abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2018 @ 20:44:07 #151
368283 ato
pi_176979222
quote:
Doet ie goed hoor en wat een lekker nummer, van Cash.
Life can be a bitch, so like it..
pi_176979248
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij wordt daar vanavond uitgenodigd omdát ie zo veel weet van (o.a.) Cash natuurlijk, dus dan krijg je idd veel details.

Maar vond je hebt echt zo zelfverzekerd overkomen? Kan het me van the voice wel voorstellen dat je dat soms vindt maar vanavond bv over dat het best wel een domper is als je lied niet goed wordt ontvangen etc. vond ik hem nou eens totáál niet arrogant overkomen. :D Integendeel.
Ja bijvoorbeeld dat hij al zegt dat hij niet zenuwachtig is omdat dat 'geen zin heeft'. Dan denk ik, ja maarja, zenuwachtig zijn is geen rationeel iets wat je beslist om niet te zijn. Dat soort dingetjes.
Koel en donker bewaren
pi_176979305
Oh arrogant ook niet per se trouwens.
Koel en donker bewaren
pi_176979325
Ik zie hem gewoon het liefst optreden :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 20:56:15 #155
163650 Greys
pi_176979588
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja bijvoorbeeld dat hij al zegt dat hij niet zenuwachtig is omdat dat 'geen zin heeft'. Dan denk ik, ja maarja, zenuwachtig zijn is geen rationeel iets wat je beslist om niet te zijn. Dat soort dingetjes.
Oh ik vind dat gewoon nuchter. :D

Cornald zei laatst (geloof ook bij DWDD?) dat hij destijds twee weken lang met bewondering naar Waylon had gekeken op het Eurovisie omdat ie daar zo professioneel en geconcentreerd was en 'totaal geen zenuwen had' en Cornald heeft dus het liefst artiesten die niet stijf van de zenuwen naar het ESF gaan omdat dat een optreden zou kunnen verpesten. En als je van jezelf weet dat je gedaan hebt wat je kunt (qua lied en performance) dan hoef je op zich ook geen zenuwen te hebben en dan 'is het wat het is'. Zoals Waylon vanavond precies weer zei. 'Zenuwen voor wat men van het lied vindt heb ik niet, heeft geen zin want het is wat het is. Maar als het slecht wordt ontvangen is het best een domper'.

Ik kan het zelf ook niet uitschakelen hoor (hysterica, ik :D ) maar heb er wel bewondering voor. En hij zal best gezonde spanning hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176979634
Ja ik ben dus ook hysterica en ik snap niet zoveel van zo'n houding (maar wel heel goed hoor, inderdaad! Beter dan doodsbange Trijn met haar zweetlip).
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 21:00:43 #157
163650 Greys
pi_176979710
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik ben dus ook hysterica en ik snap niet zoveel van zo'n houding (maar wel heel goed hoor, inderdaad!).
Het zal ook stiekem heus een pietsssie schijn zijn. ;) Tis erg belangrijk voor hem dus je maakt mij niet wijs dat er geen dierentuin door z'n buik vliegt straks in Lissabon vlak voor het optreden.

Maar tis dus wel echt zo dat er vorige keer van zenuwen niks te bespeuren was bij hem, aldus Cornald. En die heeft hem daar twee weken meegemaakt. Misschien heeft ie wel stiekem op de plee gegild en gehuild hoor :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176979782
Ik ben NU al zenuwachtig voor het enveloppenmoment van de semi.
Koel en donker bewaren
pi_176979836
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar heeft ie die ietwat geknepen ogen niet gewoon standaard? :@ Ik wil best geloven dat ie zou kunnen blowen hoor maar ik begin steeds meer te denken dat hij van zichzelf ook wel gewoon een beetje van die ogen heeft :D

En wat is de kiezel? Weet het echt niet!

Als jij als nietfan er al vertrouwen in hebt is dat wel positief ja _O_
Was niet het knijpen van de ogen, maakt ook echt niet joh....moetie lekker zelf weten.
De "kiezel" weet jij niet meer :D
Dat zei hij in 2014 over CATS, hij stond vooraf blijkbaar niet echt achter het gekozen/ vertolkte nr. Was bij Humberto toen, meen ik. Damn, wat was ik ff pissed, zeg maar.
Zo staat 't mij bij, althans.

En ja, ben zeker positief, zijn motivatie is mij wel duidelijk: wraak?! Hij gaat echt niet onder doen voor.....
Snapje wel ;-)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 21:08:40 #160
163650 Greys
pi_176979900
quote:
9s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben NU al zenuwachtig voor het enveloppenmoment van de semi.
Ik ook. Dan zitten Cee en ik zesduizend doden te sterven in Lissabon ook nog _O- Dan niet in de zaal, maar ergens in het ESF 'dorp' of een kroeg ofzo. Avond erna pas in de zaal bij de juryshow. Als ik dan nog leef :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 21:09:25 #161
163650 Greys
pi_176979910
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:05 schreef superrmama het volgende:

[..]

Was niet het knijpen van de ogen, maakt ook echt niet joh....moetie lekker zelf weten.
De "kiezel" weet jij niet meer :D
Dat zei hij in 2014 over CATS, hij stond vooraf blijkbaar niet echt achter het gekozen/ vertolkte nr. Was bij Humberto toen, meen ik. Damn, wat was ik ff pissed, zeg maar.
Zo staat 't mij bij, althans.

En ja, ben zeker positief, zijn motivatie is mij wel duidelijk: wraak?! Hij gaat echt niet onder doen voor.....
Snapje wel ;-)
Nee kiezel zegt me echt niks, nu na je uitleg nog steeds niet :D Zal straks eens terugzoeken wat het kan zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 21:11:02 #162
163650 Greys
pi_176979959
Zat nog ff te kijken maar die beetje vage ogen heeft ie oa ook tijdens de shoot voor CATS. Bijna altijd eigenlijk als ie z'n ogen niet bewust echt open spert. Denk dat ie dat echt ook wel een beetje van zichzelf heeft.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176979984
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ook. Dan zitten Cee en ik zesduizend doden te sterven in Lissabon ook nog _O- Dan niet in de zaal, maar ergens in het ESF 'dorp' of een kroeg ofzo. Avond erna pas in de zaal bij de juryshow. Als ik dan nog leef :')
Ojaaa jullie gaan! Nou, dan heb je altijd nog een leuk tripje als het niks wordt :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 21:13:33 #164
163650 Greys
pi_176980035
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ojaaa jullie gaan! Nou, dan heb je altijd nog een leuk tripje als het niks wordt :P
Ja maar ik moet er stiekem toch niet aan denken dat we vrijdag naar de juryshow gaan en hij er dan niet meer bij zit. Toch een pietsie domper dan. Al gaan we het dan alsnog leuk hebben inderdaad. Ik had ook een geweldige avond in Düsseldorf toen we laatste werden met de Jees :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176980051
Ik ga jullie dan wel missen hier op het topic :P Het is toch niet hetzelfde zonder hysterica-Greys ;)
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 21:16:30 #166
163650 Greys
pi_176980120
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga jullie dan wel missen hier op het topic :P Het is toch niet hetzelfde zonder hysterica-Greys ;)
We hebben sowieso een appartement met WiFi :+ En donderdagavond kunnen we ook best af en toe ff posten. En vanuit de zaal gillen we ook wel even. Beloofd :D

Waarschijnlijk maken we een apart topic voor onze Lissabon belevenissen. En ik heb al wat mensen die ik dan foto's mag appen en tekstjes en dat zij het dan ook in het topic gooien omdat mobiel foto's posten niet zo handig is. Komt goed!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176980203
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:16 schreef Greys het volgende:

Waarschijnlijk maken we een apart topic voor onze Lissabon belevenissen. En ik heb al wat mensen die ik dan foto's mag appen en tekstjes en dat zij het dan ook in het topic gooien omdat mobiel foto's posten niet zo handig is. Komt goed!
Klinkt goed 8-)
Koel en donker bewaren
pi_176981319
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:14 schreef Greys het volgende:
nummer 'veilig' bij Humberto
Eén keer Matthijs is tegenwoordig qua aantal kijkers 5 keer Humberto. Hebben ze vast ook mee laten spelen.
C’est Davie :o)
pi_176981355
Oh ik heb weer iets belangrijks gemist I see. DWDD straks maar terug kijken dan :B Ik ben de dagen nu al aan het aftellen.

En laat de fans maar zeiken over 'wéér country'...Laat ons winnen en ze krijgen nooit meer country *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_176981433
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar heeft ie die ietwat geknepen ogen niet gewoon standaard?
Er was in de vooraankondiging wel een vreemd moment met z'n ogen, hij draaide ze weg of zo.
Op 33:00 in de volledige uitzending op https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381833
C’est Davie :o)
pi_176981521
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef grazz het volgende:
Oh ik heb weer iets belangrijks gemist I see. DWDD straks maar terug kijken dan :B Ik ben de dagen nu al aan het aftellen.

En laat de fans maar zeiken over 'wéér country'...Laat ons winnen en ze krijgen nooit meer country *O*
Jaar daarna komt elk land met country. :7
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 22:30:48 #172
163650 Greys
pi_176982359
quote:
11s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:59 schreef Dave het volgende:

[..]

Er was in de vooraankondiging wel een vreemd moment met z'n ogen, hij draaide ze weg of zo.
Op 33:00 in de volledige uitzending op https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/381833
Ik denk dat we hem nu ietsss teveel onder een vergrootglas leggen. Of ik ben zelf heel naïef (kan ook best, eerlijk is eerlijk :D ) maar waar ik me vrijdag zelf echt wel zorgen maakte zie ik daar niks heel raars. Volgens mij gewoon iemand die ineens ietwat onverwacht (hij was nog niet aan de beurt) de camera vol op zich kreeg en bij z'n eigen aankondiging een quasi nonchalante oogrol doet omdat ie zich mss even geen houding wist te geven. Ik ben een doemdenker én paniekvogel maar dit is niet iets om ons zorgen om te maken denk ik. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 05-02-2018 22:38:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 februari 2018 @ 22:31:15 #173
163650 Greys
pi_176982373
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:57 schreef grazz het volgende:

Haha je hebt gelijk. That's the spirit! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176982718
Hij leek wel stoned!!! En wat is ie vadsig.....
pi_176982785
Het verschil is wel groot, ja... Zelfs mijn vader appte het naar mij en die let toch meestal op andere dingen.

Deze kwam ik tegen op Insta, hier zie je het goed:
https://www.instagram.com/p/Be04omVhjFQ/?taken-by=fanxwaylon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')