Ik vermoed het eerste of het laatste nr van de 5quote:Op maandag 5 februari 2018 13:22 schreef Zen90 het volgende:
Over de volgorde waarin de liedjes worden gezongen zal vast ook wel goed worden nagedacht. Marketingtechnisch, wellicht.
Als hoeveelste zou hét nummer gezongen worden, gokken jullie?
Ermee beginnen, zodat heel Nederland idd een heel weekend lang het nummer kan bekritiseren of bejubelen... Ergens halverwege... Of juist mee eindigen, zodat het dan nog redelijk vers in het geheugen zit. Ik ben benieuwd :p
Als ik hen was zou ik het als derde doen. En beginnen met het lied dat in z'n eigen keuze als nummer 2 eindigde. Dus wel beginnen met een echt goeie. En waarom dan als derde Het Lied doen weet ik niet, maar in de hoop dat ze dan de twee dagen erna nog kunnen zeggen 'mooi, maar die van dinsdag was nog steeds het beste!'quote:Op maandag 5 februari 2018 13:22 schreef Zen90 het volgende:
Over de volgorde waarin de liedjes worden gezongen zal vast ook wel goed worden nagedacht. Marketingtechnisch, wellicht.
Als hoeveelste zou hét nummer gezongen worden, gokken jullie?
Ermee beginnen, zodat heel Nederland idd een heel weekend lang het nummer kan bekritiseren of bejubelen... Ergens halverwege... Of juist mee eindigen, zodat het dan nog redelijk vers in het geheugen zit. Ik ben benieuwd :p
Klinkt helemaal als een goede theorie hahaquote:Op maandag 5 februari 2018 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik hen was zou ik het als derde doen. En beginnen met het lied dat in z'n eigen keuze als nummer 2 eindigde. Dus wel beginnen met een echt goeie. En waarom dan als derde Het Lied doen weet ik niet, maar in de hoop dat ze dan de twee dagen erna nog kunnen zeggen 'mooi, maar die van dinsdag was nog steeds het beste!'
Ik weet het niet
Nouja, het is ondertussen denk ik met name de gedachte om zijn overige liedjes van zijn nieuwe album te promoten, denk je niet?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind dit wel een heerlijke manier om iedereen in esf-stemming te krijgen. Douwe wist het te doen door heel actief te twitteren etc en Waylon doet het op deze manier. Ik waardeer dat zeer, dat je als artiest erkent dat het verder gaat dan alleen je optreden die avond. Ogene maakte er een soort privé-aangelegenheid van waarbij we welhaast dankbaar mochten zijn uiteindelijk mee te mogen kijken. Douwe en Waylon zorgen er elk op hun eigen manier voor dat het een nationaal feestje wordt, voor wie dat vieren wil.
Heel sympathiek vind ik dat. Dat een artiest erkent dat het verder gaat dan eigen hachje en carrière.
Eh. Ja dat zal vast meespelen. Lijkt me logisch. Maar dan nog kun je ervoor kiezen om er geen zier aan te doen óf er een leuk plannetje mee te maken, denk ik?quote:Op maandag 5 februari 2018 15:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nouja, het is ondertussen denk ik met name de gedachte om zijn overige liedjes van zijn nieuwe album te promoten, denk je niet?
Hoezo zou Van Nieuwkerk geen Waylon-fan zijn? Waylon is ontelbare keren bij DWDD geweest.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:14 schreef Greys het volgende:
Het wordt inderdaad wel leuk opgebouwd zo. En al is het uiteraard ook een uitstekende tour- en albumpromotie voor hem, wat dat betreft had ie ook gewoon ergens na de bekendmaking van het nummer 'veilig' bij Humberto een paar keer een nieuw nummer kunnen spelen. Veilig omdat Humberto nou eenmaal groot Waylonfan is en Matthijs minder en Humberto enthousiast is over ESF en Matthijs een stuk minder.
Dus dit is voor Waylon de weg met wat meer eventuele weerstand maar voor ons wel veel toffer
Ik zeg ook echt niet dat Matthijs hem echt niet moet, ik zei alleen dat ie 'minder fan' is. Humberto is namelijk letterlijk uitgesproken fan zeg maar. Snap je echt niet een klein beetje wat ik bedoel? Humberto roept dertig keer hardop dat het de beste zanger van de wereld is, Matthijs zegt een tikkie zuunig tegen Cornald dat ie 'heus wel een beetje Team Waylon is'.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoezo zou Van Nieuwkerk geen Waylon-fan zijn? Waylon is ontelbare keren bij DWDD geweest.
Sterker nog, hij is vanavond weer bij DWDD.
Hahaha geen idee maar ik heb er stiekem ook wel aan gedacht dat ie met al z'n passie en enthousiasme misschien live per ongeluk wel iets roept dat het verklaptquote:Op maandag 5 februari 2018 18:08 schreef Momo... het volgende:
Ligt het nou aan mij of is Waylon zon type die zijn mond voorbij gaat praten in die week?
Ah, jullie hebben 'm al gespot, wilde net een brul geven.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:04 schreef Greys het volgende:
Nou er was dus duidelijk vrijdag iets aan de hand qua medicijnen of ziek/griep ofzo want Waylon ziet er nu alweer prima uit. En die bril af scheelt ook veel. Maar geen opgeblazen hoofd en geen dichte ogen nu.
Vond je ook dat ie er beter uitziet? Ik ben mss wat bevooroordeeld, jij bent neutralerquote:Op maandag 5 februari 2018 19:12 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben 'm al gespot, wilde net een brul geven.
Kan aan mij liggen, beetje onzeker keek hij wel...dacht ik te zien.
Ja de online community is hard met dat soort dingen, ik zou ook echt niet beroemd willen zijn. Er zal straks ook wel veel backlash komen op het nummer of het nou de nieuwe waterloo is of een boutennummer.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je ook dat ie er beter uitziet? Ik ben mss wat bevooroordeeld, jij bent neutraler
En ja tikkie onzeker net vond ik ook. Maar dat is ook niet zo gek als je echt 99 procent negatieve reacties hebt gehad een paar dagen geleden. Hij doet altijd wel stoer maar we hebben al gezien hoe hij het zich bv aantrok toen 'men' lelijk deed tegen z'n vriendin. Het doet hem heus wel wat en het was behoorlijk heftig vrijdag. Werd geen spaan van hem heel gelaten op Twitter vwb zijn uiterlijk. En ja daar moet je tegen kunnen als artiest maar tis toch wel menselijk als het je (al dan niet tijdelijk) een pietsie onzeker kan maken.
Beter? Geen idee, echt niet! Maar van wat ik hier meekreeg kan ik me, ondanks dat hij 't , idd zijn onzekerheid wel voorstellen. Dat dan weer wel. 😇quote:Op maandag 5 februari 2018 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond je ook dat ie er beter uitziet? Ik ben mss wat bevooroordeeld, jij bent neutraler
En ja tikkie onzeker net vond ik ook. Maar dat is ook niet zo gek als je echt 99 procent negatieve reacties hebt gehad een paar dagen geleden. Hij doet altijd wel stoer maar we hebben al gezien hoe hij het zich bv aantrok toen 'men' lelijk deed tegen z'n vriendin. Het doet hem heus wel wat en het was behoorlijk heftig vrijdag. Werd geen spaan van hem heel gelaten op Twitter vwb zijn uiterlijk. En ja daar moet je tegen kunnen als artiest maar tis toch wel menselijk als het je (al dan niet tijdelijk) een pietsie onzeker kan maken.
quote:Op maandag 5 februari 2018 19:44 schreef Greys het volgende:
Het ging ook nog even over of ie bang is voor de reacties en de eerste keer dat hij en Ilse Calm after the storm deden destijds bij DWDD en dat het zo enorm slecht ontvangen werd toen. Dat was best een grote domper voor ze zegt ie. Maar het kwam gelukkig goed.
En over het lied van dit jaar zegt ie dat ie heel dicht bij zichzelf is gebleven en dat hij een goed lied wilde maken en hij 'hoopt en denkt wel dat dat gelukt is'
Hij kan met zoveel passie praten over muziek, dat vind ik zo leuk aan hem.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:46 schreef Greys het volgende:
Hij weet echt álles van die oude muzikanten he? Echt alles.
laat maar komen...quote:Op maandag 5 februari 2018 20:03 schreef Greys het volgende:
Niet om te negatieven maar we krijgen waarschijnlijk wel weer de 'wéér country van Nederland??' reacties straks van de buitenlandse esf reageerdersZoals ze bij Douwe ook al riepen.
Ach er zat ook wel weer een 'VERGELIJKT DIE IDIOOT ZICHZELF NOU MET GROOTHEDEN ALS CASH??' reactie tussen maar da's iemand die gemist heeft dat ie uitgenodigd is in over Cash te praten en een cover te doen en zichzelf er helemaal niet mee vergelijkt maar hem bewondert. Zulke types hou je altijd.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:04 schreef ato het volgende:
Leuk, valt mij wel op dat als Waylon iets zingt bij wat voor een programma ook, hij altijd goede reacties krijgt.
Ja vond ik wel!quote:Op maandag 5 februari 2018 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij zag er nu gewoon weer prima uit toch, na dat gekke gedoe bij the Voice?
Benieuwd wat je vindt! Ik vond hem prima overkomen.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Hm, aflevering is (nog) niet terug te kijken.
Oh nu wel.
Maar wel echt stukken beter dan vrijdagquote:Op maandag 5 februari 2018 20:25 schreef Guanabana het volgende:
Hij heeft wel nog steeds een beetje een opgeblazen gezicht! (Dikke kop klinkt zo naar).
Maar heeft ie die ietwat geknepen ogen niet gewoon standaard?quote:Op maandag 5 februari 2018 20:34 schreef superrmama het volgende:
Hij kwam sowieso niet arrogant over, dat scheelt. Er was wel iets met z'n ogen, leek geblowed te hebben, meende zoonlief hier. Maakt wmb ook niet uit, net als een kilo meer of minder.
Als hij nu die "kiezel" maar niet heeft, en een zelf geschreven song zou ook helpen.
Ondanks dat ik geen fan ben, heb ik er wel vertrouwen in. Komt goed!
Dat had ik nou net niet, precies 't tegenovergestelde, hoe bizarquote:Op maandag 5 februari 2018 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Kwam prima over hoor, maar dat vind ik eigenlijk altijd wel. Misschien een tikje 'know it all' en 'ik ben zo zelfverzekerd en weet het allemaal zo goed', maar achDat ligt eerder aan mij dat ik daar niet zo van hou bij mensen.
Neuh, net misschien niet heel erg, maar het is wel altijd een beetje zijn algemene houding in dat soort interviews. Maarja, is ook eigenlijk weer logisch, want hij is uitgenodigd om iets te vertellen over muziek.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:41 schreef superrmama het volgende:
[..]
Dat had ik nou net niet, precies 't tegenovergestelde, hoe bizar
Hij wordt daar vanavond uitgenodigd omdát ie zo veel weet van (o.a.) Cash natuurlijk, dus dan krijg je idd veel details. Tis een wandelende country encyclopedie vol passie voor die weetjes en muziek.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Kwam prima over hoor, maar dat vind ik eigenlijk altijd wel. Misschien een tikje 'know it all' en 'ik ben zo zelfverzekerd en weet het allemaal zo goed', maar achDat ligt eerder aan mij dat ik daar niet zo van hou bij mensen.
Doet ie goed hoor en wat een lekker nummer, van Cash.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:25 schreef Greys het volgende:
Hier alleen het optreden
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381936
Ja bijvoorbeeld dat hij al zegt dat hij niet zenuwachtig is omdat dat 'geen zin heeft'. Dan denk ik, ja maarja, zenuwachtig zijn is geen rationeel iets wat je beslist om niet te zijn. Dat soort dingetjes.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wordt daar vanavond uitgenodigd omdát ie zo veel weet van (o.a.) Cash natuurlijk, dus dan krijg je idd veel details.
Maar vond je hebt echt zo zelfverzekerd overkomen? Kan het me van the voice wel voorstellen dat je dat soms vindt maar vanavond bv over dat het best wel een domper is als je lied niet goed wordt ontvangen etc. vond ik hem nou eens totáál niet arrogant overkomen.Integendeel.
Oh ik vind dat gewoon nuchter.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld dat hij al zegt dat hij niet zenuwachtig is omdat dat 'geen zin heeft'. Dan denk ik, ja maarja, zenuwachtig zijn is geen rationeel iets wat je beslist om niet te zijn. Dat soort dingetjes.
Het zal ook stiekem heus een pietsssie schijn zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik ben dus ook hysterica en ik snap niet zoveel van zo'n houding (maar wel heel goed hoor, inderdaad!).
Was niet het knijpen van de ogen, maakt ook echt niet joh....moetie lekker zelf weten.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heeft ie die ietwat geknepen ogen niet gewoon standaard?Ik wil best geloven dat ie zou kunnen blowen hoor maar ik begin steeds meer te denken dat hij van zichzelf ook wel gewoon een beetje van die ogen heeft
En wat is de kiezel? Weet het echt niet!
Als jij als nietfan er al vertrouwen in hebt is dat wel positief ja
Ik ook. Dan zitten Cee en ik zesduizend doden te sterven in Lissabon ook nogquote:Op maandag 5 februari 2018 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben NU al zenuwachtig voor het enveloppenmoment van de semi.
Nee kiezel zegt me echt niks, nu na je uitleg nog steeds nietquote:Op maandag 5 februari 2018 21:05 schreef superrmama het volgende:
[..]
Was niet het knijpen van de ogen, maakt ook echt niet joh....moetie lekker zelf weten.
De "kiezel" weet jij niet meer
Dat zei hij in 2014 over CATS, hij stond vooraf blijkbaar niet echt achter het gekozen/ vertolkte nr. Was bij Humberto toen, meen ik. Damn, wat was ik ff pissed, zeg maar.
Zo staat 't mij bij, althans.
En ja, ben zeker positief, zijn motivatie is mij wel duidelijk: wraak?! Hij gaat echt niet onder doen voor.....
Snapje wel ;-)
Ojaaa jullie gaan! Nou, dan heb je altijd nog een leuk tripje als het niks wordtquote:Op maandag 5 februari 2018 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Dan zitten Cee en ik zesduizend doden te sterven in Lissabon ook nogDan niet in de zaal, maar ergens in het ESF 'dorp' of een kroeg ofzo. Avond erna pas in de zaal bij de juryshow. Als ik dan nog leef
Ja maar ik moet er stiekem toch niet aan denken dat we vrijdag naar de juryshow gaan en hij er dan niet meer bij zit. Toch een pietsie domper dan. Al gaan we het dan alsnog leuk hebben inderdaad. Ik had ook een geweldige avond in Düsseldorf toen we laatste werden met de Jeesquote:Op maandag 5 februari 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ojaaa jullie gaan! Nou, dan heb je altijd nog een leuk tripje als het niks wordt
We hebben sowieso een appartement met WiFiquote:Op maandag 5 februari 2018 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga jullie dan wel missen hier op het topicHet is toch niet hetzelfde zonder hysterica-Greys
Klinkt goedquote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk maken we een apart topic voor onze Lissabon belevenissen. En ik heb al wat mensen die ik dan foto's mag appen en tekstjes en dat zij het dan ook in het topic gooien omdat mobiel foto's posten niet zo handig is. Komt goed!
Eén keer Matthijs is tegenwoordig qua aantal kijkers 5 keer Humberto. Hebben ze vast ook mee laten spelen.quote:
Er was in de vooraankondiging wel een vreemd moment met z'n ogen, hij draaide ze weg of zo.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heeft ie die ietwat geknepen ogen niet gewoon standaard?
Jaar daarna komt elk land met country.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef grazz het volgende:
Oh ik heb weer iets belangrijks gemist I see. DWDD straks maar terug kijken danIk ben de dagen nu al aan het aftellen.
En laat de fans maar zeiken over 'wéér country'...Laat ons winnen en ze krijgen nooit meer country
Ik denk dat we hem nu ietsss teveel onder een vergrootglas leggen. Of ik ben zelf heel naïef (kan ook best, eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 5 februari 2018 21:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Er was in de vooraankondiging wel een vreemd moment met z'n ogen, hij draaide ze weg of zo.
Op 33:00 in de volledige uitzending op https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381833
Haha je hebt gelijk. That's the spirit!quote:Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef grazz het volgende:
Oh ik heb weer iets belangrijks gemist I see. DWDD straks maar terug kijken danIk ben de dagen nu al aan het aftellen.
En laat de fans maar zeiken over 'wéér country'...Laat ons winnen en ze krijgen nooit meer country
Ik snap het onderschrift niet, is dit allebei van DWDD?quote:Op maandag 5 februari 2018 22:48 schreef Zen90 het volgende:
Het verschil is wel groot, ja... Zelfs mijn vader appte het naar mij en die let toch meestal op andere dingen.
Deze kwam ik tegen op Insta, hier zie je het goed:
https://www.instagram.com/p/Be04omVhjFQ/?taken-by=fanxwaylon
Matige trollpoging.quote:Op maandag 5 februari 2018 22:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Hij leek wel stoned!!! En wat is ie vadsig.....
Ja dat stonedgeleuter ga ik vanaf nu idd ook maar gewoon helemaal negeren. Manmanman.quote:
Nee daarvoor was hij te helder in zijn antwoorden. Je moeder kan het weten die is dol op het witte goud.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Stoned? Heb je hem niet zien kaakschaatsen. Die zit gewoon weer aan de zware middelen.
Dan was ie wel dunner, popje.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Stoned? Heb je hem niet zien kaakschaatsen. Die zit gewoon weer aan de zware middelen.
Rijd Bibi nog op hem?quote:Op maandag 5 februari 2018 23:24 schreef Greys het volgende:
Allemaal op basis van DWDD
https://www.ad.nl/show/wa(...)stivallied~a6d0d96f/
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-druk-om-reacties
https://www.nu.nl/muziek/(...)tter_impression=true
Anders wil jij Bibi wel hè? Ouwe reus.quote:
SOWWWW KOEKOEKquote:Op maandag 5 februari 2018 23:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Anders wil jij Bibi wel hè? Ouwe reus.
Nou..quote:
Kan zijn dat ze aan het rijden zijnquote:Op maandag 5 februari 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou..
*schiet in Story/Privé modus*
Het viel me wel op dat ie altijd al haar Insta foto's liket maar de vier meest recente niet.
Maar kan ook zijn dat ie Twitter en Instagram enzo gewoon ff beu is. Dus don't get your hopes up.
Lange afstands rijden dan want zij is op stedentrip in Praag en hij is hier.quote:Op maandag 5 februari 2018 23:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze aan het rijden zijn
Wees blij dat het slechts het hele huis is waar je je zorgen om maaktquote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:05 schreef Cyan9 het volgende:
Kinders, hou eens op mij hardop te laten lachen terwijl het hele huis al slaapt. Ik heb geen trek in oorlog.
Rechts was bij Humberto een tijdje geleden. Raar onderschrift idd, maar foto’s geven wel goed het verschil aan... Hoop echt dat hij zijn ‘voorkomen’ ook als olympische spelen beschouwt, want dat telt uiteindelijk ook mee voor het eindresultaat. Natuurlijk is het liedje het belangrijkste, maar het oog wil ook watquote:Op maandag 5 februari 2018 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het onderschrift niet, is dit allebei van DWDD?Links vandaag zie ik aan de sjaal en wat is rechts?
En hij is idd zeker nog wel steviger dan vorig jaar maar even eerlijk, vergeleken met afgelopen vrijdag was dit toch al een stuk beter qua totaalplaatje? Als ie een maandje op z'n eten let is ie gewoon weer slank op het ESF volgens mij. Maar dat is ook wel wishful thinking natuurlijk. Maar ik vond hem er nu niet gruwelijk uitzien, gewoon wat steviger maar geen aanfluiting ofzo? Vind het zelf nog steeds een aantrekkelijke man iig zoals ie vanavond was.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:56 schreef Momo... het volgende:
Ik had vannacht een droom (nouja nachtmerrie) dat Waylon met een lil kleine/boef-achtig nummer naar het songfestival ging.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 09:56 schreef Momo... het volgende:
Ik had vannacht een droom (nouja nachtmerrie) dat Waylon met een lil kleine/boef-achtig nummer naar het songfestival ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |