Is het ook. Een beetje reguleren vind ik echt alleen maar positief en maakt het allemaal volwassener.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:54 schreef ITrade het volgende:
[..]
Een strenge toezicht op ICO's zie ik eigenlijk alleen maar als plus punt. Ben benieuwd of de ETF's aanvragen voor Bitcoin worden goedgekeurd.
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent een echte man. Jouw ruggengraat zit vol met bombastische houtsnippers. Respect!²
Ik hoop op nog minder nu hahaquote:
Jean Pierre van Rossem volgens mij.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op dit recursieve principe was de moneytron van die dikke Belg wiens naam ik vergeten ben gebaseerd. True, zonder meer. Maar geen garantie voor de toekomst.
Waarom denk je dat? Kan toch nog verder dalen?quote:Op maandag 5 februari 2018 18:06 schreef descon het volgende:
Bij 5k ga ik weer fiat dr in gooien...ik zie dat als het diepte puntje van deze dip.
Daarna ff een paar maandjes aanmodderen en daarna langzaam omhoog.
Crypto wordt langzaam volwassen
De volatiliteit is juist wat t leuk maaktquote:Op maandag 5 februari 2018 18:06 schreef descon het volgende:
Bij 5k ga ik weer fiat dr in gooien...ik zie dat als het diepte puntje van deze dip.
Daarna ff een paar maandjes aanmodderen en daarna langzaam omhoog.
Crypto wordt langzaam volwassen
Ja, leuk voor mensen die geen vaste lasten hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 18:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De volatiliteit is juist wat t leuk maakt
quote:Op maandag 5 februari 2018 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, leuk voor mensen die geen vaste lasten hebben.²
Mensen die op 20K kochten voelen zich pas bedrogenquote:Op maandag 5 februari 2018 18:11 schreef deTributeBand het volgende:
De vraag is: wanneer is de bodem bereikt?
Mensen die bij 8k flink hebben ingekocht, voelen zich nu bedrogen. Maar hetzelfde kan gebeuren bij 7k, 6k, 5k? We zullen het met de kennis van straks weten.
Hopelijk gaatie onder de 7k, want dan is de kans groot dat we 6 ook zienquote:Op maandag 5 februari 2018 18:11 schreef deTributeBand het volgende:
De vraag is: wanneer is de bodem bereikt?
Mensen die bij 8k flink hebben ingekocht, voelen zich nu bedrogen. Maar hetzelfde kan gebeuren bij 7k, 6k, 5k? We zullen het met de kennis van straks weten.
ik ook.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:49 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben weer bijna op mijn inleg van begin december.
Ook de Telegram groepen met alle analyses zijn compleet stil. Iedereen is expert in een bullmarkt, blijkt maar weer.quote:Op maandag 5 februari 2018 18:15 schreef Apekoek het volgende:
Waarom hoor ik niets meer van crypto ed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |