prima toch als je lekker vindt, boeit die combinatie nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geloof mij ja het is lekker 😋. Beetje crunch erbij en ik lees vaak over eten en probeer zo gevarieerd mogelijk te eten en dan lees ik waar het goed voor is goed voor de geest goed voor het lichaam
Nope gewoon gezonde jongen die Murp.quote:
precies net zoals sambal op brood ik vind heerlijk en veel andere mensen denken ben je niet goedquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
prima toch als je lekker vindt, boeit die combinatie niet
oh vind ik ook wel lekker, maar dan met plakje kaas of kipfiletquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
precies net zoals sambal op brood ik vind heerlijk en veel andere mensen denken ben je niet goed
ja precies wel.met worst erbij 😎quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh vind ik ook wel lekker, maar dan met plakje kaas of kipfilet
of rookworst
picsquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een flinke spanning in mijn broek
ja ik.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zal een underdog een x winnaar worden deze x? Self fulfilling prophecy 😇
Alleen als Haagse niet meedoet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zal een underdog een x winnaar worden deze x? Self fulfilling prophecy 😇
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |