verstand vanquote:Op woensdag 7 februari 2018 18:45 schreef tja77 het volgende:
Weer die oogaids, en Hendrix kan de bal niet eens op goal schieten.
Owja en Bergwijn![]()
Nou tegen zwolle kreeg hij op dezelfde positie en knalde hij hem (ongecontroleerd) op de paal.quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is die jongen toch doelgericht zeg. Nooit wild schieten als hij in positie komt.
ja precies. dat kan ie ook nog. genotquote:Op woensdag 7 februari 2018 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die heeft al verschillende spelers van de bal gezet, toch knap met zo’n lijf
Zelfs toen Guardado verdedigend verzaakte legde hij elke wedstrijd ik weet niet hoeveel ballen perfect neer. Hendrix tikt ALLES breed.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
Dat gezeik op Hendrix hier de laatste tijdHij is niet in vorm nu ja. Maar Guardado had ook een lange periode dat ie kut speelde. Hendrix heeft bewezen prima PSV niveau te zijn.
Wat verwacht jij van een wedstrijd van PSV?quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:45 schreef tja77 het volgende:
Weer die oogaids, en Hendrix kan de bal niet eens op goal schieten.
Owja en Bergwijn![]()
Hahahahaha, Scarface88 die ageert tegen negativiteit. Genot.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
Dat gezeik op Hendrix hier de laatste tijdHij is niet in vorm nu ja. Maar Guardado had ook een lange periode dat ie kut speelde. Hendrix heeft bewezen prima PSV niveau te zijn.
Kijk ff naar het tijdstip dat ik het postte.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van een wedstrijd van PSV?
Met alle respect, maar dit is toch geen oogaids? Goed, ze hadden wat vaker mogen scoren en een kansje meer mogen creëeren. Maar ik heb echt veel slechtere potten gezien van PSV.
Ze staan gewoon terecht voor en als het 3-0/3-1 was geweest dan had Excelsior ook niet mogen klagen.
Ow, dan is het gewoon een geduldkwestie dus. Primaquote:Op woensdag 7 februari 2018 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk ff naar het tijdstip dat ik het postte.
Het eerste kwartier was ook gewoon oogaids.
Na dat kwartier genoeg goede en leuke dingen gezien.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow, dan is het gewoon een geduldkwestie dus. Prima
Eerste 5 minuten waren ook prima.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Na dat kwartier genoeg goede en leuke dingen gezien.
1 van de betere halve uren van PSV dit seizoen.
Het kan verkeren.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahahahaha, Scarface88 die ageert tegen negativiteit. Genot.
Niks mis mee, maar de volgende is voor Lozano denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Schoot em er toch bijna in tegen Feyenoord
Of Luuk, die kan ze blijkbaar ook nemen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar de volgende is voor Lozano denk ik.
Bergwijn is alweer toe aan wissel (sinds 1ste minuut al). Weer slechtste op het veld.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Of Luuk, die kan ze blijkbaar ook nemen.
Die heeft ook wel het ongeluk dat hij nooit eens een bal diep krijgt van Hendrix of Brenet, ik heb hem al drie keer diep zien gaan zonder een bal te krijgen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bergwijn is alweer toe aan wissel (sinds 1ste minuut al). Weer slechtste op het veld.
Marge is te klein vrees ik.quote:
Inderdaad. Even eentje prikken.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Marge is te klein vrees ik.
Excelsior is zo nu en dan best gevaarlijk. Ik zie die nog wel scoren. Dus hoop echt dat PSV er nog 1 of 2 maakt.
hij moet gewoon minder laf spelen. hij heeft echt wel klasse maar hij lijkt niet te durven en dan stagneer jequote:Op woensdag 7 februari 2018 19:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Bergwijn is gewoon niveau Heracles of Zwolle. Zal best wel eens iets aardigs doen, misschien maakt ie vanavond nog wel een goaltje, maar dit is toch geen PSV-materiaal jongens. Kom op.
Ik zie wel parallellen met het eerste kwartier.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:52 schreef BadderHaring het volgende:
Dit, mijn beste Tja77, is oogaids.
Heb die klasse toch zelden gezien. Wel eens een leuke actie gemaakt maar dat zou een aanvaller van Zwolle of Heracles (Mokthar of Kuwas) ook doen als je zoveel ballen krijgt als bij PSVquote:Op woensdag 7 februari 2018 19:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
hij moet gewoon minder laf spelen. hij heeft echt wel klasse maar hij lijkt niet te durven en dan stagneer je
Die eerste schiet ie prima binnen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:57 schreef tompsv18 het volgende:
De Jong had er al 2 moeten maken vandaag
Laffe twat is hetquote:Op woensdag 7 februari 2018 19:59 schreef BeamofLight het volgende:
Rustig aan zegt cocu tegen mauro....
was net weg, wat gebeurde er?quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:59 schreef BeamofLight het volgende:
Rustig aan zegt cocu tegen mauro....
Mauro moest heel rustig van het veld lopenquote:Op woensdag 7 februari 2018 20:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
was net weg, wat gebeurde er?
Hij liep te snel naar de zijlijn voor z'n wisselquote:Op woensdag 7 februari 2018 20:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
was net weg, wat gebeurde er?
Daar was ie!quote:Op woensdag 7 februari 2018 17:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Niet eens een goed schot, het wordt er weer een vanaf een vrij onmogelijke hoek met een mooie curve RECHT OP DE KEEPER AF.
Waaom risico nemen als je comfortabel met 1-0 voorstaat?quote:Op woensdag 7 februari 2018 19:52 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
hij moet gewoon minder laf spelen. hij heeft echt wel klasse maar hij lijkt niet te durven en dan stagneer je
Comfortabel?quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:08 schreef XL het volgende:
[..]
Waaom risico nemen als je comfortabel met 1-0 voorstaat?
Rosario meevallertje thoquote:Op woensdag 7 februari 2018 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
De tweede helft is werkelijk niet om aan te gluren
Straks comfortabel op de bank ajax kijken, in de kou, op zo’n keihard bevroren kunstgrasveld, na zo’n lelijke busrit, tegen een team dat met 11 in de goal gaat liggen. Wat zullen ze er zin in hebbenquote:
Nou ja je ziet hem stofzuigen en je ziet hem gewoon vooruit wél kunnen voetballen, itt Hendrix.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Vooral verdedigende middenvelder toch? Is dat wat ja?
Te licht mijn inziens.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Vooral verdedigende middenvelder toch? Is dat wat ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |