Heeft feyenoord goed gespeelt ?quote:
1ste post van ronde 5. Postid 176875252quote:Op donderdag 1 februari 2018 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Nou spannend hoor!!!! het is al 12uur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2018 02:04
Ja. Maar jij bent haar zo voorbij. En hou er rekening mee dat de stats engine iets van 10 minuten achterlooptquote:
dan heb ik haar al ingehaaldquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar jij bent haar zo voorbij. En hou er rekening mee dat de stats engine iets van 10 minuten achterloopt
een beetje laat, maar goedquote:Op donderdag 1 februari 2018 00:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja ik verwacht een update met uitslag !!![]()
Kan ik ook naar bed
SPOILER: Uitslag Ronde 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooooo panini is ook heeeeeerlijkquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Panini maker is echt ideaal voor hamburgers.
me 2 maar is dat heel slecht? Beetje zoals vastenquote:
hoppa!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
1ste post van ronde 5. Postid 176875252
ik bedoel juist dat het niet zo slecht is af en toe ik verwoorde het een beetje raarquote:
Dat is flauwquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Of spammode of gewoon kut doen dan niemand op je wil reageren
of gewoon moment supreme afwachten 😈quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon niet na jezelf posten en zo snel mogelijk na iemand anders
hemaaaaa in the house !! Het is de rookworst wie weet heeft hij dorst trek in biertje anders gewoon water en dan geen kater 😇 altijd in voor wat leuks het liefst je moeder dat maakt het zoeter (sow) mic drop. Ode aan worstquote:
doet je microfoon het nog met al die mic dropsquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hemaaaaa in the house !! Het is de rookworst wie weet heeft hij dorst trek in biertje anders gewoon water en dan geen kater 😇 altijd in voor wat leuks het liefst je moeder dat maakt het zoeter (sow) mic drop. Ode aan worst
geen idee #deal with it 😎quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doet je microfoon het nog met al die mic drops
nee, jij?quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Merken jullie effect van de maan?
kan niet slapen dus komt het daardoor? Missquote:
kwark, jaquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb een gezond snackje op soort van aardbei kwark met pijnboom pitten
vertel wat kan niet wat is er misquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
kwark, ja
pijnboom pitten, ja
Maar kwark met pijnboom pitten?
Zou ze zo'n blubberbuik hebben dat haar broekje niet meer dichtkrijgt?quote:
je meoder had gisternacht nog van mijn kwark geproefdquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
kwark, ja
pijnboom pitten, ja
Maar kwark met pijnboom pitten?
Ja, geen idee. Misschien smaakt het wel erg lekker.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vertel wat kan niet wat is er mis
👍🏼quote:
En dat was ook al met harde stukjesquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je meoder had gisternacht nog van mijn kwark geproefd
geloof mij ja het is lekker 😋. Beetje crunch erbij en ik lees vaak over eten en probeer zo gevarieerd mogelijk te eten en dan lees ik waar het goed voor is goed voor de geest goed voor het lichaamquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Misschien smaakt het wel erg lekker.
Komt door die boobish.quote:
prima toch als je lekker vindt, boeit die combinatie nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geloof mij ja het is lekker 😋. Beetje crunch erbij en ik lees vaak over eten en probeer zo gevarieerd mogelijk te eten en dan lees ik waar het goed voor is goed voor de geest goed voor het lichaam
Nope gewoon gezonde jongen die Murp.quote:
precies net zoals sambal op brood ik vind heerlijk en veel andere mensen denken ben je niet goedquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
prima toch als je lekker vindt, boeit die combinatie niet
oh vind ik ook wel lekker, maar dan met plakje kaas of kipfiletquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
precies net zoals sambal op brood ik vind heerlijk en veel andere mensen denken ben je niet goed
ja precies wel.met worst erbij 😎quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh vind ik ook wel lekker, maar dan met plakje kaas of kipfilet
of rookworst
picsquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een flinke spanning in mijn broek
ja ik.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zal een underdog een x winnaar worden deze x? Self fulfilling prophecy 😇
Alleen als Haagse niet meedoet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar ondertussenquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen als Haagse niet meedoet.
Hij doet alsof het hem niet boeit maar ondertussen
vele dachten het Te kunnenquote:
jij?quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
haha jaquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar ondertussen
[ afbeelding ]
nee je weet toch hema wij zijn geboren winnaars hebben die titel niet nodig.quote:
ja klopt, heb bij aanvang eigenlijk al gewonnenquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee je weet toch hema wij zijn geboren winnaars hebben die titel niet nodig.
may the force Be with you tegen haagse spammerd 😈quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:54 schreef tailfox het volgende:
Haags staat nu op 0. Ik ga gewoon elke keer een bericht sturen als hij post
Doe normaalquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Merken jullie effect van de maan?
Haags kan niet tegen zijn verlies, daarom deed hij extra hard zijn best in December zodat hij kon zeggen dat hij 1ste zou zijn geweest als zijn punten wel mee hadden geteld.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen als Haagse niet meedoet.
Hij doet alsof het hem niet boeit maar ondertussen
600 posts per dag?quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:54 schreef tailfox het volgende:
Haags staat nu op 0. Ik ga gewoon elke keer een bericht sturen als hij post
niet de mods aan het werk zettenquote:Op donderdag 1 februari 2018 03:03 schreef devzero het volgende:
Wil degene die het volgende topic opent, er [vijfde ronde] van maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |