Het zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denk je dat het conflict binnen FvD is opgezet van buitenaf ?
LPF. Zie de docu over de moord op Fortuyn van BNN (staat op YouTube, aanrader trouwens).quote:Op maandag 5 februari 2018 23:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wanneer was de eerste keer ?
En wie zijn in deze beide keren de complotteurs van buitenaf ?
Ze ''probeerde'' de macht te grijpen dus dat hoeft niet nu direct te zijn. Het kan zijn dat ze dat van plan waren zeg maar dat idee.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:29 schreef Bluesdude het volgende:
Maar het partijbestuur is 3 mensen ... en 1 ervan is Baudet.
Dat lijkt mij teveel functies, dus teveel macht bij 1 persoon.
En hoe kan het echtpaar Haze Winkelman-Wevers de macht grijpen?
Er is toch een democratische procedure die het bestuur kan afzetten.
Niet een clubje van 2 kan dat doen. Wel de stemgerechtigde leden.
Was iemand een beetje te paranoia en onderdrukt de oppositie ?
Dus deze affaire is de eerste keer voor FvD.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
LPF. Zie de docu over de moord op Fortuyn van BNN (staat op YouTube, aanrader trouwens).
Dat weet ik niet maar dat zou kunnen. Het is al langer gaande dat het ''kartel'' oftewel de welbekende machtspartijen geen tegenspraak dulden.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus deze affaire is de eerste keer voor FvD.
Wie zijn de complotteurs van buitenaf dan ?
Een groep VVD-leden ?
Het is een fundament van democratie dat leden bestuur kunnen afzetten en nieuwe bestuurders benoemen. Om dat goed te laten gebeuren is het nodig dat leden die wisseling voorbereiden en openlijk mogen voorbereidenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze ''probeerde'' de macht te grijpen dus dat hoeft niet nu direct te zijn. Het kan zijn dat ze dat van plan waren zeg maar dat idee.
Democratie is ook inspraak van de burger dus als we het toch over democratie hebben, maar goed. Het lijkt mij logisch dat een relatief nieuw lid niet diegene kan afzetten die de partij heeft opgericht.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is een fundament van democratie dat leden bestuur kunnen afzetten en nieuwe bestuurders benoemen. Om dat goed te laten gebeuren is het nodig dat leden die wisseling voorbereiden en openlijk mogen voorbereiden
Je weet eigenlijk niks. Het is allemaal je fantasie dat deze partijruzie is opgezet van buitenaf?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar dat zou kunnen. Het is al langer gaande dat het ''kartel'' oftewel de welbekende machtspartijen geen tegenspraak dulden.
Kijk om je heen. Lees boeken in plaats van de standaard media te volgen.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je weet eigenlijk niks. Het is allemaal je fantasie dat deze partijruzie is opgezet van buitenaf?
quote:Op maandag 5 februari 2018 13:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen wat een vlucht die 'platte aarde beweging' inmiddels heeft genomen. Eerst dacht ik dat het ging om een grap a la het spaghettimonster. Maar het gaat vrees ik om enorme hoeveelheden mensen die het echt serieus menen.
Dat zei ik net.... leden moeten het bestuur kiezenquote:Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Democratie is ook inspraak van de burger
1 lid nooit .... wel een bepaalde meerderheid... het zij de meerderheid van alle leden of de meerderheid van een vertegenwoordigend partij-orgaan.quote:Het lijkt mij logisch dat een relatief nieuw lid niet diegene kan afzetten die de partij heeft opgericht.
Ook niet. Of kunnen 20 stagiaires ook de directeur van CoolBlue afzetten tijdens een vergadering? Je kan een oprichter niet zomaar random afzetten. Zeker niet als je nog geen jaar bij de partij zit. Lol dat kan gewoon echt niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat zei ik net.... leden moeten het bestuur kiezen
[..]
1 lid nooit .... wel een bepaalde meerderheid... het zij de meerderheid van alle leden of de meerderheid van een vertegenwoordigend partij-orgaan.
Ga jij eens met beide benen op de grond staan...quote:Op maandag 5 februari 2018 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk om je heen. Lees boeken in plaats van de standaard media te volgen.
Dat ben ik. Daarom volg ik de NOS en dergelijke niet. Framing tot en metquote:Op maandag 5 februari 2018 23:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ga jij eens met beide benen op de grond staan...
Nuchter en realistisch worden
Een politiek partij is geen commercieel bedrijf waar eigenaren de macht hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook niet. Of kunnen 20 stagiaires ook de directeur van CoolBlue afzetten tijdens een vergadering? Je kan een oprichter niet zomaar random afzetten. Zeker niet als je nog geen jaar bij de partij zit. Lol dat kan gewoon echt niet.
Gedeeltelijk wel commercieel natuurlijk gezien alle belangen kuch NAM kuch Shell etc. Privileges geven zeker niet, maar hem als nieuw lid even afzetten kan ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een politiek partij is geen commercieel bedrijf waar eigenaren de macht hebben.
Democratie = niet de oprichter van een politieke partij privileges geven... Dat is anti-democratisch
Scheld je me nou uit met 'pik' ?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ben ik. Daarom volg ik de NOS en dergelijke niet. Framing tot en metEn dat speelt al zeker 20 jaar
Lees eens wat boeken pik.
Wat maakt het uit of een lid nieuw is of niet? Je stem wordt in de stembus toch ook niet gewogen naar leeftijd?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel commercieel natuurlijk gezien alle belangen kuch NAM kuch Shell etc. Privileges geven zeker niet, maar hem als nieuw lid even afzetten kan ook niet.
NOS realistisch HAHAH. Vertel mij dan eens waarom ze de tweet van Baudet bijvoorbeeld bewerken? Framing much?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Scheld je me nou uit met 'pik' ?
De NOS is duizenden keren meer realistisch dan jij bent. Jij wilt de feiten negeren die niet in jouw straatje goed uitkomen. En dan kom je met een wild verhaal dat een complot de FvD ondermijnt via de leden Haze Winkelman-Wevers.
twitter:chantebise twitterde op maandag 05-02-2018 om 18:53:21Moet zojuist via een persbericht lezen, dat ik geroyeerd ben bij @fvdemocratie ,. Blijkbaar is het pleiten voor meer INTERNE democratie te bedreigend voor een "democratische" partij..... reageer retweet
Ja, en je kunt je niet voorstellen dat je als net opgerichte partij nu niet echt behoeft hebt aan een "vijandige overname" door ontevreden leden die jou als partijoprichter en boegbeeld even afzetten ?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Bluesdude het volgende:
Het is een fundament van democratie dat leden bestuur kunnen afzetten en nieuwe bestuurders benoemen. Om dat goed te laten gebeuren is het nodig dat leden die wisseling voorbereiden en openlijk mogen voorbereiden
Ah, een vooropgezet plan van de welbekende machtspartijen. Dat complotdenken ontbrak nog.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar dat zou kunnen. Het is al langer gaande dat het ''kartel'' oftewel de welbekende machtspartijen geen tegenspraak dulden.
Dat deel van democratie heeft Bluesdude nu niet zoveel meequote:Op maandag 5 februari 2018 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
Democratie is ook inspraak van de burger dus als we het toch over democratie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |