abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2018 @ 18:19:34 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176888528
Het probleem zit hem in de supplychain. Althans, dat is het meest aannemelijk omdat het erg goed klinkt. Probeer het eens, in de spiegel: S-U-P-P-L-Y-C-H-A-I-N

Over spiegel gesproken. XRP heeft zojuist over me heen geplast. Smerige dukaat. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176888533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:16 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Alleen voor [bepaalde] daytraders van belang.
Kan, maar wil het wel snappen :D
Hoe ik het begrijp, kan het trends weergeven, waarbij EMA200 een vrij long term variant is?
Ik vond dit artikel:
https://www.investopedia.com/terms/e/ema.asp
pi_176888538
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:18 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het kost je tot nu toe alleen maar of niet?
zolang ik niet verkoop kost het me niks O-)
komt allemaal wel goed
pi_176888552
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

-80% net zoals de eerste grote crash. Hoop het niet overigens
Ah zo. Van mij mag het voorlopig blijven zakken. Bij iedere ¤ 0,50 aan daling bij Waves koop ik voor ¤ 100 bij op het ogenblik. Kan net zo goed voor Bitcoin of iets anders kiezen natuurlijk.

In de hoop dat het ENORM zal stijgen. Anders ligt er nog wel ergens een houtje om op te bijten. :P

We gaan nog wel het een en ander lezen hier in de slowchat de komende tijd. _O-
pi_176888578
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176888599
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de markt houd er al rekening mee getuige de dip :D
Toen de prijs tussen de 15 / 20k stond zij men ook dat iedereen al rekening hield met Tether en het al ingeprijsd was , dat heeft dus anders uitgepakt :+
pi_176888634
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:11 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat Bitcoin nooit weer zo hard in het nieuws komt als afgelopen maanden en dat kwam puur door de futures. De futures hebben we nu, dus niet meer nodig om er nieuws over te maken. Ik zeg niet dat we nooit weer terug op of boven de all time high komen hoor. Ook dat gaat denk ik wel gebeuren. Maar pas als de rijken hun zakken voldoende gevuld hebben met Bitcoin. Dan gaan ze de prijs oppompen. Zo ging het ook met goud in de jaren '70. En dan gaat die flikkers ook nog op futures long zitten. Dubbel verdienen, hiephoi.

Ik heb ergens een goed onderbouwde vergelijking gelezen tussen goudmarkt en Bitcoin. Daaruit kwam naar voren dat, als deze vergelijking klopt natuurlijk, we in het voorjaar weer stappen gaan maken.

Veel nieuw geld komt er nu absoluut niet in de markt, omdat er veel FUD en regulatie aan zit te komen. Volume zal komende maanden wel dalen, prijs gaat dalen. Vers geld gaat wel komen, maar van de rijken. De institutionele beleggers. Denk ik oprecht.

Ethereum houdt zich trouwens opvallend sterk. PoW -> PoS gaat volgens mij aardig goed, Plasma komt er aan, Raiden maakt (volgens mij) progressie, het netwerk loopt laatste tijd ook erg goed moet ik zeggen. Eind 2017 las ik ook al geruchten dat er wellicht Ethereum futures gaan komen. Misschien zijn de insiders al hun bags aan het vullen net zoals de insiders heel 2017 met Bitcoin gedaan hebben die ze keihard op de normale burger, die onder FOMO gebukt gaat, gedumpt hebben.

Tsja, zo heb ik in een jaar tijd veel geleerd over dit spelletje. Genoeg om te weten dat verkopen nu geen zin heeft. Ik verkocht in juli 2017 volgens mij zo'n 15 van mijn 44 Ether om mijn inleg er uit te halen, in de ultieme dip. Dat doe ik niet weer. De chaos went ook, dus beginners, wees niet te bang.

Wat heb ik nog meer te melden. Oh ja, blij dat ik in Wepower, Wanchain en Apex zit. Volgens mij zijn dat drie pareltjes. Verder ingezet op een aantal (semi) decentralized exchange projecten: Airswap (lost het probleem met hoge fees en frontrunning op, nice), Legolas en Blockport (Nederlands project dat maar 10M ophaalde).

En het zal verdomme ook eens tijd worden om de alts van Bitcoin los te koppelen. Dat zou voor veel meer stabiliteit zorgen over de algehele markt. Volgens mij weet 80% niet eens hoe alts gewaardeerd worden. En al helemaal niet hoe een market cap berekend wordt. Go FairX!!

Zeau, even mijn emotie op papier gezet. Toch wel leuk dat FOK :D
pi_176888643
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:22 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

Toen de prijs tussen de 15 / 20k stond zij men ook dat iedereen al rekening hield met Tether en het al ingeprijsd was , dat heeft dus anders uitgepakt :+
Kleinigheidje... blijf je toch houden.
pi_176888690
Ethereum _O_
  donderdag 1 februari 2018 @ 18:26:32 #110
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176888706
Maar de vraag is, gaat bitcoin nog naar 100.000 dit jaar zoals door sommige voorspelt was :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176888714
Je portefeuille staat al een tijd in de min. Stel nu dat het blijft zakken. En dan niet een lullig beetje, maar Bitcoin met een terugval naar 167 dollar, waarbij uiteraard alle altcoins ook in meegezogen worden. Waar ligt dan voor jullie de grens om het alsnog van de hand te doen?

Persoonlijk blijf ik hodlen, of er moet een coin tussen zitten die ineens flink gaat pieken. Dan doe ik daar een gedeelte van weg.
  donderdag 1 februari 2018 @ 18:29:36 #112
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176888761
quote:
5s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:26 schreef hodlwave het volgende:
Je portefeuille staat al een tijd in de min. Stel nu dat het blijft zakken. En dan niet een lullig beetje, maar Bitcoin met een terugval naar 167 dollar, waarbij uiteraard alle altcoins ook in meegezogen worden. Waar ligt dan voor jullie de grens om het alsnog van de hand te doen?

Persoonlijk blijf ik hodlen, of er moet een coin tussen zitten die ineens flink gaat pieken. Dan doe ik daar een gedeelte van weg.
Gast. wat is dit voor een ramp scenario dan
pi_176888762
quote:

Ik hodl. Het was speelgeld.
pi_176888766
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:19 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Kan, maar wil het wel snappen :D
Hoe ik het begrijp, kan het trends weergeven, waarbij EMA200 een vrij long term variant is?
Ik vond dit artikel:
https://www.investopedia.com/terms/e/ema.asp
Ja. IK ben geen TA expert hoor, maar heb me wel redelijk verdiept, beetje zelfstudie. EMA is 'exponential moving avarage'. Bitcoin gaat al tijden exponentieel omhoog. Moving avarage, het woord zegt het al, is het gemiddelde over een x periode. EMA200 gaat over de exponentieel gemiddelde koers over de afgelopen 200 dagen. Die blijkt nogal cruciaal te zijn voor Bitcoin. Waarom exact weet ik niet, maar ik neem het voor lief omdat ik het overal tegenkom.

Gaan we daaronder, kan het rap gaan.

quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is een gewaagde uitspraak :P

Dan gaat alles nog door het putje, ik denk namelijk 8K t matje...
Ik heb de grafiek naast die van 2013/2014 gelegd. Toen Mt.Gox naar het gootje ging. Misschien gaat de vergelijking niet volledig op, ik was er toen nog niet echt bij. Ik kocht mijn eerste beetje Bitcoin voor de lol in januari 2014 (die ik overigens exact 4 jaar later terugvond :D). De FUD is wel vergelijkbaar. Overal regulering, Tether, noem het maar op. Zo'n 80 a 85% naar beneden vanaf de top, kom je op +-4k. Áls dat gebeurt, dan weet je dat de rijkerds helemaal hun bags gaan fillen en de shit gaat bloomen als nooit tevoren.
pi_176888773
quote:

ik heb de boel in Wallets. Laat het daar mooi staan. Vanaf die 100 usd stijgt de boel echt wel weer. Zit veel te veel kans in op geld dus mensen stappen wel weer in.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176888792
BTC prijs vind ik irrelevant.
pi_176888816
De whales willen zoveel mogelijk FUD verspreiden om de Bitcoinprijs terug naar 5k te krijgen. Tegen die tijd is het vertrouwen in crypto weg en stappen alle noobs uit omdat ze gigantische verliezen hebben. Vervolgens breken er weer gouden tijden aan en is de missie van de whales geslaagd. ^O^
pi_176888847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:32 schreef YT123 het volgende:
De whales willen zoveel mogelijk FUD verspreiden om de Bitcoinprijs terug naar 5k te krijgen. Tegen die tijd is het vertrouwen in crypto weg en stappen alle noobs uit omdat ze gigantische verliezen hebben. Vervolgens breken er weer gouden tijden aan en is de missie van de whales geslaagd. ^O^
Exact. Tik 'm aan ouwe pik.
pi_176888867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:32 schreef YT123 het volgende:
Scheelt dat wij allen pro's zijn. Weg met die noobs. Wij trappen er niet in! :D
pi_176888911
Die "whales" altijd _O-
pi_176888921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:24 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Omdat Bitcoin nooit weer zo hard in het nieuws komt als afgelopen maanden en dat kwam puur door de futures. De futures hebben we nu, dus niet meer nodig om er nieuws over te maken. Ik zeg niet dat we nooit weer terug op of boven de all time high komen hoor. Ook dat gaat denk ik wel gebeuren. Maar pas als de rijken hun zakken voldoende gevuld hebben met Bitcoin. Dan gaan ze de prijs oppompen. Zo ging het ook met goud in de jaren '70. En dan gaat die flikkers ook nog op futures long zitten. Dubbel verdienen, hiephoi.

Ik heb ergens een goed onderbouwde vergelijking gelezen tussen goudmarkt en Bitcoin. Daaruit kwam naar voren dat, als deze vergelijking klopt natuurlijk, we in het voorjaar weer stappen gaan maken.

Veel nieuw geld komt er nu absoluut niet in de markt, omdat er veel FUD en regulatie aan zit te komen. Volume zal komende maanden wel dalen, prijs gaat dalen. Vers geld gaat wel komen, maar van de rijken. De institutionele beleggers. Denk ik oprecht.

Ethereum houdt zich trouwens opvallend sterk. PoW -> PoS gaat volgens mij aardig goed, Plasma komt er aan, Raiden maakt (volgens mij) progressie, het netwerk loopt laatste tijd ook erg goed moet ik zeggen. Eind 2017 las ik ook al geruchten dat er wellicht Ethereum futures gaan komen. Misschien zijn de insiders al hun bags aan het vullen net zoals de insiders heel 2017 met Bitcoin gedaan hebben die ze keihard op de normale burger, die onder FOMO gebukt gaat, gedumpt hebben.

Tsja, zo heb ik in een jaar tijd veel geleerd over dit spelletje. Genoeg om te weten dat verkopen nu geen zin heeft. Ik verkocht in juli 2017 volgens mij zo'n 15 van mijn 44 Ether om mijn inleg er uit te halen, in de ultieme dip. Dat doe ik niet weer. De chaos went ook, dus beginners, wees niet te bang.

Wat heb ik nog meer te melden. Oh ja, blij dat ik in Wepower, Wanchain en Apex zit. Volgens mij zijn dat drie pareltjes. Verder ingezet op een aantal (semi) decentralized exchange projecten: Airswap (lost het probleem met hoge fees en frontrunning op, nice), Legolas en Blockport (Nederlands project dat maar 10M ophaalde).

En het zal verdomme ook eens tijd worden om de alts van Bitcoin los te koppelen. Dat zou voor veel meer stabiliteit zorgen over de algehele markt. Volgens mij weet 80% niet eens hoe alts gewaardeerd worden. En al helemaal niet hoe een market cap berekend wordt. Go FairX!!

Zeau, even mijn emotie op papier gezet. Toch wel leuk dat FOK :D
Wat een fraaie, uitgebreide en leerzame post. Bedankt daarvoor! Ethereum bleef in eerste instantie nog een tijd door stijgen ook toen Bitcoin zo inkakte. Daar zit gegarandeerd toekomst in. Toch sta ik er niet van te kijken als het niet meer lukt om met relatief kleine bedragen leuke winst te pakken in de toekomst.

Er zijn al zoveel voorspellingen gedaan die geen van allen uit zijn gekomen. Het enige wat ik er over kan zeggen is dat deze daling wel moest komen, omdat de stijging van de afgelopen tijd te bizar voor woorden was. Sinds de opkomst van talloze altcoins leek het er allemaal op vooruit te gaan, maar het is inmiddels zo een bende geworden, dat het overzicht kwijt is.

Het pomp en dump systeem helpt voor de doorsnee investeerder ook niet mee en zeker niet voor mensen die nieuw in de markt stappen. Er is zo veel gaande op het ogenblik, dat 2018 wel een zeer bijzonder jaar moet worden op crypto gebied.

Dus het is te hopen dat je gelijk hebt, dan valt er tenminste nog íets te voorspellen.
pi_176888922

WHALE OP JE SCHERM.
pi_176888944
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:30 schreef Skv het volgende:

[..]

ik heb de boel in Wallets. Laat het daar mooi staan. Vanaf die 100 usd stijgt de boel echt wel weer. Zit veel te veel kans in op geld dus mensen stappen wel weer in.
Dat denk en hoop ik ook. Toch vrees ik ook dat whales onze winst meer op gaan slokken dan ze al deden.
pi_176888983
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:38 schreef BakkenKappen het volgende:
Die "whales" altijd _O-
Klink bere interessant in de kroeg als je het alleen maar over FUD, Hodl, whales en fomo hebt.
pi_176889049
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 1 februari 2018 @ 18:56:53 #126
286575 Roces18
Chef de party
pi_176889187
Wat zijn DE coins om nu te kopen. Bij welke coins denk je, die is nu echt goedkoop voor wat het te bieden heeft. Of - die vond ik altijd te duur, maar die heeft nu een leuke instapprijs! Zelf denk ik nu vooral aan SALT (toch wel het nr1. leenplatform met usa team). Ik ben benieuwd naar julie keuzes
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176889188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:38 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Wat een fraaie, uitgebreide en leerzame post. Bedankt daarvoor! Ethereum bleef in eerste instantie nog een tijd door stijgen ook toen Bitcoin zo inkakte. Daar zit gegarandeerd toekomst in. Toch sta ik er niet van te kijken als het niet meer lukt om met relatief kleine bedragen leuke winst te pakken in de toekomst.

Er zijn al zoveel voorspellingen gedaan die geen van allen uit zijn gekomen. Het enige wat ik er over kan zeggen is dat deze daling wel moest komen, omdat de stijging van de afgelopen tijd te bizar voor woorden was. Sinds de opkomst van talloze altcoins leek het er allemaal op vooruit te gaan, maar het is inmiddels zo een bende geworden, dat het overzicht kwijt is.

Het pomp en dump systeem helpt voor de doorsnee investeerder ook niet mee en zeker niet voor mensen die nieuw in de markt stappen. Er is zo veel gaande op het ogenblik, dat 2018 wel een zeer bijzonder jaar moet worden op crypto gebied.

Dus het is te hopen dat je gelijk hebt, dan valt er tenminste nog íets te voorspellen.
Cryptomarkt nu is 450 miljard. De kleinste bekende asset klassen die we nu kennen is dus goud. Marketcap van goud is 7 triljoen, 14x zo groot als van crypto. En ja, er zijn veel coins, maar maakt dat uit? Nah. Er zijn nog veel meer bedrijven op de wereld die aandelen uitgeven.

Als ik onze Nederlandse overheid even als voorbeeld gebruik... Zij zien dit als gokken. Die mafkezen begrijpen nog niet eens wat het belang van een coin is in een blockchain. Wie de fuck gaat er in godsnaam een node bijhouden zonder dat er een incentive is. Niemand.

Het is allemaal onbekend terrein. De 'experts' (lees: oud geld) zeggen stuk voor stuk dat de projecten overgewaardeerd zijn. Is dat zo? Als de wereldbevolking er zo'n waarde aan toekent, wie zijn die gasten dan er wat van te zeggen. Hoewel ze ook gelijk kunnen hebben.

En ik denk wel dat er nog genoeg geld te verdienen valt, heel veel zelfs. Ten eerste omdat de markt nog klein is, daarnaast omdat er nog parels zitten tussen de ICOs. Vooral als je het sentiment een beetje leert aanvoelen, kun je daar je voordelen mee doen.

Er is wel degelijk iets unieks gaande hier, gewoon een totaal nieuwe asset klasse in de maak. Het grote geld springt er nog wel in. Het is wachten op het eerstvolgende grote moment voor Bitcoin voor ie weer een flinke pump gaat krijgen denk ik.

Ik zou je aanraden de ontwikkelingen omtrent Lightning Network, Schnorr signatures en Rootstock in de gaten te houden. Gaat allemaal redelijk ver hoor. Er zijn al papers geschreven waarin staat dat Bitcoin in een ver stadium niet eens meer een blockchain nodig heeft, maar alleen 1 block waarin alle transacties instant plaatsvinden. Bitcoin zit nog in Betafase, veel mensen houden daar geen rekening mee.
pi_176889206
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:56 schreef Roces18 het volgende:
Wat zijn DE coins om nu te kopen. Bij welke coins denk je, die is nu echt goedkoop voor wat het te bieden heeft. Of - die vond ik altijd te duur, maar die heeft nu een leuke instapprijs! Zelf denk ik nu vooral aan SALT (toch wel het nr1. leenplatform met usa team). Ik ben benieuwd naar julie keuzes
BTC? _O-
pi_176889221
quote:
als de markt in een bear market zit kan je beter nix kopen, waarom zou je als ze over een paar maanden nog lager staan.
pi_176889230
quote:
CargoX. Staat op IDEX. Market cap van 14 miljoen. Product werkt en wordt dit kwartaal voor het eerst nog getest.

Ik heb de post van Gold futures vs. Bitcoin futures gevonden. Kan iedereen aanraden het even te lezen: https://medium.com/swlh/w(...)-to-gold-b7d35704641.

Gewoon doen, word je blij van.
pi_176889444
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Cryptomarkt nu is 450 miljard. De kleinste bekende asset klassen die we nu kennen is dus goud. Marketcap van goud is 7 triljoen, 14x zo groot als van crypto. En ja, er zijn veel coins, maar maakt dat uit? Nah. Er zijn nog veel meer bedrijven op de wereld die aandelen uitgeven.

Als ik onze Nederlandse overheid even als voorbeeld gebruik... Zij zien dit als gokken. Die mafkezen begrijpen nog niet eens wat het belang van een coin is in een blockchain. Wie de fuck gaat er in godsnaam een node bijhouden zonder dat er een incentive is. Niemand.

Het is allemaal onbekend terrein. De 'experts' (lees: oud geld) zeggen stuk voor stuk dat de projecten overgewaardeerd zijn. Is dat zo? Als de wereldbevolking er zo'n waarde aan toekent, wie zijn die gasten dan er wat van te zeggen. Hoewel ze ook gelijk kunnen hebben.

En ik denk wel dat er nog genoeg geld te verdienen valt, heel veel zelfs. Ten eerste omdat de markt nog klein is, daarnaast omdat er nog parels zitten tussen de ICOs. Vooral als je het sentiment een beetje leert aanvoelen, kun je daar je voordelen mee doen.

Er is wel degelijk iets unieks gaande hier, gewoon een totaal nieuwe asset klasse in de maak. Het grote geld springt er nog wel in. Het is wachten op het eerstvolgende grote moment voor Bitcoin voor ie weer een flinke pump gaat krijgen denk ik.

Ik zou je aanraden de ontwikkelingen omtrent Lightning Network, Schnorr signatures en Rootstock in de gaten te houden. Gaat allemaal redelijk ver hoor. Er zijn al papers geschreven waarin staat dat Bitcoin in een ver stadium niet eens meer een blockchain nodig heeft, maar alleen 1 block waarin alle transacties instant plaatsvinden. Bitcoin zit nog in Betafase, veel mensen houden daar geen rekening mee.
Voor zover ik het begrijp zijn Lightning, Schnorr en Rootstock allemaal zaken die nog op de agenda staan ter verbetering van Bitcoin, waar sommige anderen iets soortgelijks al werkend hebben. Lopen ze niet achter de feiten aan? :@
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:12:39 #132
286575 Roces18
Chef de party
pi_176889455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:58 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

als de markt in een bear market zit kan je beter nix kopen, waarom zou je als ze over een paar maanden nog lager staan.
Kan altijd lager, maar kan ook altijd hoger.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:12:59 #133
286575 Roces18
Chef de party
pi_176889462
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

CargoX. Staat op IDEX. Market cap van 14 miljoen. Product werkt en wordt dit kwartaal voor het eerst nog getest.

Leuke coin, alleen kut exchanges. (riekt wel naar een scam..)
pi_176889540
quote:
Dit vraagt om vrolijke muziek:

schreef Skv het volgende:[/b]
Vakman pur sang
pi_176889559
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:12 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Kan altijd lager, maar kan ook altijd hoger.
dit is de grootste daling sinds de crash van 2013. ik denk dat we moeten oppassen nu.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:24:05 #136
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176889629
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:19 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

dit is de grootste daling sinds de crash van 2013. ik denk dat we moeten oppassen nu.
nog verdere crash bedoel je neem ik aan? :{
pi_176889637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:24 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Nee om nu al bij te kopen?
pi_176889648
Hoe zou het gaan met Chad Bitcoiner?
pi_176889666
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:24 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

als ie doet wat ie in 2013/2014 deed kan de daling nog even aanhouden ja. maar niemand die t weet natuurlijk.
pi_176889727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:25 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

als ie doet wat ie in 2013/2014 deed kan de daling nog even aanhouden ja. maar niemand die t weet natuurlijk.
Die 4k usd dus
pi_176889760
Tjonge wat krijg ik hier toch een stijve lul van. Nog nooit zo veel geld in bezit gehad en verloren binnen 1 maand.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:33:01 #142
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176889800
quote:
EUR en USD zijn hoewel ze de afgelopen jaren aan het dalen waren de laatste maand keihard aan het stijgen. Hoewel het dev team redelijk corrupt is zijn er vele dingen die mogelijk zijn met deze coins. Mogelijk zijn dat coins waar je iets aan hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_176889813
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:33 schreef TimKuik het volgende:

[..]

EUR en USD zijn hoewel ze de afgelopen jaren aan het dalen waren de laatste maand keihard aan het stijgen. Hoewel het dev team redelijk corrupt is zijn er vele dingen die mogelijk zijn met deze coins. Mogelijk zijn dat coins waar je iets aan hebt.
Adoptie gaat ook hard bij deze dukaten. Ik leg ze op mijn chest.
pi_176889827
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Adoptie gaat ook hard bij deze dukaten. Ik leg ze op mijn chest.
Wel vochtig plz.
pi_176889831
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:12 schreef hodlwave het volgende:
Bitcoin, waar sommige anderen iets soortgelijks al werkend hebben. Lopen ze niet achter de feiten aan? :@
Microsoft had ook een tablet voordat Apple met de iPad kwam.
Welke wordt nu het meest gebruikt? Youtube was ook niet de eerste video platform.

Bitcoin past zich misschien langzamer aan maar in mijn ogen geeft dit niet zoveel. Ik zie nadat het LN komt de BTC dominance wel weer stijgen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176889874
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Die 4k usd dus
als we weer -80% gaan kunnen we die 4k halen.
pi_176889883
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 18:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik heb de grafiek naast die van 2013/2014 gelegd. Toen Mt.Gox naar het gootje ging. Misschien gaat de vergelijking niet volledig op, ik was er toen nog niet echt bij.
De markt is aggressiever en meer volwassen dan toen, dat was echt alpha alpha alpha... nu is het alpha versie van de markt. Als we de laatste dips zagen door de chinese FUD herstelden deze steeds sneller. Ik vind de vergelijking van MtGox'13 niet opgaan vanwege een totaal andere (en grotere) markt op dit moment.
Lambo of Rekt
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:39:26 #148
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176889909
quote:
3s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:38 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De markt is aggressiever en meer volwassen dan toen, dat was echt alpha alpha alpha... nu is het alpha versie van de markt. Als we de laatste dips zagen door de chinese FUD herstelden deze steeds sneller. Ik vind de vergelijking van MtGox'13 niet opgaan vanwege een totaal andere (en grotere) markt op dit moment.
Dit.

De bear market van toen duurde 1½ jaar. Ik denk dat het nu niet langer dan 2 maanden zal duren (we zijn dus al over de helft).
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:39:46 #149
406944 SugeLucky
pi_176889913
vallen echt fokking veel dukaten van m'n chest op het moment
pi_176890026
quote:

[..]

dat de markt ineens instort door FUD (wat achteraf nix bleek te zijn) uit diverse landen vind ik niet echt volwassen ogen.
pi_176890048
WAVES maand begint wel met een domper zo.
pi_176890058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:45 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

dat de markt ineens instort door FUD (wat achteraf nix bleek te zijn) uit diverse landen vind ik niet echt volwassen ogen.
Noobs blijven noobs... er zullen altijd noobs in de markt zitten, maar als dat instorten door FUD steeds sneller herstelt, zegt dat wel iets over de groeiende volwassenheid van de markt. Door weakhands/panicsellers, gebeurt er wat er gebeurt. Er blijven nieuwe mensen in stromen, dus door FUD is het altijd mogelijk dat we dips krijgen. Zelfs op wallstreet heb je dat, en dat is toch wel een behoorlijk volwassen stockmarket te noemen.
Lambo of Rekt
pi_176890066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:34 schreef ITrade het volgende:

[..]

Microsoft had ook een tablet voordat Apple met de iPad kwam.
Welke wordt nu het meest gebruikt? Youtube was ook niet de eerste video platform.

Bitcoin past zich misschien langzamer aan maar in mijn ogen geeft dit niet zoveel. Ik zie nadat het LN komt de BTC dominance wel weer stijgen.
Android. :P Maar serieus, ik vind bijvoorbeeld het Waves platform al heel aardig werken. Het is veelzijdig, snel en constant in ontwikkeling. Over Bitcoin hoor je al tijden dat er van alles aan zit te komen, alleen wanneer weet niemand nog. Dat worden mensen vanzelf een keer zat als het zo lang blijft duren en er alternatieven voorhanden zijn.

De rest zit ook niet stil.
pi_176890069
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:45 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

Te veel bange kidos in het spel
pi_176890071
Binnen een week moon door het dak.
Koning.
pi_176890072
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Lambo of Rekt
pi_176890101
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Noobs blijven noobs... er zullen altijd noobs in de markt zitten, maar als dat instorten door FUD steeds sneller herstelt, zegt dat wel iets over de groeiende volwassenheid van de markt. Door weakhands/panicsellers, gebeurt er wat er gebeurt. Er blijven nieuwe mensen in stromen, dus door FUD is het altijd mogelijk dat we dips krijgen. Zelfs op wallstreet heb je dat, en dat is toch wel een behoorlijk volwassen stockmarket te noemen.
helaas was t geen herstel, gewoon n dipje omhoog.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 19:50:23 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176890127
quote:

[..]

Als ik het goed snap zit je al een tijdje in crypto, maar had een tijdje niet gepost hier. Bedankt voor je posts van de afgelopen twee dagen. Beetje diepgang en prima onderbouwing. Kunnen velen hier (en dat is inclusief mijzelf) veel van leren :P
pi_176890129
Een fiks aantal stoelen en rollen touw inkopen lijkt me ook wel aardige handel op het moment.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:53:06 #160
142400 RedFever007
pi_176890189
Weer eens ingelogd op Kraken, werkt weer lekker ^O^

BTC weer boven de 9K HOLD!!!!! please!!!!!!!!

quote:

[..]

<knip>
_O_ Mooie post, nuttige bijdrage! :)
pi_176890202
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:48 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

We hebben het nu over 2 verschillende dingen, ik heb het niet over deze (toch wel te noemen) "crash"... ik heb het over de voorgaande 10 dips door FUD, als je die op een rij zet en kijkt naar hoe snel het herstelt....
Lambo of Rekt
pi_176890207
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef BakkenKappen het volgende:
WAVES maand begint wel met een domper zo.
Dit is de vooropzet zodat Waves straks nog verder boven de rest kan uitsteken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176890211
quote:

[..]

Dipje omhoog. _O_
Koning.
pi_176890213
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:50 schreef hodlwave het volgende:
Een fiks aantal stoelen en rollen touw inkopen lijkt me ook wel aardige handel op het moment.
_O- _O- _O-

Godverdomme.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:54:21 #165
142400 RedFever007
pi_176890223
paar (14) dagen geleden zakte BTC toch ook ergens onder de 9K? om daarna weer naar wat, 11, 12K te gaan?
pi_176890245
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:54 schreef RedFever007 het volgende:
paar dagen geleden zakte BTC toch ook ergens onder de 9K? om daarna weer naar wat, 11, 12K te gaan?
2 weken geleden was dat, van woensdag op donderdag als ik het goed heb
pi_176890266
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:55 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

2 weken geleden was dat, van woensdag op donderdag als ik het goed heb
Nu nog even door de 7-8 heen.
Koning.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 19:56:47 #168
416575 crew  Evenstar
pi_176890278
Tot nu toe lijkt 9k steeds waar het bounced. Zoveelste keer nu afgelopen 3 weken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 februari 2018 @ 19:56:47 #169
163650 Greys
pi_176890279
quote:
n dipje omhoog.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176890287
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

We hebben het nu over 2 verschillende dingen, ik heb het niet over deze (toch wel te noemen) "crash"... ik heb het over de voorgaande 10 dips door FUD, als je die op een rij zet en kijkt naar hoe snel het herstelt....
maar als t 'herstel' weer inzakt, is t dan wel een herstel?
pi_176890299
quote:
10s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:56 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
oops
pi_176890309
Inkakken is bijpakken, kom maar hier met die punten.
pi_176890330
XVG staat inmiddels nog maar op 643 Sat })
pi_176890332
Toch wel mooi, drie maanden terug vroegen we ons af of BTC voor kerst naar 10k zou gaan.
  donderdag 1 februari 2018 @ 19:59:38 #175
142400 RedFever007
pi_176890354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:58 schreef Xrenity het volgende:
Toch wel mooi, drie maanden terug vroegen we ons af of BTC voor kerst naar 10k zou gaan.
en 2 maanden geleden of we de 20k zouden halen. Ik kan mij nog een poll voor de geest halen
pi_176890458
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:58 schreef Xrenity het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:59 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

en 2 maanden geleden of we de 20k zouden halen. Ik kan mij nog een poll voor de geest halen
Best bizar in die paar weken tijd ja. :{
pi_176890462
Oh sorry, dat moet zo: :{²
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:12:05 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176890606
quote:
7s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is zelfs precies hetzelfde. Greed en fear wordt dat genoemd, maar dat is dus exact FOMO en FUD
The End Times are wild
pi_176890617
Je zou bijna gaan denken dat het iets menselijks is :P
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:13:22 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176890636
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik denk dat de noobs/kidos blijven zitten en dat de pro's verkopen in een bearmarkt.

Het adagium 'je moet blijven zitten als je geschoren wordt' is niet zo goed.
The End Times are wild
pi_176890642
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:12 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is zelfs precies hetzelfde. Greed en fear wordt dat genoemd, maar dat is dus exact FOMO en FUD
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:12 schreef BakkenKappen het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat het iets menselijks is :P
Precies, overal geldt het
Lambo of Rekt
pi_176890653
Ik zat vorige week in t vliegtuig naar Buenos Aires, stond de teller ook op 12k (ik moest gelijk aan btc denken).

Uiteindelijk zijn we toch redelijk rap bij de 0 geland. :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 20:14:44 #183
416575 crew  Evenstar
pi_176890663
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat de noobs/kidos blijven zitten en dat de pro's verkopen in een bearmarkt.

:')
pi_176890674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 19:57 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

maar als t 'herstel' weer inzakt, is t dan wel een herstel?
Het herstel is niet ingezakt na de keren waar ik het over heb, jij hebt het over de januari crash, ik praat over de laatste paar maanden van vorig jaar.
Lambo of Rekt
pi_176890682
Terug bij waar ik in augustus begonnen ben :')
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:15:49 #186
406944 SugeLucky
pi_176890688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja je bent echt een pro als je verkoopt als alles flink naar beneden is gegaan.
pi_176890698
Een eckte baas verkoopt op het hoogtepunt en koopt op het dieptemunt, maar dat timen grenst aan het onmogelijke.
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:16:36 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176890701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:15 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja je bent echt een pro als je verkoopt als alles flink naar beneden is gegaan.
Je verkoopt als je de downtrend ziet en stapt weer in als de uptrend begonnen is. Dat je nooit precies kunt timen waar de top en de bodem zijn neem je voor lief. Het geld wordt verdient in de trend.
The End Times are wild
pi_176890711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:15 schreef Syd het volgende:
Terug bij waar ik in augustus begonnen ben :')
Wat heb je dan?
Koning.
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:17:52 #190
406944 SugeLucky
pi_176890731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je verkoopt als je de downtrend ziet en stapt weer in als de uptrend begonnen is. Dat je nooit precies kunt timen waar de top en de bodem zijn neem je voor lief. Het geld wordt verdient in de trend.
Je verkoopt als je een behoorlijke winst hebt na een flinke stijging.

Je gaat niet verkopen als je winst al weer voor een groot deel verdampt is.

Dat is voor angsthazen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 februari 2018 @ 20:18:23 #191
416575 crew  Evenstar
pi_176890738
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat is voor angsthazen.
Dit. Klaar.
pi_176890739
pi_176890774
Daar komt sub 9K
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:20:31 #194
142400 RedFever007
pi_176890791
quote:
14s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
Daar komt sub 9K
precies 7k euro op Bl3p nu
pi_176890796
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat is voor angsthazen.
je wacht liever tot nog een groter deel is verdampt? als de trend gedraaid is moet je niet stug blijven vasthouden
pi_176890805
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:17 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Wat heb je dan?
Wat bedoel? qua coins? Jaja veel vechain en nog heel wat ripple die ik uit principe niet wil weg doe haha.

Achja het was leuk speelgeld had er een leuke kleine auto van kunnen halen. Het kan altijd nog we blijven hodlen :P
pi_176890808
8788 op bitstamp
pi_176890815
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:20 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

je wacht liever tot nog een groter deel is verdampt? als de trend gedraaid is moet je niet stug blijven vasthouden
ETH daling is ingezet. To the moon!
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:21:35 #199
142400 RedFever007
pi_176890832
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:21 schreef crpytoshill het volgende:
8788 op bitstamp
8827 Kraken
9024 Bitinex
pi_176890834
quote:

[..]

Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt, maar de FUD is per saldo nu toch ook vele malen groter? Naar verhouding zou je wellicht kunnen zeggen dat de FUD gelijk is aan toen.

Ik wil ook niet zeggen dat ik gelijk heb en dat mijn verhaal klopt, maar het is wel een scenario waar ik rekening mee houd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')