Voor de afterparty?quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Dj davy heeft mij hier uitgenodigd...
Tis en blijft een mocro hè...quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En vanmiddag nog zon grote bek in het Feyenoord topic.
Gelukkig verkeert Arias in de vorm van zijn leven!quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:42 schreef rubbereend het volgende:
Geen beker, maar gelukkig was dit de dag van de verlossing op de linksbackpositie
hoo, wacht
Dit is echt overdreven hoor. Tweede goal valt uit een onterechte corner en eigenlijk had Feyenoord met 10 man verder gemoeten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zit het jou lekker dat je club kansloos af gaat tegen de 5e in de competitie?
Wat ik schrijnend vind is dat Feyenoord het 'zakelijke' spelletje van PSV dit seizoen, duizend maal beter uitvoert dan PSV dit seizoen heeft gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is echt overdreven hoor. Tweede goal valt uit een onterechte corner en eigenlijk had Feyenoord met 10 man verder gemoeten.
Verder gewoon gelijkwaardig. Feyenoord werd alleen gevaarlijk uit de counter omdat PSV het spel moest maken. En tegen de nummer 5 die gewoon lekker achterover kan hangen is het nu eenmaal moeilijk scoren. Zeker als je ook nog eens uit speelt in de Kuip.
Ik vind het allemaal niet zo dramatisch hoor.
ik denk dat niemand het hier echt interesseert.quote:
Is ook wel makkelijk natuurlijk als je zo vroeg op 2-0 voorkomt tegen zo'n matige tegenstanderquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat ik schrijnend vind is dat Feyenoord het 'zakelijke' spelletje van PSV dit seizoen, duizend maal beter uitvoert dan PSV dit seizoen heeft gedaan.
Daar ben ik het al helemaal niet mee eens.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat ik schrijnend vind is dat Feyenoord het 'zakelijke' spelletje van PSV dit seizoen, duizend maal beter uitvoert dan PSV dit seizoen heeft gedaan.
Als die Romerio nou nog een beetje blijkt te kunnen scoren kunnen we misschien nog wel eens een leuk voorhoedetje krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ik denk dat niemand het hier echt interesseert.
natuurlijk win je liever maar een competitie wedstrijd verliezen is veel erger, denk dat iedereen zich verder daar zo over voelt.
verder : achterhoede is vieskut (op uitzondering van Arias dan), maar dat wisten we al natuurlijk. Eigenlijk is dat het zuurste nieuws van vanavond. En ik ben echt blij geworden van Mauro, prachtige voetballer, technisch, veel inzicht en hij heeft ook nog enorm veel strijd. Altijd Mauro opstellen. Samen met Lozano en Pereiro toch wel fijn vanavond.
Ben een beetje zuur ja, had ook gewoon een tentamen kunnen leren i.p.v Hendrix en Brenet te zien 'voetballen'quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar ben ik het al helemaal niet mee eens.
Je bent al net zo'n zuurpruim als grrrrrr en Scarface88 aan het worden.
hendrix vecht, hendrix is vet stoer, hendrix schiet want hij wil het verschil maken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV speelde niet slecht idd. Lozano, Mauro en Pereiro speelde prima.
Maar waar is die Hendrix mee bezig? Tegen Heracles schoot hij volgens mij ook al 3 ballen het stadion uit.
hendrix kan er geen klote van, als Rigo zijnde moet je ook je zitten verbijten op de bank.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
hendrix vecht, hendrix is vet stoer, hendrix schiet want hij wil het verschil maken.
Misschien was mijn opmerking trouwens niet helemaal correct, maar vond het wel een eye-opener hoe snel Feyenoord omschakelde met het geringste beetje ruimte.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar ben ik het al helemaal niet mee eens.
Je bent al net zo'n zuurpruim als grrrrrr en Scarface88 aan het worden.
en Gudmundsson.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:51 schreef TehRocks het volgende:
[..]
hendrix kan er geen klote van, als Rigo zijnde moet je ook je zitten verbijten op de bank.
heeft niets te maken met alsof doen. en het doet je altijd wel iets wanneer je club verliest, dus het doet ons ook niet niets; gewoon niet zoveel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net doen alsof het niets boeit.
Clowns
Heb alleen de tweede helft gezien. Doet wel aardige dingen en heeft potentie. Rendement is er echter nog niet echt. Maar het gaat in ieder geval meestal vooruit. Dat is al heel wat.quote:Op woensdag 31 januari 2018 22:56 schreef Scrummie het volgende:
Jammer jongens.
Maar jullie mogen in jullie handjes knijpen met die Mauro. Talentje hoor, poeh.
en heeft een vette tattooquote:Op woensdag 31 januari 2018 22:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
hendrix vecht, hendrix is vet stoer, hendrix schiet want hij wil het verschil maken.
Wij hebben helemaal geen LB...quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Die linksback van jullie is echt veel slechter dan Nelom....
effe serieus
Schwaab, Isimat, Hendrix, De Jong, Ramselaar. Allemaal brandhout. Op de een of andere magische manier staat PSV toch 7 punten voor op Ajax.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Die linksback van jullie is echt veel slechter dan Nelom....
effe serieus
Nee, Brands belde nog maar werd verrast.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wij hebben helemaal geen LB...
Goeie Zorro.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, Brands belde nog maar werd verrast.
"Zo, blij dat we eruit zijn, wanneer kom je? Wat? WAAR zit je? Ag, benyenu bij Sporting? Ok."
En dan nog mensen die hier week in week uit op Cocu en de speelstijl zitten te jankenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schwaab, Isimat, Hendrix, De Jong, Ramselaar. Allemaal brandhout. Op de een of andere magische manier staat PSV toch 7 punten voor op Ajax.
schwaab was gewoon weer goedquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schwaab, Isimat, Hendrix, De Jong, Ramselaar. Allemaal brandhout. Op de een of andere magische manier staat PSV toch 7 punten voor op Ajax.
Schijtbakkenvoetbal.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En dan nog mensen die hier week in week uit op Cocu en de speelstijl zitten te janken
Dit is by far de slechtste grap die ik gezien heb, sinds ik rapper sjors met een half stijve een snicker etende shemale zag proberen te neuken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, Brands belde nog maar werd verrast.
"Zo, blij dat we eruit zijn, wanneer kom je? Wat? WAAR zit je? Ag, benyenu bij Sporting? Ok."
Troll jij telkens?quote:
Ik baal wel, had gehoopt op meer van Hendrix, veel meer. Kutzooi.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik treed trouwens af als voorzitter van de HendrixGod-fanclub. Had Cocu het toch goed gezien om zo lang te wachten met hem in te passen..
Hoop dat de staf nu wel de ballen heeft om door te selecteren en niet 3 jaar met deze gozer aan te modderen. Denk eerlijk gezegd dat Rigo het wel aankan met een sloper naast hem.quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik baal wel, had gehoopt op meer van Hendrix, veel meer. Kutzooi.
Nee , ben het eens met zijn lijstje uitgezonderd van Schwaabquote:
Bedankt voor het lachen he. Wat een armzalig ploegje is TOPCLUB PSV.quote:
Laat de woede eruit jongenquote:Op woensdag 31 januari 2018 23:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Bedankt voor het lachen he. Wat een armzalig ploegje is TOPCLUB PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |