Doet ie goed hoor en wat een lekker nummer, van Cash.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:25 schreef Greys het volgende:
Hier alleen het optreden
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381936
Ja bijvoorbeeld dat hij al zegt dat hij niet zenuwachtig is omdat dat 'geen zin heeft'. Dan denk ik, ja maarja, zenuwachtig zijn is geen rationeel iets wat je beslist om niet te zijn. Dat soort dingetjes.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij wordt daar vanavond uitgenodigd omdát ie zo veel weet van (o.a.) Cash natuurlijk, dus dan krijg je idd veel details.
Maar vond je hebt echt zo zelfverzekerd overkomen? Kan het me van the voice wel voorstellen dat je dat soms vindt maar vanavond bv over dat het best wel een domper is als je lied niet goed wordt ontvangen etc. vond ik hem nou eens totáál niet arrogant overkomen.Integendeel.
Oh ik vind dat gewoon nuchter.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld dat hij al zegt dat hij niet zenuwachtig is omdat dat 'geen zin heeft'. Dan denk ik, ja maarja, zenuwachtig zijn is geen rationeel iets wat je beslist om niet te zijn. Dat soort dingetjes.
Het zal ook stiekem heus een pietsssie schijn zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik ben dus ook hysterica en ik snap niet zoveel van zo'n houding (maar wel heel goed hoor, inderdaad!).
Was niet het knijpen van de ogen, maakt ook echt niet joh....moetie lekker zelf weten.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heeft ie die ietwat geknepen ogen niet gewoon standaard?Ik wil best geloven dat ie zou kunnen blowen hoor maar ik begin steeds meer te denken dat hij van zichzelf ook wel gewoon een beetje van die ogen heeft
En wat is de kiezel? Weet het echt niet!
Als jij als nietfan er al vertrouwen in hebt is dat wel positief ja
Ik ook. Dan zitten Cee en ik zesduizend doden te sterven in Lissabon ook nogquote:Op maandag 5 februari 2018 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben NU al zenuwachtig voor het enveloppenmoment van de semi.
Nee kiezel zegt me echt niks, nu na je uitleg nog steeds nietquote:Op maandag 5 februari 2018 21:05 schreef superrmama het volgende:
[..]
Was niet het knijpen van de ogen, maakt ook echt niet joh....moetie lekker zelf weten.
De "kiezel" weet jij niet meer
Dat zei hij in 2014 over CATS, hij stond vooraf blijkbaar niet echt achter het gekozen/ vertolkte nr. Was bij Humberto toen, meen ik. Damn, wat was ik ff pissed, zeg maar.
Zo staat 't mij bij, althans.
En ja, ben zeker positief, zijn motivatie is mij wel duidelijk: wraak?! Hij gaat echt niet onder doen voor.....
Snapje wel ;-)
Ojaaa jullie gaan! Nou, dan heb je altijd nog een leuk tripje als het niks wordtquote:Op maandag 5 februari 2018 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Dan zitten Cee en ik zesduizend doden te sterven in Lissabon ook nogDan niet in de zaal, maar ergens in het ESF 'dorp' of een kroeg ofzo. Avond erna pas in de zaal bij de juryshow. Als ik dan nog leef
Ja maar ik moet er stiekem toch niet aan denken dat we vrijdag naar de juryshow gaan en hij er dan niet meer bij zit. Toch een pietsie domper dan. Al gaan we het dan alsnog leuk hebben inderdaad. Ik had ook een geweldige avond in Düsseldorf toen we laatste werden met de Jeesquote:Op maandag 5 februari 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ojaaa jullie gaan! Nou, dan heb je altijd nog een leuk tripje als het niks wordt
We hebben sowieso een appartement met WiFiquote:Op maandag 5 februari 2018 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga jullie dan wel missen hier op het topicHet is toch niet hetzelfde zonder hysterica-Greys
Klinkt goedquote:Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk maken we een apart topic voor onze Lissabon belevenissen. En ik heb al wat mensen die ik dan foto's mag appen en tekstjes en dat zij het dan ook in het topic gooien omdat mobiel foto's posten niet zo handig is. Komt goed!
Eén keer Matthijs is tegenwoordig qua aantal kijkers 5 keer Humberto. Hebben ze vast ook mee laten spelen.quote:
Er was in de vooraankondiging wel een vreemd moment met z'n ogen, hij draaide ze weg of zo.quote:Op maandag 5 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heeft ie die ietwat geknepen ogen niet gewoon standaard?
Jaar daarna komt elk land met country.quote:Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef grazz het volgende:
Oh ik heb weer iets belangrijks gemist I see. DWDD straks maar terug kijken danIk ben de dagen nu al aan het aftellen.
En laat de fans maar zeiken over 'wéér country'...Laat ons winnen en ze krijgen nooit meer country
Ik denk dat we hem nu ietsss teveel onder een vergrootglas leggen. Of ik ben zelf heel naïef (kan ook best, eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 5 februari 2018 21:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Er was in de vooraankondiging wel een vreemd moment met z'n ogen, hij draaide ze weg of zo.
Op 33:00 in de volledige uitzending op https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381833
Haha je hebt gelijk. That's the spirit!quote:Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef grazz het volgende:
Oh ik heb weer iets belangrijks gemist I see. DWDD straks maar terug kijken danIk ben de dagen nu al aan het aftellen.
En laat de fans maar zeiken over 'wéér country'...Laat ons winnen en ze krijgen nooit meer country
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |