Wel mooi, opvallend ook dat eigenlijk niemand écht tegenvalt voorlopig.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:58 schreef heywoodu het volgende:
Kevin Bickner op plek veertien de eerste van buiten de grote vier
Ik hoop allebei, die maakten beiden deel uit van het legendarische Koreaanse team dat achtste werd in Salt Lakequote:Op donderdag 8 februari 2018 13:00 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd ook of er zich een Koreaantje weet te plaatsen.
Hoe meer kanshebbers hoe beter natuurlijkquote:
Ik bedoel eigenlijk ARD, maar de springers doen het ook goed ja.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe meer kanshebbers hoe beter natuurlijk
Hooo schakelen maar, dat had ik even gemistquote:
Ah tnx, heb ik dat niet goed gelezen over Zyla 😶.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er mogen er vijf per land naar de Spelen, maar vier mogen er op één onderdeel starten en Zyla viel af voor de kleine schans (en misschien uiteindelijk ook wel voor de grote), dat bedoelde ik
Verder zit er inderdaad wel verschil in, normale schans is veel explosiever. De verschillen tussen normaal/groot zijn wel minder duidelijk dan tussen grote schans/vliegschans, maar ze zijn er wel
De beste 30 plaatsen zich voor de tweede ronde.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ah tnx, heb ik dat niet goed gelezen over Zyla 😶.
En springen ze zaterdag in de 1e ronde tegen elkaar (dat de winnars en verste 5 sprongen zich kwalificeren) of gaat het dan om de beste 30 sprongen?
Je bedoelt de winnaars van 25 onderlinge duels? Dat is alleen in de Vierschansentourneequote:Op donderdag 8 februari 2018 13:09 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ah tnx, heb ik dat niet goed gelezen over Zyla 😶.
En springen ze zaterdag in de 1e ronde tegen elkaar (dat de winnars en verste 5 sprongen zich kwalificeren) of gaat het dan om de beste 30 sprongen?
Tnx, dan maakt de uitslag van vandaag niet zoveel uit (als je maar bij de beste 50 zit natuurlijk).quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De beste 30 plaatsen zich voor de tweede ronde.
Zo is dat. Hier gewoon vertrouwen tanken en morgen knallen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:11 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tnx, dan maakt de uitslag van vandaag niet zoveel uit (als je maar bij de beste 50 zit natuurlijk).
Kloptquote:Op donderdag 8 februari 2018 13:11 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tnx, dan maakt de uitslag van vandaag niet zoveel uit (als je maar bij de beste 50 zit natuurlijk).
Overmorgen is de wedstrijd.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zo is dat. Hier gewoon vertrouwen tanken en morgen knallen.
Ja, uiteraard, kwali is normaal altijd de dag voor de wedstrijd. Moet nog een beetje het olympisch gevoel in de vingers krijgen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:13 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Overmorgen is de wedstrijd.
Schaatsen is dan ook niet echt topsport maar folklore. Opzich snap ik het wel. Een wereldbeker moet je een heel seizoen goed zijn en steeds opnieuw de toppers verslaan. Spelen zijn een momentopname. Maar ergens is het ook wel opvallend inderdaad, het is wel eens in de 4 jaar.... De snowboarders schijnt het zelfs helemaal amper te boeien.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:07 schreef Columbiafan het volgende:
Wel opvallend dat vele wintersporters een eindzege in de wereldbeker hoger inschatten dan een olympisch titel, dat is voor de leek soms moeilijk te begrijpen. In het schaatsen geldt dat dan weer totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |