Nahquote:Op maandag 5 februari 2018 21:46 schreef FANN het volgende:
en ja stom die zonnebril Chuf..... je lijkt net een gangster.....
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:47 schreef Symphonic het volgende:
En voor ik het vergeet: Sacha gefeliciteerd![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alles is goed!
Dank je voor asking....
soms als ik geen woord niet meer weet, weet ik het wel in engels![]()
dus dan weet je dat.......
quote:Op maandag 5 februari 2018 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]Oh maak je niet druk.. De meesten hier zijn meertalig onderlegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alles is goed!
Dank je voor asking....
soms als ik geen woord niet meer weet, weet ik het wel in engels![]()
dus dan weet je dat.......
ja.... dat scheeltquote:Op maandag 5 februari 2018 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk.. De meesten hier zijn meertalig onderlegd
nou ja soms helpt het, het is wel vermoeiend soms, zoeken naar woorden bedoel ik,quote:Op maandag 5 februari 2018 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik doe het soms ook in het Spaans hoor..
Gaat prima hier, maar je moet je inderdaad niet verplicht voelen om te gaan Fok!Ken, er zijn waarschijnlijk belangrijkere dingenquote:Op maandag 5 februari 2018 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja soms helpt het, het is wel vermoeiend soms, zoeken naar woorden bedoel ik,
vooral als ik een telefoon moet voeren, maar ik moet zeggen, mensen hebben veel
geduld heb ik gemerkt![]()
vooral als ik ga stotteren![]()
posten doen ik daarom niet zoveel
ik ben trouwens niet sowieso niet veel op Fok.. maar nu weer even wel...
Ik voel me niet verplicht hoor, soms wl ik gewoon wél even Fokkenquote:Op maandag 5 februari 2018 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat prima hier, maar je moet je inderdaad niet verplicht voelen om te gaan Fok!Ken, er zijn waarschijnlijk belangrijkere dingen
We do carequote:Op maandag 5 februari 2018 22:44 schreef FANN het volgende:
en tja belangrijke dingen zin er altijd, maar even ontspanning is ook belangrijk.
posten duurt soms alleen veel langer dan vroeger omdat in soms naar woorden
moet zoeker,
maar jah.... who care's
Voorloper van de "Dikke Vrouwen"quote:
De juf van Zumba is in verwacghting en ze gaat trouwen met haar italiaanse vriend en nou vond ik deze linkquote:Op maandag 5 februari 2018 22:44 schreef FANN het volgende:
en tja belangrijke dingen zin er altijd, maar even ontspanning is ook belangrijk.
posten duurt soms alleen veel langer dan vroeger omdat in soms naar woorden
moet zoeker,
maar jah.... who care's
BoticelliBoteroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Was juist een latertjequote:
En 1 dag, gefeliciteerd!quote:
Je moet ook eerst wat bestellenquote:
Welke plaats is dit?quote:
Over een uurtje bij mij 2 minuten vandaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 7 februari 2018 08:14 schreef Treehut362 het volgende:
Mihoenals ontbijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
nee, ik doe Weetabixquote:
Laat me raden wat er is zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh.... mooi... ga ik eens proberen...quote:
die ken ik nog niet....quote:Op donderdag 8 februari 2018 00:43 schreef chufi het volgende:
Nog ff Netflixen.. Doctor Foster (TV Series 2015ÃĒÂÂ ) - Episodes - IMDb
ah...over Brits was gesproken.....quote:
doet ie ookquote:Op donderdag 8 februari 2018 01:00 schreef chufi het volgende:
Ja zal de Griek het moeten downloaden ...
Kijkt ie dan stiekem even voordat ie het tegen je verteld?quote:Op donderdag 8 februari 2018 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
doet ie ook![]()
ik weet nooit wat ik te zien krijg![]()
soms vraag ik .... heb je nog iets ''leuks'' en dan weet ie wel wat ik bedoel![]()
bijvoorbeeld een episode van Shameless ofzo...
altijd goed
huh...quote:Op donderdag 8 februari 2018 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijkt ie dan stiekem even voordat ie het tegen je verteld?
Peace Love
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OEFENING GEDAAN
DUUR 04:23 MIN
AFSTAND 1 KM
CALORIEËN 60 KCAL
MOVES 88 MOVES
GEMIDDELD VERMOGEN 203 WATT[/spoiler]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
met het UWV, of pakjes gedoe?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 00:41 schreef chufi het volgende:
Zijn er nog andere 40+/ 50+ die er mee te maken hebben?
amen to thatquote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:06 schreef sacha het volgende:
en verder zal het mij allemaal aan mijn anus oxideren
Je gaat voor de lotuszoenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:06 schreef sacha het volgende:
en verder zal het mij allemaal aan mijn anus oxideren
Van het UWV. Moet je weer aan de bakquote:
Was je gestopt na 1 januari? Ik ben al bijna 5 jaar rookvrijquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
De 18 procent van niet stoppers hebben ze redelijk geholpen
Ik steek er ééntje opquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Was je gestopt na 1 januari? Ik ben al bijna 5 jaar rookvrij
Suicidaal gedoequote:
Ruik het toch niet hier...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Verspilt geld voor workshop was het ...
Daar hadden we vroeger thuis een ABO op...quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:26 schreef Treehut362 het volgende:
36 stuks van de National Geographics!!!
had ik dat geweten toen we het huis van mama Symph leeghaalden, we hebben tig jaargangen door de kringloop laten ophalenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:26 schreef Treehut362 het volgende:
36 stuks van de National Geographics!!!
kwartje per stuk!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hadden we vroeger thuis een ABO op...
het zijn interessante tijdschriften alleen nogal onhandelbaarquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had ik dat geweten toen we het huis van mama Symph leeghaalden, we hebben tig jaargangen door de kringloop laten ophalen
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het zijn interessante tijdschriften alleen nogal onhandelbaarPaar keer fietsen heb je ze allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Paar keer fietsen heb je ze allemaal
emoquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het zijn interessante tijdschriften alleen nogal onhandelbaarwij hadden ze met opbergboxen, dat kon prima in de kast staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Mo_Muffin op 10-02-2018 14:34:52 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Original-Vintage-Irving-Claw-40s-60s-Semi-Nude-Pinup-RP-Bra-Panties-Stockings
Heb je iets om te verkopen? Verkoop het zelf
Original Vintage Irving Claw 40s-60s Semi Nude Pinup RP- Bra- Panties- Stockings
ik heb geen televisiequote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga maar schaatsen kijken.
Peace Love
3. Ambient modern
Hoe dan ? Serieus Er gaat wel meer wat foutquote:
Die fietstenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan ? Serieus Er gaat wel meer wat fout [ afbeelding ]
Ja en?quote:
jawel, ik kocht 2 nep ranonkels voor een euro en de vaas moest ik meenemen anders mocht ik nooit meer terugkomenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha gewoon ongevraagd opsturen of heb je hem nog iet in huis?
Ranonkel. Lok de lente in huis met ranonkels. De lente verdient het om gevierd te worden. Dat doe je uitbundig met de ranonkel, feestnummer bij uitstek.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel, ik kocht 2 nep ranonkels voor een euro en de vaas moest ik meenemen anders mocht ik nooit meer terugkomen
volgens mij is just me daar afgelopen week ook heen geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2018 18:09 schreef Treehut362 het volgende:
Kaartje gekocht voor de Creedence cover band![]()
helemaal bij het podium rechts
26 feb 2018 a.s.
https://www.kunstmin.nl/p(...)e-clearwater-revival
wow. Ja, graag, maar bewaar maar tot je er ooit meer hebt, of totdat er iemand naar dat eiland van jou roeit. Zonde van de verzendkosten om 1 vaas op te sturen, echt niet doen hoor.quote:
ik bewaar hemquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow. Ja, graag, maar bewaar maar tot je er ooit meer hebt, of totdat er iemand naar dat eiland van jou roeit. Zonde van de verzendkosten om 1 vaas op te sturen, echt niet doen hoor.
Kijk eens aanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij is just me daar afgelopen week ook heen geweest
Details graag. Pasta ovenschotel kan ik ook wel. Beterquote:
Gewoon basic, gehakt uien knofloog paprika campigons in pittige saus. Pasta gekookt .. in een schaal gemieters kaas er over en de oven in ..quote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Details graag. Pasta ovenschotel kan ik ook wel. Beter
Ik moet nogquote:Op zaterdag 10 februari 2018 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon basic, gehakt uien knofloog paprika campigons in pittige saus. Pasta gekookt .. in een schaal gemieters kaas er over en de oven in ..
geen fotos..
En de jouwe?
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij ook pasta ovenschotel dan vandaag?
Beterschap, ik heb nog pizza voor straks.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:04 schreef sacha het volgende:
hier niets bijzonders, Aap ziek, dus moet naar binnen glijden zonder kauwen
Ja as ifquote:
Die zijn wel erg lekkerquote:
appelmoesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:04 schreef sacha het volgende:
hier niets bijzonders, Aap ziek, dus moet naar binnen glijden zonder kauwen
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 20:22 schreef Treehut362 het volgende:
Trío Matamoros. Colección Perlas Cubanas #33 (Full Album/Álbum Completo) Son De La Loma
Hahaha NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gewoon pikken bij de NS
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Geen idee wie dat doetquote:Op maandag 12 februari 2018 11:00 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers... MOL / [WIN!] Beantwoord de vraag en win een WIDM-bordspel of WIDM-props!
Momferquote:
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op maandag 12 februari 2018 14:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momferok stuur ik dat antwoord inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
vaut waarsch.quote:
Ik heb ook iets anders ingevuld.quote:
Joehoe leuk, ik kan wel vragen waarom maar je zegt toch nooit watquote:
ja joehoe leuk, en als ik wat zeg, krijg ik dooddoeners als: 'waar twee vechten' etc.quote:Op maandag 12 februari 2018 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoe leuk, ik kan wel vragen waarom maar je zegt toch nooit wat
Zeg dan niksquote:Op maandag 12 februari 2018 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
ja joehoe leuk, en als ik wat zeg, krijg ik dooddoeners als: 'waar twee vechten' etc.
. hou toch op
Soms kan fok een uitlaatklep zijn, maar met jou zie ik een uitlaatklep en verder moet niemand zich er mee bemoeien. Kan hoorquote:
Zo die is er als de kippen bij als er iets te halen valt... Beetje een dooddoenerquote:Op maandag 12 februari 2018 18:17 schreef sacha het volgende:
ik hoorde vanmiddag van mij ex schoonvader dat de Olympische Spelen zijn begonnen
misschien omdat jij van de dooddoeners bent waar ik niks mee kan?quote:Op maandag 12 februari 2018 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms kan fok een uitlaatklep zijn, maar met jou zie ik een uitlaatklep en verder moet niemand zich er mee bemoeien. Kan hoor
Dat is waarquote:Op maandag 12 februari 2018 18:39 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien omdat jij van de dooddoeners bent waar ik niks mee kan?
Das meer dan een dagtaak, iedereenquote:
Hier is ze snel klaar... Alleen wel weer wat dagjes reizenquote:Op maandag 12 februari 2018 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Das meer dan een dagtaak, iedereen
Oppervlakkigquote:Op maandag 12 februari 2018 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier is ze snel klaar... Alleen wel weer wat dagjes reizen
wachten tot iedereen bijna al dood gaat van ouderdom en dan doodvermoorden met een kussen over den kopfquote:
Ok .. nog slechter slapen dusquote:Op maandag 12 februari 2018 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
wachten tot iedereen bijna al dood gaat van ouderdom en dan doodvermoorden met een kussen over den kopf
ga je al bijna dood van ouderdom dan?quote:
elk jaar een beetje meerquote:Op maandag 12 februari 2018 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
ga je al bijna dood van ouderdom dan?
Jong en oud zoeken dezelfde baanquote:Op maandag 12 februari 2018 21:51 schreef chufi het volgende:
Joder.. Mijn dochter nu al weer op voor een nieuwe job in Madrid waarschijnlijk... Laat ik daar afgelopen week ook gesolliciteerd hebben
Ik heb nog niets gehoord van mijn actie.. Zij mag volgende week op gesprek, hetgeen volgens een kennis bijna wil zeggen dat ze binnen isquote:Op maandag 12 februari 2018 21:59 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Jong en oud zoeken dezelfde baan
Ah bankhangend meddailles halen, ik ga juist even bankhangen, heb nu wel weer even lang genoeg gewerktquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:59 schreef chufi het volgende:
slecht geslapen, ontbijt en koffie en juist geschakeld..
zojuist bij de pdcr geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:32 schreef chufi het volgende:
Ja al wat jaren.. bloeddruk, verder niets
Peace Love
3. Ambient modern
gewoon, sokkenquote:
Met of zonder slavenarbeidquote:Op dinsdag 13 februari 2018 16:49 schreef chufi het volgende:
Ik wacht nog steeds op een pakje uit China...
Uit China en zonder? Weet je wel hoe de omstandigheden daar zijn? Fabrieken met vangnetten om het gebouw om alle zelfmoorden op te vangen zodat ze weer aan het werk kunnen voor een hongerloontjequote:
Heel hard tegen iemand aan of ook i tjing werpen?quote:
Ik ben pro contant kunnen blijven betalen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb bijna geen muntjes.. PIN bijna alles
Ik zorg wel dat ik altijd wat briefjes in mn portefeuille hebquote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben pro contant kunnen blijven betalen.
Ik kan ook pinnen, overschrijven of via paypal
gooien, werpen, smijtenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel hard tegen iemand aan of ook i tjing werpen?
Ja, dat is elke keer weer een heel gedoe.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel schone mag ik hopen voor de pedicuriste
Heb je dat voor mij?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 17:34 schreef drakin het volgende:
Even muntjes gegooid, kwam dit uit
[ afbeelding ]
Heb 1 boek hierover en kan nog 1 met DVD overnemen.
maar je zoekfunctie doet het niet!?!quote:
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 13-02-2018 19:49:42 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Sorry boek met dvd bleek boek over tai chi te zijn, had de verkoper verkeerd verteld aan me.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 19:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar je zoekfunctie doet het niet!?!mijn zoekfunctie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed het vanmorgen nog wel, of ik heb niet wat je zoekt.
Zoekding floept wel snel weg vind ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
ik zit bij te lezen, maar ik snap niet wat ik leesquote:Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
mijn zoekfunctie?
Deed het vanmorgen nog wel, of ik heb niet wat je zoekt.
Zoekding floept wel snel weg vind ik
Het gaat hier ook nergens meer overquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit bij te lezen, maar ik snap niet wat ik lees
Nee.......... dat begin ik nu ook te begrijpenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat hier ook nergens meer over
Ach af en toe een teken van leven om 40+ in leven te houden en Sas als mod te behouden..quote:Op dinsdag 13 februari 2018 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.......... dat begin ik nu ook te begrijpen
ah... ja ik weet zelf ook niet wat ik moet vertellen of eigenlijk het ik wel veel te vertellen maarquote:Op dinsdag 13 februari 2018 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach af en toe een teken van leven om 40+ in leven te houden en Sas als mod te behouden..
Ja nee dan hoeft het niet .. Ik heb ook niets bijzonders te melden..quote:Op dinsdag 13 februari 2018 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja ik weet zelf ook niet wat ik moet vertellen of eigenlijk het ik wel veel te vertellen maar
ik heb er geen zin in
OK ja ik was net ff in gesprek met mn ex.. Is dr verjaardag dus dan bel ik ffquote:Op dinsdag 13 februari 2018 23:39 schreef FANN het volgende:
gewoon effe aan het zappen.... en dan ben ik weer weg....
iedere dag gebeurt en weer iets anders hiero...quote:Op dinsdag 13 februari 2018 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dan hoeft het niet .. Ik heb ook niets bijzonders te melden..
ah.. da's wel leuk dat je nog een goed contact hebt met je ex.......quote:Op dinsdag 13 februari 2018 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ja ik was net ff in gesprek met mn ex.. Is dr verjaardag dus dan bel ik ff
Zolang verder alles goed met je gaat is het goedquote:Op dinsdag 13 februari 2018 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
iedere dag gebeurt en weer iets anders hiero...
teveel gedoe om alles uit te leggen
Slaap lekker Fannquote:Op dinsdag 13 februari 2018 23:46 schreef FANN het volgende:
en nu ben ik moe...
ja... alles is oké!
Tot de volgende keer maar weer...
Welterusten.........
Oops .. Ernstig?quote:Op woensdag 14 februari 2018 01:06 schreef sig000 het volgende:
Moet naar het ziekenhuis, heb verwijsbrief en knijp 'm al een week.
Oops das minder.. Kun je nog wel lopen ?quote:Op woensdag 14 februari 2018 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er zit een slagader dwars in linkerbeen.
Ik ken het.. Maar je bent waarschijnlijk niet voor niets naar de huisarts gegaan of heb je de verwijsbrief op een andere manier verkregen?quote:
Ja dat zei de dokter ook, had 'm al 15 jaar niet gezien.quote:Op woensdag 14 februari 2018 01:29 schreef chufi het volgende:
slechte doorbloeding ... Ik zou toch maar gaan...
kan ik ook gewoon hier bij de huisartsenpost. En in het ziekenhuis ben ik ook meestal in een kwartiertje klaar ook al zitten er veel mensen. Gaat redelijk snel wel.quote:Op woensdag 14 februari 2018 01:42 schreef sig000 het volgende:
Bloed prikken, ik dacht ga vroeg want 8u nuchter zijn, nou drukte daar en moest eerst nog pasje halen met 10 wachtenden.
Ben maar verder gaan slapen toen.
Wanneer ik binnenstap daar stijgt mijn bloeddruk ineens en wil weg dan.quote:Op woensdag 14 februari 2018 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
kan ik ook gewoon hier bij de huisartsenpost. En in het ziekenhuis ben ik ook meestal in een kwartiertje klaar ook al zitten er veel mensen. Gaat redelijk snel wel.
Ik slik zelden pillen.quote:
Beroep je anders op een second opinionquote:Op woensdag 14 februari 2018 02:01 schreef sig000 het volgende:
Het is niet zozeer angst maar meer wantrouwen.
De diagnose klopt wel, heb meer moeite met me in het zorgsysteem te begeven.quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Beroep je anders op een second opinion
Sterkte.quote:Op woensdag 14 februari 2018 01:42 schreef sig000 het volgende:
Bloed prikken, ik dacht ga vroeg want 8u nuchter zijn, nou drukte daar en moest eerst nog pasje halen met 10 wachtenden.
Ben maar verder gaan slapen toen.
Watje..quote:Op woensdag 14 februari 2018 02:12 schreef chufi het volgende:
Klinkt bekend.. Ik ga ook pas meestal als ik d enk dat het echt niet langer kan.
Ben er vandoor. Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |