abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176899512
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:19 schreef Jano9 het volgende:

[..]

The Mooch _O_. Waren toch paar geweldige dagen voor hem.
The Mooch is vanavond bij Bill Maher. Mij benieuwen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:47:21 #102
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176901210
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 09:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De muur valt niet onder infrastructuur, dus ik heb geen idee wat je aan het bazelen bent.
Geen gebazel. Trump wil koste wat kost die muur bouwen.
https://www.washingtontim(...)er-wall-senate-bill/
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176901238
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:47 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Geen gebazel. Trump wil koste wat kost die muur bouwen.
https://www.washingtontim(...)er-wall-senate-bill/
Leuk, maar het ging over het infrastructuurplan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 11:59:12 #104
384435 klappernootopreis
pi_176901464
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Leuk, maar het ging over het infrastructuurplan.
De tax bill ging ook niet over Obamacare, maar die werd er ook bij betrokken.
Heb je nog steeds niet door hoe Trump te werk gaat?
pi_176901509
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 11:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De tax bill ging ook niet over Obamacare, maar die werd er ook bij betrokken.
Heb je nog steeds niet door hoe Trump te werk gaat?
Zijdelings gerelateerde dingen in andere wetten en voorstellen meenemen is niet echt iets dat is voorbehouden aan Trump, dat doet volgens mij iedere president en ieder Congres.

Verder weet ik nog steeds niet wat zijn muur met zijn infrastructuurplan te maken heeft, maar veel plezier ermee als je het daar over wilt hebben verder.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:24:39 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176902095
Onafhankelijke journalistiek is echt steeds verder te zoeken bij Fox News: Sean Hannity Has Been Advising Donald Trump on the Nunes Memo, Because of Course He Has

Natuurlijk ontkent Hannity:

seanhannity twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 02:08:19 A total lie, Fake news. Phony “anonymous sources”. Amazing how the left wing media just makes Sh&)(: up. reageer retweet
Waarop dit wel een informatieve reactie is:

oliverdarcy twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 02:12:43 The lead reporter on this story is @lachlan, who previously worked at The Washington Free Beacon and the Heritage Foundation -- not exactly "left wing media" reageer retweet
+
Imagine spending years and years working in conservative media and then having @seanhannity accuse you of being a member of the "left wing media"

Many on the right -- guys like @seanhannity -- constantly complain about lack of conservatives in mainstream media. But when people jump from conservative media to mainstream media, they often get attacked and branded as supposed leftists. Can't have it both ways guys!
pi_176902126
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zijdelings gerelateerde dingen in andere wetten en voorstellen meenemen is niet echt iets dat is voorbehouden aan Trump, dat doet volgens mij iedere president en ieder Congres.

Verder weet ik nog steeds niet wat zijn muur met zijn infrastructuurplan te maken heeft, maar veel plezier ermee als je het daar over wilt hebben verder.
Trump heeft de muur opgenomen in die begrotingsvoorstellen, die inderdaad óók de infrastructuur omvatten.

Hij wil een X bedrag, voor de muur EN infrastructuur. Dat moeten de Democraten dus gaan steunen. Die zijn ook echt wel voor de investering in infrastructuur maar natuurlijk niet voor de muur.

Zie het als koppelverkoop.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_176902210
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Trump heeft de muur opgenomen in die begrotingsvoorstellen, die inderdaad óók de infrastructuur omvatten.

Hij wil een X bedrag, voor de muur EN infrastructuur. Dat moeten de Democraten dus gaan steunen. Die zijn ook echt wel voor de investering in infrastructuur maar natuurlijk niet voor de muur.

Zie het als koppelverkoop.
Dat klopt niet helemaal. Het klopt dat ze allebei in de begroting staan, maar goed, er staat dusdanig veel in de begroting dat je ook wel kan zeggen dat de muur en onderhoud van natuurmonumenten koppelverkoop is. Dat is ook weinig steekhoudend, behalve dat ze allebei in hetzelfde budget staan.

De muur is in het budget opgenomen onder grensbewaking. Infrastructuur en het geld dat daar heen gaat staat er verder helemaal los van.
pi_176902497
Ben weer niet verbaast dat niemand in de media het erover heeft met hoeveel miljarden Trump met zijn gedram over die muur de Amerikaanse overheid weer in de schulden steekt, iets dat als hij niet verkozen wordt, aan de volgende Democratische? president die dan weer mag gaan puinruimen de komende 4 jaar met alle gevolgen van dien.

Tijdens Obama was het o.a.de kosten intomen en Staatsschuld omlaag brengen en ineens met Trump wordt er nergens meer over gerept als het dat betreft.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2018 12:50:22 ]
pi_176902823
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:49 schreef Iwanius het volgende:
Ben weer niet verbaast dat niemand in de media het erover heeft met hoeveel miljarden Trump met zijn gedram over die muur de Amerikaanse overheid weer in de schulden steekt, iets dat als hij niet verkozen wordt, aan de volgende Democratische? president die dan weer mag gaan puinruimen de komende 4 jaar met alle gevolgen van dien.

Tijdens Obama was het o.a.de kosten intomen en Staatsschuld omlaag brengen en ineens met Trump wordt er nergens meer over gerept als het dat betreft.
Zo gaat het toch al decennia? Republikeinen breken de boel af, Democraten erven een ravage en weten met de boel te herstellen, waarna ze erop worden afgerekend dat ze niks voor ernaar hebben gekregen, waarna de volgende Republikein de boel weer komt slopen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_176902885
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:49 schreef Iwanius het volgende:

Die anderhalf miljard die hij nu voor de muur wil hebben is natuurlijk echt helemaal niks op het totale budget van de VS.
  Redactie Games vrijdag 2 februari 2018 @ 13:20:43 #112
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_176903060
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die anderhalf miljard die hij nu voor de muur wil hebben is natuurlijk echt helemaal niks op het totale budget van de VS.
Klopt, maar je kan dat geld ook aan iets nuttigs besteden zoals, oh ik weet niet, onderwijs of de zorg. Een muur heeft nog nooit iemand tegengehouden.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 2 februari 2018 @ 13:24:20 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_176903133
Was het al bekend dat die Nunes het originele document waar zijn vage memo op gebaseerd is niet eens gelezen heeft? Gaat zo snel hier... :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_176903455
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:20 schreef Puddington het volgende:

[..]

Klopt, maar je kan dat geld ook aan iets nuttigs besteden zoals, oh ik weet niet, onderwijs of de zorg. Een muur heeft nog nooit iemand tegengehouden.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar doen alsof die muur de schuld is dat het budget een zootje is klopt wat mij betreft ook niet. Dan zou ik eerder kijken naar de 1,5 / 2 biljoen aan inkomsten die verdampen door het belastingplan.
pi_176903491
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar doen alsof die muur de schuld is dat het budget een zootje is klopt wat mij betreft ook niet. Dan zou ik eerder kijken naar de 1,5 / 2 triljoen aan inkomsten die verdampen door het belastingplan.
Dat ben ik wel met je eens, anderzijds is het wel zo dat Trump hoog van de toren heeft geblazen dat Mexico gaat betalen. Als hij dan toch die muur in de begroting probeert op te nemen, moet hij natuurlijk niet gek opkijken als hij daarvoor de wind van voren krijgt.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:14:22 #116
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176904425
benjaminwittes twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 13:20:44 Buckle up folks: It's going to be a very long day. Remember to love your neighbor, particularly the one you are most inclined to hate. reageer retweet
pi_176904652
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
benjaminwittes twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 13:20:44 Buckle up folks: It's going to be a very long day. Remember to love your neighbor, particularly the one you are most inclined to hate. reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 12:49:14 “You had Hillary Clinton and the Democratic Party try to hide the fact that they gave money to GPS Fusion to create a Dossier which was used by their allies in the Obama Administration to convince a Court misleadingly, by all accounts, to spy on the Trump Team.” Tom Fitton, JW reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 12:33:58 The top Leadership and Investigators of the FBI and the Justice Department have politicized the sacred investigative process in favor of Democrats and against Republicans - something which would have been unthinkable just a short time ago. Rank & File are great people! reageer retweet
Hij is zelf in ieder geval nog druk bezig om unity en bipartisanship te brengen.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:26:13 #118
384435 klappernootopreis
pi_176904696
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:20 schreef Puddington het volgende:

[..]

vrijdag 2 februari 2018 @ 14:27:38 #119
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176904740
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 12:49:14 “You had Hillary Clinton and the Democratic Party try to hide the fact that they gave money to GPS Fusion to create a Dossier which was used by their allies in the Obama Administration to convince a Court misleadingly, by all accounts, to spy on the Trump Team.” Tom Fitton, JW reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 12:33:58 The top Leadership and Investigators of the FBI and the Justice Department have politicized the sacred investigative process in favor of Democrats and against Republicans - something which would have been unthinkable just a short time ago. Rank & File are great people! reageer retweet
Hij is zelf in ieder geval nog druk bezig om unity en bipartisanship te brengen.
Er zitten werkelijk allemaal Republikeinen op de posities die hij aanhaalt :') :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:28:38 #120
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_176904762
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef Szura het volgende:

[..]

Er zitten werkelijk allemaal Republikeinen op de posities die hij aanhaalt :') :').
Dat is nog wel het leukste ja :D.

En het grappige is dat het nog eerder andersom is... door partisan geneuzel zit Trump daar überhaupt. Zonder dat hele gezeik met de FBI die weer onderzoek deed naar Clinton daags voor de verkiezingen had hij niet eens gewonnen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 14:30:57 #121
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_176904832
Het zijn niet alleen Republikeinen, maar ook nog eens Republikeinen die Trump zelf heeft aangesteld.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:31:01 #122
384435 klappernootopreis
pi_176904833
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is ook anderhalf miljard die niet bij de begroting had moeten worden betrokken. En dit moet zelfs de grootste Trump fan toegeven.

pi_176904840
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:27 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat zou voor echt iedere andere president ooit een opmerkelijke fout zijn. Bij Trump is het gewoon volledig normaal.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:34:32 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176904909
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:30 schreef Mike het volgende:
Het zijn niet alleen Republikeinen, maar ook nog eens Republikeinen die Trump zelf heeft aangesteld.
Ja de huidige wel, maar hij doelt natuurlijk ook op Comey.

Maar wacht even, waarom was die ook alweer ontslagen door Drumpf? :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:34:55 #125
384435 klappernootopreis
pi_176904919
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:31 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zou voor echt iedere andere president ooit een opmerkelijke fout zijn. Bij Trump is het gewoon volledig normaal.
en het merkwaardigste is; Mueller en Rod Rosenstein zijn ook allebei Republikeinen.. alleen zijn die minder schijterig dan de anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')