Punt is dat je in Tether ook niet veilig bent.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je denkt dat het tot daar gaat komen (en dan weer gaat stijgen) dan moet je nu natuurlijk niet al je fiat gaan verkopen.
Nouja hoe lager BTC komt, hoe hoger de dekkingsgraad van Tetherquote:Op maandag 5 februari 2018 16:28 schreef SugeLucky het volgende:
Net een aantal coins omgezet in BTC. Tether vertrouw ik niet momenteel
Op dit recursieve principe was de moneytron van die dikke Belg wiens naam ik vergeten ben gebaseerd. True, zonder meer. Maar geen garantie voor de toekomst.quote:
Doe mij maar een lijntje! En bier!quote:Op maandag 5 februari 2018 16:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Lijntjes met een witte achtergrond.
Tussen 1 en 2 hebben zich er nog wel meer voorgedaan, het gaat meer om de algemene trend.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:33 schreef DrSnuggle het volgende:
En bij de onderste grafiek, tussen 2 en 3, was dat geen officiele bubbel...?
De trend is dat de bubbel weer leegloopt en daarna omhoog gaat?quote:Op maandag 5 februari 2018 16:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Tussen 1 en 2 hebben zich er nog wel meer voorgedaan, het gaat meer om de algemene trend.
Je ziet dat hetzelfde patroon steeds herhaalt en al eerder is geweest. Dus de wanhoop 5 jaar terug was dezelfde, want percentueel gezien gebeurde er hetzelfde (alhoewel je dat in de onderste grafiek niet duideiljk meer terug ziet).quote:
Dr zijn er een paar hard bezig om de prijs weer op te krikken.quote:
Ja, ook, maar voornamelijk dat het verloop van de verschillende bubbels grotendeels met elkaar overeenkomt.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De trend is dat de bubbel weer leegloopt en daarna omhoog gaat?
Ik zie liever mijn euros in Bitcoin dalen naar 4k¤ dan dat ik mijn USDT totaal zie verdwijnen eigenlijk.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, daarom staat het in USDT, maar ook die currency vertrouw ik nu niet, dus beter gaat t ff allemaal heel snel door.
Ja, ik twijfel ook wanneer weer te ruilen, want dit is best link ook., voorlopig klimt btc weer even.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:44 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik zie liever mijn euros in Bitcoin dalen naar 4k¤ dan dat ik mijn USDT totaal zie verdwijnen eigenlijk.
Dit is wel de grootste open deur die ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:44 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik zie liever mijn euros in Bitcoin dalen naar 4k¤ dan dat ik mijn USDT totaal zie verdwijnen eigenlijk.
Er werden een slootje buyorders getriggered geloof ikquote:Op maandag 5 februari 2018 16:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dr zijn er een paar hard bezig om de prijs weer op te krikken.
Als je veilig wil zitten kun je een buyorder op VEN zetten op de verkoopprijs. Dan koop je ze in het slechtste geval terug op het niveau waarbij je gokje niets opleverdequote:Op maandag 5 februari 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel ook wanneer weer te ruilen, want dit is best link ook., voorlopig klimt btc weer even.
Ja dat gaat niet he, USDT <> VEN is er niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je veilig wil zitten kun je een buyorder op VEN zetten op de verkoopprijs. Dan koop je ze in het slechtste geval terug op het niveau waarbij je gokje niets opleverde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |