Dit ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:28 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Sowieso superieur aan elke andere vorm van social media.
Hodlen, ofwel buy and hold, is ook prima als je vertrouwen hebt en erkent dat je niet kunt voorspellen wat de koersen op korte termijn zullen gaan doen. Op de aandelenmarkt doe ik dat in principe altijd. Ik heb Aegon al 20 jaar in mijn portefeuille geloof ik.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:26 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik HODL al trouw en lang. Is vooral omdat ik de stres van het kopen en verkopen het niet waard vind en ik vertrouwen heb in waarin in mijn geld heb zitten.
Maar ik ben het wel eens met de tactiek van xliv en cryptoshilll
Als als als.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Maar niet hodlen als je denkt dat ze eerst naar 6K gaan en daarna naar de 20K.
Paniek is een slechte raadgever, dat sowieso.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:29 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Als iemand op 17K dollar had gekocht en op 15K dollar zijn verlies nam was dat een hele slimme zet geweest. Nu zie ik diverse mensen op reddit die boven de 15K hebben gekocht nog steeds holden en nu in paniek zijn omdat ze enorme verliezen maken.
Ja, maar heb jij niet dat ze allemaal wel een punt hebben, en overal zeggen dat ze de next big fucking m00nthing zijjn? dat is wat ik op andere platformen vooral tegen kom... iedereen vind van zichzelf (en de community daarachter hoopt dat ook) dat ze de beste en grootste en de nieuwste shit hebben wat moon gaat.... dus ja.. Er is veel info te halen, maar eigenlijk ook weer niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:27 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zit er sinds april 2017 actief in, maar ik heb absurd veel gelezen en dat doe ik eigenlijk nog steeds. Heb op FOK ook tijdje rondgehangen en veel geleerd maar op den duur blijft de materie zich hier wel wat herhalen. Ik ben toen uitgeweken naar Reddit, Bitcointalk en heb ik een eigen Telegramgroep met wat gasten, maar ik vind het nog wel geinig hier zo af en toe te lezen en te posten. Hoewel Reddit ook vol met troep staat is het wel handig je eigen coins daar te volgen. Elke coin heeft wel een eigen subreddit. Dus als je wat meer diepgang wil, raad ik je aan daar een accountje te maken
Als dat je visie is dan is hodl de juiste strategie.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als als als.
Als ik zou weten dat BTC van 20k naar 6k zou gaan zou ik natuurlijk niet hodlen, maar dat weet je gewoon niet. Wij weten nu ook niet of BTC verder gaat naar 4k of dat het morgen weer de 11k aantikt. Het blijft gewoon gokken.
Enige voorspelling die ik durf te doen is dat op lange termijn mijn coins meer waard zullen worden. Ik ga geen korte termijn voorspellingen doen, want dat is gewoon gokken/wedden. Daar heb ik een ander potje voor en dat steek ik in wedden op sport
Er zijn maar heel weinig mensen die dit daadwerkelijk met succes kunnen doen. Als het al lukt is het vaker meer geluk dan wijsheid. Het is mij 2 weken geleden ook gelukt het goed te voorspellen, maar het was puur geluk. Als VeChain met een announcement was gekomen terwijl zat te swing traden was ik de lul .... Risico en stress is het niet waard om te gaan day traden.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hodlen, ofwel buy and hold, is ook prima als je vertrouwen hebt en erkent dat je niet kunt voorspellen wat de koersen op korte termijn zullen gaan doen. Op de aandelenmarkt doe ik dat in principe altijd. Ik heb Aegon al 20 jaar in mijn portefeuille geloof ik.
Neejoh... laatste wave, terug naar 8k.. stabiliseren, hopen dat tether het blijft doen, en dan een tijdje sluimeren op 8, in aanloop naar de nieuwe bullrun, die naar 1000K miljoen miljard gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:32 schreef brombeer_ het volgende:
We zijn nu gewoon in een bear market beland en voordat we echt de bodem bereikt hebben zijn we maanden verder.
Ethereum gaat gewoon zuidwaarts tot de storm is gaan liggenquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:32 schreef brombeer_ het volgende:
We zijn nu gewoon in een bear market beland en voordat we echt de bodem bereikt hebben zijn we maanden verder.
Dit was de beartrap.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:33 schreef brombeer_ het volgende:
Sluit overigens niet uit dat we gewoon nog een keer terug boven de 10k bouncen, bear trap je weet wel
Klopt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die dit daadwerkelijk met succes kunnen doen. Als het al lukt is het vaker meer geluk dan wijsheid. Het is mij 2 weken geleden ook gelukt het goed te voorspellen, maar het was puur geluk. Als VeChain met een announcement was gekomen terwijl zat te swing traden was ik de lul .... Risico en stress is het niet waard om te gaan day traden.
Zo dacht ik ook de afgelopen weken maar deze week heeft de bulltrend gebroken wat mij betreft.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Neejoh... laatste wave, terug naar 8k.. stabiliseren, hopen dat tether het blijft doen, en dan een tijdje sluimeren op 8, in aanloop naar de nieuwe bullrun, die naar 1000K miljoen miljard gaat.
De 8-jaars bulltrend niet. Het is allemaal een kwestie van op welke termijn je het bekijkt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:35 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook de afgelopen weken maar deze week heeft de bulltrend gebroken wat mij betreft.
Het duurt ook langer dan ik had verwacht ja.. maargoed its like a box of chocolates, you never know what you gonna get.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:35 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook de afgelopen weken maar deze week heeft de bulltrend gebroken wat mij betreft.
Meh, de markt is wel gigantisch veranderd tov begin vorig jaar. grote spelers staan klaar om hun zakken te vullen nu we de 20k hebben aangetikt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:32 schreef brombeer_ het volgende:
Nee klopt. Maar wel die van 2016-2017quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
De 8-jaars bulltrend niet. Het is allemaal een kwestie van op welke termijn je het bekijkt.
Dat zegt iedereenquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:36 schreef SpecialK het volgende:
Meestal als ik inkoop of verkoop draait de trend zich volledig om (ten nadele van mij) voor geld ben ik bereid om te melden wanneer ik dat doe zodat jullie daar op kunnen anticiperen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |