SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kevin (22) en Megan (18) (België)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy (23) en Vanessa (23) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mezdi (20) en Daniëlle (20) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verleidsters die de hartjes gaan breken:
De verleiders
Het grote puntenspel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De presentatie van het programma ligt in handen van Rick Brandsteder en voormalig Miss België Annelien Coorevits.
RTL 5, iedere donderdag om 20:30 http://www.rtl.nl/gemist/temptation-island/
VIJF, ieder woensdag om 21.30 http://www.vijf.be/temptationisland![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zou ik erin staan jaLEkker gratis drinken, mooie stranden, lekker.
je moet wel sex op tv hebben
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ha dan ken je me niet vraag Roland maarquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:23 schreef zoem het volgende:
Deze TT had ik niet verwacht van KarinaHet was vooral die griet in het begin, woowww!
![]()
Karina houdt alles scherp in de gatenquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:23 schreef zoem het volgende:
Deze TT had ik niet verwacht van Karina![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik ben FOK!ker dus sex heb ik sowieso niet![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Hoi Maxquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Karina houdt alles scherp in de gaten
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha dan ken je me niet vraag Roland maarHet was vooral die griet in het begin, woowww!
![]()
![]()
Hallo Maxquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Karina houdt alles scherp in de gaten
[ afbeelding ]What can change the nature of a man?![]()
Mezdi ook. Veel faciliteiten waren er nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Daniëlle heeft het nu al moeilijkdan maar neuken
![]()
Verbaast mij helemaal niets dat jij dit trouw kijkt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want dit is helemaal geen ordinair programmaWhat can change the nature of a man?![]()
Voor de opnames van een week waren in totaal 1.000 condooms ingeslagen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want dit is helemaal geen ordinair programma![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik zag ze liggen in het beginquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Voor de opnames van een week waren in totaal 1.000 condooms ingeslagen.![]()
in een van die slaapkamers.
![]()
Temptation niet, temptation island welquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
TEMPTAAAAAAAAAAAAAAAATIONquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
Temptation niet, temptation island welSOONY![]()
Nog een verdwaalde landmijn?quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mezdi en Daniëlle sneuvelen als eerste...![]()
![]()
Wat een fake koppel eigenlijk. 18 jaar. Jaar bij elkaar. Hij al 5x vreemdgegaanquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zijn schoonheid ligt nog in Oostende....![]()
![]()
Coconut Beach, vernoemd naar bepaalde verleidsters zeker?
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
die met die grote tettenquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Coconut Beach, vernoemd naar bepaalde verleidsters zeker?
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Vernoemd naar mij.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Coconut Beach, vernoemd naar bepaalde verleidsters zeker?What can change the nature of a man?![]()
Beetje vreemd maar wel lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:30 schreef Max23 het volgende:
Stiekem vind ik die Zwanetta best wel lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, het gegarandeerde koppel wat vreemd zal gaan overduidelijkquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:34 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Wat een fake koppel eigenlijk. 18 jaar. Jaar bij elkaar. Hij al 5x vreemdgegaan
SOONY![]()
Ze hebben de koppels dan weer niet echt uit de sportschool getrokken he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit dus.. gaan er naartoe om los te gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:34 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Wat een fake koppel eigenlijk. 18 jaar. Jaar bij elkaar. Hij al 5x vreemdgegaan![]()
Jeremy denkquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:36 schreef Karina het volgende:
Wow Kevin je moet een beetje afvallen jongen.![]()
Wel een keer fijn, ipv al die anabolenquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben de koppels dan weer niet echt uit de sportschool getrokken he![]()
Zwarte krullen en die zwoele ogen, ze heeft wel wat ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:30 schreef Max23 het volgende:
Stiekem vind ik die Zwanetta best wel lekkerThe only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ik mis 'ik ga vieze dingen doen met je meisje'quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wel een keer fijn, ipv al die anabolen![]()
![]()
anders raakt ie 'm kwijtquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
WTF die kam op zijn hoofd
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Nu is er wel iemand BG vriendquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:39 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik mis 'ik ga vieze dingen doen met je meisje'![]()
Ik ben nog steeds verbijsterd dat iemand zijn kind Zwanetta of Cherish kan noemen
Daar dacht ik ook al aan. Die opgepompte lijven, dat dellerige gedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu dat zou best weleens kunnen jaEn die 'heren' ook.
![]()
Zo meteen haantjesgedrag en bitchy miauw gedrag
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Ik vond het wel schattig eigenlijk"
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
"mijn vriendin valt niet op een male whore"![]()
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Die Tim
"What's up kleurplaat"
haar haar ook niet volgens mij. Ik denk dat het vooral extensions zijnquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind zwanetta maar een rare griet, die ogen kloppen niet.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Jeremy staat tegenover zijn strakke broer
Is dat alles?quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben bloedjegeil zei hij dat nou echtWhat can change the nature of a man?![]()
datquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Jeremy staat tegenover zijn strakke broer![]()
Deze met groene haarband![]()
![]()
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben bloedjegeil zei hij dat nou echt![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Tijd voor particitation
Ik weet waar dit vandaan komt maar ik heb het nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef zoem het volgende:
[..]
![]()
Juf Ankgodinquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.
Nog nooit Luizenmoeder gekeken? Dan heb je écht wel wat gemist. Topserie!quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet waar dit vandaan komt maar ik heb het nog nooit gezien![]()
ik niet dat tim vreemd zou gaan, maar deborah wel. arme tim met zijn huisje tuintje kindje
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die Kevin die 5 keer vreemd gaat in een jaar en zijn vriendin niet in zijn ogen durft te kijken
Ik vergeet het elke keerquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Nog nooit Luizenmoeder gekeken? Dan heb je écht wel wat gemist. Topserie!![]()
![]()
Ik wil Tim wel troosten dan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:00 schreef cherrycoke het volgende:
ik niet dat tim vreemd zou gaan, maar deborah wel. arme tim met zijn huisje tuintje kindjeSterkheidsbaas van alles.![]()
Ik heb dat ook nog nooit gezien, maar ik sta onder druk van VBL.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet waar dit vandaan komt maar ik heb het nog nooit gezienWhat can change the nature of a man?![]()
je kunt het terugkijkenquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien, maar ik sta onder druk van VBL.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien, maar ik sta onder druk van VBL.Moet daar maar weer eens een keer gaan kijken. Ben niet meer zo superveel online.
![]()
Allemaal zo jongquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
Er zit ook echt geen 1 leuke man bij he.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Die zitten natuurlijk allemaal op fok.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
Er zit ook echt geen 1 leuke man bij he.What can change the nature of a man?![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die zitten natuurlijk allemaal op fok.![]()
Ik probeer te krikken
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Maar deze beelden krijgen ze dus niet te zien tijdens het kampvuur?
Wat is het nut van die beelden dan? Behalve na TI dan...The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Kevin
Kevin is echt een klootzak. Hoop heel erg dat Megan ontzettend vreemd zal gaan en hem gaat dumpen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
wow hier zit iets achterquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef MissJ het volgende:
Kevin is echt een klootzak. Hoop heel erg dat Megan ontzettend vreemd zal gaan en hem gaat dumpen.What can change the nature of a man?![]()
Zeker. IDat hoopte ik al sinds ik hoorde dat ie op zn verjaardag met en ander had liggen krikken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:09 schreef MissJ het volgende:
Kevin is echt een klootzak. Hoop heel erg dat Megan ontzettend vreemd zal gaan en hem gaat dumpen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
hij heeft ook iets bij zijn wenkbrauw hangen ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik zou eerst even die oorbel met kruis wegdoen jongenDat ziet er niet uit.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Lijk ik op je vriendje? Dude je hebt hem toch gezien
"Jij bent de mooiste van allemaal"
Hij heeft het al tegen 2 dames gezegd2 to go
Die Thijs is veel te desperate
Tijs met zijn gladde praatjes
Ik vind geen van de verleiders heel aantrekkelijk... hoewel Fabrizio wel iets fout lekkers heeft![]()
Nou ik durf het bijna niet te zeggen (want voel me bijna pedofiel) maar die Joshua is niet verkeerd. En die ene donkere al helemaal niet! (niet die met die debiele kam in z'n haren, die anderequote:Op donderdag 1 februari 2018 22:05 schreef Karina het volgende:
Er zit ook echt geen 1 leuke man bij he.![]()
![]()
Pastoe of hoe heette dat meisje van vorig jaar ook alweer? :;'(quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Op het oog was de casting vorig jaar wel echt stukken beter
quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
wat lekker naief allemaal
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
"Kevin lijkt een makkelijke prooi"
Ja duh, al 5x vreemdgegaan![]()
In 1 jaar, wat een baas.quote:Op donderdag 1 februari 2018 22:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Kevin lijkt een makkelijke prooi"
Ja duh, al 5x vreemdgegaan
What can change the nature of a man?![]()
Da's een nieuw concept, verleiders die niet willenquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:31 schreef hoekandit het volgende:
Maar geen van die vrouwen wil iets met Kevin doen..
En volgende week zien we wel weer
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zeer zeker ja. Vreemdgaan voor de zoveelste keer en thuis staat het eten klaar als hij terug komtquote:![]()
![]()
Neuh dat was met Gringo ook zoquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een nieuw concept, verleiders die niet willen![]()
echt?quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Voor de opnames van een week waren in totaal 1.000 condooms ingeslagen.![]()
![]()
Maar ik vind het wel duidelijk ban die Kevin, Mezdi en die 2 vriendinnetjes dat het geen stand houdt. Ze gaan allemaal vreemd uiteindelijk. Dat maakt het ook wel weer minder spannend. Van die andere stellen is dat dan wel weer de vraag, dat vind ik interessanter.. dat lijkt wel 'stabiel' die relaties.![]()
Dat vond ik ook stom.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:15 schreef roos94 het volgende:
Ik heb 3 afleveringen gezien en nog steeds geen kampvuur wtf. Aflevering 4 pas
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?![]()
Ik hou van dit programma maar ik snap werkelijk waar niet hoe het kan dat sommigen het gewoon geen 2 weken volhouden, hoezo kunnen zij niet 14 dagen, of minder zelfs, hun geslachtsdelen in hun broek houden? Onbegrijpelijk voor mij. En die Mezdi, 6 jaar een relatie en hij laat het nu al toe dat er een andere chick aan zijn oor zuigt en in zijn nek hijgt.
Snap er de ballen van.
Kevin... het joch lijkt 15, zeker met een petje op. Ze zullen er goed aan doen om hem om zijn ID te vragen als hij alcohol wil zuipen.
Tim doet een beetje te nonchelant, alsof hij zichzelf wijs wil maken dat de verleidsters tien keer niks zijn maar ondertussen... hij legt het er een beetje te dik bovenop met z'n trouwen, en dat de dames niks zijn. We'll see.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeniesSY op 01-02-2018 23:55:25 ]![]()
Ik denk dat het Tim en Jeremy wel kan lukken trouw te blijven, maar dat zij mogelijk (uit context gehaalde) beelden te zien krijgen van hun vriendinnen waardoor ze denken; dikke schijt, mijn vriendin doet xxx dus dan ik ook. Terwijl die vriendinnen misschien wel trouw waren maar de rare beelden hen gewoon gek maken.![]()
Over Tim heb ik echt mijn twijfels. Hij doet te fake ongeinteresseerdquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:52 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat het Tim en Jeremy wel kan lukken trouw te blijven, maar dat zij mogelijk (uit context gehaalde) beelden te zien krijgen van hun vriendinnen waardoor ze denken; dikke schijt, mijn vriendin doet xxx dus dan ik ook. Terwijl die vriendinnen misschien wel trouw waren maar de rare beelden hen gewoon gek maken.![]()
Hmm, luxe vakantieplek, twee wekenlang met acht gewillige verleiders, zonder je eigen partner, onbeperkt alcohol en dan ook nog slinks gemonteerde kampvuurbeelden over hoeveel lol je partner beleeft met zijn/haar verleiders..quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:45 schreef DeniesSY het volgende:
Ik hou van dit programma maar ik snap werkelijk waar niet hoe het kan dat sommigen het gewoon geen 2 weken volhouden, hoezo kunnen zij niet 14 dagen, of minder zelfs, hun geslachtsdelen in hun broek houden? Onbegrijpelijk voor mij. En die Mezdi, 6 jaar een relatie en hij laat het nu al toe dat er een andere chick aan zijn oor zuigt en in zijn nek hijgt.
Snap er de ballen van.
Ik denk dat dit bij heel veel mensen mis zou gaan.![]()
De kunst is toch juist om niet in de verleiding te komen? Geen mission impossible volgens mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 00:01 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hmm, luxe vakantieplek, twee wekenlang met acht gewillige verleiders, zonder je eigen partner, onbeperkt alcohol en dan ook nog slinks gemonteerde kampvuurbeelden over hoeveel lol je partner beleeft met zijn/haar verleiders..
Ik denk dat dit bij heel veel mensen mis zou gaan.
En dan een relatie van 6 jaar weg smijten om ff je z*k te kunnen legen is iets wat ik gewoon niet kan en niet wil snappen. Zwakke mensen zijn het. Wel heerlijk vermaakt trouwens.![]()
Jeremy zal wel een beetje de Regilio van dit jaar worden, die kreeg het alleen de laatste dagen moeilijk door de blauwe ballen.![]()
Op zich is dat makkelijk door een ongelooflijke eikel te zijn, geen alcohol of afstotelijk te zijn. En die Tijs, die gaat nu veel uitgelachen worden...![]()
Wat een vervelende gast is die Tim zeg. Je gunt Deborah nu juist een andere jongen. No Girls Allowed loser![]()
Mezdi een notoire vreemdgaander. Kevin gaat zeker vreemd. Megan vast ook.SOONY![]()
Ik denk echt dat die 2 vrouwen niks gaan doen. Dat er ook geen rare beelden te zien zijn, omdat ze niks doen. Meghan en Danielle gaan wel vreemd.quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:52 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat het Tim en Jeremy wel kan lukken trouw te blijven, maar dat zij mogelijk (uit context gehaalde) beelden te zien krijgen van hun vriendinnen waardoor ze denken; dikke schijt, mijn vriendin doet xxx dus dan ik ook. Terwijl die vriendinnen misschien wel trouw waren maar de rare beelden hen gewoon gek maken.
Van Tim en Jeremy ben ik zeer benieuwd of ze het vol gaan houden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: