X ) en foliumzuur de eerste periode.
D is een pro-hormoon en kan juist magnesiumtekort veroorzaken of in stand houden als dat een onderliggende reden is van de lage D-waarde in het bloed.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 06:44:14 #123
409579 LuDann
All the way
pi_177048479
Ugh, ik doe alleen nog maar hazenslaapjes snachts, ik word er een beetje gek van.

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 01:30 schreef Unihipili het volgende:

[..]

D is een pro-hormoon en kan juist magnesiumtekort veroorzaken of in stand houden als dat een onderliggende reden is van de lage D-waarde in het bloed.
Uh ok, dat zou ik niet weten maar neem ik van je aan dan. Ik had van geen van beiden een tekort voor zover ik weet, maar klinkt als een goed idee om ze samen te slikken dan.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 06:49:23 #124
409579 LuDann
All the way
pi_177048505
Wat een gedoe met huizen kijken Aure, ik ben niet jaloers, haha. Kopen is ellende in sommige steden. Buren verderop hadden in 1 dag tijd 38 kijkers en vrienden van ons hebben uiteindelijk 50.000 euro meer dan de vraagprijs betaald voor een huis. Bizar.

Kim, joining the LLM-club, welkom. :7

Ik wilde ook Helsinki nog veel sterkte wensen, goed dat je zo bezig bent met EMDR. Heftig allemaal.

OIT gebeurt er al iets? :P Ik heb gisteravond eindelijk m'n zeiltje op m'n matras gelegd. Nu slaap ik alleen dus nog rotter dan ik al deed. :')
pi_177048531
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 06:44 schreef LuDann het volgende:
Ugh, ik doe alleen nog maar hazenslaapjes snachts, ik word er een beetje gek van.

Morningggg :W

Aure, vermoeiend! Ik kijk stiekem ook al rond. We zijn ook van plan om een huis te kopen. Nu nog niet, misschien pas over een jaar, maar ik vind het leuk om stiekem al rond te kijken. :)

Lu, dat zeiltje had ik er met m’n stomme kop 2 weken al ondergelegd. “Je weet maar nooit”. :') Heb hem diezelfde nacht nog verscheurd en weggegooid, haha. Die kans van 1 op 10 neem ik maar voor lief.
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 06:58:41 #126
409579 LuDann
All the way
pi_177048560
Ha, dat zegt mijn man dus ook, dat ik dat stomme ding weg had moeten gooien. Slaap is veel belangrijker dan het matras en what are the odds. Maar ja, hormonen. Het was heel bevredigend om het van mijn lijstje af te kunnen vinken. :')
pi_177048592
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 06:58 schreef LuDann het volgende:
Ha, dat zegt mijn man dus ook, dat ik dat stomme ding weg had moeten gooien. Slaap is veel belangrijker dan het matras en what are the odds. Maar ja, hormonen. Het was heel bevredigend om het van mijn lijstje af te kunnen vinken. :')
En als je nou een of twee badlakens onder je hoeslaken legt ipv dat zeiltje? Of is dat minder bevredigend voor het lijstje?
pi_177048774
Deze matrasbeschermer is een aanrader, je gaat er niet van zweten en hij kraakt niet:

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10281212/

Ook handig met lekborsten en -luiers straks!
pi_177048786
Kim jij llm! O+ Heb over je gedroomd vannacht :')

Hier een mama vitamine uit Duitsland en extra vit D.
Dat laatste slikken we hier in huis allemaal het hele jaar door.

Zeiltje is al minder vervelend als het tussen 2 hoeslakens ligt. Evt eerst nog een badlaken er overheen.

Maar slechte nachten zijn wel zeer ruk Lu. Hoe is het met Wolk?
pi_177048811
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:01 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Pfff. Dat schiet inderdaad niet op. Ik ga met 36 weken met verlof (2 maart), maar ik heb de week ervoor vrij (23feb) en vanaf maandag a.s. ga ik wat minder werken. Maar 23 februari trek ik dus echt de deur achter me dicht. Jij dan?
Mijn laatste werkdag is 1 maart. Voor mij geld echt, verlof is verlof dus werktelefoon uit en mail niet bekijken. Heeeerlijk O+
pi_177048817
Vrijdag wisselweek!

8 weken nog maar :@

:D
:)
pi_177048818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:42 schreef Madivi het volgende:
Deze matrasbeschermer is een aanrader, je gaat er niet van zweten en hij kraakt niet:

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10281212/

Ook handig met lekborsten en -luiers straks!
Nice! * D.U.M.A.N. noteert

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:49 schreef Soof-87 het volgende:
Vrijdag wisselweek!

8 weken nog maar :@

:D
O+ *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_177048826
Manlief zei vanochtend opeens: “Ik zou het echt niet erg vinden als je nu zou bevallen, ik wil zo graag met m’n kindje knuffelen.” O+ O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177048853
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:42 schreef Madivi het volgende:
Deze matrasbeschermer is een aanrader, je gaat er niet van zweten en hij kraakt niet:

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10281212/

Ook handig met lekborsten en -luiers straks!
Ik kom even uit lurkstand hiervoor, want dit is echt een aanrader! Heb je inderdaad echt geen last van.
En ik was dus die 1 op 10, en met een niet ingedaald kind was me dat nogal een plons en het bleef maar komen :X Maar matras was zo droog als wat ^O^
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 08:00:54 #135
382129 crew  Donna
pi_177048905
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:48 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Mijn laatste werkdag is 1 maart. Voor mij geld echt, verlof is verlof dus werktelefoon uit en mail niet bekijken. Heeeerlijk O+
Heerlijk inderdaad! Ik doe 1 dingetje tijdens m'n verlof wat niemand anders kan. Nou kunnen ze dat wel leren hoor, maar het is een apart soort aangifte bij de Belastingdienst en als dat fout gaat is het geen drama, maar wel een jarenlang gedonder (1x gehad) dus dat doe ik liever zelf. Maar voor mij is dat hooguit een kwartiertje werk. Geen probleem.
Voor de rest hoop ik het helemaal links te kunnen laten liggen. Denk dat het wel lukt. Toen m'n vader overleed heb ik ook 3 weken helemaal niks gedaan en het bedrijf bestaat nog steeds :P.

Kijk jij er nu ook al zo naar uit? Begin wel echt af te tellen nu hoor. Dacht van te voren dat doe ik wel even tot 36 weken, maar ik zit echt niet meer lekker.
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 08:02:27 #136
382129 crew  Donna
pi_177048915
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:42 schreef Madivi het volgende:
Deze matrasbeschermer is een aanrader, je gaat er niet van zweten en hij kraakt niet:

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10281212/

Ook handig met lekborsten en -luiers straks!
Wij hebben zoiets van de Action, bovenkant katoen, onderkant waterdicht. Kan zelfs in de droger dat gekke ding. Heb 'm nog niet op bed, maar m'n vriendin had precies dezelfde en die zei kraakt en zweet niet. En fijne prijsjes, net als de IKEA.
pi_177049183
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 06:49 schreef LuDann het volgende:
Wat een gedoe met huizen kijken Aure, ik ben niet jaloers, haha. Kopen is ellende in sommige steden. Buren verderop hadden in 1 dag tijd 38 kijkers en vrienden van ons hebben uiteindelijk 50.000 euro meer dan de vraagprijs betaald voor een huis. Bizar.

Ja dat is hoe het hier tegenwoordig ook gaat ongeveer :')
pi_177049199
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Manlief zei vanochtend opeens: “Ik zou het echt niet erg vinden als je nu zou bevallen, ik wil zo graag met m’n kindje knuffelen.” O+ O+
Aw zo schattig O+

Maar die van jou moet nog wel heel eventjes blijven zitten toch :P
pi_177049670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 08:00 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Heerlijk inderdaad! Ik doe 1 dingetje tijdens m'n verlof wat niemand anders kan. Nou kunnen ze dat wel leren hoor, maar het is een apart soort aangifte bij de Belastingdienst en als dat fout gaat is het geen drama, maar wel een jarenlang gedonder (1x gehad) dus dat doe ik liever zelf. Maar voor mij is dat hooguit een kwartiertje werk. Geen probleem.
Voor de rest hoop ik het helemaal links te kunnen laten liggen. Denk dat het wel lukt. Toen m'n vader overleed heb ik ook 3 weken helemaal niks gedaan en het bedrijf bestaat nog steeds :P.

Kijk jij er nu ook al zo naar uit? Begin wel echt af te tellen nu hoor. Dacht van te voren dat doe ik wel even tot 36 weken, maar ik zit echt niet meer lekker.
Een kwartiertje werk of jaren gedoe... ik snap je keuze ;)
Ja ik kijk er erg naar uit, ben er wel echt aan toe nu. Ik zit de helft van mijn werkdag in de auto en maakte gerust 500km per dag. Sinds deze week doe ik wel minder (max 45 min tussen clienten in, max 4 clienten pd) want de slechte nachten icm lange ritten zijn niet zo safe en daarnaast is het gewoon ook niet comfi meer.

Dus aftellen, yeahhh. Nog 3 weekjes!


Ahhh Duman O+ laat nog maar zitten jullie jongen maar ik snap zn gevoel.
pi_177049700
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Manlief zei vanochtend opeens: “Ik zou het echt niet erg vinden als je nu zou bevallen, ik wil zo graag met m’n kindje knuffelen.” O+ O+
Ohhh wat lief O+ Dan smelt je toch helemaal :D

Succes nog Bellaa in het ziekenhuis :* Hopelijk mag je gauw met je kleintje naar huis *;

Hier vnvd nog rustig aan (ivm carnaval) en morgen en overmorgen volop carnavallen! Zeer benieuwd hoe m'n lichaam het gaat vinden _O- Maandag en dinsdag wel vrij dus denk dat ik die ga gebruiken om bij te komen en mn vriend alleen op pad laat gaat :+
Enige nadeel: Iedereen in het dorp zal het wel gelijk doorhebben hmm :@ :@ :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 9 februari 2018 @ 10:21:54 #141
409579 LuDann
All the way
pi_177050660
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:06 schreef Malteser het volgende:

[..]

En als je nou een of twee badlakens onder je hoeslaken legt ipv dat zeiltje? Of is dat minder bevredigend voor het lijstje?
Heb ik overwogen maar gezien de hoeveelheid vruchtwater bij mijn eerste (en nu ook, als we op de echo´s afgaan) is dat denk ik niet afdoende.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:42 schreef Madivi het volgende:
Deze matrasbeschermer is een aanrader, je gaat er niet van zweten en hij kraakt niet:

https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10281212/

Ook handig met lekborsten en -luiers straks!
Ugh, nou moet ik naar de Ikea van mijn hormonen. :P Maar hij is wel handig ja, ik heb er vaker over gelezen. Misschien toch maar even halen zo.

Duman, wat lief zeg. O+
pi_177050967
Ik heb net bij de action gekeken, daar hadden ze helaas enkel een eenpersoonshoes. :( Dus ik pleit ook voor binnenkort langs de Ikea. :)

Lu, maar Wolk was niet ingedaald toch? En deze wel? Scheelt volgens mij ook een plons water. :)

Ja, ik smolt ook vanochtend. O+ Kwam echt uit het niets.
Aure, klopt! Vandaag 35+5, dus nog heeel even wachten. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_177051173
Die van Ikea hebben wij vorige keren ook gehad. Inmiddels zijn die helemaal versleten, dus ik ga deze ronde ook een keertje nieuwe halen. Ikea is mijn favo winkel, vooral als ik zwanger ben. :D Dus ik vind elke reden om er langs te gaan een goede (ook als mijn dochter een taartje wil eten O+).
pi_177051314
Je kan ook een celstofmatje onder je hoeslaken doen (of zo'n Dry Nites ding).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_177052819
Ik had vorige keer wel dat matje van het kraampakket, maar dan met nog 2 handdoeken eroverheen. Genoeg bescherming en wat minder gekraak en gezweet.

Ik ging even naar het Ikea-matje kijken maar was vergeten dat ze daar niet meer aan spullen voor lange mensen doen. ;( Zo zonde, ik mis hun assortiment in 220 lengte echt.
pi_177054777
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 06:44 schreef LuDann het volgende:

Uh ok, dat zou ik niet weten maar neem ik van je aan dan. Ik had van geen van beiden een tekort voor zover ik weet, maar klinkt als een goed idee om ze samen te slikken dan.
Inderdaad :Y.


Ik heb die Ikea hoeslaken ook en vind 'm wel kraken :@.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:43:52 #147
409579 LuDann
All the way
pi_177055962
Zo, IKEA hoeslaken is in tha house. :7 Kraken vind ik niet erg, maar dat zweten, daar kan ik echt best zonder. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 10:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Lu, maar Wolk was niet ingedaald toch? En deze wel? Scheelt volgens mij ook een plons water. :)

Oh ja, dat zou wel verschil kunnen maken. :Y

@zon_sterren: jullie hebben een extra lang bed natuurlijk dan, logisch. Jammer dat het niet past zeg.
pi_177056978
Ik ben op zoek naar een mooi babyfotoboek, maar kan nergens wat vinden zoals ik wil. Of ze zijn te klein, of het zijn invulboeken als “baby’s eerste jaar”, of het zijn van die plastic inschuifpagina’s, of ze kosten ¤40,-. Zonde voor een leeg album.

Ik heb zelf een mooi, groot babyfotoalbum en blader daar graag in. Zitten m’n echo’s in, m’n geboortekaartje, rapporten uit het ziekenhuis, de kaartjes die we kregen toen ik werd geboren en natuurlijk foto’s. Er zit zelfs een plukje haar in, de eerste keer dat m’n haar werd geknipt. :) Vind het heerlijk om daar in te bladeren. Wil ook zo iets maken voor m’n zoon. Laat het liever niet drukken omdat je er dan niks in/bij kan plakken.

Loop ik hierin zo’n 20 jaar achter, of zijn er hier meer die een album gaan maken? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door arvensis op 09-02-2018 14:29:52 ]
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:31:29 #149
267301 Baby_Girl
aka Babygirl
pi_177057131
#ontlurkt

Bij de Hema hebben ze ook hele fijne hoeslakens die niet doorlekken. Ik heb ze ook gebruikt in de periode van ‘geen luier willen ‘s nachts maar nog wel nodig hebben’.

Succes dames met de zwangerschappen en en bevallingen. En een extra voor Malteser. Meid wat een bewondering heb ik voor jou.

#enweerterugondermijnmeeleessteen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 14:48:52 #150
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177057491
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooi babyfotoboek, maar kan nergens wat vinden zoals ik wil. Of ze zijn te klein, of het zijn invulboeken als “baby’s eerste jaar”, of het zijn van die plastic inschuifpagina’s, of ze kosten ¤40,-. Zonde voor een leeg album.

Ik heb zelf een mooi, groot babyfotoalbum en blader daar graag in. Zitten m’n echo’s in, m’n geboortekaartje, rapporten uit het ziekenhuis, de kaartjes die we kregen toen ik werd geboren en natuurlijk foto’s. Er zit zelfs een plukje haar in, de eerste keer dat m’n haar werd geknipt. :) Vind het heerlijk om daar in te bladeren. Wil ook zo iets maken voor m’n zoon. Laat het liever niet drukken omdat je er dan niks in/bij kan plakken.

Loop ik hierin zo’n 20 jaar achter, of zijn er hier meer die een album gaan maken? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak een hele doos :+
Doe ik bij dochter ook & wil het bij zoon ook doen.

Heb zelfs het stukje navel + klem nog :D :P
En dingetjes als het houdertje van het eerste prikje etc.
pi_177057509
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooi babyfotoboek, maar kan nergens wat vinden zoals ik wil. Of ze zijn te klein, of het zijn invulboeken als “baby’s eerste jaar”, of het zijn van die plastic inschuifpagina’s, of ze kosten ¤40,-. Zonde voor een leeg album.

Ik heb zelf een mooi, groot babyfotoalbum en blader daar graag in. Zitten m’n echo’s in, m’n geboortekaartje, rapporten uit het ziekenhuis, de kaartjes die we kregen toen ik werd geboren en natuurlijk foto’s. Er zit zelfs een plukje haar in, de eerste keer dat m’n haar werd geknipt. :) Vind het heerlijk om daar in te bladeren. Wil ook zo iets maken voor m’n zoon. Laat het liever niet drukken omdat je er dan niks in/bij kan plakken.

Loop ik hierin zo’n 20 jaar achter, of zijn er hier meer die een album gaan maken? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ze zijn hier heel moeilijk te vinden. Het Duitse merk Goldbuch heeft hele mooie O+. Ik heb ze hier via deze site besteld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177057536
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 06:49 schreef LuDann het volgende:
Wat een gedoe met huizen kijken Aure, ik ben niet jaloers, haha. Kopen is ellende in sommige steden. Buren verderop hadden in 1 dag tijd 38 kijkers en vrienden van ons hebben uiteindelijk 50.000 euro meer dan de vraagprijs betaald voor een huis. Bizar.

Kim, joining the LLM-club, welkom. :7

Ik wilde ook Helsinki nog veel sterkte wensen, goed dat je zo bezig bent met EMDR. Heftig allemaal.

OIT gebeurt er al iets? :P Ik heb gisteravond eindelijk m'n zeiltje op m'n matras gelegd. Nu slaap ik alleen dus nog rotter dan ik al deed. :')
Baby nog steeds binnenboord! Bij jou alles nog rustig? En CassE, gebeurt er bij jou al iets?

Zeiltje ligt bij mij al vanaf week 35 op m'n matras :D Ik merk er verder weinig van, dus nu vraag ik me af of ik wel het goede zeiltje te pakken heb :')
pi_177058434
Wat leuk joh, al die LLM’s! Ben zo benieuwd!

LuDann, best een gek idee dat je bij een geplande sectio gisteren al bevallen zou zijn en nu gewoon nog zwanger en wel naar Ikea kon. Of heb je dat zelf niet zo?

Hier een kist met alle bewaarspullen. Eerste plukje haar, eerste fles, bandje van het ziekenhuis, enz enz. En ik heb bij Albelli een XL fotoboek gemaakt van Twix’ eerste jaar.

Daarover gesproken: wat doen anderen met fotoboeken? Ik heb nu dus een prachtig fotoboek van Twix van 0-1 jaar. Ben bezig aan zijn boek van 1-2 jaar. Maar ik bedacht me dus, als ik zijn kist meegeef met zijn spullen als hij later uit huis gaat (OMG :o ), dan heb ik zelf geen album meer.
Nu hebben mijn ouders dat ook niet want ‘vroeger’ maakten ze ook niet twee dezelfde fotoboeken. Laten jullie ‘m twee keer afdrukken dan? Of gewoon eentje voor je kind?
pi_177059165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:29 schreef Malteser het volgende:
Wat leuk joh, al die LLM’s! Ben zo benieuwd!

LuDann, best een gek idee dat je bij een geplande sectio gisteren al bevallen zou zijn en nu gewoon nog zwanger en wel naar Ikea kon. Of heb je dat zelf niet zo?

Hier een kist met alle bewaarspullen. Eerste plukje haar, eerste fles, bandje van het ziekenhuis, enz enz. En ik heb bij Albelli een XL fotoboek gemaakt van Twix’ eerste jaar.

Daarover gesproken: wat doen anderen met fotoboeken? Ik heb nu dus een prachtig fotoboek van Twix van 0-1 jaar. Ben bezig aan zijn boek van 1-2 jaar. Maar ik bedacht me dus, als ik zijn kist meegeef met zijn spullen als hij later uit huis gaat (OMG :o ), dan heb ik zelf geen album meer.
Nu hebben mijn ouders dat ook niet want ‘vroeger’ maakten ze ook niet twee dezelfde fotoboeken. Laten jullie ‘m twee keer afdrukken dan? Of gewoon eentje voor je kind?
Ik ben misschien een beetje emo en zo, maar ik heb dus fotoboeken gemaakt om zelf te houden én ik hou een apart boek bij voor W. om hem later te geven. Mijn ouders doen dat (op mijn verzoek) ook, die heb ik toen ze wisten dat ze opa en oma zouden worden zo’n invulboek daarvoor cadeau gedaan en zij houden dat dus bij.

Dus als W. groot is en de deur uit gaat, krijgt hij aan hem gerichte “dagboeken” met foto’s, verhaaltjes etc. mee. Voor baby 2 ga ik ook zo’n boek maken.
pi_177059620
Constant duizelig. Meer heb ik niet te melden. En dat ik er heel makkelijk in sta nu.
pi_177062710
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Manlief zei vanochtend opeens: “Ik zou het echt niet erg vinden als je nu zou bevallen, ik wil zo graag met m’n kindje knuffelen.” O+ O+
Aaaaahhh.
:)
pi_177062868
Wat lief van je man Duman! Wat kan je dan smelten he? O+

Woensdag is de mevrouw van Moeders voor Moeders geweest. Bleek de buurvrouw van mijn schoonouders te zijn! Hahaha. Ik schrok wel ff maar mijn schoonouders weten het natuurlijk al lang ;)
Even een vraag aan de ervaren plassers. Hoe, in hemelsnaam, plas je een beetje normaal/comfortabel in die kannetjes? Ik heb geen wc met zo'n plat stuk waar ik de kan op kan zetten helaas.

En ik had van de week iets grappigs. Al liggend op de bank had ik mijn hand op de buik en ik voelde een klein bolletje!! O+ Vol liefde het bolletje geaaid.
Na 10 min kreeg ik het signaal: plassen! Bleek het dus mijn (iets wat volle) blaas te zijn dat ik liefdevol heb geaaid :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Peacefulll op 09-02-2018 19:26:00 ]
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:13:10 #158
409579 LuDann
All the way
pi_177062897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 14:50 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Baby nog steeds binnenboord! Bij jou alles nog rustig? En CassE, gebeurt er bij jou al iets?

Zeiltje ligt bij mij al vanaf week 35 op m'n matras :D Ik merk er verder weinig van, dus nu vraag ik me af of ik wel het goede zeiltje te pakken heb :')
Ja, hier ook alles rustig. Veel harde buiken alleen maar niks serieus.

Zeiltje wat ik gebruikte was die uit het kraampakket. Op zich merkte ik er niet veel van (lag ook een badhanddoek, molton en overtrek overheen) behalve dan dat bezweet wakker worden. Ik heb het al maanden constant bloedheet en 's nachts helemaal dus dat vond ik niet zo fijn.

Merk wel dat echt dingen doen een stukje lastiger wordt, boodschappen doen bijvoorbeeld gaat traaaag. Ik ben ook behoorlijk benauwd bij inspanning, het werd echt een beetje zwart voor mijn ogen. Maar boodschappen en peuter tillen gaat gelukkig nog wel, net als fietsen. :)
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:14:20 #159
409579 LuDann
All the way
pi_177062916
Haha Peace. :D :')
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:15:18 #160
409579 LuDann
All the way
pi_177062937
Ik ga ook een fotoboek maken nu van het eerst jaar van Wolk, heb ik besloten. Was ik al een hele tijd van plan maar ja, tijdgebrek hè. :@ Of misschien ook wel een doos ja! Leuk idee. Volgende week eens aan beginnen. :Y
pi_177062945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:10 schreef Peacefulll het volgende:

Even een vraag aan de ervaren plassers. Hoe, in hemelsnaam, plas je een beetje normaal/comfortabel in die kannetjes? Ik heb geen wc met zo'n plat stuk waar ik de kan op kan zetten helaas.


Staand als een man... met de kan tussen mijn benen :D
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 19:19:33 #162
382129 crew  Donna
pi_177063031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:10 schreef Peacefulll het volgende:

Even een vraag aan de ervaren plassers. Hoe, in hemelsnaam, plas je een beetje normaal/comfortabel in die kannetjes? Ik heb geen wc met zo'n plat stuk waar ik de kan op kan zetten helaas.

Gewoon de kan tussen je benen vast houden met 1 hand, dan kan je op een normale manier op de plee zitten. Ik zat misschien wel iets meer naar achter op de bril zeg maar.

WC met plat stuk zou hier overigens niet helpen. Daar plas ik toch voor langs :P
pi_177063046
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:10 schreef Peacefulll het volgende:


Woensdag is de mevrouw van Moeders voor Moeders geweest. Bleek de buurvrouw van mijn schoonouders te zijn! Hahaha. Ik schrok wel ff maar mijn schoonouders weten het natuurlijk al lang ;)
Even een vraag aan de ervaren plassers. Hoe, in hemelsnaam, plas je een beetje normaal/comfortabel in die kannetjes? Ik heb geen wc met zo'n plat stuk waar ik de kan op kan zetten helaas.

Ik zit gewoon op de wc pot en hou dat kannetje vast. Ik zit dan wel wat scheef.
Staand kan ook, maar dan zou ik je aanraden om in je douche te gaan staan.
Ik kan kennelijk niet zo goed staand plassen 8)7
pi_177063064
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:15 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Staand als een man... met de kan tussen mijn benen :D
Hahaha goede tip. Spettert het dan niet alle kanten op? Ik ben bang om over mijn vingers heen te piesen :')
Wel fijn dat je dit juist in het begin van je zwangerschap kan doen. Nu ben je nog enigszins flexibel en heb je de ruimte ;)
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:24:04 #165
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_177063138
Ik plaste in een maatbeker, dan goot ik het over
  Moderator vrijdag 9 februari 2018 @ 19:26:39 #166
382129 crew  Donna
pi_177063216
Ik bedoel met kan dus wel dat witte maatbeker achtige ding met handvat. Niet zo'n blauwe bokaal waar je het in moet gieten.
pi_177063218
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik plaste in een maatbeker, dan goot ik het over
Ik snap niet zo goed hoe dat anders is dan in het witte kannetje plassen wat je erbij krijgt om op te vangen? Vanaf dat kannetje overgieten in de blauwe flessen is toch net zo makkelijk als met een maatbeker? :?
pi_177063228
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:10 schreef Peacefulll het volgende:
Wat lief van je man Duman! Wat kan je dan smelten he? O+

Woensdag is de mevrouw van Moeders voor Moeders geweest. Bleek de buurvrouw van mijn schoonouders te zijn! Hahaha. Ik schrok wel ff maar mijn schoonouders weten het natuurlijk al lang ;)
Even een vraag aan de ervaren plassers. Hoe, in hemelsnaam, plas je een beetje normaal/comfortabel in die kannetjes? Ik heb geen wc met zo'n plat stuk waar ik de kan op kan zetten helaas.

En ik had van de week iets grappigs. Al liggend op de bank had ik mijn hand op de buik en ik voelde een klein bolletje!! O+ Vol liefde het bolletje geaaid.
Na 10 min kreeg ik het signaal: plassen! Bleek het dus mijn (iets wat volle) blaas te zijn dat ik liefdevol heb geaaid :')
Ik kreeg er twee maatbekers bij?? Dus ik plaste in de maatbeker. Krijg je die nu niet meer?

Edit: Die witte kannetjes met handvat dus waar Donna en Sillie het over hebben.
pi_177063251
Oh wacht even, nu raak ik ook in de war. Peace; heb je wel zo’n wit kannetje erbij gehad? Daarin kan je opvangen! En dan overgieten in de blauwe (afsluitbare) flessen.
pi_177063402
Ik bedoelde inderdaad ook het witte kannetje. En dan heel snel overgieten. De lucht :r
pi_177063566
Je hebt toch gewoon een maatbeker achtig iets erbij gekregen bij moeders voor moeders?!
Tenminste dat bij de oudste twee wel zo. Dit keer moet ik bekennen dat ik niet mee doe, ivm alle onzekerheid enzo... :@ oh en ik heb geen tijd om de bakken weg te brengen en een collega woont in dezelfde straat (nee, kan ook niet in de tuin..)

Verder spannende tijden voor de dames die al mogen bevallen O+ ik kan niet wachten tot het zo ver is ;)

Nog gefeliciteerd Maghrebijnse

Verder ben ik niet echt bijgelezen...
Waterpokhuis :')
pi_177063694
Jaja! De maatbekers heb ik ook! Moet er niet aan denken rechtstreeks in die blauwe flessen te plassen. Die dingen moeten niet langer open zijn dan nodig.
Maar ook met de maatbekers vind ik het verdomd lastig om te mikken en een fatsoenlijke plashouding te vinden. En alles wat er dan naast druppelt of spettert, brrrr..
Maar thnx voor de tips! Morgen gelijk eens uitproberen. Scheef zitten en goed achterop de bril zal de truc wel eens kunnen zijn! Bij een lange plas is de squathouding best pittig :')
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:50:45 #173
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_177063734
Ik hurkte naast de wc met die witte maatbeker eronder. In de loop van de weken verbeterde mijn hurkzit :') en toen kon ik er min of meer op zitten.

Echt typisch zoiets dat je niet mist als het klaar is...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_177064008
Ik zit juist wat meer naar voren, want hou het kannetje achterlangs onder me. Ik doe ook eerst het kannetje op zijn plek houden en dan pas echt gaan zitten, anders past het niet zo handig. :')

Maar inderdaad, iets dat je niet mist zodra het klaar is.
pi_177064983
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:29 schreef Malteser het volgende:
Wat leuk joh, al die LLM’s! Ben zo benieuwd!

LuDann, best een gek idee dat je bij een geplande sectio gisteren al bevallen zou zijn en nu gewoon nog zwanger en wel naar Ikea kon. Of heb je dat zelf niet zo?

Hier een kist met alle bewaarspullen. Eerste plukje haar, eerste fles, bandje van het ziekenhuis, enz enz. En ik heb bij Albelli een XL fotoboek gemaakt van Twix’ eerste jaar.

Daarover gesproken: wat doen anderen met fotoboeken? Ik heb nu dus een prachtig fotoboek van Twix van 0-1 jaar. Ben bezig aan zijn boek van 1-2 jaar. Maar ik bedacht me dus, als ik zijn kist meegeef met zijn spullen als hij later uit huis gaat (OMG :o ), dan heb ik zelf geen album meer.
Nu hebben mijn ouders dat ook niet want ‘vroeger’ maakten ze ook niet twee dezelfde fotoboeken. Laten jullie ‘m twee keer afdrukken dan? Of gewoon eentje voor je kind?
Ik heb mijn boek en een paar fotoboeken gekregen toen ik zwanger was van nr 1. Op dat moment vond ik ze ook het waardevolst. De rest ligt bij mijn moeder en kan ik inzien wanneer ik wil. Heel soms tovert mam er zelf een voor de dag. Mijn vriend heeft alle fotoboeken meegekregen maar volgens mij ook pas toen ik zwanger werd.

Ik laat de jaarboeken niet dubbel drukken want duur (heb met max aantal pagina’s nog dat ik moet inkorten..). Ik geef ze ook pas als zij ooit zwanger raakt denk ik (in een verre, verre toekomst). Of ik hou ze zelf. Het zijn tenslotte wel “mijn” herinneringen ;). Ik vond het ‘t leukst om die boeken samen met m’n moeder door te nemen though.

Enfin, uiteindelijk ga je er vanuit/hoop je dat de band tussen jullie goed blijft en het dus niet uitmaakt wie het album heeft toch? :).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_177068828
Nog even mijn termijnecho plaatje O+ . Kan iemand wat over de NUB zeggen? Ik heb namelijk geen idee hoe dat werkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 03:54:35 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_177073141
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 22:53 schreef silliegirl het volgende:
Nog even mijn termijnecho plaatje O+ . Kan iemand wat over de NUB zeggen? Ik heb namelijk geen idee hoe dat werkt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meisjesnub! Ik wil het wel voor je uittekenen morgen ;)
disclaimer
pi_177073459
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:45 schreef Feyre het volgende:

[..]

Ik heb mijn boek en een paar fotoboeken gekregen toen ik zwanger was van nr 1. Op dat moment vond ik ze ook het waardevolst. De rest ligt bij mijn moeder en kan ik inzien wanneer ik wil. Heel soms tovert mam er zelf een voor de dag. Mijn vriend heeft alle fotoboeken meegekregen maar volgens mij ook pas toen ik zwanger werd.

Ik laat de jaarboeken niet dubbel drukken want duur (heb met max aantal pagina’s nog dat ik moet inkorten..). Ik geef ze ook pas als zij ooit zwanger raakt denk ik (in een verre, verre toekomst). Of ik hou ze zelf. Het zijn tenslotte wel “mijn” herinneringen ;). Ik vond het ‘t leukst om die boeken samen met m’n moeder door te nemen though.

Enfin, uiteindelijk ga je er vanuit/hoop je dat de band tussen jullie goed blijft en het dus niet uitmaakt wie het album heeft toch? :).
Dank! Inmiddels inderdaad besloten dat het boek bij ons blijft tot wij ooit dood gaan of totdat Twix er specifiek om vraagt (bijv omdat hij papa wordt). Want XL met fotokaft en tig extra pagina’s, het is niet zo dat het geld op mijn rug groeit. En ben nu bezig aan boek 1-2 jaar, dat wordt weer zo’n exemplaar.
pi_177075726
Van een verdwaalde fokker voor (zwangeren) mensen met maagzuur
https://www.eetgoedvoelje(...)aken-en-oplossingen/
pi_177076783
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 10:53 schreef AnneX het volgende:
Van een verdwaalde fokker voor (zwangeren) mensen met maagzuur
https://www.eetgoedvoelje(...)aken-en-oplossingen/
Beetje wazig artikel eerlijk gezegd.
"Daarom helpen Rennie en andere maagzuurremmers niet of nauwelijks. "

Werkt bij mij anders bijzonder goed.
Daarnaast veranderen dingen zoals zwangerschapshormonen en de ruimte die de baby inneemt niet door de voeding aan te passen. Het probleem bij de oorzaak aanpakken = bevallen :)
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 11:51:29 #181
382129 crew  Donna
pi_177077071
Toen ik wist dat ik zwangerschapsdiabetes had ben ik gestopt met snoepen en meteen nergens meer last van qua maagzuur. 1 chocolaatje of koekje en het is weer zover.

Maar goed, dat zal per persoon verschillen uiteraard.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:16:08 #182
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_177077842
Bij mij is het eigenlijk alleen als ik veel buk.
En dan maakt het niet uit wat ik heb gegeten.

Rennies helpen goed.
pi_177079592
Ik heb overdag gelukkig nog nergens last van. Wel een paar keer per week snachts rond een uur of 4. Eerst was het dan voldoende om op de linkerzijde te gaan liggen. Nu is het een rennie fijnkauwen, slok water (anders wordt ik met een rotsmaak wakker) en verder slapen. Geen mega probleem dus.

Ik merk ook wel dat bepaald eten het verergerd maar om dat nu in het algemeen als hoofdoorzaak aan te wijzen tijdens de zwangerschap?
  Moderator zaterdag 10 februari 2018 @ 13:48:04 #184
382129 crew  Donna
pi_177081078
Ik had het echt de hele dag door, brrr! :r
pi_177085790
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 03:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

meisjesnub! Ik wil het wel voor je uittekenen morgen ;)

Als je wil, heel graag, want dan snap ik er misschien zelf wat van.

Oh en een zusje voor W. zou ook echt wel megatof zijn O+
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:45:25 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_177087525
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 16:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Als je wil, heel graag, want dan snap ik er misschien zelf wat van.

Oh en een zusje voor W. zou ook echt wel megatof zijn O+
Nou, als de nub parallel loopt aan de ruggengraat dan is 't een meisje.
Loopt ie in een hoek van 30 graden van de ruggengraat omhoog, dan is 't een jongen.

Jouw nub:



De nub van Noud:

disclaimer
pi_177087631
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, als de nub parallel loopt aan de ruggengraat dan is 't een meisje.
Loopt ie in een hoek van 30 graden van de ruggengraat omhoog, dan is 't een jongen.

Jouw nub:

[ afbeelding ]

De nub van Noud:

[ afbeelding ]
Oh dat is grappig! En is het een vrij waterdichte theorie of worden er toch nog vaak foute voorspellingen gedaan?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 17:51:17 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_177087672
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:49 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Oh dat is grappig! En is het een vrij waterdichte theorie of worden er toch nog vaak foute voorspellingen gedaan?
ligt aan de termijn, maar ik geloof dat ie met 13 weken 95% accuraat is en met 11 weken iets van 75%?

Oh nee, met 11 weken maar 50%. Net zo accuraat als gokken :')
disclaimer
pi_177088759
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ligt aan de termijn, maar ik geloof dat ie met 13 weken 95% accuraat is en met 11 weken iets van 75%?

Oh nee, met 11 weken maar 50%. Net zo accuraat als gokken :')
Hahaha ik moest hard lachen om dat laatste :')

Hmmm ik ga mijn termijnecho lekker laat plannen! Mag je ook nubben op de mijne ;)
pi_177088920
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:10 schreef Peacefulll het volgende:

Even een vraag aan de ervaren plassers. Hoe, in hemelsnaam, plas je een beetje normaal/comfortabel in die kannetjes? Ik heb geen wc met zo'n plat stuk waar ik de kan op kan zetten helaas.

En hoe gaat het?
Ik kantel mijn bekken naar achter, waardoor ik meer in de hurk positie komt te zitten en niet recht naar beneden plast. Want die rechte straal naar beneden gaat alle kanten op :')

Mooi plaatje sillie! Ik moest lachen om de 50% NUB van SQ :+

Ik ben vandaag 10 weken zwanger *O* Langzaamaan zijn we het toch steeds meer mensen aan het vertellen. Mocht het nu toch nog misgaan, zouden we het deze mensen ook vertellen. Een keer leuk nieuws kunnen vertellen is wel errug fijn hoor O+ Maandag weer echo!
pi_177088959
Ik drukte die kan gewoon tegen m’n foef aan terwijl ik ‘m bij het handvat vast hield. :+ Insluiten die plasstraal. :7

Fuchsia, wat geweldig O+ O+ O+

SQ de nubmaster O+
Dit, dat, alles.
  zaterdag 10 februari 2018 @ 18:51:30 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_177089009
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:49 schreef Philomijn het volgende:
Ik drukte die kan gewoon tegen m’n foef aan terwijl ik ‘m bij het handvat vast hield. :+ Insluiten die plasstraal. :7

Fuchsia, wat geweldig O+ O+ O+

SQ de nubmaster O+
zo deed ik het ook altijd :7
disclaimer
pi_177089113
Whoooo 10 weken Fuchs! *O* Ik precies 7 weken vandaag. Zelfde wisseldag ;)

Nou... het lukt nu beter! Ik heb de tips van hier uitgeprobeerd en ik ga nu wat verder achter op de wc zitten en druk de maatbeker voorlangs stevig tegen mijn foef aan. En alleen plassen met een volle blaas, dan heb ik een harde, volle straal en dan spettert hij niet alle kanten op :')
Blijf het een wat viezig klusje vinden, maar... voor het goede doel!
pi_177089254
Hoe is het met de LLM mama’s vandaag? Olivials? LuDann? CassE?

En Edman, hoe zou het daarmee zijn? Zou hij al papa zijn?
pi_177089271
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ligt aan de termijn, maar ik geloof dat ie met 13 weken 95% accuraat is en met 11 weken iets van 75%?

Oh nee, met 11 weken maar 50%. Net zo accuraat als gokken :')
_O- . Deze is van 11 weken en 4 dagen, dus dan zit ik ergens tussen de 50 en 75% denk ik. Ik zal nog maar geen roze inslaan dan :D
pi_177089398
Man haalde vandaag voor mij de bak babykleding van zolder, zodat ik kon neuzen. Jemig wat klein weer O+ . Tot nu toe alleen maat 50 eruit gehaald, wat we daarin hebben is allemaal neutraal.
Hebben ook wel veel 56 maar dat is vooral veel jongenskleding. Nu denk ik dat dit ook een jongetje is maar dat weten we pas in april O+ .
pi_177089678
Iemand bekend met nierpijn tijdens de zwangerschap? Boh... dit is vandaag al de tweede pijnaanval (4e in zwangerschap) en het doet zo'n pijn!

Verder gaat het fantastisch :X . Nogsteeds 24/7 misselijk (2x per week kotsen), paar keer per week bloedverlies en bijna 3x flauwgevallen in 2 dagen tijd. Maar ik voel ons kindje wel steeds vaker en dat is ontzettend O+
pi_177091251
Oké, nu ga ik toch twijfelen (door mensen om mij heen :') )

Maar waterpokken kunnen toch geen kwaad als je het zelf al hebt gehad?!
Ik heb een paar van die subtiele mensen om mij heen die nu zeggen dat het zeker niet goed zal gaan en dat ik maar zo snel mogelijk de gyn moet bellen :')

Oh Malteser, wat klinkt dat heerlijk! Ik kan niet wachten tot ik zekerheid (ook over het geslacht ;) ) heb om alles uit te zoeken :)

Fijn van het voelen Cocc! Stom van de rest :'(

Wisseldagen :D
pi_177091290
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:18 schreef Loj het volgende:
Oké, nu ga ik toch twijfelen (door mensen om mij heen :') )

Maar waterpokken kunnen toch geen kwaad als je het zelf al hebt gehad?!
Ik heb een paar van die subtiele mensen om mij heen die nu zeggen dat het zeker niet goed zal gaan en dat ik maar zo snel mogelijk de gyn moet bellen :')

Oh Malteser, wat klinkt dat heerlijk! Ik kan niet wachten tot ik zekerheid (ook over het geslacht ;) ) heb om alles uit te zoeken :)

Fijn van het voelen Cocc! Stom van de rest :'(

Wisseldagen :D
Geen probleem als je zelf al eens de waterpokken hebt doorgemaakt :)
pi_177091291
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 20:18 schreef Loj het volgende:
Oké, nu ga ik toch twijfelen (door mensen om mij heen :') )

Maar waterpokken kunnen toch geen kwaad als je het zelf al hebt gehad?!
Ik heb een paar van die subtiele mensen om mij heen die nu zeggen dat het zeker niet goed zal gaan en dat ik maar zo snel mogelijk de gyn moet bellen :')

Oh Malteser, wat klinkt dat heerlijk! Ik kan niet wachten tot ik zekerheid (ook over het geslacht ;) ) heb om alles uit te zoeken :)

Fijn van het voelen Cocc! Stom van de rest :'(

Wisseldagen :D
Mijn vk vroeg ernaar bij de intake, maar toen ik aangaf dat ik ze als kind heb gehad zei ze “ah dan hoeven we ons daar vast geen zorgen meer om te maken”. Dus dan zal het geen kwaad meer kunnen lijkt me?
pi_177091357
Als je het zelf al ooit hebt gehad, ben je beschermd. Het RIVM geeft aan dat je alleen risico loopt en contact op moet nemen met een arts als je niet beschermd bent. Bron: http://www.rivm.nl/Onderw(...)kken_en_zwangerschap
pi_177093480
Tnx!
Dacht ik dus ook :)
#laatjenooitgekmakendooranderen
pi_177093626
En als je de waterpokken niet ‘heftig’ genoeg hebt gehad en je dus dat een tweede keer kan krijgen?
:)
pi_177093756
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:40 schreef Soof-87 het volgende:
En als je de waterpokken niet ‘heftig’ genoeg hebt gehad en je dus dat een tweede keer kan krijgen?
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Tenzij je ze heel jong hebt gehad (voor je eerste levensjaar). Anders zegt de hevigheid ervan niks over of je wel of geen antistoffen hebt aangemaakt...
pi_177094752
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:19 schreef coccinelle het volgende:
Iemand bekend met nierpijn tijdens de zwangerschap? Boh... dit is vandaag al de tweede pijnaanval (4e in zwangerschap) en het doet zo'n pijn!

Verder gaat het fantastisch :X . Nogsteeds 24/7 misselijk (2x per week kotsen), paar keer per week bloedverlies en bijna 3x flauwgevallen in 2 dagen tijd. Maar ik voel ons kindje wel steeds vaker en dat is ontzettend O+
Volgens mij had Cygne dat heel erg? Misschien haar even een PB sturen?

Fijn dat je het kindje goed voelt. En :* voor de rest.
pi_177094816
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 21:40 schreef Soof-87 het volgende:
En als je de waterpokken niet ‘heftig’ genoeg hebt gehad en je dus dat een tweede keer kan krijgen?
Je kunt bloed laten prikken, zodat ze je antistoffen nakijken. Want indien niet voldoende, dan kan je het nog een keer krijgen inderdaad. En in de zwangerschap kan dat voor zowel jou als voor het kindje gevaarlijk zijn.
Maar als je het na je eerste verjaardag hebt doorgemaakt, is de kans aannemelijk dat je voldoende antistoffen hebt.
pi_177094841
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:19 schreef coccinelle het volgende:
Iemand bekend met nierpijn tijdens de zwangerschap? Boh... dit is vandaag al de tweede pijnaanval (4e in zwangerschap) en het doet zo'n pijn!

Verder gaat het fantastisch :X . Nogsteeds 24/7 misselijk (2x per week kotsen), paar keer per week bloedverlies en bijna 3x flauwgevallen in 2 dagen tijd. Maar ik voel ons kindje wel steeds vaker en dat is ontzettend O+
cygne en logician dacht ik :Y

Sterkte :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_177094963
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 19:19 schreef coccinelle het volgende:
Iemand bekend met nierpijn tijdens de zwangerschap? Boh... dit is vandaag al de tweede pijnaanval (4e in zwangerschap) en het doet zo'n pijn!

Verder gaat het fantastisch :X . Nogsteeds 24/7 misselijk (2x per week kotsen), paar keer per week bloedverlies en bijna 3x flauwgevallen in 2 dagen tijd. Maar ik voel ons kindje wel steeds vaker en dat is ontzettend O+
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:17 schreef Cygne het volgende:

Lokquote
Ennnn

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:55 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Lokquote
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 11 februari 2018 @ 08:36:26 #209
409579 LuDann
All the way
pi_177100091
Ja, meisjesnub Sillie! :D

Loj, sterkte met de waterpokken! Hoe ziek zijn ze? En cocci met de nierpijn, supervervelend zeg.

@malteser: donderdag was zeker gek, had met een KS nu al een baby gehad gewoon. :o Vreemde gewaarwording.

Iemand vroeg ook nog hier het met Wolk ging, nu eindelijk wat beter gelukkig. We gaan vandaag de Ventolin afbouwen. Hopelijk wordt ze dan wat minder druk. :@ Ik trek de 100% aandacht willen modus even niet zo goed op het moment en dan met name de spraakwaterval. :') Gisteren hebben we haar met het avondeten even gevraagd of ze niet wilde praten want ik had even een soort sensory overload. _O- Gelukkig kon ze dat.

Vanmiddag gaan we haar een cadeautje laten uitzoeken om aan de baby te geven. O+

Hoe is het met OIT en Cass? :7

[ Bericht 0% gewijzigd door LuDann op 11-02-2018 11:24:35 ]
  zondag 11 februari 2018 @ 12:34:56 #210
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_177105157
Vanochtend om 06:59 is kleine Liam geboren. 50 cm, 3,67 kg. Moeder en zoon maken het goed, hij ligt inmiddels aan de borst. Om 23:00 stonden we nog op een verjaardag, 8 uur later was hij er.

Super blij en vermoeid. Respect voor de vrouwen hier. Bizarre uitputtingsslag
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_177105343
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:34 schreef EDMAN- het volgende:
Vanochtend om 06:59 is kleine Liam geboren. 50 cm, 3,67 kg. Moeder en zoon maken het goed, hij ligt inmiddels aan de borst. Om 23:00 stonden we nog op een verjaardag, 8 uur later was hij er.

Super blij en vermoeid. Respect voor de vrouwen hier. Bizarre uitputtingsslag
*O* Wow, wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd O+ Zorg maar goed voor ze! En lekker knuffelen! :*
pi_177105486
Gefeliciteerd Edman O+
  zondag 11 februari 2018 @ 12:46:22 #213
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_177105496
Edman *O* O+

Gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere tijd. :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_177105676
Gefeliciteerd EDMAN O+ Geniet van elkaar!

OIT, je UD :o O+

Lu, wat fijn dat het wat beter met haar gaat! En wat leuk, samen een cadeautje kopen voor haar om te geven O+

Cocci, succes met de nierpijn :* Lijkt me heel rot.

[ Bericht 27% gewijzigd door CassElliot op 11-02-2018 17:23:00 ]
Make your own kind of music.
pi_177105836
Gefeliciteerd Edman *O*

Klinkt zwaar Cass :*

Wat een leuk idee Ludann om je dochter de baby een eigen cadeautje te laten geven O+

:* voor cocci! Dat klinkt ook echt shit. Hoop dat met het voelen van de baby je meer vertrouwen krijgt.

En de babykleertjes van Malteser O+
pi_177106467
Gefeliciteerd Edman! *O* Fijn dat het goed gaat, hoop dat jullie de komende tijd van elkaar kunnen genieten O+

CassE, wat rot dat het nu zo zwaar valt. :* Hoop dat het straks toch gewoon soepel op gang komt!

Wat een mooi idee om Wolk een cadeautje te laten geven, Lu. O+ Die ga ik onthouden voor als wij zo ver zijn straks. :)

Ik tel af, morgen de eerste echo! *O* En meteen maar even aan de vk vragen wat de mogelijkheden zijn qua misselijkheidsbestrijding. Ik zie mezelf niet zo nog eens tien weken aanmodderen, met werk en peuter en alles.
pi_177108354
Gefeliciteerd, Edman!

Spannend, zon_sterren! Hoever ben je nu?

Ik haak ook weer aan. Ik ben bijna bijgeslapen na Parijs :Y)

Woensdag weer naar de vk. Ik ben dan 23 (of 24?) weken en een beetje. Hoop dat alles goed gaat met de kleine. Ik voel haar in elk geval steeds duidelijker. De opmerking bij de seo dat ze klein is, blijft stom genoeg toch een beetje spoken. Daardoor ben ik bij vlagen ook een beetje geobsedeerd door het formaat van mijn buik, hoewel ik weet dat die niks per se zegt over formaat baby. Dat zal wel hormonale debiliteit mijnerzijds zijn :Y)
pi_177108818
Edman, gefeliciteerd!!

CassE, :* voor jou.

OlivialsTaken, hoe gaat het?

Jentin, wel iets om te benoemen woensdag. En grootte van de buik zegt inderdaad niets.

Zon_sterren, morgen draaien de duimen voor jou! Kom je daarna ook uit de kloonkast?
pi_177109026
Jentin formaat buik hoeft echt niks te zeggen over formaat baby. Maar dat zei je zelf ook al. Ik zou het gewoon ff bij de vk bespreken!

Edman gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel is gegaan *O*

OIT vandaag is je UD! *O* Hou je 't nog vol?

Oh Lu die sensory overload klinkt wel herkenbaar :') Dat kan dan zo allesomvattend zijn. Mijn dochter stopt dan even met praten, maar 3 minuten later moet ik haar weer vragen rustig te doen.

Stomme nierpijn bij cocci :{

CassE, klinkt zwaar. Maar laat al die gevoelens er vooral zijn! Probeer vertrouwen te hebben in jezelf, je lijf en baby. :*

Malteser hoe gaat het met jouw onpluis-gevoel? En in general?

Ik heb eindelijk een poster hangen op de babykamer *O* Ben er zoooooo blij mee. Eerste babywasjes zijn gedraaid. Vitamines in huis. Begint allemaal eindelijk vorm te krijgen O+
Oh en ik liet een hamer vallen van de trap, die mijn man net 2 weken geleden geschilderd heeft en nu weer helemaal beschadigd is op 2 treden -O-
pi_177109453
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:11 schreef Songeur het volgende:
Malteser hoe gaat het met jouw onpluis-gevoel? En in general?

Ik heb eindelijk een poster hangen op de babykamer *O* Ben er zoooooo blij mee. Eerste babywasjes zijn gedraaid. Vitamines in huis. Begint allemaal eindelijk vorm te krijgen O+
Oh en ik liet een hamer vallen van de trap, die mijn man net 2 weken geleden geschilderd heeft en nu weer helemaal beschadigd is op 2 treden -O-
Jeuj voor de poster en de wasjes. Minder jeuj voor de trap, wat sonde ( :+ ). Hoe reageerde je man?

Lief dat je er naar vraagt. Niet-pluis gevoel is er nog maar het beheerst me wat minder dan begin van de week. Gesprek met de VK heeft dus wel goed gedaan.
Verder alles onveranderd. Ik breng de dagen veelal in bed door. Twix is nu bij Oma, man is carnavalsoptocht lopen met de vereniging.
Heb straks wel wat proefdrukken besteld, 3 jongens en 2 meisjes. Eens kijken of het een beetje naar onze zin is. Een van de jongenskaartjes ben ik wel enthousiast over, meisjeskaartjes nog niet zo. Maar als ik ze voor me heb liggen, weet ik misschien beter wat ik graag anders zou willen. Of ben ik misschien toch overtuigd.

Verder heb ik keelpijn, want icm met mijn iPhonekabel niet zo fijn is. Trachitol mag niet las ik in de bijsluiter. Iets van Strepsils wel? Weet iemand dat?
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 15:33:46 #221
382129 crew  Donna
pi_177109606
Strepsils mogen ook niet.
pi_177110256
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:27 schreef Malteser het volgende:

[..]

Jeuj voor de poster en de wasjes. Minder jeuj voor de trap, wat sonde ( :+ ). Hoe reageerde je man?

Lief dat je er naar vraagt. Niet-pluis gevoel is er nog maar het beheerst me wat minder dan begin van de week. Gesprek met de VK heeft dus wel goed gedaan.
Verder alles onveranderd. Ik breng de dagen veelal in bed door. Twix is nu bij Oma, man is carnavalsoptocht lopen met de vereniging.
Heb straks wel wat proefdrukken besteld, 3 jongens en 2 meisjes. Eens kijken of het een beetje naar onze zin is. Een van de jongenskaartjes ben ik wel enthousiast over, meisjeskaartjes nog niet zo. Maar als ik ze voor me heb liggen, weet ik misschien beter wat ik graag anders zou willen. Of ben ik misschien toch overtuigd.

Verder heb ik keelpijn, want icm met mijn iPhonekabel niet zo fijn is. Trachitol mag niet las ik in de bijsluiter. Iets van Strepsils wel? Weet iemand dat?
Hmm op de website van trachitol staat dat het wel mag? https://www.trachitol.nl/keelpijn-tijdens-zwangerschap/ Strepsils weet ik niet. Kan me voorstellen dat het niet zo fijn is met je kabel.

Ja kaartjes in handen houden doet een boel! Ik heb zoveel proefdrukken gehad en vond ze vaak in handen toch heel anders dan op beeldscherm. Fijn dat het gevoel niet meer overheerst, en gaat het dat wel weer doen gewoon weer vk bellen hoor :*

Man wil de traptreden niet opnieuw doen -O- En toen werd ik een beetje hormonaalboos :+
pi_177110454
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:39 schreef Jentin het volgende:
Spannend, zon_sterren! Hoever ben je nu?
Ik weet het niet precies, want onregelmatige cyclus, maar ergens rond de 8-9 weken als het goed is.

Malteser, als het goed is kom ik inderdaad uit de kast! Lastminute gokjes mogen per PM worden uitgebracht. ;)

Voor keelpijn/hoesten mag in elk geval noscapine en fluimucil geloof ik.
pi_177110775
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:57 schreef Songeur het volgende:

[..]

Hmm op de website van trachitol staat dat het wel mag? https://www.trachitol.nl/keelpijn-tijdens-zwangerschap/ Strepsils weet ik niet. Kan me voorstellen dat het niet zo fijn is met je kabel.

Ja kaartjes in handen houden doet een boel! Ik heb zoveel proefdrukken gehad en vond ze vaak in handen toch heel anders dan op beeldscherm. Fijn dat het gevoel niet meer overheerst, en gaat het dat wel weer doen gewoon weer vk bellen hoor :*

Man wil de traptreden niet opnieuw doen -O- En toen werd ik een beetje hormonaalboos :+
Mijn hemel, ik ben echt zwanger. Ik las dus de bijsluiter van de Strepsils en las dat het niet mocht. Ik wilde dus vragen of iemand wist of Trachitol wel mag.... Maar ik draaide de twee namen om in mijn post. Lekker bezig wel.

Jammer van de trap!! Is het heel erg beschadigd?
pi_177110842
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:33 schreef DonnaRush het volgende:
Strepsils mogen ook niet.
Nee klopt. :X Ik las namelijk de bijsluiter van Strepsils. En vroeg me dus af of Trachitol wel mocht. Maar om het makkelijk te maken, wisselde ik de namen om in mijn post. Zwanger 8)7 .

[ Bericht 0% gewijzigd door Malteser op 11-02-2018 16:34:29 ]
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 16:31:29 #226
382129 crew  Donna
pi_177111327
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:15 schreef Malteser het volgende:

[..]

Nee klopt. :X Ik las namelijk de bijsluiter van Strepsils. En vroeg me dus af of Trachitol weg mocht. Maar om het makkelijk te maken, wisselde ik de namen om in mijn post. Zwanger 8)7 .
o|O
pi_177112480
Malteser: beterschap. :* Kan je wel een lekkere thee drinken? Met honing bijvoorbeeld?

Ben benieuwd naar de kaartjes! Zijn ze in dezelfde stijl of allemaal anders?

Songeur: *O* voor de poster! -O- voor de trap! Maar ik snap wel dat je man ‘m niet nogeens wil overschilderen. :P Is het heel erg beschadigd?

Edman: Gefeliciteerd! O+ Geniet van deze mooie tijd!

Bella: hoe gaat het met jullie?? O+

OOT: UD! *O* Spannend!

Zon_sterren: heel veel succes morgen! *O*

Lu: erg leuk idee, dat cadeau! Wat heeft Wolk uitgezocht?

Cocci: jeejtje, doe je rustig aan? :o Wat zegt je vk over je nierpijn?

—-

Hier heeft man vandaag andere pootjes onder de boxspring gezet. Ik vraag me nu af hoe ik in bed ga komen. Ik ben maar 1,66. :'( :D

Verder zijn we vandaag 36 weken! Erg fijn om dichtbij de grens van 37 weken te komen. Mijn grote angst was nl. dat hij te vroeg zou komen.
Protège moi de mes désirs.
pi_177112637
Laatst was er een baby op tv, zegt mijn dreumes: Awww beebie!! O+
Ik wist niet eens dat ie dat woord al kende, je kon me opvegen. *;
pi_177113663
Haha Malteser, dat soort dingen heb ik de laatste tijd ook heel erg :D en beterschap :*

Zo'n opstapding/krukje bij je bed Duman? :P

Wat lief ela O+

Ik merk dat mijn conditie echt met de dag slechter wordt. Ik moet hier 4 verdiepingen trappen op tot ik bij onze eigen voordeur ben en ik ga echt op slakkentempo tegenwoordig :D en dat met 23 weken, dat wordt nog wat :')
pi_177115530
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 17:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Malteser: beterschap. :* Kan je wel een lekkere thee drinken? Met honing bijvoorbeeld?

Ben benieuwd naar de kaartjes! Zijn ze in dezelfde stijl of allemaal anders?

.....

Hier heeft man vandaag andere pootjes onder de boxspring gezet. Ik vraag me nu af hoe ik in bed ga komen. Ik ben maar 1,66. :'( :D

Verder zijn we vandaag 36 weken! Erg fijn om dichtbij de grens van 37 weken te komen. Mijn grote angst was nl. dat hij te vroeg zou komen.
Ja, thee met honing kan wel. Maar dat deed ik al en zocht nog iets voor erbij. Schoonmama heeft Trachitol gehaald voor me.

Kaartjes zijn allemaal anders. Waar het in de tijd van Twix stikte van de kaarten met uiltjes (waar wij niet voor kozen overigens), is er nu veel silhouet. Wat ik op zich wel heel erg mooi vindt maar we hebben ook nog een paar andere besteld om wat te kunnen vergelijken enz.
We zijn overigens wel van de wat rustigere kaartjes, niet teveel verschillende kleuren enz.

En *O* voor je 36 weken! Wat fijn!
pi_177118291
Duman 36 weken *O* ik ben vandaag 27 O+

Beterschap Malteser!

Aure ik heb dat ook hoor, vooral op m’n werk of als ik in m’n lunchrondje collega’s moet bijhouden waar ik normaal altijd het hardst vooruit liep :')

Zon, succes met de echo morgen!

Edman gefeliciteerd!

Ela wat lief O+ ik vind dat altijd zó lief met van die kleine piepstemmetjes.

Ik ben ook benieuwd naar Bella en baby! Hopelijk gaat alles goed.

Verder voel ik de baby steeds meer bewegingen maken, als jullie snappen wat ik bedoel :'). Eerst voelde ik echt schopjes, nu voel ik af en toe tegelijk druk bij m’n blaas en bij m’n ribben. Of voel ik iets langs schuiven. Heel bijzonder haha. Oh en mijn armen worden regelmatig weggeduwd als ik m’n telefoon op m’n buik laat rusten om te whatsappen ofzo :D
pi_177119195
Succes morgen zon_sterren :*

Beterschap Malteser! Ik moest lachen om je verwisseling van de namen :+

*O* Voor de wekenwissels van Duman en Vita!

Schattig ela O+

Ik ben ook benieuwd hoe het met bella en baby is.

Mensen ik heb zo'n honger heel de avond. Ontbijt lunch kreeg ik er nauwelijks in, maar sinds het avondeten is mijn honger los. Maar ben ook bang m'n maagzuur te triggeren, dus stel het uit, maar de honger blijft, dus ik ga toch nog maar een boterhammetje eten :')
Morgen weer echo (10+2). Speciaal aangevraagd omdat 10+3 de verste termijn is dat ik ooit zwanger ben geweest en ik deze week niet door wilde zonder een beetje zekerheid. Gelukkig veel afleiding gehad vandaag, dus nauwelijks aan gedacht. Hoop dat ik goed kan slapen.
pi_177123136
Zon_sterren en fuchsia succes met de echo's vandaag :*

Leuk is dat vita! Ik heb de laatste dagen ook het gevoel dat ik hem kan voelen draaien naast de schopjes die ik al een tijdje voel O+ en hij schopt me tegenwoordig wakker sochtends :')
pi_177123630
Succes Fuchsia, de duimen draaien! :*
pi_177124162
Succes vandaag, Zon_sterren en Fuchsia!

Edman, gefeliciteerd!!

Malteser, beterschap :*

Duman, ben je het bed een beetje ingekomen? ;)

Lu, leuk idee, zo'n cadeautje! Wij hebben het andersom, de baby neemt een cadeautje mee voor peuter :D

Ik heb inmiddels meldplicht, geloof ik!
Ik probeer echt nog te genieten van de relatieve rust die we hebben, gisteren met z'n drietjes naar Swan market geweest, zaterdag een lange wandeling gemaakt en straks ook nog even een boswandeling maken, maar het wordt fysiek ook echt wel zwaarder waardoor dit soort dingen steeds moeilijker gaan. Nog max twee weekjes, ik wordt echt ongeduldig maar ik heb gewoon zo'n zin in de bevalling (ja, dit zeg ik echt)!
pi_177124684
Spannend Fuchsia! Komt vast goed O+

Meldplicht voor OlivialsT!

Malteser beterschap :* rot dat je dit er ook nog bij hebt.

Zon_sterren succes vandaag ook!

*O* voor alles wisseldagen van vandaag en gisteren.

Morgen heb ik een echo, ik heb er toch maar 1 gepland bij een echo bureau die ook vroege echo’s doet. Hopelijk zien we wat fijns en anders hebben we wellicht eindelijk de duidelijkheid waar we zo naar op zoek zijn.
En getver ik ben ziek incl de kindjes, getver :{
♥ J & S
pi_177124789
Spannende echo's vandaag weer! Duimen draaien Zon en Fuchs!

Edman gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon *G*

Lekker bezig OIT! Nog heeel eventjes O+

Jij nu ook ziek Klappie? ;( Shit zeg. En zo spannend morgen. Ik duim mn duimen kapot! :*
pi_177124973
Malteser beterschap, hopelijk helpt de trachitol.

Zon_sterren en fuchsia succes vandaag, ik duim voor een mooie echo.

Klaproos beterschap en ik duim ook voor jullie dat er een mooi kloppend hartje te zien is.

Edman gefeliciteerd met jullie zoon.

DUMAN met de trap in bed geklommen?

OIT bijna is de ontmoeting met de kleine! Nog max 2 weken. Klinkt heerlijk dat je nog even lekker geniet met z'n drieën.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:11:51 #239
409579 LuDann
All the way
pi_177125355
Van harte gefeliciteerd Edman! *O* Geniet van de kraamweek. O+

Zon_sterren en fuchsia, veel succes bij de echo´s vandaag. De duimen draaien!

Malteser, wat rot van je keelpijn. Dat moet met die sonde echt geen pretje zijn. Heb je al iets gevonden dat helpt? In principe is het bij keelmedicatie vaak het stimuleren van de speekselvloed door het zuigen op iets wat helpt, en niet zozeer de ingrediënten van wat je gebruikt. Je zou dus ook gewoon iets van zuurtjes kunnen nemen.

36 weken voor Duman, mijlpaaltje. *O*

Fijn dat je een echo geboekt hebt klaprooss. Ik had hetzelfde gedaan denk ik. En veel beterschap voor jullie allemaal. :*

Cass, even een knuffel op afstand. :* Ik heb het nog gelezen, het is ook niet leuk met wat je eerder hebt meegemaakt.

OIT, nog een hele boswandeling gewoon. Ik doe het je niet zo snel meer na hoor! Ik voel me nog best ok maar echt hele stukken lopen trek ik niet meer. :P

Over dat cadeautje wat Wolk aan de baby gaat geven: in de speelgoedwinkel was ze nogal afgeleid (want glijbaan! en poppenhuis! en raceauto!) en dus hebben we haar de keuze gegeven uit 3 rammelspeeltjes. Het gekozen speeltje mocht ze zelf afrekenen en hebben we samen ingepakt. Sindsdien is het cadeautje niet meer van haar zijde geweken. _O- O+ Hij is mee naar bed geweest en vanochtend weer mee naar beneden en hij moest zelfs mee naar het KDV. :+ Ben dus benieuwd hoe dat straks gaat met geven. :P

Als ik bij de VK was gebleven in plaats van het ziekenhuis was trouwens vandaag mijn UD geweest. :P Ik heb namelijk 2 termijnecho´s gehad (1 dag na elkaar). Die bij de VK had vandaag als uitgerekende datum en die van het ziekenhuis morgen. Zo zie je maar hoe serieus je zo´n uitgerekende datum moet nemen. oO<

Verder gaat het prima. Veel voorweeën, maar heel typisch voor voorweeën alleen in de avond en de nacht. Man en ik zijn nog even flink van bil geweest om te kijken of dat wat zou doen maar dat was meteen de rustigste nacht in tijden. _O- Ik denk dus niet dat er binnenkort iets gaat gebeuren, al heb ik er net als OIT eigenlijk wel zin in!

Vanmiddag afspraak bij de gyn, ben benieuwd of baby nu helemaal ingedaald is want ik heb het idee dat mijn buik wat lager hangt.
  maandag 12 februari 2018 @ 11:21:15 #240
409579 LuDann
All the way
pi_177125555
Oh en ik mocht van mijn moeder een kraamcadeau uitzoeken en dat is een draagdoek geworden. Ik heb echt de meest hysterische draagdoek ooit uitgekozen. 8-) Jullie vinden hem vast en masse verschrikkelijk. :7



En ik neem waarschijnlijk deze doek van iemand over. O+

  maandag 12 februari 2018 @ 11:21:47 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_177125567
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:21 schreef LuDann het volgende:
Oh en ik mocht van mijn moeder een kraamcadeau uitzoeken en dat is een draagdoek geworden. Ik heb echt de meest hysterische draagdoek ooit uitgekozen. 8-) Jullie vinden hem vast en masse verschrikkelijk. :7

[ afbeelding ]

En ik neem waarschijnlijk deze doek van iemand over. O+

[ afbeelding ]
Neem je dan wel weer paars haar? Ah toe?
disclaimer
pi_177125588
Regenboogkleurtjes O+

Ik ben ook team paars haar! Hoewel ik mijn eigen turquoise ook weer nodig bij moet werken, het is nu een soort vaag groen. :')
  maandag 12 februari 2018 @ 11:22:49 #243
409579 LuDann
All the way
pi_177125590
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Neem je dan wel weer paars haar? Ah toe?
Zolang ik niet weer aan het werk ben kan het in principe. Is het overwegen waard. _O-
  maandag 12 februari 2018 @ 11:24:27 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_177125629
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:22 schreef zon_sterren het volgende:
Regenboogkleurtjes O+

Ik ben ook team paars haar! Hoewel ik mijn eigen turquoise ook weer nodig bij moet werken, het is nu een soort vaag groen. :')
Ik heb direct een ernstig vermoeden over je identiteit.
Of loop ik al achter de feiten aan en weet iedereen het al? _O-
disclaimer
  maandag 12 februari 2018 @ 11:25:19 #245
409579 LuDann
All the way
pi_177125647
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb direct een ernstig vermoeden over je identiteit.
Of loop ik al achter de feiten aan en weet iedereen het al? _O-
Ik wilde het net zeggen, zo blijft er weinig meer te raden over. :+ Ik heb al een tijdje geleden bevestiging via DM gehad. 8-) Ben wel benieuwd hoeveel meer DMs je nog gehad hebt zon_sterren. :P
pi_177125862
Succes en plezier bij de echo's vandaag!
Ik ben benieuwd of ik je ken zonsterren. Ik weet niemand hier met turquoise haar volgens mij. :D

Veel succes morgen Klap, ik hoop op zekerheid :*
pi_177125924
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb direct een ernstig vermoeden over je identiteit.
Of loop ik al achter de feiten aan en weet iedereen het al? _O-
Zo bekend is mijn haarkleur ook weer niet, volgens mij. Ik heb pas 2 DMs gehad. ;)
pi_177126107
Ik moet aan iemand denken O+ Maar die had naar mijn weten inmiddels een andere kleur haar dan paars, dus nu weet ik het niet :')
pi_177126137
Succes vandaag, zon_sterren en Fuchs!
pi_177126158
Oh oeps, het regent DMs nu. :') Nou ja, nog een paar uurtjes, dan kom ik toch uit de kast. :P
pi_177126171
Mooie doeken Ludann! En schattig dat wolk het cadeautje overal mee naar toe wil nemen O+ zal nog wat worden met afstaan ja :D
  maandag 12 februari 2018 @ 11:47:25 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_177126196
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:45 schreef zon_sterren het volgende:
Oh oeps, het regent DMs nu. :') Nou ja, nog een paar uurtjes, dan kom ik toch uit de kast. :P
sorry _O- :')
disclaimer
pi_177126218
Nee nee, my bad. Ik zou een hele slechte spion zijn.
pi_177126474
Ik mag mij hier ook geheel onverwacht melden. Gisteren zijn we erachter gekomen dat ik zo een 16 weken zwanger ben terwijl ik 3 weken geleden nog een hysteroscopie heb gehad ivm onvruchtbaarheid. 21 maart zou mijn baarmoeder schoongemaakt worden. Vanmorgen weer een echo gehad en vanavond moet ik naar het echocentrum voor een duidelijke termijnecho. Omdat ik al zo ver in de zwangerschap ben is met alles nogal een haast geboden en heb ik voor morgen een afspraak voor de prenatale screening.Ik ben nog volledig in shock en moet alles even laten bezinken. Vriendlief is er niet veel beter aan toe. Hopelijk heb ik vanavond een goede echo die ik kan laten zien.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_177126629
Wat een verhaal zeg Wolken :o en gefeliciteerd O+ wat een wonder dat deze baby ondanks alles is blijven plakken O+ ik duim dat alles goed is met hem/haar O+
pi_177126725
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:59 schreef Wolken het volgende:
Ik mag mij hier ook geheel onverwacht melden. Gisteren zijn we erachter gekomen dat ik zo een 16 weken zwanger ben terwijl ik 3 weken geleden nog een hysteroscopie heb gehad ivm onvruchtbaarheid. 21 maart zou mijn baarmoeder schoongemaakt worden. Vanmorgen weer een echo gehad en vanavond moet ik naar het echocentrum voor een duidelijke termijnecho. Omdat ik al zo ver in de zwangerschap ben is met alles nogal een haast geboden en heb ik voor morgen een afspraak voor de prenatale screening.Ik ben nog volledig in shock en moet alles even laten bezinken. Vriendlief is er niet veel beter aan toe. Hopelijk heb ik vanavond een goede echo die ik kan laten zien.
wauw!!!! Gefeliciteerd! *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 februari 2018 @ 12:09:47 #257
269689 crew  Viv
pi_177126730
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:59 schreef Wolken het volgende:
21 maart zou mijn baarmoeder schoongemaakt worden.
Wat een geluk ook, dat je na al die weken een mogelijke zwangerschapskwaal opmerkte, waardoor je getest hebt voordat deze ingreep gedaan werd! :X
pi_177126869
Whoa gefeliciteerd wolken :o O+.

quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:21 schreef LuDann het volgende:
Oh en ik mocht van mijn moeder een kraamcadeau uitzoeken en dat is een draagdoek geworden. Ik heb echt de meest hysterische draagdoek ooit uitgekozen. 8-) Jullie vinden hem vast en masse verschrikkelijk. :7

[ afbeelding ]

En ik neem waarschijnlijk deze doek van iemand over. O+

[ afbeelding ]
Die tweede is wel heel erg mooi O+
pi_177126879
Welkom Wolken *O*

Ik denk mij suf zon, maar weet het geloof ik toch niet :+

Ik had weer een goede echo. O+ *O* Dagje vooruit gezet, dus nu 10+3. Kindje lag ver achter in de baarmoeder dus scherpe plaatjes waren lastig. Maar we hebben wel vage vormen zien bewegen die armen en benen moeten voorstellen ;) Volgende week termijnecho en ook maar eens een definitieve klap geven op wel of niet de Nipt.
pi_177126979
Yay voor je echo Fuchsia *O*
pi_177126995
Yay Fuchs! En nu dus op je recordtermijn wat fijn! *O*

Welkom hier Wolken! O+

Haha die Wolk, overal het cadeautje mee naartoe. Schattig!
pi_177127072
Welkom Wolken! Wat een achtbaan zit je in. Ik hoop op een heel mooi echo plaatje vanavond. De artsen die je tot dusver gesproken hebt zijn toch wel verbaasd zeker of niet?

Fijn van de goede echo Fuchsia!

Ik heb vanmorgen bloed laten prikken voor de NIPT. Nu dus de uitslag maar afwachten.
Oh en ik was gisteren gewoon 12 weken. Woehoe. Weer een kleine mijlpaal. (En wat gaat het stiekem snel, hoe kan ik nu alweer 12 weken zwanger zijn!)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 februari 2018 @ 12:30:54 #263
269689 crew  Viv
pi_177127520
Wow Wolken! Wat een rollercoaster opeens! Maar ook: van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* O+
Ik moest al heel erg wennen toen ik er met ruim 6 weken achter kwam dat ik zwanger was. :D :') Ik kan me haast niet voorstellen hoe dat nu voor jullie moet zijn!

*O* Fuchsia wat fijn dat je een goede echo had!
  maandag 12 februari 2018 @ 13:10:34 #265
409579 LuDann
All the way
pi_177128180
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:45 schreef zon_sterren het volgende:
Oh oeps, het regent DMs nu. :') Nou ja, nog een paar uurtjes, dan kom ik toch uit de kast. :P
Hahaha. _O-
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 11:59 schreef Wolken het volgende:
Ik mag mij hier ook geheel onverwacht melden. Gisteren zijn we erachter gekomen dat ik zo een 16 weken zwanger ben terwijl ik 3 weken geleden nog een hysteroscopie heb gehad ivm onvruchtbaarheid. 21 maart zou mijn baarmoeder schoongemaakt worden. Vanmorgen weer een echo gehad en vanavond moet ik naar het echocentrum voor een duidelijke termijnecho. Omdat ik al zo ver in de zwangerschap ben is met alles nogal een haast geboden en heb ik voor morgen een afspraak voor de prenatale screening.Ik ben nog volledig in shock en moet alles even laten bezinken. Vriendlief is er niet veel beter aan toe. Hopelijk heb ik vanavond een goede echo die ik kan laten zien.
Ik heb het even een beetje gelezen, wat een verhaal joh! :o Mijn hemel. Van harte gefeliciteerd in ieder geval! *O* Wat ik me wel een beetje afvraag: is hier dan geen sprake van nalatigheid ergens? Ik neem aan dat er toch eigenlijk echt zekerheid moet bestaan over al dan geen zwangerschap alvorens er een hysteroscopie gedaan wordt? Heb je geen test moeten doen vooraf? Het is natuurlijk ontzettend fijn dat jullie toch zwanger zijn maar jeetje, het had zomaar heel anders kunnen lopen.
  maandag 12 februari 2018 @ 13:14:13 #266
409579 LuDann
All the way
pi_177128284
Fuchsia een goede echo, wat fijn! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:15 schreef Unihipili het volgende:
Whoa gefeliciteerd wolken :o O+.

[..]

Die tweede is wel heel erg mooi O+
Die eerste heb ik ook vooral aangeschaft omdat hij was afgeprijs van 185 dollar naar 45. Hij is zelfs voor mijn doen een tikje too much, ik had hem voor de originele prijs niet gekocht. :P

Zo, ik heb de hele koelkast schoongemaakt, dat was al een jaar of 4 niet gebeurd. :+ Wat een k*tklus. Hopelijk kunnen we nu weer 4 jaar verder. :')
pi_177128411
Welkom Wolken! En nogmaals gefeliciteerd!

Goede echo voor Fuchs!! Fijn zeg *O*

12 weken mijlpaal voor Sillie :D En succes met de spanning van de nipt :P ik bezweek er bijna onder haha.

Ik wil denk ik een Tula free to grow, maar die zijn ook best prijzig :o Weet iemand of daar nog regelmatig kortingen op gegeven worden? Bijv: met de negenmaandenbeurs of de Mamamazzeldagen?
  maandag 12 februari 2018 @ 13:24:26 #268
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177128559
Goed nieuws Fuchsia! Gefeliciteerd!
pi_177129014
Wolken gefeliciteerd wat een achtbaan zeg.

Mijn sm heeft ook een hysteroscopie gehad toen ze achteraf al zwanger bleek. Daar is het gelukkig ook goed mee afgelopen.

Hopelijk vanavond weer een mooie echo voor je.
pi_177131486
Jaaaa, ik kan uit de kloonkast komen! Sommigen hadden het al geraden, ik was zon_sterren. :) Net een mooi boontje incl kloppend hartje gezien. O+ Voorlopige termijn 8w5d.
pi_177131709
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:04 schreef lunapuella het volgende:
Jaaaa, ik kan uit de kloonkast komen! Sommigen hadden het al geraden, ik was zon_sterren. :) Net een mooi boontje incl kloppend hartje gezien. O+ Voorlopige termijn 8w5d.
Wat leeeeeeeuk! Gefeliciteerd! *O*
pi_177131931
Wolken :o :o Wat een achtbaan. Maar met recht een wonderbaby, hopelijk is alles goed.

Luna uit de kast! *O* Ik kon je haarkleur echt niet plaatsen :s) :') Gefeliciteerd! Broertje of zusje voor Ketel O+

Ik ben verder een zeef, lees alle berichten 4 keer maar sla niets inhoudelijks op. Daarom ook weinig zin om mee te posten.

Door alle echo's lijkt de tijd aan de ene kant heel langzaam te gaan, maar aan de andere kant ook hier een wtfbbq ruim 12 weken. En beide kids doen het super. De vermoeidheid zakt af, de misselijkheid neemt toe :+ Mijn grote vraagt wel veel energie maar is zo leuk O+ Dat is ie waard gelukkig haha.
  maandag 12 februari 2018 @ 15:24:26 #273
56471 pinquit
oh my lama!
pi_177132041
Gefeliciteerd Luna! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 12 februari 2018 @ 15:49:43 #274
409579 LuDann
All the way
pi_177132567
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:04 schreef lunapuella het volgende:
Jaaaa, ik kan uit de kloonkast komen! Sommigen hadden het al geraden, ik was zon_sterren. :) Net een mooi boontje incl kloppend hartje gezien. O+ Voorlopige termijn 8w5d.
Yesssss! *O* Wat superfijn zeg. O+ Nu hopen dat die misselijkheid een beetje wil afnemen. Heb je er iets voor gevraagd? Ik heb zelf een paar weken Emesafene gebruikt en dat maakte alle verschil in de wereld (vooral met werk en peuter).
  maandag 12 februari 2018 @ 15:54:32 #275
409579 LuDann
All the way
pi_177132670
Controle gyn was prima, baby´s hoofd ligt nog steeds netjes in het bekken. Ze zei dat ze hem met een beetje moeite nog wel los zou kunnen wrikken dus helemaal vast ligt ´ie niet maar het is goed genoeg denk ik. :P

Wel opvallend, een vriendin van me krijgt vandaag een KS na een mislukte aanloop tot inleiding van 4 (!) dagen. Ze zijn dus met 41+3 begonnen met inleiden want ´duurt allemaal te lang´. En nu wilden ze bij mij überhaupt mijn volgende controle pas met 41+6 inplannen. Wat een verschil per gyn dan met betrekking tot hoe ze denken over serotiniteit. Uiteindelijk op eigen verzoek een afspraak over 10 dagen gekregen, dan ben ik 41+1.
  maandag 12 februari 2018 @ 16:03:47 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_177132857
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:04 schreef lunapuella het volgende:
Jaaaa, ik kan uit de kloonkast komen! Sommigen hadden het al geraden, ik was zon_sterren. :) Net een mooi boontje incl kloppend hartje gezien. O+ Voorlopige termijn 8w5d.
yay, gefeliciteerd!
disclaimer
pi_177133315
Wat tof Luna! Gefeliciteerd. O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 12 februari 2018 @ 16:38:33 #278
269689 crew  Viv
pi_177133521
Gefeliciteerd lunapu! *O* Ik lees jouw naam altijd expres zo, voor het onderscheid met lunamatic die een tijdje in dezelfde topics kwam. :')
  maandag 12 februari 2018 @ 17:08:31 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177134037
Ik lees altijd ziedelunadoordepuella vanwege de kloon die ooit met SS voor haar was gemaakt :+

Net als Luwaarisjelootjedann :')

gefeliciteerd!!
pi_177134068
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:49 schreef LuDann het volgende:

[..]

Yesssss! *O* Wat superfijn zeg. O+ Nu hopen dat die misselijkheid een beetje wil afnemen. Heb je er iets voor gevraagd? Ik heb zelf een paar weken Emesafene gebruikt en dat maakte alle verschil in de wereld (vooral met werk en peuter).
Nog niet, het is vandaag wat minder extreem. Ze raadde me ook nog gemberpillen aan, dus die wil ik ook nog proberen. Als dat niet (voldoende) helpt ga ik ook wel Emesafene vragen.
pi_177134089
Fuchsia fijn dat je weer een kloppend hartje hebt gezien.

Luna uit de kast, gefeliciteerd!

Wolken wat een verhaal met een bizarre wending. Van harte gefeliciteerd.
pi_177134119
Lunapuella uit de kast! En fijn een goede echo ♥
pi_177134525
Oh fijn een goed echo voor fuchsia en voor luna! *O* Ik vond emasefene samen met regelmatig kleine beetjes eten echt een aanrader luna. Maar hopelijk wordt het gewoon snel beter :*

Welkom Wolken! Blijf het een bizar verhaal vinden, succes vanavond met de echo O+

Ik ben wel van het dingen laten vallen deze week.... Eerst de hamer op de trap, vandaag mijn telefoon. Die is dus ook kapot |:( Verder goede dag, mijn oudste had een studiedag van school en man is altijd vrij dus we zijn lekker met zn 4en naar zwembad gegaan O+

Verder zag ik toffe doeken voorbij komen! En voor wie het vroeg Vita dacht ik, de tula's zijn bijna nooit in de aanbieding. Prenatal verkoopt ze sowieso niet. Er zijn er wel veel tweedehands te koop maar ook dan vragen ze er vaak nog best veel voor!
pi_177134766
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:42 schreef Songeur het volgende:
Oh fijn een goed echo voor fuchsia en voor luna! *O* Ik vond emasefene samen met regelmatig kleine beetjes eten echt een aanrader luna. Maar hopelijk wordt het gewoon snel beter :*

Welkom Wolken! Blijf het een bizar verhaal vinden, succes vanavond met de echo O+

Ik ben wel van het dingen laten vallen deze week.... Eerst de hamer op de trap, vandaag mijn telefoon. Die is dus ook kapot |:( Verder goede dag, mijn oudste had een studiedag van school en man is altijd vrij dus we zijn lekker met zn 4en naar zwembad gegaan O+

Verder zag ik toffe doeken voorbij komen! En voor wie het vroeg Vita dacht ik, de tula's zijn bijna nooit in de aanbieding. Prenatal verkoopt ze sowieso niet. Er zijn er wel veel tweedehands te koop maar ook dan vragen ze er vaak nog best veel voor!
Thanks! Mp was me ook opgevallen idd! Dan ga ik ook niet wachten op een aanbieding.

Wat rot van de hamer en je telefoon, maar gelukkig zijn die dingen vervangbaar ;) fijne dag in het zwembad maakt veel goed denk ik!

Gefeliciteerd Lunapuella!
pi_177134963
Jaaaa Lunapuella *O* Een heuse knipper! O+

Fuchsia, wat fijn dat bij jou de echo ook weer goed is!

Wolken, een heel speciaal welkom aan jou. Wat een ontzettend bizarre en bijzondere en bovenal prachtige wending in jullie verhaal! O+ Dat er over circa 24 weken maar een prachtig kindje geboren mag worden!
pi_177135657
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 17:57 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Thanks! Mp was me ook opgevallen idd! Dan ga ik ook niet wachten op een aanbieding.

Wat rot van de hamer en je telefoon, maar gelukkig zijn die dingen vervangbaar ;) fijne dag in het zwembad maakt veel goed denk ik!

Gefeliciteerd Lunapuella!
Ja inderdaad, materiaal is gelukkig vervangbaar..

Je zou eventueel ook op Facebook kunnen kijken daar zijn verkoopgroepen zoals de Draagdoekenmarkt. Ook zijn er vast speciale tula verkoop groepen! Tenminste aangezien die er voor bijna elk merk zijn ga ik er vanuit dat die er voor tula ook zijn :)
pi_177135818
Lunapuella Wat tof, gefeliciteerd *O*

Fuchs wat fijn!

Wolken, nogmaals gefeliciteerd O+ welkom hier!

Vanmorgen was ik nog niet lekker nu heb ik toch echt de griep ben ik bang. Stiekem maakt mijn hoofd ervan dat ik een miskraam heb want vooral last van mijn bekken bovenbeen onderrug zone maar ik ga maar uit ban de griep omdat de oudste gister al heel de dag met koorts liep.
Uhm... is het al morgen. :{
♥ J & S
pi_177136155
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:14 schreef LuDann het volgende:
Fuchsia een goede echo, wat fijn! *O*

[..]

Die eerste heb ik ook vooral aangeschaft omdat hij was afgeprijs van 185 dollar naar 45. Hij is zelfs voor mijn doen een tikje too much, ik had hem voor de originele prijs niet gekocht. :P

Zo, ik heb de hele koelkast schoongemaakt, dat was al een jaar of 4 niet gebeurd. :+ Wat een k*tklus. Hopelijk kunnen we nu weer 4 jaar verder. :')
Goeie deal dan idd!

Koelkast schoonmaken... Dat mag hier ook. Jammer dat ik geen nesteldrang heb (want ik hoor niet in dit topic).
  maandag 12 februari 2018 @ 19:16:32 #289
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_177136274
Succes zo weer Wolken, ben heel benieuwd wat de termijn is en of je nog meer te weten komt!
(je bent wel genomineerd voor Fok-Verhaal Van Het Jaar *O*)
pi_177136427
Zo ff meer bijlezen.... maar...

WOLKEN! :o Wauw.... ik ben er ontroerd van, laat staan welke emoties er door jullie lijf gieren. Ben zo blij voor jullie!!!
:)
pi_177136439
Klap, het meeste logische antwoord is echt griep. Maar ik snap je enige onrust wel want zo'n beginperiode is toch heel onzeker... Bijna morgen! Mag je vroeg? Hoop ik voor je.. :*
pi_177136576
Fuchs!!! Geweldig meid. :*

Sillie, 12 weken! Mijlpaal toch weer hè. Weet iedereen het nu? :)

Klap, ik hoop dat het snel morgen is en dat je snel gerustgesteld bent. Lekker slapen straks. :*
:)
pi_177136890
Ohh wat leuk Luna! Gefeliciteerd *O*
pi_177137124
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 19:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Succes zo weer Wolken, ben heel benieuwd wat de termijn is en of je nog meer te weten komt!
(je bent wel genomineerd voor Fok-Verhaal Van Het Jaar *O*)
+1 :D *O* Ik hoop op een hele mooie echo Wolken :* Wat een rollercoaster toch!

Gefeliciteerd Luna *O* :* Ik had niet kunnen raden dat jij het was. Fijn dat de misselijkeheid vandaag wat beter te doen was.

Klap, wat rot dat je nu ook nog ziek bent. Hoe laat moet je morgen? Ik duim voor duidelijkheid en nog meer voor goed nieuws :*

O en ik wilde nog even jompelen voor de 12 weken mijlpaal van sillie *O*
  maandag 12 februari 2018 @ 20:18:36 #295
409579 LuDann
All the way
pi_177137704
Hmm, verschil tussen voorweeën en echte weeën, hoe stel je dat nou echt vast? Lastig dit, iemand een goeie tip?
  maandag 12 februari 2018 @ 20:20:16 #296
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_177137732
Douchen!

Spannend LuDann :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_177137790
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:18 schreef LuDann het volgende:
Hmm, verschil tussen voorweeën en echte weeën, hoe stel je dat nou echt vast? Lastig dit, iemand een goeie tip?
Ze zeggen dat voorweeën afzakken onder de douche en echte doorzetten. Toch? En anders even afwachten.. Kom je er vast vanzelf achter haha. Spannend wel!
pi_177137798
Douchen of in bad inderdaad. Voorweeën zouden dan weg moeten trekken, echte blijven.

En spannend! *O* moeten we duimen dat dit het echte werk is of mag dat nog wel even duren? :P
pi_177137816
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:18 schreef LuDann het volgende:
Hmm, verschil tussen voorweeën en echte weeën, hoe stel je dat nou echt vast? Lastig dit, iemand een goeie tip?
Oei spannend!!! De koelkast is schoon, dus je bent er in ieder geval helemaal klaar voor :D
pi_177137847
*O* fuchs! Jompel voor je mooie echo.

Succes morgen klap, Ik duim voor een mooi spartelend kindje. Rot van de griep.

Gefeliciteerd Luna! Hopelijk wordt de misselijkheid snel minder. Na periode zijn die eerste weken.

12 weken Sillie! Mooie mijlpaal.

Ik zit nu op 7.2. Ik kan de klok wel vooruit kijken naar volgende week woensdag, onze eerste echo. Ik voelde me vandaag best goed. Vergat zelfs dat ik zwanger ben. Voelde me dan gelijk schuldig en mijn hoofd maakt er dan van dat het kindje gestopt is met groeien. Toch wel naar, deze spannende, onzekere periode. Zal je zien dat ik morgen weer mooi beroerd ben, net als vorige week :')
pi_177137854
Verder, een heel warm welkom voor Wolken, wat een verhaal!

En Luna uit de kast!

Klap, die eerste weken zijn zo zenuwslopend, succes morgen!

Hier alles oke, wederom lekker gewandeld en het huis is nog nooit zo schoon geweest. Veel harde buiken en pijntjes, that's it.
  maandag 12 februari 2018 @ 20:33:05 #302
149959 SQ
snelle trees
pi_177137956
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:18 schreef LuDann het volgende:
Hmm, verschil tussen voorweeën en echte weeën, hoe stel je dat nou echt vast? Lastig dit, iemand een goeie tip?
bij echte weeën kon ik niet echt meer praten ofzo. Spannend!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')