Daardoor golft het ook telkens alle kanten opquote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het staat positioneel echt heel slecht
HeitingaGodquote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daardoor golft het ook telkens alle kanten op
Ik snap ook niet waarom die altijd als zo'n groot talent werd/wordt gezienquote:
Deed het goed tot de C1 volgens mij, maar daarna stokte zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die altijd als zo'n groot talent werd/wordt gezien
Ook al tijden niet meer gespeeld trouwensquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed het goed tot de C1 volgens mij, maar daarna stokte zijn ontwikkeling.
In FM was hij wel echt een wereldtalent
Same.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook al tijden niet meer gespeeld trouwens
Echt onzinnig om met deze twee halven te spelenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Er staat gewoon een middenvelder naast de spits, eentje die ertussen pendelt en ook maar naar de 16 loopt en eentje half tussen de verdediging
Lekker man
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet extreem goed op de hoogte ben van de alternatievenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt onzinnig om met deze twee halven te spelen![]()
Heitinga moet eens wisselen.
Jensen die voor 3,5 miljoen is gekocht is een creatieve middenvelder en je hebt Pasquali die ook een veel meer voetballende speler is. Je kan ook Lang op het middenveld zetten en die Ylatupa (Finse tip van Litmanen) dan op de flanken zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet extreem goed op de hoogte ben van de alternatieven
Ah ja, Jensen nog wel af en toe gezien en van Pasquali wel eea gehoord. Maar wist niet dat ze nu op het bankje zittenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jensen die voor 3,5 miljoen is gekocht is een creatieve middenvelder en je hebt Pasquali die ook een veel meer voetballende speler is. Je kan ook Lang op het middenveld zetten en die Ylatupa (Finse tip van Litmanen) dan op de flanken zetten.
Maar niet die Siem de Jong klonen
Modern voetbal, box to box en meer van dat soort clichés.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jensen die voor 3,5 miljoen is gekocht is een creatieve middenvelder en je hebt Pasquali die ook een veel meer voetballende speler is. Je kan ook Lang op het middenveld zetten en die Ylatupa (Finse tip van Litmanen) dan op de flanken zetten.
Deden gisteren wel nog mee met Jong Ajax, maar toch. Kunnen toch makkelijk nog meedoen lijkt me, ook voor de ontwikkeling van dat soort talenten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, Jensen nog wel af en toe gezien en van Pasquali wel eea gehoord. Maar wist niet dat ze nu op het bankje zitten
Heitinga is De Boer/Cocu/Gio 0.5quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Modern voetbal, box to box en meer van dat soort clichés.
Hebben we nog een potentiële verlenging? Dacht het niet tochquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden gisteren wel nog mee met Jong Ajax, maar toch. Kunnen toch makkelijk nog meedoen lijkt me, ook voor de ontwikkeling van dat soort talenten.
Direct penalty's schieten na 90 minuten ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hebben we nog een potentiële verlenging? Dacht het niet toch
Ervaring in de YLquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:35 schreef Tagliano het volgende:
"Iemand met ervaring"
Is goddomme de A1 man
Eerlijk zeggen: Heb jij wel eens een Siem de Jong nachtmerrie gehad?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrik 's nachts nog wel eens wakker van het middenveld Siem-Poulsen-Klaassen onder De Boer ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen: Heb jij wel eens een Siem de Jong nachtmerrie gehad?
Mwah, genoeg kansen gehad in de tweede helft welquote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volledig de schuld van de opstelling van Heitinga
Heitinga outquote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volledig de schuld van de opstelling van Heitinga
Vooral door opportunisme en weinig door goed voetbalquote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwah, genoeg kansen gehad in de tweede helft wel
Dat maakt imo nog niet dat het dan volledig de schuld is van Heitingaquote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral door opportunisme en weinig door goed voetbal
Jawel hoor, want dan was het spel nog steeds ontzettend slecht.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt imo nog niet dat het dan volledig de schuld is van HeitingaJe had het iig niet gepost als bijvoorbeeld Sierhuis er gewoon een penalty in schiet
Jong Ajaxquote:
Kun je ook anders interpreteren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:18 schreef govie het volgende:
Dit vind ik toch wel triest voor de grootste club van Nederland uitgedrukt in prijzenkast en hun trendsettendheid in voetbalfilosofie binnen nederland al descenialang. De nieuwe ajax trainer zegt: 'Mentaliteit gaat verschil maken tegen rodajc'
Serieus..... dit...... slaat...... nergens ....... op! Jullie zijn godverdomme ajax en niet fc volendam!
Oke Klaas.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:18 schreef govie het volgende:
Dit vind ik toch wel triest voor de grootste club van Nederland uitgedrukt in prijzenkast en hun trendsettendheid in voetbalfilosofie binnen nederland al descenialang. De nieuwe ajax trainer zegt: 'Mentaliteit gaat verschil maken tegen rodajc'
Serieus..... dit...... slaat...... nergens ....... op! Jullie zijn godverdomme ajax en niet fc volendam!
Het zijn anders wel mijnwerkers hoor, die mag je niet onderschatten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:18 schreef govie het volgende:
Over twee jaar zit hij toch bij PSVquote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:55 schreef skysherrif het volgende:
Redan gaat maar door met scoren als 16 jarige bij het U23 team van Chelsea.
Vandaag ook weer 1 va nde beste spelers bij het jonge Chelsea team (gemiddeld veel jonger dan 23) tegen het eerste van Lincoln City en met de enige goal in reguliere speeltijd aan de kant van Chelsea. Ook de watchers van Chelsea hebben nu wel door dat die jongen een speciale is blijkt op twitter.
Eens. Maar dat krijg je als je de deur wagenwijd open zet voor de provincie. Hard werken, doe maar normaal, MENTALITEIT, BIKKELEN etc.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:18 schreef govie het volgende:
Is wel iets te kort door de bocht, het verschil in kwaliteit is gewoon niet groot genoeg om zulke wedstrijden op halve kracht af te maken, daarom staat Ajax op 7 puntenquote:Op woensdag 7 februari 2018 07:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eens. Maar dat krijg je als je de deur wagenwijd open zet voor de provincie. Hard werken, doe maar normaal, MENTALITEIT, BIKKELEN etc.
Doodzonde, dit gaat niet meer goed komen.
Geen Wober?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
Veltman dus centraal morgen. Kristensen rechtsback.
Oh dat heb ik dan even gemist. Ik schrok al, ben erg gecharmeerd van hem en had het vreemd gevonden als hij was gepasseerd.quote:
Ik denk dat de meningen daar na dit blogje over verschillen op Fok.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ajax.nl/streams/actueel/ik-lees-liever-de-krant-.htm
Vestandige jongen die ver gaat komen
Verstandige jongen inderdaad, maar of je er ver mee gaat komen weet ik niet.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.ajax.nl/streams/actueel/ik-lees-liever-de-krant-.htm
Vestandige jongen die ver gaat komen
Ik ken Oostenrijkers met slechtere politieke ideeën.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen daar na dit blogje over verschillen op Fok.
Ook daarover verschillen de meningen op Fok.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken Oostenrijkers met slechtere politieke ideeën.
Waarom zou de poeperd zijn lot verbinden aan iets waar die geen invloed op heeft ? (afhankelijk zijn van PSV voor de titel)quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax vanavond niet wint kan Van der Sar zijn ontslagbrief al tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |