Het ziet er momenteel slecht uit voor Tether maar USDT op de exchange hebben lijkt me voorlopig geen probleem, tenzij je later van plan bent USDT te verkopen voor USD en de koers is ingestort.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:28 schreef SugeLucky het volgende:
Net een aantal coins omgezet in BTC. Tether vertrouw ik niet momenteel
Er zijn wel meer dingen gedaan door exchanges die sterk lekenquote:Op maandag 5 februari 2018 17:35 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Het ziet er momenteel slecht uit voor Tether maar USDT op de exchange hebben lijkt me voorlopig geen probleem, tenzij je later van plan bent USDT te verkopen voor USD en de koers is ingestort.
Het lijkt me sterk dat exchanges je USDT balans gaan halveren of volledig wissen.
Aldus de panic sellerquote:Op maandag 5 februari 2018 17:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Blijf maar lekker hodlen tot hij op de 2000 staat.. nu cashen is toch geld? Eind van de week is het toch weer minder
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:35 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het lijkt me sterk dat exchanges je USDT balans gaan halveren of volledig wissen.
Denk echt positief. Strenge toezicht op ICO's, wat andere regulatie, maar verder duidelijk maken dat er geen verbod komt.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:43 schreef Apekoek het volgende:
USDT is nu juist een gevaar. Deze crash is een optelsom van dat en de rest.
Geeft SEC straks een positieve impuls of komt er een trap na?
Een trap na uiteraard , crypto moet dood en de banken zullen hiervoor flink lobbyen bij overheden.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:43 schreef Apekoek het volgende:
USDT is nu juist een gevaar. Deze crash is een optelsom van dat en de rest.
Geeft SEC straks een positieve impuls of komt er een trap na?
Top! Ik slaap weer goed vannacht!quote:Op maandag 5 februari 2018 17:47 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Een trap na uiteraard , crypto moet dood en de banken zullen hiervoor flink lobbyen bij overheden.
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:48 schreef Dwaalboy het volgende:
Beter panicseller.. hou je meer over dan hodlen
China verbied nu alles omdat ze gaan samenwerken met Vechainquote:Op maandag 5 februari 2018 17:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk echt positief. Strenge toezicht op ICO's, wat andere regulatie, maar verder duidelijk maken dat er geen verbod komt.
Dan is eigenlijk alleen China nog een probleem. Korea, Japan, India zeggen allemaal dat er geen verbod komt. China veranderd iedere dag van standpunt of dat wil de media ons in ieder geval laten geloven.
Je naam zegt genoegquote:Op maandag 5 februari 2018 17:47 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Een trap na uiteraard , crypto moet dood en de banken zullen hiervoor flink lobbyen bij overheden.
Ik zeg primaquote:Op maandag 5 februari 2018 17:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
China verbied nu alles omdat ze gaan samenwerken met Vechain![]()
net zoals facebook alles crypto ads verbied omdat ze zelf met een ICO gaan komen.
Ik sta nog steeds op zo'n 6000% winst t.o.v. waar ik mee ben begonnen (250 EUR) in augustus en het geld waar ik mee begonnen ben, heb ik er ook al meerdere malen uitgehaald.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:35 schreef Dwaalboy het volgende:
Blijf maar lekker hodlen tot hij op de 2000 staat.. nu cashen is toch geld? Eind van de week is het toch weer minder
Jij bent een echte man. Jouw ruggengraat zit vol met bombastische houtsnippers. Respect!quote:Op maandag 5 februari 2018 17:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op zo'n 6000% winst t.o.v. waar ik mee ben begonnen (250 EUR) in augustus en het geld waar ik mee begonnen ben, heb ik er ook al meerdere malen uitgehaald.
Ik HODL met een gerust hart.
Een strenge toezicht op ICO's zie ik eigenlijk alleen maar als plus punt. Ben benieuwd of de ETF's aanvragen voor Bitcoin worden goedgekeurd.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:45 schreef Kyran het volgende:
Denk echt positief. Strenge toezicht op ICO's, wat andere regulatie, maar verder duidelijk maken dat er geen verbod komt.
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:54 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja met winst is hodlen veel makkelijker. Maar nu eruit is toch ook stoer? Koop je op 2k weer in.
Whales hodlen ook niet. Dukaten in je hand man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |