Denk je nu wel eens, had ik maar verkocht?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde toch op dat waar het hierboven over ging, over dat er duizenden BTC aan buy staat en daardoor wrs de bodem in zicht is.
Had ik maar alles verkocht, duhquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:26 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je hebt wel alles verkocht hoop ik? Anders ga je de enorme stress waar je nu doorheen gaat nog meerdere malen meemaken dit jaar en dat komt je nachtrust niet ten goede.
De bodembel gaat juist wanneer de hele vraagkant wegvalt, hij enorm dipt, iedereen alle hoop verliest, we allemaal BTC vervloeken, in de krant staat dat het nooit meer goed komt. Dan worden met één zwaai alle twijfelaars eruit gegooid en de mensen die dán instappen die laten de koersen weer stijgen. Nog niet..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageerde toch op dat waar het hierboven over ging, over dat er duizenden BTC aan buy staat en daardoor wrs de bodem in zicht is.
Nee hoor. Zo heel veel heb ik niet he (1 BTC totaal). Ik was altijd al van plan het jarenlang te gaan bewaren en heb er geen eigen geld in zitten. Dus dan is hodlen echt een makkie. Het enige dat ik doe is proberen er meer van te maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:29 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Denk je nu wel eens, had ik maar verkocht?
Dit een epic crash noemenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Had ik maar alles verkocht, duhIk wil dit soort shit eigenlijk niet volgen, maar deze crash is epic. Dus die moet ik wel volgen.
Nog een beetje doorzakken en ik kan m'n portfolio weer goedkoop oppikkenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:27 schreef Typisch het volgende:
Begint wel pijnlijk te worden.
Enige oplossing is meer geld er in pompen!
Nou die kant gaan we wel op. Zit er overigens 1,5 jaar in. Dus weet niet veel, maar wel van wat crashes. Maar dit formaat is voor mij wel nieuw ja.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit een epic crash noemengroentje
Gratis geldquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nog een beetje doorzakken en ik kan m'n portfolio weer goedkoop oppikken
Dit is een beetje hoe ik er tegenaan kijkquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Ik was altijd al van plan het jarenlang te gaan bewaren en heb er geen eigen geld in zitten. Dus dan is hodlen echt een makkie. Het enige dat ik doe is proberen er meer van te maken.
Je raakt er vanzelf wel aan gewend. Zo epic is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Had ik maar alles verkocht, duhIk wil dit soort shit eigenlijk niet volgen, maar deze crash is epic. Dus die moet ik wel volgen.
Oké, dit is nog niks. Nu terug naar 2k, dat is een crash.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou die kant gaan we wel op. Zit er overigens 1,5 jaar in. Dus weet niet veel, maar wel van wat crashes. Maar dit formaat is voor mij wel nieuw ja.
Dat is nog net boven het punt dat ik inkocht. Dus zal niet snel verlies hebben, maar welk pijnlijk. Ik stelde mij al voor wat ik met al het geld kon doenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oké, dit is nog niks. Nu terug naar 2k, dat is een crash.
Tuurlijk is het niet leuk om het te zien verdampen, maar als je in gedachten houdt dat geen enkele koers in een rechte lijn jarenlang naar boven dendert maar het met pieken en dalen gaat is het allemaal niet zo heel eng. En misschien ben ik wel knetternaïef hoor en heb ik te veel vertrouwen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is een beetje hoe ik er tegenaan kijkZit wat geld in wat niet eens uit mijn spaarpot komt, dus wel makkelijker los te laten. Als is het nooit leuk om geld te zien verdampen.
Had nu wel graag een pot met geld gewild om er tegenaan te smijten. Mooie kans om goedkoop in te slaan.
Ik neem je comment van harte en probeer er van te lerenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je raakt er vanzelf wel aan gewend. Zo epic is het allemaal niet.
Het is gezien de volatiliteit van BTC ook nog niet echt hard gedaald. ING daalde in de crisis van 30 euro naar 2,60. En dat was gewoon een ouderwets bedrijf met een balans! Geen reden tot paniek inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet leuk om het te zien verdampen, maar als je in gedachten houdt dat geen enkele koers in een rechte lijn jarenlang naar boven dendert maar het met pieken en dalen gaat is het allemaal niet zo heel eng. En misschien ben ik wel knetternaïef hoor en heb ik te veel vertrouwen.
Maar voorlopig vind ik (en lach me maar uit en ik meen het écht) het enger of we in de finale komen van het Songfestival dan dat de BTC nu daalt
HAHHAHAH! Dat je aan hun moet denken ineens.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:36 schreef DSVM het volgende:
Zouden de Winklevoss brothers nog alles hebben ?
Mag ik vragen, zit u in crypto of ben u van plan in crypto te 'investeren'?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is gezien de volatiliteit van BTC ook nog niet echt hard gedaald. ING daalde in de crisis van 30 euro naar 2,60. En dat was gewoon een ouderwets bedrijf met een balans! Geen reden tot paniek inderdaad.
ben je gek!!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:40 schreef Nattekat het volgende:
*popcorn gif*
Even een prachtig inkoopmoment afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |