oh sorry hoor....quote:Op maandag 5 februari 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe jij dat anders even en laat LXIV gewoon meeposten?
quote:Op zondag 4 februari 2018 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klein dipje op de weg omhoog. Maandagochtend btc 9500+
Geen probleem, maar je hoef je niet perse als een kind van 8 te gedragen als iemand iets vervelends zegt.quote:
Dan doe ik dit wel.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik quote deze nog even voor den lulz
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2018 14:40 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik call het maar, de bodem is bereikt.
Quote dit over een uurtje of twee maar om mij op mijn bek te zien gaan
mwah.....hij komt de hele tijd met non argumenten ....maargoed ik weet alweer genoeg, altijd hetzelfde verhaal op foraquote:Op maandag 5 februari 2018 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen probleem, maar je hoef je niet perse als een kind van 8 te gedragen als iemand iets vervelends zegt.
Wat weet je dan? Hoor het graag.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
mwah.....hij komt de hele tijd met non argumenten ....maargoed ik weet alweer genoeg.
yesssssssssssssssss klaas is er ook weerquote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT HAD IK NOU VOORSPELD BINNEN 2 MAANDEN HE
ow shit ik zou dit posten na 24 uur vanaf gisterenavond
ik kon me niet meer inhouden
Zegt de user die geen zin kan schrijven zonder whales, media, overheid en banken de schuld van alles te gevenquote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
mwah.....hij komt de hele tijd met non argumenten ....maargoed ik weet alweer genoeg.
Volgens mij gaat het om deze.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:44 schreef Typisch het volgende:
http://www.cftc.gov/PressRoom/Events/opeaevent_tac021418
CFTC’s Technology Advisory Committee Public Meeting Rescheduled to February 14, 2018
Dit?
Ja netjes klaas... gaan we terug naar 5K?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op maandag 5 februari 2018 15:52 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Zegt de user die geen zin kan schrijven zonder whales, media, overheid en banken de schuld van alles te geven
Juist.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:53 schreef Kyran het volgende:
LXIV post in ieder geval nog inhoudelijk...
quote:Op maandag 5 februari 2018 15:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
yesssssssssssssssss klaas is er ook weer
jij bent de koning klaas![]()
![]()
lekker gewerkt pikquote:
dat is zekerquote:Op maandag 5 februari 2018 15:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja netjes klaas... gaan we terug naar 5K?
Ik niet meer, ze zijn allemaal via mijn vochtige dijen op de grond gegleden.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Godver![]()
Die draagt zijn dukaten gewoon op zijn chest.
Ja! Zit op tel met traag internet dus kon het niet vinden. Thanks.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:52 schreef wattel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om deze.
https://www.banking.senat(...)78-A042-584E0F3B9D39
neequote:Op maandag 5 februari 2018 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker gewerkt pik
heb je er goed op in gespeeld door short te gaan?!
raar als je het zo goed weetquote:Op maandag 5 februari 2018 15:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
ik zet 0 cent op crypto in
maar dit is wel genieten jah
Nee ik blijf met me poten van crypto afquote:Op maandag 5 februari 2018 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
raar als je het zo goed weet
kun je goed geld mee verdienen
Juist als je niets hebt kan je er objectief naar kijkenquote:Op maandag 5 februari 2018 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
raar als je het zo goed weet
kun je goed geld mee verdienen
mee eensquote:Op maandag 5 februari 2018 15:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Juist als je niets hebt kan je er objectief naar kijken
opzoutuhhhh... 24uur zijn nog niet voorbij!quote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Zeker waarquote:Op maandag 5 februari 2018 15:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Juist als je niets hebt kan je er objectief naar kijken
quote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaasgodquote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Ga is heel snel van /r/cryptocurrency af jijquote:Op maandag 5 februari 2018 16:01 schreef Typisch het volgende:
Weet je wat leuk is? De top 100 bitcoin adressen hebben er alleen maar meer gekregen de afgelopen tijd.
Was er niet 1 adres wat al een paar jaartjes niks doet?quote:Op maandag 5 februari 2018 16:01 schreef Typisch het volgende:
Weet je wat leuk is? De top 100 bitcoin adressen hebben er alleen maar meer gekregen de afgelopen tijd.
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee ik blijf met me poten van crypto af
Volgens mij zitten daar al een hoop exchanges en BTC handelaren, zoals een bitonic etc in. Logisch als iedereen BTC verkooptquote:Op maandag 5 februari 2018 16:01 schreef Typisch het volgende:
En wanneer gaan we weer omhoog? Nou?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |