SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zondag 4 februari 2018 12:36 schreef livelink het volgende:
Een mooie titel mag je hergebruiken vind ik.
quote:Op zondag 4 februari 2018 12:36 schreef livelink het volgende:
Een mooie titel mag je hergebruiken vind ik.
zelfs het hikken is geregeldquote:Op zondag 4 februari 2018 12:43 schreef just me het volgende:
Mijn golfwedstrijd was dus afgelast, vond ik wel balen maar ik heb nu wel fijne muziekjes geluisterd
quote:
Ik denk dat het je al heel veel gekost heeft om het vol te houdenquote:Op zondag 4 februari 2018 12:53 schreef peaceman het volgende:
Ik maak de shift af, maar ga niet verlengen. Erger me kapot aan de hikjes. sorry.
Ik begrijp jou wel hoorquote:Op zondag 4 februari 2018 12:53 schreef peaceman het volgende:
Ik maak de shift af, maar ga niet verlengen. Erger me kapot aan de hikjes. sorry.
ja dat klopt wel... wilde eigenlijk al na een half uur kappen.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat het je al heel veel gekost heeft om het vol te houden
Ik ga zo even een lange wandeling maken. Even uitwaaien om het laatste beetje hoofdpijn eruit te krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2018 12:55 schreef just me het volgende:
Ik maak zo mijn lakentje ook af en ga dan voetbal kijken
quote:Op zondag 4 februari 2018 12:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo even een lange wandeling maken. Even uitwaaien om het laatste beetje hoofdpijn eruit te krijgen.
Ja hoor, alles goed!quote:Op zondag 4 februari 2018 16:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alles goed?Ik zit weer eens nieuwe muziek te luisteren
quote:Op zondag 4 februari 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, alles goed!Ff hele middag en avond met de buren gespendeerd, dus vandaar ff dit erg late antwoord!
![]()
Goedemorgen livelink,quote:Op maandag 5 februari 2018 06:25 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting. Ik ben laat vandaag, ik heb me een heel klein beetje verslapen.
We staan eigenlijk altijd heel vroeg op omdat mijn zoon een lange aanlooptijd nodig heeft om de dag te kunnen starten. Dus feitelijk zitten we heel ruim in de tijd. Mijn zoon heeft verder geen benul van tijd, dus zolang hij niet doorheeft dat we later zijn, valt het wel mee. Op het moment dat hij dat wel doorheeft gaat het fout. Vandaag ging het gelukkig goed.quote:Op maandag 5 februari 2018 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink,
Dat vind ik niets.... moeten haasten in de morgen.
Nee, mijn zeezout is grof.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2018 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Was erg flauw idd. Kon wel wat zout gebruiken.
het is dan wel een heel groot verschil, brrrrrrrrrrquote:Op maandag 5 februari 2018 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
10 dagen lang elke dag op een ligbedje bij het zwembad liggen boekjes lezen, dat was best fijn, maar een temperatuur van ruim 20 graden lager bij terugkomst is ff schrikken
Dan moet je die trip niet rond deze tijd maken, het is wel vaker wat frisjes hier in februari...quote:Op maandag 5 februari 2018 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
10 dagen lang elke dag op een ligbedje bij het zwembad liggen boekjes lezen, dat was best fijn, maar een temperatuur van ruim 20 graden lager bij terugkomst is ff schrikken
het hield mij ook altijd tegen, dat enorme temperatuursverschil, gelukkig was het op de heenweg maar 10 graden verschil, dat scheelt enorm. Ik kan niet goed tegen hitte, die 20 tot 23 graden die we daar hadden was prima, alleen stak er soms een onprettige wind op, maar dan was het onder een dekentje ook nog te doen om gewoon te blijven liggenquote:Op maandag 5 februari 2018 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je die trip niet rond deze tijd maken, het is wel vaker wat frisjes hier in februari...
Heb 1 keer 45 graden verschil (+30 Curacao <--> -15 hier) gehad, dat waren nog eens tijden...![]()
Welkom terug!
De operatie is goed verlopen, nu rustig aan herstellen. Vooral pijn aan mijn been, waar ze het bot uitgehaald hebben.quote:
in Portugal is het Bom Dia en Boatardequote:Op maandag 5 februari 2018 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Is ola niet Portugees, en hola Spaans?
Hola is Spaans, maar die H spreek je maar heel zacht uit...quote:Op maandag 5 februari 2018 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Is ola niet Portugees, en hola Spaans?
De H spreken ze in het zuiden van Europa overal nauwelijks uit, in het noorden meer.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm meen er ooit over gecorrigeerd te zijn door een Portugees of een Spanjaard
Weet wel dat in Zweden en Denemarken de "H" voor een "V" niet wordt uitgesproken.
Bijvoorbeeld in "Hvordan har du det?".
Maar taal is niet mijn sterkste punt.
Waar zat je, Playa de las Americas?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben voornamelijk onze kennis van het Pools aardig uitgebreid. Jammer dat ik geen scheldwoorden in die taal ken, ik had ze graag willen gebruiken. Stelletje reserve-Russen
Oké, weer wat geleerdquote:Op maandag 5 februari 2018 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De H spreken ze in het zuiden van Europa overal nauwelijks uit, in het noorden meer.
En de H is sowieso een zwakke letter qua uitspraak in woorden...
Costa Adeje. En het stikte er van de Poolse gezinnen met schoolgaande kinderen. Onopgevoede barbaren. Gelukkig ook gewoon normale mensen, schattige welopgevoede Britse kindjes ( ja, uniek, ik weet het) en een Oostenrijks voetbalteam.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zat je, Playa de las Americas?
Kurwa oid moet lukken toch?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben voornamelijk onze kennis van het Pools aardig uitgebreid. Jammer dat ik geen scheldwoorden in die taal ken, ik had ze graag willen gebruiken. Stelletje reserve-Russen
Ah, nog iets verder dan Playa de las Americas.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Costa Adeje. En het stikte er van de Poolse gezinnen met schoolgaande kinderen. Onopgevoede barbaren. Gelukkig ook gewoon normale mensen, schattige welopgevoede Britse kindjes ( ja, uniek, ik weet het) en een Oostenrijks voetbalteam.
ik heb overwogen om wat Tjechische scheldwoorden in te zetten, maar er was geen beginnen aan. De eetlust zou je vergaan van hun gedrag in het restaurant, brrrr.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kurwa oid moet lukken toch?
Nu te laat, maar heb nog wel wat Polen in mijn contacten. Kan je zo wat scheldwoorden sturen de volgende keer.
Is 'Lul de behanger' niet Pools?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:29 schreef cafca het volgende:
Ik kan in veel talen schelden, maar in het Pools niet bedenk ik me net.
daar vliegen nu de hotels en resorts als paddenstoelen uit de grondquote:Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, nog iets verder dan Playa de las Americas.
Ik mijd dat soort toeristenmierenhopen bij voorkeur, wat voor nationaliteit dan ook...
Heb wel in Los Christianos gezeten, de andere kant op, maar stukken minder toeristisch en nog een echt stadje...
Dat is wel jammer danquote:Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb overwogen om wat Tjechische scheldwoorden in te zetten, maar er was geen beginnen aan. De eetlust zou je vergaan van hun gedrag in het restaurant, brrrr.
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is 'Lul de behanger' niet Pools?
Ook naar de kloten dan, jammer.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar vliegen nu de hotels en resorts als paddenstoelen uit de grond
Lul de stuakadoorquote:Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
we zijn het terrein eigenlijk niet af geweest, gewoon 10 dagen lang all-inclusive niksdoen. Ik moet zeggen dat het daar in het plaatsje niet zo'n ordinaire toeristenkermis was als wanneer je wat meer richting Playa de las Americas liep. Duurdere hotels, dure winkels en een aangelegd strand met zand uit het Caraïbisch gebied (kreeg er een beetje een Disneygevoel bij, bij dat strand)quote:Op maandag 5 februari 2018 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, nog iets verder dan Playa de las Americas.
Ik mijd dat soort toeristenmierenhopen bij voorkeur, wat voor nationaliteit dan ook...
Heb wel in Los Christianos gezeten, de andere kant op, maar stukken minder toeristisch en nog een echt stadje...
we zijn 1 winkel ingeweest, heb wel ¤4 uitgegeven aan een tshirtje. De dure horloges heb ik maar in de vitrines laten liggen. Damn, wat een chique winkels daar.quote:
Wees blij dat je niet gevraagd hebt wat hij van je vrouw vond...quote:Op maandag 5 februari 2018 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Er werd aan een Pool gevraagd of hij een slokje rum wilde proeven.
Dat wilde gij wel en hij griste zo de fles van tafel om hem aan de mond te zetten
Ik heb een tijdje bij UPS gewerkt, daar werkten ook veel Hongaren.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Er werd aan een Pool gevraagd of hij een slokje rum wilde proeven.
Dat wilde gij wel en hij griste zo de fles van tafel om hem aan de mond te zetten
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we zijn 1 winkel ingeweest, heb wel ¤4 uitgegeven aan een tshirtje. De dure horloges heb ik maar in de vitrines laten liggen. Damn, wat een chique winkels daar.
Zou je kunnen doenquote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo dan maar een uurtje zonder plan doen?
Dan meld ik me alvast af voor morgen want dan ga ik naar a tribute to creedence clearwater revivalquote:Op maandag 5 februari 2018 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Morgen ga ik een show doen om een beetje op te warmen
in ons hotel zat nog wel de geciviliseerde variant met gezin, maar ook die is niet veel soeps. En op vannacht na, rennende Poolse kinderen die door de gangen schreeuwden en met deuren sloegen, was het er ook echt rustig, geen herrie na 22 uur enzo.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet gevraagd hebt wat hij van je vrouw vond...
Maar true, het merendeel komt met een goedkope charter voor goedkope drank die kant op.
Meer willen ze niet en meer hersencellen hebben ze ook niet...
Ja tis best koud buitenquote:Op maandag 5 februari 2018 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Morgen ga ik een show doen om een beetje op te warmen
quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo dan maar een uurtje zonder plan doen?
moet zeggen datnhet me niet eens tegenviel.quote:
Het wordt voor mij dit jaar weer geen Tenerife dus...quote:Op maandag 5 februari 2018 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in ons hotel zat nog wel de geciviliseerde variant met gezin, maar ook die is niet veel soeps. En op vannacht na, rennende Poolse kinderen die door de gangen schreeuwden en met deuren sloegen, was het er ook echt rustig, geen herrie na 22 uur enzo.
Maar getver, met je vingers in de chocoladefontein, je donut door de chocoladefontein halen en meteen opeten en dan valt de helft weer uit je mond in de chocola etc, etc. En dat waren de volwassenen...
Het ene Britse kindje hadden we zo mee naar huis willen nemen, wat een droppie was dat, met keurige tafelmanieren en ze was nog geen drie.
Dan weet je meteen dat je weer terug in Nederland bentquote:Op maandag 5 februari 2018 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
moet zeggen datnhet me niet eens tegenviel.
De 17 kilometer file op de A9 dan weer wel
zodanig in het restaurant gaan zitten dat je ze niet aan hoeft te kijken en uit de buurt blijven van de chocoladefontein en de bak met Nutella. Symph heeft nog gezellig aan activiteiten meegedaan: sjoelen, jeu de boules, darten en tafeltennis. Ik heb bijna negen boeken uitgelezen en veel vitamine D opgedaan en gezond gegeten. Wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar, die winterzon zo.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt voor mij dit jaar weer geen Tenerife dus...
Mes, koevoet, drilboor?quote:Op maandag 5 februari 2018 21:23 schreef just me het volgende:
Mmmm ik had iets vastgestikt en nu moet het los maar dat gaat niet zo makkelijk
naaimachinenaaldquote:Op maandag 5 februari 2018 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mes, koevoet, drilboor?
Welk kaliber?
morgen bij daglicht gaat het beterquote:
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Kabouters moeten zo even vingers in de oren.
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Kabouters moeten zo even vingers in de oren.
die houden niet van Nick en Simonquote:Op maandag 5 februari 2018 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Vogels beginnen rare geluiden te maken
dat snap ik, er spoelen dolfijnen aan op Amelandquote:Op maandag 5 februari 2018 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
Vogels beginnen rare geluiden te maken
quote:Op maandag 5 februari 2018 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat snap ik, er spoelen dolfijnen aan op Ameland
Daar leven nog mensen om ze terug te duwenquote:Op maandag 5 februari 2018 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat snap ik, er spoelen dolfijnen aan op Ameland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |