Apart, hier niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Sinds vandaag ook ineens reclame als je een ES player stream start.
Bij mij niet?quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Sinds vandaag ook ineens reclame als je een ES player stream start.
Bij mij ook niet.quote:
Op de app trouwens wel zie ik nuquote:
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op de app trouwens wel zie ik nu
Daar probeerde ik het net ook en kreeg ik inderdaad ook een reclame.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier op de iPad wel. En zeg maar niet de ES1 of ES2 stream maar de speciale springstream.
Nou, drama. Eens in het uur van stream wisselen en vijf-tien seconden reclame hebben. Dag olympische belevingquote:Op donderdag 8 februari 2018 13:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zijn we er toch weer ingetuind.
Overigens voorlopig nog geen reclame hier op de iPad, jullie Nederlanders zijn ook in alles sneller dan wij Belgen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, drama. Eens in het uur van stream wisselen en vijf-tien seconden reclame hebben. Dag olympische beleving
quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:03 schreef rubbereend het volgende:
heywoodu is klaargekomen zojuist?
En dan Kasai het zilver en Ahonen brons.. zou grappig zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Ammann gaat het doen, acht jaar na acht jaar na Salt Lake
quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
En dan Kasai het zilver en Ahonen brons.. zou grappig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |