Of een redelijke winst met een acceptabel risico.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:54 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Waarom zou je maximale winst met veel risico willen nemen terwijl je ook een hele grote winst met een veel kleiner risico kan pakken?
Moet je voorstellen. Heb je bitcoins jaren geleden gekocht voor een euro per stuk. Zijn ze uiteindelijk gestegen tot bijna 20.000 euro de stuk. En je hebt ze toen NIET VERKOCHT!!!!quote:
Goed denk ik. Want stel dat je er 1000 hebt, dan verkoop je ze nu voor 8 miljoen euro en benje binnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je voorstellen. Heb je bitcoins jaren geleden gekocht voor een euro per stuk. Zijn ze uiteindelijk gestegen tot bijna 20.000 euro de stuk. En je hebt ze toen NIET VERKOCHT!!!!![]()
![]()
Hoe voel je je dan NU!²
LSK en VEN zouden wel een boost moeten krijgen deze maan, maar dat hangt ook van dit bloedbad af.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:55 schreef Mr.Meneer het volgende:
Even wat harde knaken overgemaakt naar Kraken om dit weekend in te wisselen voor wat lekker goedkope coins. Nog leuke suggesties? Zelf zit ik te denken aan LISK nu ik daar zeer veel vertrouwen in heb en er de komende maand(en) véél op het programma staat.
Zou je niet even wachten tot de dip voorbij is?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:02 schreef Black-Death het volgende:
Hmm welke goedkope altcoins zijn nu de moeite waard om in te stappen?
Oke dan pak ik mijn glazen bol evenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zou je niet even wachten tot de dip voorbij is?
Dip? Wat dacht je van een definitieve situatie?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:03 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zou je niet even wachten tot de dip voorbij is?
Die mensen zaten te HODL'en om een statement te maken naar de "het is een bubbel"-roepers.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Moet je voorstellen. Heb je bitcoins jaren geleden gekocht voor een euro per stuk. Zijn ze uiteindelijk gestegen tot bijna 20.000 euro de stuk. En je hebt ze toen NIET VERKOCHT!!!!![]()
![]()
Hoe voel je je dan NU!²
The gierigheid en hebzucht van mensen zal toch voor pijn zorgen. "ik had nog meer kunnen hebben".quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:04 schreef DemonRage het volgende:
Maar als je Bitcoin gekocht hebt toen het nog maar ¤ 1,- per coin was, dan sta je nog steeds op 8000% winst.
Verkoop alles, snelquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dip? Wat dacht je van een definitieve situatie?²
Een week geleden instappen en deze uitspraken doen is wel lichtelijk 'quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dip? Wat dacht je van een definitieve situatie?²
6k en vrij vlot daarna (weekje oid) herstel terug naar 8k.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke dan pak ik mijn glazen bol even
Mag ik aub ook een keer legendarisch doen?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een week geleden instappen en deze uitspraken doen is wel lichtelijk '² '
Geheel in lijn met zijn andere uitspraken, toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Een week geleden instappen en deze uitspraken doen is wel lichtelijk '² '
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
De koers wordt bepaald door de laatste transactie!
Ik denk dat in de hele geschiedenis van BTC de hele marketcap nog niet verhandeld is.
Nee. Fuck xrpquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:16 schreef amp25 het volgende:
Het gaat weer lekker zeg ripple alweer -26% dat was toch de munt van 2018
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |