Noobs blijven noobs... er zullen altijd noobs in de markt zitten, maar als dat instorten door FUD steeds sneller herstelt, zegt dat wel iets over de groeiende volwassenheid van de markt. Door weakhands/panicsellers, gebeurt er wat er gebeurt. Er blijven nieuwe mensen in stromen, dus door FUD is het altijd mogelijk dat we dips krijgen. Zelfs op wallstreet heb je dat, en dat is toch wel een behoorlijk volwassen stockmarket te noemen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:45 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
dat de markt ineens instort door FUD (wat achteraf nix bleek te zijn) uit diverse landen vind ik niet echt volwassen ogen.
Android.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:34 schreef ITrade het volgende:
[..]
Microsoft had ook een tablet voordat Apple met de iPad kwam.
Welke wordt nu het meest gebruikt? Youtube was ook niet de eerste video platform.
Bitcoin past zich misschien langzamer aan maar in mijn ogen geeft dit niet zoveel. Ik zie nadat het LN komt de BTC dominance wel weer stijgen.
Te veel bange kidos in het spelquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:45 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
dat de markt ineens instort door FUD (wat achteraf nix bleek te zijn) uit diverse landen vind ik niet echt volwassen ogen.
helaas was t geen herstel, gewoon n dipje omhoog.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Noobs blijven noobs... er zullen altijd noobs in de markt zitten, maar als dat instorten door FUD steeds sneller herstelt, zegt dat wel iets over de groeiende volwassenheid van de markt. Door weakhands/panicsellers, gebeurt er wat er gebeurt. Er blijven nieuwe mensen in stromen, dus door FUD is het altijd mogelijk dat we dips krijgen. Zelfs op wallstreet heb je dat, en dat is toch wel een behoorlijk volwassen stockmarket te noemen.
Als ik het goed snap zit je al een tijdje in crypto, maar had een tijdje niet gepost hier. Bedankt voor je posts van de afgelopen twee dagen. Beetje diepgang en prima onderbouwing. Kunnen velen hier (en dat is inclusief mijzelf) veel van lerenquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Cryptomarkt nu is 450 miljard. De kleinste bekende asset klassen die we nu kennen is dus goud. Marketcap van goud is 7 triljoen, 14x zo groot als van crypto. En ja, er zijn veel coins, maar maakt dat uit? Nah. Er zijn nog veel meer bedrijven op de wereld die aandelen uitgeven.
Als ik onze Nederlandse overheid even als voorbeeld gebruik... Zij zien dit als gokken. Die mafkezen begrijpen nog niet eens wat het belang van een coin is in een blockchain. Wie de fuck gaat er in godsnaam een node bijhouden zonder dat er een incentive is. Niemand.
Het is allemaal onbekend terrein. De 'experts' (lees: oud geld) zeggen stuk voor stuk dat de projecten overgewaardeerd zijn. Is dat zo? Als de wereldbevolking er zo'n waarde aan toekent, wie zijn die gasten dan er wat van te zeggen. Hoewel ze ook gelijk kunnen hebben.
En ik denk wel dat er nog genoeg geld te verdienen valt, heel veel zelfs. Ten eerste omdat de markt nog klein is, daarnaast omdat er nog parels zitten tussen de ICOs. Vooral als je het sentiment een beetje leert aanvoelen, kun je daar je voordelen mee doen.
Er is wel degelijk iets unieks gaande hier, gewoon een totaal nieuwe asset klasse in de maak. Het grote geld springt er nog wel in. Het is wachten op het eerstvolgende grote moment voor Bitcoin voor ie weer een flinke pump gaat krijgen denk ik.
Ik zou je aanraden de ontwikkelingen omtrent Lightning Network, Schnorr signatures en Rootstock in de gaten te houden. Gaat allemaal redelijk ver hoor. Er zijn al papers geschreven waarin staat dat Bitcoin in een ver stadium niet eens meer een blockchain nodig heeft, maar alleen 1 block waarin alle transacties instant plaatsvinden. Bitcoin zit nog in Betafase, veel mensen houden daar geen rekening mee.
quote:
We hebben het nu over 2 verschillende dingen, ik heb het niet over deze (toch wel te noemen) "crash"... ik heb het over de voorgaande 10 dips door FUD, als je die op een rij zet en kijkt naar hoe snel het herstelt....quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:48 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
helaas was t geen herstel, gewoon n dipje omhoog.
Dit is de vooropzet zodat Waves straks nog verder boven de rest kan uitsteken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef BakkenKappen het volgende:
WAVES maand begint wel met een domper zo.
Dipje omhoog.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:48 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
helaas was t geen herstel, gewoon n dipje omhoog.
quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:50 schreef hodlwave het volgende:
Een fiks aantal stoelen en rollen touw inkopen lijkt me ook wel aardige handel op het moment.
2 weken geleden was dat, van woensdag op donderdag als ik het goed hebquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:54 schreef RedFever007 het volgende:
paar dagen geleden zakte BTC toch ook ergens onder de 9K? om daarna weer naar wat, 11, 12K te gaan?
Nu nog even door de 7-8 heen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
2 weken geleden was dat, van woensdag op donderdag als ik het goed heb
maar als t 'herstel' weer inzakt, is t dan wel een herstel?quote:Op donderdag 1 februari 2018 19:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
We hebben het nu over 2 verschillende dingen, ik heb het niet over deze (toch wel te noemen) "crash"... ik heb het over de voorgaande 10 dips door FUD, als je die op een rij zet en kijkt naar hoe snel het herstelt....
en 2 maanden geleden of we de 20k zouden halen. Ik kan mij nog een poll voor de geest halenquote:Op donderdag 1 februari 2018 19:58 schreef Xrenity het volgende:
Toch wel mooi, drie maanden terug vroegen we ons af of BTC voor kerst naar 10k zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |