Ik zit niet in crypto en ga er denk ik ook niet in investeren. Wel ben ik al lang een belegger. Helaas is het AEX forum gesloten.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:40 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Mag ik vragen, zit u in crypto of ben u van plan in crypto te 'investeren'?
Of vindt u het gewoon prachtig & interessant om aan de zijlijn te kijken ?
Hahahaquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet leuk om het te zien verdampen, maar als je in gedachten houdt dat geen enkele koers in een rechte lijn jarenlang naar boven dendert maar het met pieken en dalen gaat is het allemaal niet zo heel eng. En misschien ben ik wel knetternaïef hoor en heb ik te veel vertrouwen.
Maar voorlopig vind ik (en lach me maar uit en ik meen het écht) het enger of we in de finale komen van het Songfestival dan dat de BTC nu daalt
Zo sta ik er ook in. Maar gaat wel mooi om 2000 egale euro ballen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ach ja, op lange termijn komt het volgens mij gewoon goed. Daarom ga ik nu ook niet stressen en traden. Laat maar lopen en als het allemaal niks meer waard is so be it ...
Houd wel in het oog dat een jaar geleden de totale marketcap van cryptovaluta nog onder de 20 miljard lag, en nu nog steeds boven de 380 miljard. Die is dus nog steeds met zo'n 19000% gegroeid binnen een jaar. Dat geeft ruimte naar boven zowel als naar beneden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:40 schreef Nattekat het volgende:
*popcorn gif*
Even een prachtig inkoopmoment afwachten
En toch vind ik die parate kennis irritant. Klinkt continue een "zie je nou wel" geluid doorheen. Maar ligt vast aan mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Houd wel in het oog dat een jaar geleden de totale marketcap van cryptovaluta nog onder de 20 miljard lag, en nu nog steeds boven de 380 miljard. Die is dus nog steeds met zo'n 19000% gegroeid binnen een jaar. Dat geeft ruimte naar boven zowel als naar beneden.
Marketcap zegt helemaal nada.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Houd wel in het oog dat een jaar geleden de totale marketcap van cryptovaluta nog onder de 20 miljard lag, en nu nog steeds boven de 380 miljard. Die is dus nog steeds met zo'n 19000% gegroeid binnen een jaar. Dat geeft ruimte naar boven zowel als naar beneden.
Als iedereen dit doet is er geen straks meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:48 schreef SugeLucky het volgende:
Zojuist m'n ICX verkocht om hopelijk straks weer terug te kopen voor minder.
Toch maar proberen te profiteren op de een of andere manier.
Er is nog steeds niks aan de hand. Een dipje. De koers is gelijk aan de koers een paar maanden terug. Wat 'zie je nou wel?'quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch vind ik die parate kennis irritant. Klinkt continue een "zie je nou wel" geluid doorheen. Maar ligt vast aan mij.²
Als de echte diehards dan gewoon blijven zitten is er niks aan de hand toch? Ik heb ook verkocht.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als iedereen dit doet is er geen straks meer.²
Niet vlak voor de moon gekocht hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:51 schreef DemonRage het volgende:
Als de GPU prijzen nou eens net zo hard dalen...
Maar hoe weet je of een trend echt gedraaid is? Ook dat kun je nooit exact timen. Dus je pakt nooit de maximale winst zonder risico te nemen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Proberen exact op de bodem in te stappen is niet slim omdat je dit toch nooit lukt. Het is veel beter om die bodem dan maar te missen en pas in te stappen als de trend gedraaid is.
Die 5% die je zo mist is niets tegenover de mogelijke tientallen procenten die je te vroeg instapt.
Waarom zou je maximale winst met veel risico willen nemen terwijl je ook een hele grote winst met een veel kleiner risico kan pakken?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar hoe weet je of een trend echt gedraaid is? Ook dat kun je nooit exact timen. Dus je pakt nooit de maximale winst zonder risico te nemen.
Exact!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar hoe weet je of een trend echt gedraaid is? Ook dat kun je nooit exact timen. Dus je pakt nooit de maximale winst zonder risico te nemen.
Of een redelijke winst met een acceptabel risico.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:54 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Waarom zou je maximale winst met veel risico willen nemen terwijl je ook een hele grote winst met een veel kleiner risico kan pakken?
Moet je voorstellen. Heb je bitcoins jaren geleden gekocht voor een euro per stuk. Zijn ze uiteindelijk gestegen tot bijna 20.000 euro de stuk. En je hebt ze toen NIET VERKOCHT!!!!quote:
Goed denk ik. Want stel dat je er 1000 hebt, dan verkoop je ze nu voor 8 miljoen euro en benje binnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je voorstellen. Heb je bitcoins jaren geleden gekocht voor een euro per stuk. Zijn ze uiteindelijk gestegen tot bijna 20.000 euro de stuk. En je hebt ze toen NIET VERKOCHT!!!!![]()
![]()
Hoe voel je je dan NU!²
LSK en VEN zouden wel een boost moeten krijgen deze maan, maar dat hangt ook van dit bloedbad af.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:55 schreef Mr.Meneer het volgende:
Even wat harde knaken overgemaakt naar Kraken om dit weekend in te wisselen voor wat lekker goedkope coins. Nog leuke suggesties? Zelf zit ik te denken aan LISK nu ik daar zeer veel vertrouwen in heb en er de komende maand(en) véél op het programma staat.
Zou je niet even wachten tot de dip voorbij is?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Hmm welke goedkope altcoins zijn nu de moeite waard om in te stappen?
Oke dan pak ik mijn glazen bol evenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zou je niet even wachten tot de dip voorbij is?
Dip? Wat dacht je van een definitieve situatie?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zou je niet even wachten tot de dip voorbij is?
Die mensen zaten te HODL'en om een statement te maken naar de "het is een bubbel"-roepers.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je voorstellen. Heb je bitcoins jaren geleden gekocht voor een euro per stuk. Zijn ze uiteindelijk gestegen tot bijna 20.000 euro de stuk. En je hebt ze toen NIET VERKOCHT!!!!![]()
![]()
Hoe voel je je dan NU!²
The gierigheid en hebzucht van mensen zal toch voor pijn zorgen. "ik had nog meer kunnen hebben".quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:04 schreef DemonRage het volgende:
Maar als je Bitcoin gekocht hebt toen het nog maar ¤ 1,- per coin was, dan sta je nog steeds op 8000% winst.
Verkoop alles, snelquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dip? Wat dacht je van een definitieve situatie?²
Een week geleden instappen en deze uitspraken doen is wel lichtelijk 'quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
6k en vrij vlot daarna (weekje oid) herstel terug naar 8k.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke dan pak ik mijn glazen bol even
Mag ik aub ook een keer legendarisch doen?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een week geleden instappen en deze uitspraken doen is wel lichtelijk '² '
Geheel in lijn met zijn andere uitspraken, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een week geleden instappen en deze uitspraken doen is wel lichtelijk '² '
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
De koers wordt bepaald door de laatste transactie!
Ik denk dat in de hele geschiedenis van BTC de hele marketcap nog niet verhandeld is.
Nee. Fuck xrpquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:16 schreef amp25 het volgende:
Het gaat weer lekker zeg ripple alweer -26% dat was toch de munt van 2018
Gelukkig gaat het wel top met alle andere topcoins!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:16 schreef amp25 het volgende:
Het gaat weer lekker zeg ripple alweer -26% dat was toch de munt van 2018
binnen 1 minuut bedoel je 7790quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
And it is gone, binnen 15 minuten, let op
Nu alquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
And it is gone, binnen 15 minuten, let op
Juist niet. Als je nu gaat verkopen laat je jezelf leiden door emoties en moet je later weer instappen op hogere koersen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:21 schreef chiren het volgende:
[..]
Nu almeteen verdampt toen hij de 7800 aantikte
De buywalls verdwijnen als sneeuw voor de zon, dit geeft weinig hoop jongens, SELLL!!!!!!!
lolquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
FUN is zo weinig waar geworden dat die uit me balance lijst valt in de binance telefoon app
Het is net februari... 4 maanden in crypto is heul erg langquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:32 schreef ArnoldG0342 het volgende:
En nu 500 verlies in fiat, haha wat een grap deze dag. De wens van deze student om de zomer vakantie van de winst te betalen zit er ff niet in.
Is nog lang geen zomer mattiquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:32 schreef ArnoldG0342 het volgende:
En nu 500 verlies in fiat, haha wat een grap deze dag. De wens van deze student om de zomer vakantie van de winst te betalen zit er ff niet in.
Zoals mijn vader altijd zei:"Met doffer wordende dukaten op je chest, wordt je volwassenheid getest!"quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |