Dat moet je aan Heywoodu vragen. NoKo is overigens geen B-sport, althans niet vergeleken met de andere sporten op deze OS.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom heeft die b-sport geen eigen topic?
Hehe, Thoma zei het net wel goed.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:21 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat moet je aan Heywoodu vragen. NoKo is overigens geen B-sport, althans niet vergeleken met de andere sporten op deze OS.
Ja, de jongens van de Noordse Combinatie zijn een beetje de meerkampers van de Winterspelen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hehe, Thoma zei het net wel goed.
Geen schim van wat hij ooit was nee.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:42 schreef Felagund het volgende:
Waarom start SCHLIERENZAUER (relatief) zo vroeg? Is die niet meer zo goed als vroeger?
Heb je trouwens al gemerkt dat je bij de ES player op de 'neutrale' stream ook voor Duits, Zweeds en Noors commentaar kan kiezen.quote:
Neequote:Op donderdag 8 februari 2018 13:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je trouwens al gemerkt dat je bij de ES player op de 'neutrale' stream ook voor Duits, Zweeds en Noors commentaar kan kiezen.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je trouwens al gemerkt dat je bij de ES player op de 'neutrale' stream ook voor Duits, Zweeds en Noors commentaar kan kiezen.
Dan hoor je alleen maar vogels?quote:
Klopt, prima service van Eurosport.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:51 schreef Felagund het volgende:
[..], Ik kan ook ook uit Pools, Fins, en zelfs Nederlands kiezen vanuit hier. En "natural sound".
Apart, hier niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Sinds vandaag ook ineens reclame als je een ES player stream start.
Bij mij niet?quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Sinds vandaag ook ineens reclame als je een ES player stream start.
Bij mij ook niet.quote:
Op de app trouwens wel zie ik nuquote:
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de app trouwens wel zie ik nu
Daar probeerde ik het net ook en kreeg ik inderdaad ook een reclame.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier op de iPad wel. En zeg maar niet de ES1 of ES2 stream maar de speciale springstream.
Nou, drama. Eens in het uur van stream wisselen en vijf-tien seconden reclame hebben. Dag olympische belevingquote:Op donderdag 8 februari 2018 13:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zijn we er toch weer ingetuind.
Overigens voorlopig nog geen reclame hier op de iPad, jullie Nederlanders zijn ook in alles sneller dan wij Belgen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, drama. Eens in het uur van stream wisselen en vijf-tien seconden reclame hebben. Dag olympische beleving
quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:03 schreef rubbereend het volgende:
heywoodu is klaargekomen zojuist?
En dan Kasai het zilver en Ahonen brons.. zou grappig zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Ammann gaat het doen, acht jaar na acht jaar na Salt Lake
quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
En dan Kasai het zilver en Ahonen brons.. zou grappig zijn.
Het is nu echt begonnen.quote:
Stoch is de favoriet lijkt me.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar wie moet ik uitkijken? Enige favorieten? Prevc?
Alles met een Poolse of Noorse vlag, Wellinger en Freitag, Kraft, Prevc, Ammann en als outsiders ook nog wel de rest met een Duitse of Oostenrijkse vlag, of de Japanners.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stoch. Rest doet mee voor de troostprijzen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die zou ik wel op één zetten jaquote:
Ammannquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles met een Poolse of Noorse vlag, Wellinger en Freitag, Kraft, Prevc, Ammann en als outsiders ook nog wel de rest met een Duitse of Oostenrijkse vlag, of de Japanners.
Stoch is bizar, echt een zeer slechte afsprong en dan nog tweede.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Stoch. Rest doet mee voor de troostprijzen.
quote:
Er is nog de grote schans!quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:28 schreef -0- het volgende:
Afgevallen voor de spelen goed en wel begonnen zijn is wel sneu
Morgenstern is een paar jaar geleden gestopt, Ljokelsoy is wel echt van nog wat langer geledenquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ammanndoet die nog mee. Waar is Morgenstern of Ljokelsoy
De druk is nu wel ontzettend hoog, alles anders dan een medaille zou een grote teleurstelling zijn. Jammer dat er een dag tussen zit, hopelijk beginnen ze niet te veel na te denken over wat zou kunnen zijn.quote:
In de geest van de spelen best wel sneu inderdaad om er dan 7 te laten afvallen nog voor het officiėle begin. (Ook al komt nog de grote schans)quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er doen 57 mensen mee waarvan 50 zich kwalificeren?
Olli had chaos en controverse in grote letters op zijn voorhoofd staan jaquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Ahonen het enfant terrible van het Finse schansspringen? Dat was toch Harri Olli?
Ammann is op zich pas 36 jaar oud, die zou over 4 jaar nog wel mee kunnen doen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ammanndoet die nog mee. Waar is Morgenstern of Ljokelsoy
Over 8 jaar net zo makkelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:31 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ammann is op zich pas 36 jaar oud, die zou over 4 jaar nog wel mee kunnen doen.
Brute held was datquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olli had chaos en controverse in grote letters op zijn voorhoofd staan ja
Nooit meer wat gepresteerd inderdaad. Was dat niet Turijn goud op de kleine?quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:33 schreef Columbiafan het volgende:
Herrinert iemand zich Lars Bystųl nog? Die kwam uit het niets goud winnen en hebben we daarna ook nooit meer gezien. Hopelijk krijgen we overmorgen gewoon een topspringer met goud.
Dat olympisch goud is echt het enige waar ik hem van ken ja.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:33 schreef Columbiafan het volgende:
Herrinert iemand zich Lars Bystųl nog? Die kwam uit het niets goud winnen en hebben we daarna ook nooit meer gezien. Hopelijk krijgen we overmorgen gewoon een topspringer met goud.
Hoe oud is hij dan? 70 ofzo.. 😂quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:32 schreef heywoodu het volgende:
Een van die Koreanen zou, als ze zuinig zijn, ook nog wel 12 jaar mee kunnen en dan uiteindelijk mee hebben gedaan in vijf decennia.
Die Koreanen zijn uit 1982 en 1983, met een Kasai-achtige carričre is het niet volledig ondenkbaarquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:35 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Hoe oud is hij dan? 70 ofzo.. 😂
Op naar de Prumjur Liek.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
OWS dag 0 is alweer voorbij dus
Dat is wel de meest bizarre van de laatste jaren ja, ongelooflijk.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:49 schreef Stoner13 het volgende:
Over nooit meer iets van gehoord gesproken, Thomas Diethart😂😂
Ondertussen gestopt?quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel de meest bizarre van de laatste jaren ja, ongelooflijk.
Vreemd verhaal ook inderdaad. Maar ik weet niet in hoeverre je in Duitsland financieel kan teren op zo'n zege in de vierschansentoernee? Schijnt in Polen bv. alleraardigst te zijn. Als hij na die zege makkelijker geld kon maken met andere dingen dan met springen kan het weer een schoolvoorbeeldje zijn van motivatieproblemen.... En dacht hij van:quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ondertussen gestopt?
https://data.fis-ski.com/(...)d=124157&raceid=4814
De tweede ronde niet halen in de FIS-cup als winnaar van de vierschanzentournee.
Diethart was natuurlijk wel een Oostenrijker, maar inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vreemd verhaal ook inderdaad. Maar ik weet niet in hoeverre je in Duitsland financieel kan teren op zo'n zege in de vierschansentoernee? Schijnt in Polen bv. alleraardigst te zijn. Als hij na die zege makkelijker geld kon maken met andere dingen dan met springen kan het weer een schoolvoorbeeldje zijn van motivatieproblemen.... En dacht hij van:
[ afbeelding ]
Dat is toch hetzelfde? Zoiets staat mij in ieder geval bij uit geschiedenislessen op school vroeger....quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Diethart was natuurlijk wel een Oostenrijker, maar inderdaad.
In het voorseizoen in Ramsau zeer zwaar gevallen, even buiten bewustzijn en alles. Dus die is nog niet hersteld (geen idee wat de schade verder precies is, maar hij was zwaar geblesseerd).quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ondertussen gestopt?
https://data.fis-ski.com/(...)d=124157&raceid=4814
De tweede ronde niet halen in de FIS-cup als winnaar van de vierschanzentournee.
Dat is zoiets als zeggen dat Vlamingen en Nederlanders hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde? Zoiets staat mij in ieder geval bij uit geschiedenislessen op school vroeger....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |