Hopelijk heb je niks gespoiled. Ik was van plan die film te gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:19 schreef Drugshond het volgende:
Shape of water is een mooie film. Erg geestig gemaakt.
Eigenlijk kon je het raden. Ze was gevonden bij een rivier en ze had littekens die niet verdwijnen. En beide zijn gek op eieren. En ze mastrubeert in bad (ook een vaag teken)
Voor een spoiler moet je bij een auto-tuningsbedrijf gaan, of naar de kapper.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:37 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niks gespoiled. Ik was van plan die film te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 00:37 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niks gespoiled. Ik was van plan die film te gaan kijken.
??? Wask dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:13 schreef Drugshond het volgende:
Nou vroeg ik mezelf af na het zien van deze film. Zo'n massage-ei is die überhaupt wel waterbestendig.
EZlove oplaadbaar vibratie eitje - 12 standen - geheel waterproof - rozequote:
Tja was ik maar vrouw geworden, zo een Vagijn kan aardig vochtig worden dus neem aan waterproof, hoe diep weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
EZlove oplaadbaar vibratie eitje - 12 standen - geheel waterproof - roze
https://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse
[ afbeelding ]
-----------------------
Ja dus. O ja John, Het is voor de poes (mag ik hopen).
Ik wist niet dat ze die dingen ook al hadden in de jaren '60.
-> Zal toen wel op krachtstroom hebben gewerkt.
Verplichte vaccinatie, goed planquote:Alle leerkrachten zouden zich vanaf volgend jaar moeten laten inenten tegen de griep. Daarvoor pleit de Nederlandse viroloog en influenza-expert, prof. dr. Ab Osterhaus, meldt De Telegraaf.
De griepgolf zorgt ervoor dat alleen al in het basisonderwijs vele honderden scholieren naar huis worden gestuurd. Dat blijkt uit cijfers van de website lerarentekortis.nu. Volgens de site, die in het leven geroepen is door de actiegroep van leraren in het primair onderwijs, 'PO in actie', zaten gisteren 4.292 kinderen thuis.
Tijdige vaccinatie is beter voor de continuïteit van het onderwijs, zegt Osterhaus. ,,De lege klassen maken de noodzaak duidelijk.''.
Dat is wel gelijk het einde van de reformatorische scholen danquote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verplichte vaccinatie, goed planMaar misschien kunnen ze je uit het lerarenregister gooien als je weigert.
Wel komisch dat deze oproep komt in het jaar dat mensen niet ingeënt waren tegen de specifieke griep die momenteel heerst.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verplichte vaccinatie, goed planMaar misschien kunnen ze je uit het lerarenregister gooien als je weigert.
Big Pharma grijpt elke kans om de markt voor hun vaccins uit te breiden.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wel komisch dat deze oproep komt in het jaar dat mensen niet ingeënt waren tegen de specifieke griep die momenteel heerst.
Staat toch nergens dat het verplicht is? Leraren komen dan gewoon op het risicogroeplijstje en krijg je een oproep. Of je dan die prik gaat halen kies je zelf.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
twitter:Oostveenm twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 07:12:28Theo Hiddema, vandaag in een interview @telegraaf https://t.co/mB9NKtMx9r reageer retweet
Het is niet alleen idioot, het is nog niet waar ookquote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Oostveenm twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 07:12:28Theo Hiddema, vandaag in een interview @telegraaf https://t.co/mB9NKtMx9r reageer retweet
En nog één...
De uitspraak of de screenshot uit het interview?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:57 schreef Puddington het volgende:
[..]
Het is niet alleen idioot, het is nog niet waar ook
De uitspraak. Ik heb in een eerder topic uitgebreid uitgelicht (volgens mij dat van de Nederlandse Leeuw) waarom het idee dat sommige bevolkingsgroepen een lagere intelligentie hebben vanwege genen an sich geen hout snijdt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De uitspraak of de screenshot uit het interview?
Het is bewezen onwaar, maar de schade is al gedaan. Met een ellenlange verhandeling waarom dit niet klopt trek je de aandacht niet. Het is echter de enige manier om zijn opmerking te ontkrachten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 08:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Oostveenm twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 07:12:28Theo Hiddema, vandaag in een interview @telegraaf https://t.co/mB9NKtMx9r reageer retweet
En nog één...
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:01 schreef Puddington het volgende:
[..]
De uitspraak. Ik heb in een eerder topic uitgebreid uitgelicht (volgens mij dat van de Nederlandse Leeuw) waarom het idee dat sommige bevolkingsgroepen een lagere intelligentie hebben vanwege genen an sich geen hout snijdt.
(om te beginnen zouden er significante genetische verschillen tussen groepen moeten zijn, en elke bevolkingsgroep heeft een gigantische genetische overlap)
Die uitspraak kunnen we eigenlijk wel vastpinnen in onze OP, de tweet is vrijwel elke week wel van toepassing.quote:
Om maar eens even lekker met anekdotisch bewijs te strooien; ik heb in Afrikaanse landen nou nooit het idee gehad dat de mensen daar nou echt dom waren.quote:
Welvaart en iq zijn gelinkt?quote:
Dan wordt Nattekat boos.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die uitspraak kunnen we eigenlijk wel vastpinnen in onze OP, de tweet is vrijwel elke week wel van toepassing.
Dat lijkt me logisch. Als je dommer bent, verdien je minder.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Welvaart en iq zijn gelinkt?
Nee, je ziet precies op welke Caraïbische eilanden negers wonen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volkeren zitten natuurlijk niet vast in een bepaald gebied.
Zijn PhD broddelstukje stelde dan ook niks voor. Bizar dat dit er door is gekomen. Maar niet voor niks zitten deel van die mensen nu ook bij hem met het FvD.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die uitspraak kunnen we eigenlijk wel vastpinnen in onze OP, de tweet is vrijwel elke week wel van toepassing.
En dan druk je welvaart alleen uit in geld..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Als je dommer bent, verdien je minder.
Ik heb inderdaad al vaker gehoord dat mensen amper konden geloven dat hij met dat stuk gepromoveerd is. Eigenlijk wilde ik het nog een keer lezen, maar ik vrees dat ik dan mijn tijd verdoe. Ook omdat ik weinig interesse heb in het onderwerp.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zijn PhD broddelstukje stelde dan ook niks voor. Bizar dat dit er door is gekomen. Maar niet voor niks zitten deel van die mensen nu ook bij hem met het FvD.
Thierry 'stapel' Baudet.
Breder geformuleerd dan: Dommere mensen maken logischerwijs een grotere puinhoop van hun economie en samenleving dan slimmere mensen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En dan druk je welvaart alleen uit in geld..
Alsof dat iets van causaliteit aantoont.
Oh je was echt serieus.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Breder geformuleerd dan: Dommere mensen maken logischerwijs een grotere puinhoop van hun economie en samenleving dan slimmere mensen.
Dat weerlegt niet mijn punt. Ja, er is een lagere IQ-score in Afrikaanse gebieden maar wetenschappers zijn het er over eens dat dat komt door sociaal-culturele factoren, niet genetica.quote:
Zo klopt 'ie al beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Breder geformuleerd dan: Dommere Minder goed geïnformeerde mensen maken logischerwijs een grotere puinhoop van hun economie en samenleving dan beter geïnformeerde mensen die al in een goedlopende economie wonen.
Het plaatje laat iig duidelijk iets zien dat verklaard moet worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh je was echt serieus.
Maar jij vind dus dat er een causaal verband is en dat dit plaatje dat bevestigd?
En IQ is ook een test die door Westerlingen gemaakt is om te testen op kennis die we in het Westen belangrijk vinden en waar we dus op trainen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Dat weerlegt niet mijn punt. Ja, er is een lagere IQ-score in Afrikaanse gebieden maar wetenschappers zijn het er over eens dat dat komt door sociaal-culturele factoren, niet genetica.
Eh, nee. Wetenschappers zijn het helemaal niet met elkaar eens over de oorzaak. Een populaire hypothese is bijvoorbeeld de prevalentie van infectieziektes.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Dat weerlegt niet mijn punt. Ja, er is een lagere IQ-score in Afrikaanse gebieden maar wetenschappers zijn het er over eens dat dat komt door sociaal-culturele factoren, niet genetica.
Chinezen pwnen ons op IQ-testen, lieverd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En IQ is ook een test die door Westerlingen gemaakt is om te testen op kennis die we in het Westen belangrijk vinden en waar we dus op trainen.
Dus....?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Chinezen pwnen ons op IQ-testen, lieverd.
Dat is inderdaad een optie, maar het is vrijwel zeker en algemeen geaccepteerd dat genetica van een bepaalde bevolkingsgroep je niet dommer of slimmer maakt. Genen van je ouders hebben uiteraard wel invloed (slimme mensen krijgen slimme kinderen etc) maar of die ouder nou Afrikaan, Aziaat of Europeaan is, dat maakt niks uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eh, nee. Wetenschappers zijn het helemaal niet met elkaar eens over de oorzaak. Een populaire hypothese is bijvoorbeeld de prevalentie van infectieziektes.
Je bent wel erg trots op het Westen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dus....?
Sommige landen nemen het Westerse systeem meer over dan andere landen.
Nouja uit het kaartje blijkt toch dat het nogal uitmaakt of je ouders Afrikaan zijn of Chinees?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:22 schreef Puddington het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie, maar het is vrijwel zeker en algemeen geaccepteerd dat genetica van een bepaalde bevolkingsgroep je niet dommer of slimmer maakt. Genen van je ouders hebben uiteraard wel invloed (slimme mensen krijgen slimme kinderen etc) maar of die ouder nou Afrikaan, Aziaat of Europeaan is, dat maakt niks uit.
Sorry. Ik zit thuis met een griepje en verveel me.quote:
Nee, daarom is het vooral ten westen/zuidwesten van China bizar dat het zoveel lager is dan in China.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Volkeren zitten natuurlijk niet vast in een bepaald gebied.
Altijd vervelend, beterschap.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sorry. Ik zit thuis met een griepje en verveel me.
Blijft natuurlijk lastig te meten, zo'n veelzijdig begrip.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:25 schreef Puddington het volgende:
Overigens is ook op te merken dat IQ ≠ intelligentie. Er is een reden waarom er een wildgroei aan testen is die allemaal verschillende facetten meten.
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sorry. Ik zit thuis met een griepje en verveel me.
Ja, op sociaal-cultuureel niveau. Afrikanen hebben gewoon een lagere quality of life omdat ze in relatieve armoede opgroeien. Als je beseft dat een nacht slecht slapen al je IQ score 10 procent negatief kan beïnvloeden, moet je je dan voorstellen dat je in een chronische situatie leeft die niet bevorderlijk is voor de gezondheid.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nouja uit het kaartje blijkt toch dat het nogal uitkaakt of jebouders Afrikaan zijn of Chinees?
Verder heb je natuurlijk gelijk dat op basis van genetische verschillen de variatie in IQ slecht verklaard kan worden.
Oh, dat zou er echt een Oreo van makenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:32 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja, op sociaal-cultuureel niveau. Afrikanen hebben gewoon een lagere quality of life omdat ze in relatieve armoede opgroeien. Als je beseft dat een nacht slecht slapen al je IQ score 10 procent negatief kan beïnvloeden, moet je je dan voorstellen dat je in een chronische situatie leeft die niet bevorderlijk is voor de gezondheid.
Je ziet dat effect ook onder Afro-amerikanen in de VS. zwarten hebben daar een relatief lagere levensstandaard dan blanken, waardoor hun IQ-score tien punten onder het gemiddelde van blanken ligt. Maar het IQ van zwarte kinderen die geadopteerd worden door blanke gezinnen op een jonge leeftijd maakt een gigantische sprong- gewoon perfect volgens het gemiddelde bij blanken. Jij gaat mij niet vertellen dat dat zwarte kind opeens een compleet andere genenset heeft gekregen.
Dat lijkt me implausibel.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:32 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ja, op sociaal-cultuureel niveau. Afrikanen hebben gewoon een lagere quality of life omdat ze in relatieve armoede opgroeien. Als je beseft dat een nacht slecht slapen al je IQ score 10 procent negatief kan beïnvloeden, moet je je dan voorstellen dat je in een chronische situatie leeft die niet bevorderlijk is voor de gezondheid.
Je ziet dat effect ook onder Afro-amerikanen in de VS. zwarten hebben daar een relatief lagere levensstandaard dan blanken, waardoor hun IQ-score tien punten onder het gemiddelde van blanken ligt. Maar het IQ van zwarte kinderen die geadopteerd worden door blanke gezinnen op een jonge leeftijd maakt een gigantische sprong- gewoon perfect volgens het gemiddelde bij blanken. Jij gaat mij niet vertellen dat dat zwarte kind opeens een compleet andere genenset heeft gekregen.
Wat zou Yernaz nou eigenlijk vinden van zijn eigen afkomst?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:37 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, ja, waar het FvD al niet goed voor is, een heropening van het debat over raciale heerschappij.
Tja, wie zal het zeggen, duidelijk is dat zijn IQ nooit zo hoog kan zijn dan dat van zijn blanke partijgenoten, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat zou Yernaz nou eigenlijk vinden van zijn eigen afkomst?
Ik heb nog een 10-daagse cursus moderne craniometrie in de aanbieding, weer razend populair in deze tijden.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:37 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, ja, waar het FvD al niet goed voor is, een heropening van het debat over raciale heerschappij.
Mooi, maar ik heb de cursus uit 1934, in het originele Duits, nog liggenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb nog een 10-daagse cursus moderne craniometrie in de aanbieding, weer razend populair in deze tijden.
Voor jou reken ik echter een vriendenprijs.
Klopt. Het komt omdat ze het zo rustig en beleefd brengen, dat we er ook nog serieus op ingaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:39 schreef Puddington het volgende:
Klopt, dat is ook wat me stoort aan dat rascisme van Yamatatasteelring of hoe die gast ook mag heten. Iedere politicus heeft wel een bias, maar dit is gewoon pertinent onwaar en brengt een gesprek op gang dat gestoeld is op leugens.
We zouden dit niet moeten bespreken, maar het lef moeten hebben om te zeggen: "nee, dit is niet waar, rot op met je rassenbullshit". Einde discussie.
Vandaar dat het zo'n frusti is.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, wie zal het zeggen, duidelijk is dat zijn IQ nooit zo hoog kan zijn dan dat van zijn blanke partijgenoten, natuurlijk
Nou ja, heeft hij geen universitaire graad? Hij kan zichzelf als een uitzondering zien of als iemand die ondanks deze achterstand toch hoog scoort...quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:45 schreef Puddington het volgende:
Waar ik wel naar nieuw benieuwd ben is waarom Yamatransformersring meegaat met die retoriek. Je zet jezelf toch gewoon weg als "domme neger". Waarom doe je dat jezelf aan?
Het Queen Bee effect, maar dan met racisme. Kostelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nou ja, heeft hij geen universitaire graad? Hij kan zichzelf als een uitzondering zien of als iemand die ondanks deze achterstand toch hoog scoort...
Heeft hij die inmiddels dan? Of nog steeds niet behaald?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nou ja, heeft hij geen universitaire graad? Hij kan zichzelf als een uitzondering zien of als iemand die ondanks deze achterstand toch hoog scoort...
Hmmm, geen idee. Hij heeft in ieder geval vier jaar gestudeerd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft hij die inmiddels dan? Of nog steeds niet behaald?
quote:Yernaz Ramautarsing (Paramaribo, 1987) studeerde van 2010 tot 2014 politieke wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam.
* Perrin is weer eens jaloers op je.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:46 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga komende zomer een paar weken schedelmeten in Tibet trouwens, even het werk van Ernst Schäfer afmaken ter ere van de 80 jarige verjaardag van de Deutsche Tibet-Expedition .
[ afbeelding ]
Het is een heerlijk politiek knopje voor demagogen om op te drukken. Al die kansloze blanke tokkies wijsmaken dat ze superieure genen hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Klopt. Het komt omdat ze het zo rustig en beleefd brengen, dat we er ook nog serieus op ingaan.
Als Hitler zou zien welke mensen er nu identificeren met zijn gedachtengoed en zichzelf zien als ubermensch zou hij zichzelf nog een keer door de harses schieten uit schaamte.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een heerlijk politiek knopje voor demagogen om op te drukken. Al die kansloze blanke tokkies wijsmaken dat ze superieure genen hebben.
Nou ja, als hij niet de capaciteiten had om af te studeren dan heeft hij misschien toch wel gelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee. Hij heeft in ieder geval vier jaar gestudeerd.
[..]
Ik las daar laatst ook een stukje over, dat hardcore Ariërs uit Nazi-bewegingen stappen vanwege alle pep-snuivende, alcoholistische getatoeëerde werkloze kale wappies in de beweging waarvan het wel erg duidelijk lastig vol te houden is dat ze superieure genen hebben en 'bewakers van de cultuur' zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:53 schreef Puddington het volgende:
[..]
Als Hitler zou zien welke mensen er nu identificeren met zijn gedachtengoed en zichzelf zien als ubermensch zou hij zichzelf nog een keer door de harses schieten uit schaamte.
Om nog naar te zwijgen over dikke neckbeards die een soort cartooneske kikker als hun afgod beschouwen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik las daar laatst ook een stukje over, dat hardcore Ariërs uit Nazi-bewegingen stappen vanwege alle pep-snuivende, alcoholistische getatoeëerde werkloze kale wappies in de beweging waarvan het wel erg duidelijk lastig vol te houden is dat ze superieure genen hebben en 'bewakers van de cultuur' zijn.
Met zulke vrienden..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:02 schreef Puddington het volgende:
[..]
Om nog naar te zwijgen over dikke neckbeards die een soort cartooneske kikker als hun afgod beschouwen.
Ja, Thailand.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Er is Azië toch ook een land waar Hitler een soort popcultuurfiguur is?
Ik zie ook maar erg weinig van dat soort types die op eigen titel enige vorm van superioriteit zouden kunnen claimen. Je ziet wel vaker dat mensen die individueel falen prat gaan op de superioriteit van een groepje waar ze toe behoren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik las daar laatst ook een stukje over, dat hardcore Ariërs uit Nazi-bewegingen stappen vanwege alle pep-snuivende, alcoholistische getatoeëerde werkloze kale wappies in de beweging waarvan het wel erg duidelijk lastig vol te houden is dat ze superieure genen hebben en 'bewakers van de cultuur' zijn.
Palestina?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ook in Israël danken ze hem op hun blote knieën. Dankzij Hitler hebben ze nu een land, kunnen ze al een jaar of 70 het zielige slachtoffer uithangen en mogen ze ook er ook nog eens een apartheidsstaat op nu houden.quote:
Ok man.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook in Israël danken ze hem op hun blote knieën. Dankzij Hitler hebben ze nu een land, kunnen ze al een jaar of 70 het zielige slachtoffer uithangen en mogen ze ook er ook nog eens een apartheidsstaat op nu houden.
Sachsen bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 10:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dat de splitsing van NS en Pro-rail een paar grote nadelen heeft, was volgens mij al wel eerder beschreven.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:09 schreef Volkorenbrood het volgende:
Volgens de Correspondent is marktwerking de oorzaak van problemen op het spoor bij sneeuw.
https://decorrespondent.n(...)&utm_campaign=buffer
We hebben toch helemaal geen sneeuw gehad?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:09 schreef Volkorenbrood het volgende:
Volgens de Correspondent is marktwerking de oorzaak van problemen op het spoor bij sneeuw.
https://decorrespondent.n(...)&utm_campaign=buffer
Zaterdag & zondag was het bij ons wit.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben toch helemaal geen sneeuw gehad?
Als het van een Duitser komt het plan heb ik er wel begrip voor.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 07:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien dit een voorpublicatie van een boek is, zal dit wel over vorig jaar gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben toch helemaal geen sneeuw gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |