Zelfde voor mij.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:36 schreef SpecialK het volgende:
Meestal als ik inkoop of verkoop draait de trend zich volledig om (ten nadele van mij) voor geld ben ik bereid om te melden wanneer ik dat doe zodat jullie daar op kunnen anticiperen.
Eth gaat weer naar de 200$,quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum gaat gewoon zuidwaarts tot de storm is gaan liggen
Modum staat op een dusdanig leuk niveau dat ik gewoon meer ga kopen
Wanneer komt het erin, lightning, wanneer is het activated en gaat BTC met de lichtsnelheid?quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:38 schreef Typisch het volgende:
Lightning Network heeft meer dan 1000 open channels.
403 nodes op het moment.
https://lnmainnet.gaben.win/?100=
Niks aan de hand.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:39 schreef cunial het volgende:
Ethereum zakt wel snel nu, ik moet voorlopig even niet kijken denk ik.
Je kunt het al gebruiken op mainnet. Niet aan te raden nog, maar het kan al wel.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer komt het erin, lightning, wanneer is het activated en gaat BTC met de lichtsnelheid?
Zou dat niet komen door het LN nieuws omtrent bitcoin ?quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:39 schreef cunial het volgende:
Ethereum zakt wel snel nu, ik moet voorlopig even niet kijken denk ik.
ja lijkt me ook. duurt weer een paar maanden op zn minst deze dalingquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:35 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook de afgelopen weken maar deze week heeft de bulltrend gebroken wat mij betreft.
Correctie na een gigantische moon tov Bitcoin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:40 schreef DSVM het volgende:
[..]
Zou dat niet komen door het LN nieuws omtrent bitcoin ?
denk dat t beste is om bij flinke pieken een beetje te verkopen steeds, dat je sowieso winst pakt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:39 schreef RedFever007 het volgende:
ik ben het wel met o.a. LIVX en cryptoshill eens dat eindeloos HODL geen zin heeft en het beter is om ook te durven verkopen als de markt dat vraagt. Probleem is wel dat dat het meest lastige is om te doen. Zeker als je niet continue op de schermen loopt te kijken.
Als je 10 uur niet kijkt is de koers 2k down. Tsja, om dan nog te verkopen... voor hetzelfde zit het op z'n dieptepunt en gaat daarna weer ophoog. Toch maar verkopen. Oeps weer omhoog, FOMO!!!! Voel je je ook lullig dus koop je weer. Kijkt weer even niet, hup de boel weer naar beneden. Dat kost ook veel rendement natuurlijk.
één ding weet ik zeker, achteraf is alles beter te voorspellen
Jep, maar even goed checken wie het post. Zo heb ik Metaverse wel meegepakt destijds. GEkocht op $1 en ingezeten tot de piek van $6, verkocht op zo'n $4.50. Soms kan het ook wel op gevoel, kwaliteit van de post checken en naar de upvotes. Verder het orderboek goed in de gaten blijven houden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij niet dat ze allemaal wel een punt hebben, en overal zeggen dat ze de next big fucking m00nthing zijjn? dat is wat ik op andere platformen vooral tegen kom... iedereen vind van zichzelf (en de community daarachter hoopt dat ook) dat ze de beste en grootste en de nieuwste shit hebben wat moon gaat.... dus ja.. Er is veel info te halen, maar eigenlijk ook weer niet.
Er is geen prijs om crypto 'te genereren'. Als de marktwaarde van crypto zakt neemt het minen af tot weer een evenwicht ontstaat.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:41 schreef MisChrartin het volgende:
Ik heb het een paar weken terug al gezegd. Er is geen reden dat de prijs van BTC hoger is dan de prijs om te genereren, Dus rond de $1000.
Alleen als er veel meer vraag dan aanbod is kan de prijs stijgen tot enorme hoogten, Maar als de vraag opdroogt zal de prijs uiteindelijk altijd terugvallen naar 1000.
Ik ga toch ook geen exit strategie bedenken als ik een huis koop, of goud?quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:44 schreef MisChrartin het volgende:
Volgens mij zitten er ook veel mensen in de bitcoin zonder maar enige beleggingskennis. Instappen zonder exit strategie bijvoorbeeld. Ik vind dat onbegrijpelijk.
Ook als het goed gaat moet je af en toe voor een deel uitstappen om je winsten te verzilveren.
ja dat zijn de energiekosten om 1 btc te minen. Je moet een X aantal berekeningen uitvoeren en dat kun je terugherleiden naar hoeveelheid energiekosten. Dat schijnt nu rond de $900 te liggen voor farms.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is geen prijs om crypto 'te genereren'. Als de marktwaarde van crypto zakt neemt het minen af tot weer een evenwicht ontstaat.
Die 1000 euro slaat helemaal nergens op! Dacht je dat al die miners al die jaren dat de koers onder de 1000 stond verlies hebben geleden?
Ik zou in ieder geval niet met een verlies verkopen, tenzij je het geld per se nu nodig hebt. Verder is het inderdaad verstandig om soms gewoon wat te verkopen, vooral wanneer de markt weer stijgende is.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:39 schreef RedFever007 het volgende:
ik ben het wel met o.a. LIVX en cryptoshill eens dat eindeloos HODL geen zin heeft en het beter is om ook te durven verkopen als de markt dat vraagt. Probleem is wel dat dat het meest lastige is om te doen. Zeker als je niet continue op de schermen loopt te kijken.
Als je 10 uur niet kijkt is de koers 2k down. Tsja, om dan nog te verkopen... voor hetzelfde zit het op z'n dieptepunt en gaat daarna weer ophoog. Toch maar verkopen. Oeps weer omhoog, FOMO!!!! Voel je je ook lullig dus koop je weer. Kijkt weer even niet, hup de boel weer naar beneden. Dat kost ook veel rendement natuurlijk.
één ding weet ik zeker, achteraf is alles beter te voorspellen
Nee. Die prijs staat helemaal niet vast. Als de prijs van BTC daalt, dan gaan minder mensen minen. Net zolang totdat het wel weer rendabel wordt. Die energie die voor minen gebruikt is, is ook verspild. Die is er nooit meer uit te halen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:47 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
ja dat zijn de energiekosten om 1 btc te minen. Je moet een X aantal berekeningen uitvoeren en dat kun je terugherleiden naar hoeveelheid energiekosten. Dat schijnt nu rond de $900 te liggen voor farms.
Ook al stapt iedereen uit, de moeilijkheid zal dan niet veranderen om een BTC te vinden dacht ik. En daarmee staat de 'productieprijs' een soort van vast,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |