Als we er überhaupt 3 maken ben ik al gematigd tevreden, ervan uitgaande dat we er niet ook 3 (of meer) tegen krijgen dan hè.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Feyenoord uit 25-2 en t verschil is weer 4 idd.
Vanavond zullen we wel winnen ;-) hopelijk scoort chucky er 3.
Precies dit. Aad is wel echt in een paar jaar tijd zijn status volledig kwijtgeraakt. Best knap gezien zijn palmares.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:36 schreef BadderHaring het volgende:
Het is een beetje de manier waarop iedereen hoopt dat het nog spannend wordt. Gewoon heel hard roepen met zijn allen dat het gespeeld is, in de hoop dat PSV ook zo gaat denken en onzorgvuldig wordt.
Het wordt nog spannend zat, komen nog genoeg kansen voor Ajax.
Arm bos...quote:Op woensdag 7 februari 2018 09:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wil deze namen serieus gaan vergelijken met een middelmatig kneusje als Viergever?
Het is geen Feyenoord hè....quote:
Vanaf Rigo wil ik ze letterlijk allemaal weer eens zien spelen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
Gakpo voor het eerst bij de selectie lees ik, hopelijk meteen z'n debuut. Goeie speler.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vanaf Rigo wil ik ze letterlijk allemaal weer eens zien spelen.
Echt he... weer ergeren aan bergwijntje. Weer 1 schotje op doel en wisselen in '73 zzzzquote:Op woensdag 7 februari 2018 17:39 schreef TehRocks het volgende:
De dag dat Hendrix zijn basisplaats kwijtraakt zal een mooie zijn. Zelfde geldt voor Bergwijn.
Niet eens een goed schot, het wordt er weer een vanaf een vrij onmogelijke hoek met een mooie curve RECHT OP DE KEEPER AF.quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt he... weer ergeren aan bergwijntje. Weer 1 schotje op doel en wisselen in '73 zzzz
Mwaaa, Paal niet perse.quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vanaf Rigo wil ik ze letterlijk allemaal weer eens zien spelen.
Manusje van alles.quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:04 schreef nickhguitar het volgende:
Staat Mauro nou centraal op het middenveld? Is hij geen vleugelspeler?
Onmogelijk dat PSV twee keer scoort in de kuip maar ik zie Feyenoord er ook geen 25 maken.quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ajax thuis en het verschil is weer 7quote:Op woensdag 7 februari 2018 13:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax thuis en het verschil is weer 7
verstand vanquote:Op woensdag 7 februari 2018 18:45 schreef tja77 het volgende:
Weer die oogaids, en Hendrix kan de bal niet eens op goal schieten.
Owja en Bergwijn![]()
Nou tegen zwolle kreeg hij op dezelfde positie en knalde hij hem (ongecontroleerd) op de paal.quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is die jongen toch doelgericht zeg. Nooit wild schieten als hij in positie komt.
ja precies. dat kan ie ook nog. genotquote:Op woensdag 7 februari 2018 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die heeft al verschillende spelers van de bal gezet, toch knap met zo’n lijf
Zelfs toen Guardado verdedigend verzaakte legde hij elke wedstrijd ik weet niet hoeveel ballen perfect neer. Hendrix tikt ALLES breed.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
Dat gezeik op Hendrix hier de laatste tijdHij is niet in vorm nu ja. Maar Guardado had ook een lange periode dat ie kut speelde. Hendrix heeft bewezen prima PSV niveau te zijn.
Wat verwacht jij van een wedstrijd van PSV?quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:45 schreef tja77 het volgende:
Weer die oogaids, en Hendrix kan de bal niet eens op goal schieten.
Owja en Bergwijn![]()
Hahahahaha, Scarface88 die ageert tegen negativiteit. Genot.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
Dat gezeik op Hendrix hier de laatste tijdHij is niet in vorm nu ja. Maar Guardado had ook een lange periode dat ie kut speelde. Hendrix heeft bewezen prima PSV niveau te zijn.
Kijk ff naar het tijdstip dat ik het postte.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van een wedstrijd van PSV?
Met alle respect, maar dit is toch geen oogaids? Goed, ze hadden wat vaker mogen scoren en een kansje meer mogen creëeren. Maar ik heb echt veel slechtere potten gezien van PSV.
Ze staan gewoon terecht voor en als het 3-0/3-1 was geweest dan had Excelsior ook niet mogen klagen.
Ow, dan is het gewoon een geduldkwestie dus. Primaquote:Op woensdag 7 februari 2018 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk ff naar het tijdstip dat ik het postte.
Het eerste kwartier was ook gewoon oogaids.
Na dat kwartier genoeg goede en leuke dingen gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, dan is het gewoon een geduldkwestie dus. Prima
Eerste 5 minuten waren ook prima.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na dat kwartier genoeg goede en leuke dingen gezien.
1 van de betere halve uren van PSV dit seizoen.
Het kan verkeren.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahahahaha, Scarface88 die ageert tegen negativiteit. Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |