Vond jones de 1e of 2e helft een wereld van verschil, het leek wel of hij na rust het vertrouwen weer had, hij durfde weer voor hoge ballen te gaan, 1e helft was hij heel matig!quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:44 schreef hhh38 het volgende:
Toornstra en Jones waren echt ontzettend zwak.
Georganiseerd vuurwerk is erg suf. Dan liever niks.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond het vanaf de andere kant van het stadion wel spectaculair, maar kan me voorstellen dat er wat mensen daar op de tweede ring niet op hun gemak zaten.
Dan toch liever georganiseerd voor de aftrap.
Nergens last van gehad, Maasgebouw geen rij om 19.45 uurquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit keer was het bij de gele zijde wel heel erg, zelfs bij de CL was het minder.
Twente-thuis.quote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:04 schreef fetX het volgende:
Prima loting. Willem II moeten we natuurlijk gemakkelijk pakken.
AZ wordt een ander verhaal.
Dit is geen toeval meer ouwe reus.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd met weer een thuiswedstrijd
Doorgestoken kaart!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 06:44 schreef Bombvis het volgende:
Finale spelen we weliswaar officieel uit, we hebben wel de thuiskleedkamer en de gele zijde. Is vastgelegd in de regels.
Handige foto’s...met fakkel geblurd zonder niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:57 schreef Luni het volgende:
https://www.facebook.com/(...)m_id=215501149019511
Echt? Dat is mooi.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 06:44 schreef Bombvis het volgende:
Finale spelen we weliswaar officieel uit, we hebben wel de thuiskleedkamer en de gele zijde. Is vastgelegd in de regels.
quote:#Feyenoord heeft de laatste 15 #knvbbeker potjes liefst 13x thuis geloot! #knvb #warmeballen
Fey-PEC
Fey-Ajax
Fey-Willem II
Roda-Fey
Fey-AZ
Fey-Utrecht
Fey -Oss
Fey-Excelsior
Fey-ADO
Vitesse-Fey
Fey-ADO
Fey-Swift
Fey-Her
Fey-PSV en nu Fey-Willem II
Mooi man al die jankers nu. Maar van we hebben van de laatste 15 potjes ook 13 keer een eredivisie team geloot. Moet je eens naar ajax kijken bijvoorbeeld, die loten weliswaar meer uit maar ook veel meer amateurs en Jupiler league teams.quote:
Leuke ploeg dat AZ maar laten we ze niet overschatten zeg. Winnen altijd van alle kleine clubs, kunnen wij dit seizoen wat van leren. Maar verliezen altijd van de traditionele top 3. Drie maanden terug rolden we ze nog in hun eigen huis op met 0-4. Ook tegen PEC en Utrecht hebben ze niet gewonnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:04 schreef fetX het volgende:
Prima loting. Willem II moeten we natuurlijk gemakkelijk pakken.
AZ wordt een ander verhaal.
Keepen is iets anders dan voetballen. Als je er als keeper niet consistent bent, dan verliezen verdedigers het vertrouwen en dan is het eind wel een beetje zoek. Wat dit inhoudt is dat als je eenmaal vaste keeper bent je meer vertrouwen geniet tijdens een slechte periode dan een voetballer. Maar nu zijn we allang over dat punt heen, jones is geen schim meer van wat hij was vorig jaar sinds de start van het seizoen. Hij is dus al 3/5 deel van een seizoen 90% ruk. Het ziet eruit alsof hij aan het haken is met breinaalden!quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Vond jones de 1e of 2e helft een wereld van verschil, het leek wel of hij na rust het vertrouwen weer had, hij durfde weer voor hoge ballen te gaan, 1e helft was hij heel matig!
Vermeer is verhuurd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:16 schreef govie het volgende:
[..]
Keepen is iets anders dan voetballen. Als je er als keeper niet consistent bent, dan verliezen verdedigers het vertrouwen en dan is het eind wel een beetje zoek. Wat dit inhoudt is dat als je eenmaal vaste keeper bent je meer vertrouwen geniet tijdens een slechte periode dan een voetballer. Maar nu zijn we allang over dat punt heen, jones is geen schim meer van wat hij was vorig jaar sinds de start van het seizoen. Hij is dus al 3/5 deel van een seizoen 90% ruk. Het ziet eruit alsof hij aan het haken is met breinaalden!
Ik zou dit seizoen Bijlow in de huidige competitie de helft laten keepen en hem zo aftesten en klaarstomen. De kans is groot dat Bijlow nu al beter is en meer vertrouwen heeft maar ook geniet van medespelers dan Jones. Via deze manier kan je wie de beste keeper is voor volgend seizoen ook echt kwantificeren via hun optredens. Ikzelf kreeg de takketyfus tijdens de klassieker, je wordt helemaal lyp van die keepende jones. Echt een heel matige keeper en de 2 redenen die ik kan verzinnen waarom vermeer is verkocht is om blessureleed of dat hij eventueel te goed en hierdoor Bijlow in de weg zou kunnen zitten, anders snijdt de beslissing m.i. maar weinig hout om vermeer te weg te doen.
Klopt ze komen altijd tekort voor de top-3. Daarom vind ik die vergelijking van ons met AZ altijd zo grappig. In alle opzichten zijn we die club ruim voorbij.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Leuke ploeg dat AZ maar laten we ze niet overschatten zeg. Winnen altijd van alle kleine clubs, kunnen wij dit seizoen wat van leren. Maar verliezen altijd van de traditionele top 3. Drie maanden terug rolden we ze nog in hun eigen huis op met 0-4. Ook tegen PEC en Utrecht hebben ze niet gewonnen.
Zit daar overigens ook "gewoon" op de bank, dus wie weet wordt die optie niet gelicht.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is een detail. Die zie je niet meer terug, zeker niet met een optie op koop.
Uiteindelijk is hij toch niet verkocht nog of wel?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is een detail. Die zie je niet meer terug, zeker niet met een optie op koop.
Dat aanstellen noemen? Ben t er wel mee eens dat dit wel gevaarlijk genoemd mag worden. Er was ook zelfs een pijl die via het dak naar de tweede ring schoot, die ontplofte alleen een meter of 3-4 voor de tribune.quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Jij zit zeker ook om 0:00 op je zolderkamertje met oordoppen in op oudjaarsavond?
100x liever dit dan die klotemortieren. Je zag toen met die suppoost hoe dat kan aflopen .
Ik heb nog altijd moeite hoe Kramer met Feyenoord is omgegaanquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:26 schreef KingRadler het volgende:
heb nog altijd moeite hoe Feyenoord met Kramer is omgegaan.
Kramer heeft het goed aangepakt, hij is vertrokken met een zak geld.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd moeite hoe Kramer met Feyenoord is omgegaan
hij is reserve keeperquote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:27 schreef Caland het volgende:
#nooitmeervermeer zit bij die Belgen ook weer op de bank toch?
Ik had altijd moeite met de houding van Kramer zowel op als naast het veld. Dus ik ben blij dat hij weg is buiten het feit dat hij gewoon tekort kwam.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 11:26 schreef KingRadler het volgende:
heb nog altijd moeite hoe Feyenoord met Kramer is omgegaan.
Dat houdt op de bank in jaquote:
De tendens is wel gezet en vermeer zijn houding is ook veranderd. Feyenoord wilde ook meewerken aan kans op meer speeltijd voor vermeer.quote:
maar Vermeer kan niet door 1 deur met Gio dus die zal sowieso weggaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zit daar overigens ook "gewoon" op de bank, dus wie weet wordt die optie niet gelicht.
Hebben wij weerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 05:41 schreef Caland het volgende:
Zal je zien dat je die finale uit speelt
#vermeeroutquote:Op vrijdag 2 februari 2018 12:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar Vermeer kan niet door 1 deur met Gio dus die zal sowieso weggaan.
Echt heel dom van Feyenoord, nu moet je een nieuwe keeper gaan halen of verder gaan met een jongen van 18 of opa
Als uitspelende ploeg hebben we de finale nog nooit gewonnen.quote:
KAMPIEOENENNENENENENENENEENEquote:'Als je elke week zo speelt als tegen PSV, word je kampioen'
Feyenoord plaatste zich woensdag voor de halve finale van het bekertoernooi en richt zich tevreden op het competitieduel met VVV-Venlo. 'Het is goed dat we van PSV hebben gewonnen', zegt trainer Giovanni van Bronckhorst. 'Dat was een wedstrijd met grote druk, maar ik ben trots op hoe we daarmee zijn omgegaan en hebben gespeeld.'
De manier waarop Feyenoord PSV, de koploper, versloeg, zorgt voor gemengde gevoelens. Het gat van zestien punten op de ranglijst doet geen recht aan de verhoudingen op het veld. Van Bronckhorst: 'Je ziet dat als je zo speelt als tegen PSV en je kunt dat iedere week opbrengen, dan word je kampioen. Zo hebben we dat vorig jaar gedaan.'
De Kuip hielp mee, woensdag. 'Een avondwedstrijd, supporters achter de ploeg, de consequentie van verliezen is uit de beker, die ingrediënten zorgden echt voor een sfeer waarin mijn ploeg zich gesteund voelde.'
Het verschil was enorm tussen Ajax-uit en PSV-thuis. 'Klopt', zegt Van Bronckhorst, 'maar dat heeft ook te maken met de tegenstander en hoe je zelf bent in balbezit. Bij Ajax stonden we goed compact, maar brachten we te weinig in balbezit. Dat was tegen PSV veel beter.'
Feyenoord speelt zondag bij VVV Venlo, een traditioneel lastige opgave voor de nog regerend kampioen. 'Dat zeggen de cijfers', weet Van Bronckhorst, 'maar cijfers zeggen niet alles, wel iets. We hebben de laatste maanden in de competitie qua resultaten al een stijgende lijn te pakken en die moeten we doortrekken tegen VVV-Venlo. We willen in de competitie zo hoog mogelijk eindigen en de beker winnen.'
vi.nl
Wat een naïve uitspraakquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KAMPIEOENENNENENENENENENEENE
COOLquote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:01 schreef Luni het volgende:
M'n zoon mocht afgelopen woensdag mee het veld op, wat een geweldige ervaring.
Godverdetering heeft die Gio poep in zijn ogen.. Behalve de optimale inzet zag ik vreselijk slecht voetbal woensdag. Hoezo zou je dan kampioen worden als je altijd zo speelt? Die Gio is nooit eens kritisch en is veel te snel tevreden, in ieder geval naar de buitenwereld. Dat is toch geen topsportklimaat.. waardeloze kuttrainer.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KAMPIEOENENNENENENENENENEENE
quote:Kuip dient als onderpand bij krediet Goldman Sachs’
De Kuip en de exploitatie van het stadion moeten als onderpand dienen voor het ‘brugkrediet’ van 17,5 miljoen euro dat Stadion Feijenoord NV wil afsluiten met de Amerikaanse investeringsbank Goldman Sachs.
Marcel Potters 02-02-18, 17:36 Laatste update: 17:46
Dat heeft een woordvoerder van Feyenoord City bevestigd. ,,Bij zakelijke financieringen worden altijd garanties gesteld die te maken hebben met bezittingen en met de exploitatie. Dit zijn de normale, gangbare voorwaarden.’’ De enige ‘onroerende zaak’ die de NV heeft, is het stadion zelf, meldt hij.
Dit is in lijn met uitlating van wethouder Adriaan Visser (D66, financiën), gisteren in de gemeenteraad. Op de vraag van fractievoorzitter Jeroen van der Lee (Partij voor de Dieren) of de Kuip als garantstelling dient, zei hij: ,,Ik kan u verzekeren dat er meer is dan alleen de Kuip als onderpand. Er zijn financiën, er is een gezonde financiering, er is een balans, alles rond de horeca-exploitatie. Dat is waar ook naar wordt gekeken. Met wat voor soort partij ga je zo’n lening aan? Maar u heeft gelijk, een onderdeel daarvan zijn ook de stenen. Vast en zeker.’’
Krediet
Stadion Feijenoord heeft het krediet nodig om de stadionplannen verder uit te kunnen werken. Van de 17,5 miljoen euro worden onder anderen de architecten betaald. Voor de bouw van het stadion zelf moet een bedrag van 365 miljoen euro op tafel komen. Goldman Sachs zou – met zijn brede ervaring op het gebied van stadionbouw – ook daarin een rol kunnen spelen.
Volgens de zegsman praten de bank en vertegenwoordigers van het stadion nog steeds over de deal, die tot in de puntjes wordt uitgewerkt. Handtekeningen worden op korte termijn verwacht.
ad.nl
En toch hebben we de afgelopen jaren onder gio toch het beste voetbal gezien van de laaste 15 jaar.....quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Godverdetering heeft die Gio poep in zijn ogen.. Behalve de optimale inzet zag ik vreselijk slecht voetbal woensdag. Hoezo zou je dan kampioen worden als je altijd zo speelt? Die Gio is nooit eens kritisch en is veel te snel tevreden, in ieder geval naar de buitenwereld. Dat is toch geen topsportklimaat.. waardeloze kuttrainer.
Preciesquote:
gewijzigdquote:
Een dagquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja joh
iemand had mij een ban aangesmeerd ....
ik zei alleen maar dat iemand maar even naar het pleintje moest komen....en gelijk een ban voor een dag .....was gewoon een geintje...maar ja
ik maak me ook helemaal nooit drukquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een dagWaar maak je je druk om zeg
Bans mogen niet besproken worden, dus daar ga je weer.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja joh
iemand had mij een ban aangesmeerd ....
ik zei alleen maar dat iemand maar even naar het pleintje moest komen....en gelijk een ban voor een dag .....was gewoon een geintje...maar ja
En kneuzen zoals jij refereren over 10 jaar nog altijd naar de prijzen die gewonnen zijn met die topcoach die het eindelik weer eens voor elkaar kreeg met gigant Kuyt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij door 90 procent van de supporters al vergeten na die 3 prijzen die door gio zijn binnengehaald.
wist ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden, dus daar ga je weer.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden, dus daar ga je weer.
Mensen die denken dat Kuyt Feyenoord kampioen heeft gemaakt over een heel seizoen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En kneuzen zoals jij refereren over 10 jaar nog altijd naar de prijzen die gewonnen zijn met die topcoach die het eindelik weer eens voor elkaar kreeg met gigant Kuyt.
Maar ja,op de sociale werkplaats zal je ook nog steeds wel complimentjes krijgen over een knutselwerkje wat je 5 jaar geleden hebt gemaakt.
Ja dat was dan ook de ironie, bedankt Klaasquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Kuyt Feyenoord kampioen heeft gemaakt over een heel seizoen.![]()
Klopt.., Kuyt was belangrijk maar heeft het echt niet voor het zeggen gehad, die werd bijvoorbeeld ook vaak gewisseld door Gio. Ik vind dat wij simpelweg niet kunnen beoordelen welke factoren cruciaal waren voor dat kampioenschap. Het was Gio en zijn staf en het beleid van Martin van Geel, die zijn verantwoordelijk voor de hele bende.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Kuyt Feyenoord kampioen heeft gemaakt over een heel seizoen.![]()
We moeten nou niet gaan overdrijven he...
Het kampioenschap van Feyenoord had vele oorzaken. Ik heb het al vaker gezegd, Feyenoord was vorig seizoen een goed TEAM, want psv en ajax hadden vorig seizoen ook gewoon de betere spelers.....
maar kneuzen zoals jij leven in een fantasie wereld ......
En hoe vertalen de punten zich per geïnvesteerd miljoen?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En toch hebben we de afgelopen jaren onder gio toch het beste voetbal gezien van de laaste 15 jaar.....
De statistieken geven Gio ook gelijk.
Gio heeft statische gezien ook de beste rapport cijfers. Bijna geen enkele trainer in de historie van Feyenoord haalde zoveel punten per gespeeld wedstrijd.
De statistieken van gio zijn beter dan die van Koeman.
Gio is een resultaat trainer. ik heb daar geen problemen mee zeker als je kijkt wat er de afgelopen 15 jaar bij Feyenoord is gebeurd. Maar dat is volgens mij door 90 procent van de supporters al vergeten na die 3 prijzen die door gio zijn binnengehaald.
Lekker relevant.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En hoe vertalen de punten zich per geïnvesteerd miljoen?
Als Karsdorp Kongolo en Elia dit seizoen nog bij Feyenoord gespeeld had je die investeringen niet nodig gehad he?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En hoe vertalen de punten zich per geïnvesteerd miljoen?
Net zo min om de ene trainer met de ander statistisch te vergelijken. De omstandigheden waaronder Koeman moest/kon presteren zijn compleet anders dan die van Gio. Nog los van de concurrentie.quote:
Ik denk van welquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:23 schreef Vasion het volgende:
Tijdperk Koeman en Gio kun je niet met elkaar vergelijken he Klaas.
Het grootste verschil is dat Gio meer zijn type spelers kan uitkiezen, onder Koeman was er nog een hoge schuld en verwachtingen daardoor ook lager.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk van wel
Koeman heeft niet echt mindere selecties gehad dan Gio vorig seizoen.
Misschien op sommige punten nog veel beter. Ik ben nooit een Koeman fan geweest moet ik zeggen. Koeman deed ook deed ook vaak de meest tactische onzinnige dingen. In Engeland ook vaak....30 mijoen voor KLaassen uitgeven......
Ik weet niet of Gio zoveel invloed heeft op het aankoopbeleid. Ik denk dat Gio dat helemaal overlaat aan martin van Geek met enige advies van hem zelf. IK denk dat Koeman als trainer daar veel meer invloed op heeft gehad omdat hij een veel dominantere persoon wil zijn voor het beleid.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat Gio meer zijn type spelers kan uitkiezen, onder Koeman was er nog een hoge schuld en verwachtingen daardoor ook lager.
Nee, wel lid van de Kameraadjesquote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
COOL
speelt die bij feyenoord
Opzich ben ik het daar wel mee eens. Ik weet nog toen morten olsen bij ajax binnenkwam en een heel legioen opkocht. Toen die weer weg was zat de volgende trainer met een overschot te kijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet of Gio zoveel invloed heeft op het aankoopbeleid. Ik denk dat Gio dat helemaal overlaat aan martin van Geek met enige advies van hem zelf. IK denk dat Koeman als trainer daar veel meer invloed op heeft gehad omdat hij een veel dominantere persoon wil zijn voor het beleid.
Ik heb meer het idee dat Gio gewoon trainer wil zijn en op het veld wil staan met zijn groep en een opstelling wil maken. Ik geloof er dus geen reet van dat Ayoub gehaald wordt op advies van GIo.
Dat is allemaal van geels werk. Trainers zijn maar passanten in de kuip.
quote:VVV-uit voor Feyenoord moeilijker dan Ajax-uit
08.45 uur25
Feyenoord gaat zondag op bezoek bij VVV-Venlo en kan de borst nat maken: de Rotterdammers hebben zelfs op bezoek bij Ajax een hoger winstmoyenne dan bij VVV.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:55 schreef govie het volgende:
Jammer dat feyenoord maher nie heb gehaald, maar assaidi is toch ook wel interessant hoor vind ik. Misschien moeten we toch eens een van de twee aanschaffen voor volgend seizoen.
Toch had Koeman ook minimaal een keer kampioen kunnen/moeten worden. In die jaren dat ajax onder de Boer kampioen werd deden ze dat ook met maar heel weining punten (74 ofzoiets). Koeman had toen zeker in zijn laatste seizoen de beschikking over een meer dan prima selectie met oa Pelle, De Vrij, Clasie, Martins Ini, Janmaat, Vilhena. Hij miste wel wat kwaliteiten aan de buitenkant en hij hield vast aan Immers, maar het was toen zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Net zo min om de ene trainer met de ander statistisch te vergelijken. De omstandigheden waaronder Koeman moest/kon presteren zijn compleet anders dan die van Gio. Nog los van de concurrentie.
'aanschaffen'quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:55 schreef govie het volgende:
Jammer dat feyenoord maher nie heb gehaald, maar assaidi is toch ook wel interessant hoor vind ik. Misschien moeten we toch eens een van de twee aanschaffen voor volgend seizoen.
Vermeer+verhuur jeugdspelers in de ruil betrekken want twente is een mooie club voor hem en als leerstoel voor jeugd.quote:
Laatste jaar Koeman had hij inderdaad kampioen moeten worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch had Koeman ook minimaal een keer kampioen kunnen/moeten worden. In die jaren dat ajax onder de Boer kampioen werd deden ze dat ook met maar heel weining punten (74 ofzoiets). Koeman had toen zeker in zijn laatste seizoen de beschikking over een meer dan prima selectie met oa Pelle, De Vrij, Clasie, Martins Ini, Janmaat, Vilhena. Hij miste wel wat kwaliteiten aan de buitenkant en hij hield vast aan Immers, maar het was toen zeker mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |