SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 07-02-2018 15:34:37 ]![]()
Standaard bontkraagje genotquote:Op zondag 4 februari 2018 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
Ziyech is toch gewoon geestelijk gehandicapt? Daar kan die jongen niks aan doen.![]()
Hoe ligt Zyjech in de groep eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij veel vrienden heeft.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Horizontaal met Onana achter zich en Kluivert voor zich. Towerbridgen genot.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe ligt Zyjech in de groep eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij veel vrienden heeft.![]()
Tribaal ingegeven TT.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ziyech heeft wel spijt en vond het achteraf niet handig. Hij liet gewoon even zijn emoties blijken.
Ik denk dat iemand hem dat ingefluisterd heeft.Ajacied.![]()
Alfred Schreuderquote:Op zondag 4 februari 2018 19:29 schreef Liftdeur het volgende:
Ziyech heeft wel spijt en vond het achteraf niet handig. Hij liet gewoon even zijn emoties blijken.
Ik denk dat iemand hem dat ingefluisterd heeft.![]()
Lekker rustig in dit topic, al die kakkerlakken hebben opeens geen grote mond meer.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Keizer had ook niet weg hoeven gaan wat mij betreft, maar ik denk dat er intern wat gebeurd is. Het moment waarop Keizer wegging makes no sense. Het ging juist net goed.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:35 schreef KingRadler het volgende:
Wat is er met Ajax aan de hand?
Onder Keizer was het veel beter...![]()
Ach, emotie hoort ook bij de wedstrijd. Als ie achteraf spijt had dan is het over ook. Hij ligt volgens mij ook wel goed in de groep heb ik het idee.
Maar als er een club de hoofdprijs wil betalen aan het eind vh seizoen (na een goed WK hopelijk) dan mag ie wel vertrekken, met Frenkie hebben we zijn vervanger al in huis.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frenkie speelt niet op zijn positie Hans.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Ach, emotie hoort ook bij de wedstrijd. Als ie achteraf spijt had dan is het over ook. Hij ligt volgens mij ook wel goed in de groep heb ik het idee.
Maar als er een club de hoofdprijs wil betalen aan het eind vh seizoen (na een goed WK hopelijk) dan mag ie wel vertrekken, met Frenkie hebben we zijn vervanger al in huis.![]()
Wel doodzonde dat Kluivert niet gaat bijttekenen, 1e helft kwam bijna alle gevaar van hem af.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bron?quote:Op zondag 4 februari 2018 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Wel doodzonde dat Kluivert niet gaat bijttekenen, 1e helft kwam bijna alle gevaar van hem af.![]()
Wat moet hij nou bij ManUquote:Op zondag 4 februari 2018 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Wel doodzonde dat Kluivert niet gaat bijttekenen, 1e helft kwam bijna alle gevaar van hem af.![]()
Waardeloze supporters in de arena,, je kan ook niks anders verwachten aangezien ze ook Iniesta uitfluiten en Nederlandse meest succesvolle voetballer en ex ajacied Seedorf![]()
Bedankt bontkraagquote:Op zondag 4 februari 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Waardeloze supporters in de arena,, je kan ook niks anders verwachten aangezien ze ook Iniesta uitfluiten en Nederlandse meest succesvolle voetballer en ex ajacied Seedorf![]()
Zou een prima positie voor hem zijn Piet. Beter dan waar ie nu staat, daar voegt ie helaas niets meer toe.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frenkie speelt niet op zijn positie Hans.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frenkie is een CM/CVquote:Op zondag 4 februari 2018 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou een prima positie voor hem zijn Piet. Beter dan waar ie nu staat, daar voegt ie helaas niets meer toe.
Ziyech is AMC/CM![]()
Frenkie kan ook prima als aanvallende middenvelder spelen, heeft ie in de jeugd ook meermalen gestaan.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frenkie is een CM/CV
Ziyech is AMC/CMAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ga lekker janken in je eigen topic.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Waardeloze supporters in de arena,, je kan ook niks anders verwachten aangezien ze ook Iniesta uitfluiten en Nederlandse meest succesvolle voetballer en ex ajacied Seedorf#FreeHat![]()
Veltman kan prima keeper zijn etc etc. Frenkie is een CM.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Frenkie kan ook prima als aanvallende middenvelder spelen, heeft ie in de jeugd ook meermalen gestaan.![]()
Over Veltman gesproken, speelde wederom een prima wedstrijd.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veltman kan prima keeper zijn etc etc. Frenkie is een CM.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Altijd tegen de lamme en de blinde. In topwedstrijden zie je hem nooit.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Over Veltman gesproken, speelde wederom een prima wedstrijd.![]()
Lozano, Elia, Depay, hij had ze allemaal in z'n zak. Noem is een NL topwedstrijd waar ie door het ijs is gezakt ?quote:Op zondag 4 februari 2018 19:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Altijd tegen de lamme en de blinde. In topwedstrijden zie je hem nooit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Topwedstrijden Europees. Nationaal hebben we geen topwedstrijden ouwe reus.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lozano, Elia, Depay, hij had ze allemaal in z'n zak. Noem is een NL topwedstrijd waar ie door het ijs is gezakt ?![]()
Ondanks dat ik geen Ziyech fan ben, is dit wel dom van Veltman. Publiekelijk Ziyech afvallentwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 04-02-2018 om 19:03:43💬 | Veltman is het eens met Ziyech dat er veel gefloten wordt, maar niet met zijn gebaren."Dat hoort gewoon niet."#ajanac #Ajax https://t.co/A22RG4Ihhr reageer retweet
![]()
Die spelen we ook enorm veel.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Topwedstrijden Europees. Nationaal hebben we geen topwedstrijden ouwe reus.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En terecht. Moet die bontkraag zich maar gedragen.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Ondanks dat ik geen Ziyech fan ben, is dit wel dom van Veltman. Publiekelijk Ziyech afvallentwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 04-02-2018 om 19:03:43💬 | Veltman is het eens met Ziyech dat er veel gefloten wordt, maar niet met zijn gebaren."Dat hoort gewoon niet."#ajanac #Ajax https://t.co/A22RG4Ihhr reageer retweet
![]()
Ziyech valt wekelijks publiekelijk heel Ajax af joh..quote:Op zondag 4 februari 2018 19:46 schreef Mansjester het volgende:
![]()
Veltman is gewoon prima.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lozano, Elia, Depay, hij had ze allemaal in z'n zak. Noem is een NL topwedstrijd waar ie door het ijs is gezakt ?![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ziyech valt wekelijks publiekelijk heel Ajax af joh..![]()
![]()
Prima clubvoetballer, ook erg stabiel in zijn goede prestaties dit seizoen. Gaat de Europese subtop niet halen maar dat zijn er weinig tegenwoordig in Nederland.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup. Ook niet meer dan dat overigensAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Viel nog wel op aan te merken dat zijn bijdrages in balbezit karig waren maar met name in de openingsfase vandaag viel me dat wel meequote:Op zondag 4 februari 2018 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima clubvoetballer, ook erg stabiel in zijn goede prestaties dit seizoen. Gaat de Europese subtop niet halen maar dat zijn er weinig tegenwoordig in Nederland.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Op naar het FC Afkicken topicquote:Oh.![]()
Nu erger ik me vaak aan uitspraken van Veltman, maar wat is hier verkeerd aan? Als dat zijn mening is.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:46 schreef Mansjester het volgende:
Oh.![]()
Ik vind het niet echt netjes en kunnen om als aanvoerder te zeggen dat het terecht is dat je medespeler wordt uitgeflotenquote:Op zondag 4 februari 2018 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu erger ik me vaak aan uitspraken van Veltman, maar wat is hier verkeerd aan? Als dat zijn mening is.![]()
Dat staat er ook niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt netjes en kunnen om als aanvoerder te zeggen dat het terecht is dat je medespeler wordt uitgeflotenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij vond die gebaartjes niet kunnen, en daar heeft hij gelijk in.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt netjes en kunnen om als aanvoerder te zeggen dat het terecht is dat je medespeler wordt uitgeflotenOh.![]()
quote:Hij snapt dat er werd gefloten, of iets in die trend. Dat vind ik al niet goed om te zeggen, vind dat je je medespelers moet beschermen. Ook al heb ik me ook wel geërgerd aan de gebaartjesquote:Op zondag 4 februari 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vond die gebaartjes niet kunnen, en daar heeft hij gelijk in.![]()
"Veltman is het eens met Ziyech dat er veel gefloten wordt, maar niet met zijn gebaren. Dat hoort gewoon niet"quote:Op zondag 4 februari 2018 20:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hij snapt dat er werd gefloten, of iets in die trend. Dat vind ik al niet goed om te zeggen, vind dat je je medespelers moet beschermen. Ook al heb ik me ook wel geërgerd aan de gebaartjes
Ik zie daar nergens staan dat hij snapt dat er gefloten wordt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe dan ook is een jongen als Ziyech op dit moment het laatst wat je in je selectie kan gebruiken.Dit, dus.![]()
Moet je het interview bekijken. Daarin zegt ie dat ie het eens is met het gefluit en de strekking is dat ie het wel snaptquote:Op zondag 4 februari 2018 20:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Veltman is het eens met Ziyech dat er veel gefloten wordt, maar niet met zijn gebaren. Dat hoort gewoon niet"
Ik zie daar nergens staan dat hij snapt dat er gefloten wordt.![]()
Onzin.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:35 schreef Buitendam het volgende:
Hoe dan ook is een jongen als Ziyech op dit moment het laatst wat je in je selectie kan gebruiken.![]()
Je moet een inhaalslag maken en dan heeft 1 van je sterspelers het aan de stok met het publiek.quote:
En morgen staan de kranten er weel vol mee.
Dat is het laatste wat Ten Hag kan gebruiken.Dit, dus.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2018 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet een inhaalslag maken en dan heeft 1 van je sterspelers het aan de stok met het publiek.
Dat is het laatste wat Ten Hag kan gebruiken.twitter:televoetbal twitterde op zondag 04-02-2018 om 21:27:04Ziyech heeft spijt: 'Maar ik heb ook emoties' https://t.co/nziEDjNlgT reageer retweet
![]()
Ja, hij doet braaf wat hem wordt gezegd.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:televoetbal twitterde op zondag 04-02-2018 om 21:27:04Ziyech heeft spijt: 'Maar ik heb ook emoties' https://t.co/nziEDjNlgT reageer retweet
Dit, dus.![]()
eerst maar van Roda winnenquote:Op zondag 4 februari 2018 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, hij doet braaf wat hem wordt gezegd.![]()
Liever een speler die laat zien dat hem wat uitmaakt dan de zoveelste niets zeggende passant die alles maar best vind.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet een inhaalslag maken en dan heeft 1 van je sterspelers het aan de stok met het publiek.
Dat is het laatste wat Ten Hag kan gebruiken.![]()
Dit is wel een speler die je op deze manier wegjaagt. Doodzonde.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever een speler die laat zien dat hem wat uitmaakt dan de zoveelste niets zeggende passant die alles maar best vind.![]()
Denk dat hij zich er makkelijk overheen zet, als hij volgende week weer wat applaus krijgtquote:Op zondag 4 februari 2018 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is wel een speler die je op deze manier wegjaagt. Doodzonde.![]()
Ik denk het niet, maar we zullen zien. Bij Heerenveen had hij volgens mij ook mot met de supporters, en was hij snel weg naar Twente wat niet de meest voordehandliggende transfer was.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat hij zich er makkelijk overheen zet, als hij volgende week weer wat applaus krijgt![]()
Nog dommer dan Ziyechquote:Op zondag 4 februari 2018 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag in brand
Goeie genade zeg..![]()
Dat soort jongens kunnen beter eerst hun jeugdopleiding op FOK! afmaken.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag in brand
Goeie genade zeg..Oh.![]()
Vangaalkamp wint van cruijfkamp en nu krijg je een megatukkeroo in a'dam.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:35 schreef KingRadler het volgende:
Wat is er met Ajax aan de hand?
Onder Keizer was het veel beter...
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Eventjes on topic. Ik snap die idolate talkshows niet op televisie en het internet, zitten allemaal te vertellen dat ziyech de topspeler van de eredivisie is, wat een kul. Hij faalt dit seizoen anders werd er niet zo over hem gepraat in al die talkshows. Ziyech is al bijna 25 en zal nooit een topspeler worden, hij is al te oud om dat niveau te behalen. Die jack van gelder praat 20 minuten over ziyech, die show kijk ik volgende week ook niet meer.
Als er een topspeler is in de eredivisie zou bestaan, dan speelt die dit seizoen bij psv, helaas. Zo is het wel. Ik denk zelf dat de tukkeroo ziyech geen goed zal doen, hij heeft iemand nodig om tegenop te kijken, maar op ten hag de tukkeroo kijkt hij neer en terecht, helaas. Hij kan niet veel leren van klompenvoetballer ten hag en zijn aanstelling als coach is echt dom en gaat overmars de kop kosten.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Dus de aanstelling van Ten Hag is dom, omdat een speler die volgens jou nooit wat gaat worden op hem neer kijkt?quote:Op maandag 5 februari 2018 08:40 schreef govie het volgende:
Eventjes on topic. Ik snap die idolate talkshows niet op televisie en het internet, zitten allemaal te vertellen dat ziyech de topspeler van de eredivisie is, wat een kul. Hij faalt dit seizoen anders werd er niet zo over hem gepraat in al die talkshows. Ziyech is al bijna 25 en zal nooit een topspeler worden, hij is al te oud om dat niveau te behalen. Die jack van gelder praat 20 minuten over ziyech, die show kijk ik volgende week ook niet meer.
Als er een topspeler is in de eredivisie zou bestaan, dan speelt die dit seizoen bij psv, helaas. Zo is het wel. Ik denk zelf dat de tukkeroo ziyech geen goed zal doen, hij heeft iemand nodig om tegenop te kijken, maar op ten hag de tukkeroo kijkt hij neer en terecht, helaas. Hij kan niet veel leren van klompenvoetballer ten hag en zijn aanstelling als coach is echt dom en gaat overmars de kop kosten.
Ten Hag begrijpt voetbal als geen andere trainer in de Eredivisie. Dat hij een dom accentje heeft en sommige mensen hem daarom moeilijk serieus kunnen nemen, zegt vooral veel over die 'sommige mensen'.
Het is net als met Rutten destijds. Als je praat als een lampenkap, een beetje slist of een accent hebt, dan ben je direct een waardeloze trainer en binnen een paar wedstrijden afgeserveerd bij sommige 'voetbalkenners'.
[ Bericht 1% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 05-02-2018 12:46:08 ]![]()
Als jij ziyech, neres, dolberg of een vergelijkbaar toptalent bent, dan kijk je niet op naar ten hag. Misschien ben jij ook wel niet zo geniaal.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dus de aanstelling van Ten Hag is dom, omdat een speler die volgens jou nooit wat gaat worden op hem neer kijkt?
Ten Hag begrijpt voetbal als geen andere trainer in de Eredivisie. Dat hij een dom accentje heeft en sommige mensen hem daarom moeilijk serieus kunnen nemen, zegt vooral veel over die 'sommige mensen'.
Het is net als met Rutten destijds. Als je praat als een lampenkap, een beetje slist of een accent hebt, dan ben je direct een waardeloze trainer en binnen een paar wedstrijden afgeserveerd bij sommige 'voetbalkenners'.
[ Bericht 2% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 05-02-2018 12:46:19 ]When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Dus nu is Ziyech weer een toptalent?quote:Op maandag 5 februari 2018 09:16 schreef govie het volgende:
[..]
Als jij ziyech, neres, dolberg of een vergelijkbaar toptalent bent, dan kijk je niet op naar ten hag. Misschien ben jij ook wel niet zo geniaal.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2018 08:40 schreef govie het volgende:
Ziyech is al bijna 25 en zal nooit een topspeler worden, hij is al te oud om dat niveau te behalen.Ik zie hier een discrepantie.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:16 schreef govie het volgende:
[..]
Als jij ziyech (...) of een vergelijkbaar toptalent bent, dan kijk je niet op naar ten hag.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Lozano is de beste . Ben het tot zo ver met je eens.quote:Op maandag 5 februari 2018 08:40 schreef govie het volgende:
Als er een topspeler is in de eredivisie zou bestaan, dan speelt die dit seizoen bij psv, helaas. Zo is het wel. Ik denk zelf dat de tukkeroo ziyech geen goed zal doen, hij heeft iemand nodig om tegenop te kijken, maar op ten hag de tukkeroo kijkt hij neer en terecht, helaas. Hij kan niet veel leren van klompenvoetballer ten hag en zijn aanstelling als coach is echt dom en gaat overmars de kop kosten.
Ik vind ziyech wel goed, hij heeft wel een beetje het Mocro mentaliteitsprobleem lijkt wel..jammer. Prima Ajax speler. Maar geen Barcelona.
Verder denk ik dat ten Hag volgend jaar kampioen wordt . Dit jaar lukt hem niet meer, PSV wordt kampioen. Goede trainer. Maar ook hij heeft iets langer nodig. Net als Bos.
Je ziet al wel wat van zijn hand, echter ze zijn nog niet helemaal ingespeeld op elkaar. Daarom.lijkt het nu slechter. Ik denk over een paar wedstrijden dat het een stuk leuker wordt om te zien.Whatever...![]()
Lozano heeft zeker meer potentie om hogerop te komen, of hij op dit moment de beste is weet ik niet en Ziyech is een smaakmaker, hij heeft alleen z'n lichaamstaal niet mee en voor een stap of stappen hoger zal hij toch aan dat balverlies moeten werkenquote:Op maandag 5 februari 2018 09:39 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Lozano is de beste . Ben het tot zo ver met je eens.
Ik vind ziyech wel goed, hij heeft wel een beetje het Mocro mentaliteitsprobleem lijkt wel..jammer. Prima Ajax speler. Maar geen Barcelona.
Verder denk ik dat ten Hag volgend jaar kampioen wordt . Dit jaar lukt hem niet meer, PSV wordt kampioen. Goede trainer. Maar ook hij heeft iets langer nodig. Net als Bos.
Je ziet al wel wat van zijn hand, echter ze zijn nog niet helemaal ingespeeld op elkaar. Daarom.lijkt het nu slechter. Ik denk over een paar wedstrijden dat het een stuk leuker wordt om te zien.![]()
Ik denk dat lozano over een jaar of twee a friend bij een Europese topclub speelt . Ziyech niet. Die gaat misschien naar een Spaanse middenmoter om daar dan op de bank te komen.quote:Op maandag 5 februari 2018 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lozano heeft zeker meer potentie om hogerop te komen, of hij op dit moment de beste is weet ik niet en Ziyech is een smaakmaker, hij heeft alleen z'n lichaamstaal niet mee en voor een stap of stappen hoger zal hij toch aan dat balverlies moeten werken
Hij kan beter in NL blijven. Ik vind assaidi ook wel goed spelen trouwens dit jaar. En die gast van AZ die scoorde . Sowieso hebben ze bij AZ wel een paar potentiële heel goede spelers. Misschien geen Europese top... Maar erg goed.Whatever...![]()
als spelers dat advies eens ter harte zouden nemen, teveel die het niet redden momenteel, alleen hebben ze in de tussentijd wel hun bankrekening gespekt dus dat zal niet ophoudenquote:Op maandag 5 februari 2018 10:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik denk dat lozano over een jaar of twee a friend bij een Europese topclub speelt . Ziyech niet. Die gaat misschien naar een Spaanse middenmoter om daar dan op de bank te komen.
Hij kan beter in NL blijven. Ik vind assaidi ook wel goed spelen trouwens dit jaar. En die gast van AZ die scoorde . Sowieso hebben ze bij AZ wel een paar potentiële heel goede spelers. Misschien geen Europese top... Maar erg goed.![]()
Lozano begint nu ook, naast zijn doelpunten en assists, goed in het belang van het team te spelen. Tegen Feyenoord was dat al goed, maar tegen Zwolle helemaal.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik denk dat lozano over een jaar of twee a friend bij een Europese topclub speelt . Ziyech niet. Die gaat misschien naar een Spaanse middenmoter om daar dan op de bank te komen.
Hij kan beter in NL blijven. Ik vind assaidi ook wel goed spelen trouwens dit jaar. En die gast van AZ die scoorde . Sowieso hebben ze bij AZ wel een paar potentiële heel goede spelers. Misschien geen Europese top... Maar erg goed.
Als hij dat kan combineren met zijn efficiëntie van begin van het seizoen, dan kan hij naar de absolute top. Maar dat is wel een grote 'als'. Ik vind trouwens Neres niet minder. Wat druistiger misschien, maar ook veel jonger.
Samen op dit moment de beste aanvallers van de Eredivisie.![]()
alweer zo lang geleden, leuk dat ze optimistischer zijn dan iktwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 05-02-2018 om 11:17:41638 dagen (en 55 speelronden) geleden stond Ajax voor het laatst aan kop in de Eredivisie. Toch zijn ze in Amsterdam vastberaden dat het gat met PSV overbrugbaar is en de missie voor dit seizoen zal slagen. #Ajax 1/2 reageer retweet
![]()
Ach deze geintjes kennen we inmiddels wel. Zul je zien dat er volgend jaar weer een team buitengewoon presteert waardoor je weer net 1 a 2 punten te kort komt.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:57 schreef Tarado het volgende:
alweer zo lang geleden, leuk dat ze optimistischer zijn dan iktwitter:FreekJansenVI twitterde op maandag 05-02-2018 om 11:17:41638 dagen (en 55 speelronden) geleden stond Ajax voor het laatst aan kop in de Eredivisie. Toch zijn ze in Amsterdam vastberaden dat het gat met PSV overbrugbaar is en de missie voor dit seizoen zal slagen. #Ajax 1/2 reageer retweet
![]()
Waarom Onana ook al weg wil begrijp ik niet helemaal. Bij welke club van hogere statuur ben je als 22 jarige keeper de onbetwiste nummer 1?
Cillessen was een in mijn optiek een klasse beter toen hij vertrok. Lekker vlieguren maken en over twee jaar een mooie stap maken, lijkt me beter.![]()
Onana heeft wel veel meer uitstraling, iets wat ze in het buitenland wel kunnen waarderen natuurlijk. Uiteraard vind ik ook dat hij nog 1 of 2 jaar moet blijven, maar je weet hoe dat gaat bij Ajax.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:35 schreef Wotte het volgende:
Waarom Onana ook al weg wil begrijp ik niet helemaal. Bij welke club van hogere statuur ben je als 22 jarige keeper de onbetwiste nummer 1?
Cillessen was een in mijn optiek een klasse beter toen hij vertrok. Lekker vlieguren maken en over twee jaar een mooie stap maken, lijkt me beter.![]()
Waar zie jij dat Onana weg wil?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:35 schreef Wotte het volgende:
Hoe kunnen ze zo vastberaden zijn als ze het niet eens in eigen hand hebbenquote:Op maandag 5 februari 2018 11:57 schreef Tarado het volgende:
Oh.![]()
ik verbaas me weleens vaker over mensen die ergens in gelovenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zo vastberaden zijn als ze het niet eens in eigen hand hebben![]()
Je moet het misschien ook meer zien als een interviewer die vraagt of men nog in het kampioenschap gelooft, wat moet iemand anders zeggen, begin februari? 'Ja ik denk eigenlijk niet dat het nog kan', 'gaat heel moeilijk worden, maar we blijven hopen'? Natuurlijk zeggen ze dat ze er nog vol vertrouwen in hebbenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verbaas me weleens vaker over mensen die ergens in geloven![]()
Waarom negeert iedereen het debuut van een speler die al jaren in de jeugd speelt?Mazraoui speelde gisteren maar enkele minuten maar benieuwd hoe hij zich door ontwikkeld, heeft de afgelopen 12 maanden toch flinke groei doorgemaakt.
Assassin stabs you in your back.![]()
Tja, zo boeiend is zo'n wissel voor de vorm niet echt.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:06 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom negeert iedereen het debuut van een speler die al jaren in de jeugd speelt?Mazraoui speelde gisteren maar enkele minuten maar benieuwd hoe hij zich door ontwikkeld, heeft de afgelopen 12 maanden toch flinke groei doorgemaakt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt mij echt zo'n speler die later naar Excelsior of Sparta gaat.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:06 schreef Assassin92 het volgende:
Oh.![]()
Ik word ook doodmoe van media die roepen dat Ten Hag faalt als er dit seizoen geen titel wordt gewonnen, hij stond notabene al 5 punten achter PSV toen ie begon
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
valt hem niet echt te verwijten maar de directie wel want dan had die trainerswissel ook gewoon in de zomer gekundquote:Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik word ook doodmoe van media die roepen dat Ten Hag faalt als er dit seizoen geen titel wordt gewonnen, hij stond notabene al 5 punten achter PSV toen ie begon![]()
En nu 7. Oprotten.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik word ook doodmoe van media die roepen dat Ten Hag faalt als er dit seizoen geen titel wordt gewonnen, hij stond notabene al 5 punten achter PSV toen ie begon
Forum Opties Forumhop: Hop naar: