Daardoor golft het ook telkens alle kanten opquote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het staat positioneel echt heel slecht
HeitingaGodquote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daardoor golft het ook telkens alle kanten op
Ik snap ook niet waarom die altijd als zo'n groot talent werd/wordt gezienquote:
Deed het goed tot de C1 volgens mij, maar daarna stokte zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die altijd als zo'n groot talent werd/wordt gezien
Ook al tijden niet meer gespeeld trouwensquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed het goed tot de C1 volgens mij, maar daarna stokte zijn ontwikkeling.
In FM was hij wel echt een wereldtalent
Same.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook al tijden niet meer gespeeld trouwens
Echt onzinnig om met deze twee halven te spelenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:16 schreef Tagliano het volgende:
Er staat gewoon een middenvelder naast de spits, eentje die ertussen pendelt en ook maar naar de 16 loopt en eentje half tussen de verdediging
Lekker man
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet extreem goed op de hoogte ben van de alternatievenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt onzinnig om met deze twee halven te spelen![]()
Heitinga moet eens wisselen.
Jensen die voor 3,5 miljoen is gekocht is een creatieve middenvelder en je hebt Pasquali die ook een veel meer voetballende speler is. Je kan ook Lang op het middenveld zetten en die Ylatupa (Finse tip van Litmanen) dan op de flanken zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet extreem goed op de hoogte ben van de alternatieven
Ah ja, Jensen nog wel af en toe gezien en van Pasquali wel eea gehoord. Maar wist niet dat ze nu op het bankje zittenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jensen die voor 3,5 miljoen is gekocht is een creatieve middenvelder en je hebt Pasquali die ook een veel meer voetballende speler is. Je kan ook Lang op het middenveld zetten en die Ylatupa (Finse tip van Litmanen) dan op de flanken zetten.
Maar niet die Siem de Jong klonen
Modern voetbal, box to box en meer van dat soort clichés.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jensen die voor 3,5 miljoen is gekocht is een creatieve middenvelder en je hebt Pasquali die ook een veel meer voetballende speler is. Je kan ook Lang op het middenveld zetten en die Ylatupa (Finse tip van Litmanen) dan op de flanken zetten.
Maar niet die Siem de Jong klonen
Deden gisteren wel nog mee met Jong Ajax, maar toch. Kunnen toch makkelijk nog meedoen lijkt me, ook voor de ontwikkeling van dat soort talenten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, Jensen nog wel af en toe gezien en van Pasquali wel eea gehoord. Maar wist niet dat ze nu op het bankje zitten
Heitinga is De Boer/Cocu/Gio 0.5quote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Modern voetbal, box to box en meer van dat soort clichés.
Hebben we nog een potentiële verlenging? Dacht het niet tochquote:Op dinsdag 6 februari 2018 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden gisteren wel nog mee met Jong Ajax, maar toch. Kunnen toch makkelijk nog meedoen lijkt me, ook voor de ontwikkeling van dat soort talenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |