me 2 maar is dat heel slecht? Beetje zoals vastenquote:
hoppa!!!!!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:02 schreef devzero het volgende:
[..]
1ste post van ronde 5. Postid 176875252
ik bedoel juist dat het niet zo slecht is af en toe ik verwoorde het een beetje raarquote:
Dat is flauwquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Of spammode of gewoon kut doen dan niemand op je wil reageren
of gewoon moment supreme afwachten 😈quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon niet na jezelf posten en zo snel mogelijk na iemand anders
hemaaaaa in the house !! Het is de rookworst wie weet heeft hij dorst trek in biertje anders gewoon water en dan geen kater 😇 altijd in voor wat leuks het liefst je moeder dat maakt het zoeter (sow) mic drop. Ode aan worstquote:
doet je microfoon het nog met al die mic dropsquote:Op donderdag 1 februari 2018 02:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hemaaaaa in the house !! Het is de rookworst wie weet heeft hij dorst trek in biertje anders gewoon water en dan geen kater 😇 altijd in voor wat leuks het liefst je moeder dat maakt het zoeter (sow) mic drop. Ode aan worst
geen idee #deal with it 😎quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doet je microfoon het nog met al die mic drops
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |