Ik pleurde mijn fiat afgelopen vrijdag naar binnen. Zo ontzettend weinig van overquote:Op maandag 5 februari 2018 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ugh Coinbase.Maar okay, zal eens kijken.
Laatste keer dat ik direct BTC kocht is bijna een jaar geleden
Maar dit keer met LN en waarschijnlijk ook de SEC die toestemming geeft.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:27 schreef crpytoshill het volgende:
RSI staat onder de 30, net als 14 september voordat de grote run omhoog begon.
Vreemde keuze ookquote:Op maandag 5 februari 2018 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik pleurde mijn fiat afgelopen vrijdag naar binnen. Zo ontzettend weinig van over
Hou ff opquote:Op maandag 5 februari 2018 15:40 schreef EggsTC het volgende:
Door de 7K zakken vanavond zou wel een godenactie zijn van btc
Je zou maar verkocht hebben en nu de prijs naar beneden aan het praten zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:40 schreef EggsTC het volgende:
Door de 7K zakken vanavond zou wel een godenactie zijn van btc
Wat maakt het uit? of je gelooft in cryptocoins en deze -tijdelijke- lage koersen zijn alleen maar een kans om nóg meer fiatgeld om te zetten in de enige ware valuta.quote:
Je zult maar denken dat het posten in een Nederlands forum waar 20 man meelezen die stuk-voor-stuk toch eigenwijs zijn enige invloed zou kunnen hebben op het koersverloop!quote:Op maandag 5 februari 2018 15:42 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je zou maar verkocht hebben en nu de prijs naar beneden aan het praten zijn.
Ja, maar fibonacci zegt dat het geen probleem is;quote:Op maandag 5 februari 2018 15:42 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je zou maar verkocht hebben en nu de prijs naar beneden aan het praten zijn.
Het 'probleem' wat ik heb is dat ik niet genoeg heb afgeroomd tijdens de bullrun.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? of je gelooft in cryptocoins en deze -tijdelijke- lage koersen zijn alleen maar een kans om nóg meer fiatgeld om te zetten in de enige ware valuta.
Of je gelooft niet in cryptocoins en dan vraag ik me af waarom je er überhaubt op nog hogere koersen op bent ingestapt.
Dus wat is je probleem dan?
Dacht te lezen dat SEC was uitgesteld?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:43 schreef Kyran het volgende:
Denk dat morgen SEC positief gaan zijn en gaan knallen. Nu nog even verder dippen.
Ha, niet de eerste keer dat we tegelijk hetzelfde idee postenquote:Op maandag 5 februari 2018 15:43 schreef Kyran het volgende:
Denk dat morgen SEC positief gaan zijn en gaan knallen. Nu nog even verder dippen.
quote:Op maandag 5 februari 2018 15:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zult maar denken dat het posten in een Nederlands forum waar 20 man meelezen die stuk-voor-stuk toch eigenwijs zijn enige invloed zou kunnen hebben op het koersverloop!
Nee klopt ook inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2018 15:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? of je gelooft in cryptocoins en deze -tijdelijke- lage koersen zijn alleen maar een kans om nóg meer fiatgeld om te zetten in de enige ware valuta.
Of je gelooft niet in cryptocoins en dan vraag ik me af waarom je er überhaubt op nog hogere koersen op bent ingestapt.
Dus wat is je probleem dan?
Wat ik vanmorgen las niet, maar kan het gemist hebben. Boxmining had het er ook over in laatste video.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dacht te lezen dat SEC was uitgesteld?
Remind me 1 yearquote:Op maandag 5 februari 2018 15:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zult maar denken dat het posten in een Nederlands forum waar 20 man meelezen die stuk-voor-stuk toch eigenwijs zijn enige invloed zou kunnen hebben op het koersverloop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |