quote:
Hij snapt dat er werd gefloten, of iets in die trend. Dat vind ik al niet goed om te zeggen, vind dat je je medespelers moet beschermen. Ook al heb ik me ook wel geërgerd aan de gebaartjesquote:Op zondag 4 februari 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vond die gebaartjes niet kunnen, en daar heeft hij gelijk in.
"Veltman is het eens met Ziyech dat er veel gefloten wordt, maar niet met zijn gebaren. Dat hoort gewoon niet"quote:Op zondag 4 februari 2018 20:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Hij snapt dat er werd gefloten, of iets in die trend. Dat vind ik al niet goed om te zeggen, vind dat je je medespelers moet beschermen. Ook al heb ik me ook wel geërgerd aan de gebaartjes
Moet je het interview bekijken. Daarin zegt ie dat ie het eens is met het gefluit en de strekking is dat ie het wel snaptquote:Op zondag 4 februari 2018 20:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
"Veltman is het eens met Ziyech dat er veel gefloten wordt, maar niet met zijn gebaren. Dat hoort gewoon niet"
Ik zie daar nergens staan dat hij snapt dat er gefloten wordt.
Onzin.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:35 schreef Buitendam het volgende:
Hoe dan ook is een jongen als Ziyech op dit moment het laatst wat je in je selectie kan gebruiken.
Je moet een inhaalslag maken en dan heeft 1 van je sterspelers het aan de stok met het publiek.quote:
quote:Op zondag 4 februari 2018 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet een inhaalslag maken en dan heeft 1 van je sterspelers het aan de stok met het publiek.
En morgen staan de kranten er weel vol mee.
Dat is het laatste wat Ten Hag kan gebruiken.
twitter:televoetbal twitterde op zondag 04-02-2018 om 21:27:04Ziyech heeft spijt: 'Maar ik heb ook emoties' https://t.co/nziEDjNlgT reageer retweet
Ja, hij doet braaf wat hem wordt gezegd.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:43 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:televoetbal twitterde op zondag 04-02-2018 om 21:27:04Ziyech heeft spijt: 'Maar ik heb ook emoties' https://t.co/nziEDjNlgT reageer retweet
eerst maar van Roda winnenquote:Op zondag 4 februari 2018 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, hij doet braaf wat hem wordt gezegd.
Liever een speler die laat zien dat hem wat uitmaakt dan de zoveelste niets zeggende passant die alles maar best vind.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet een inhaalslag maken en dan heeft 1 van je sterspelers het aan de stok met het publiek.
En morgen staan de kranten er weel vol mee.
Dat is het laatste wat Ten Hag kan gebruiken.
Dit is wel een speler die je op deze manier wegjaagt. Doodzonde.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever een speler die laat zien dat hem wat uitmaakt dan de zoveelste niets zeggende passant die alles maar best vind.
Denk dat hij zich er makkelijk overheen zet, als hij volgende week weer wat applaus krijgtquote:Op zondag 4 februari 2018 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is wel een speler die je op deze manier wegjaagt. Doodzonde.
Ik denk het niet, maar we zullen zien. Bij Heerenveen had hij volgens mij ook mot met de supporters, en was hij snel weg naar Twente wat niet de meest voordehandliggende transfer was.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat hij zich er makkelijk overheen zet, als hij volgende week weer wat applaus krijgt
Nog dommer dan Ziyechquote:Op zondag 4 februari 2018 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag in brand
Goeie genade zeg..
Dat soort jongens kunnen beter eerst hun jeugdopleiding op FOK! afmaken.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mag in brand
Goeie genade zeg..
Vangaalkamp wint van cruijfkamp en nu krijg je een megatukkeroo in a'dam.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:35 schreef KingRadler het volgende:
Wat is er met Ajax aan de hand?
Onder Keizer was het veel beter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |