Niet helemaal, maar wel een stuk minder sterk.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Spreken ze dan ook ineens accentloos Nederlands?
Is helemaal aangeleerd, zelfs kaaskoppen die veel met Mocro's omgaan beginnen zo te praten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:35 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar wel een stuk minder sterk.
Het accent is volgens mij voor een groot deel stoerdoenerij.
Als je veel omgaat met een bepaalde groep mensen neem je automatisch ook dingen over zoals accent.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is helemaal aangeleerd, zelfs kaaskoppen die veel met Mocro's omgaan beginnen zo te praten.
Nou, zeg maar dag tegen je stageplaats.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is helemaal aangeleerd, zelfs kaaskoppen die veel met Mocro's omgaan beginnen zo te praten.
Terecht wel, er zou maar iemand met zo'n 'accent' in contact komen met potentiële klantenquote:Op woensdag 31 januari 2018 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dag tegen je stageplaats.
Überhaupt Nederlanders die Marokkaanse woorden als wollah, sahbi en ewa gebruiken.quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 januari 2018 03:35 schreef RicardoGallego het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Discrimineren is fout.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)lcenter-dat-kan.html
Het is niet eerlijk voor diegene die wel de juiste mentaliteit hebben, maar ik begrijp het wel. Als ik naar mijn persoonlijke aanrakingen kijk, is het schrikbarend hoevaak het misgaat met deze bevolkingsgroepen op werkgebied. Geen inzet, vaak afwezig, snel grote bek en weinig algemene kennis. Als je van de 10 uitzendkrachten met deze afkomst, 8 heb gehad met deze foute instelling, krijg je inderdaad vooroordelen gebaseerd op ervaringen.
'Wolllaaaaah broer, jij spreken met robert..'quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Spreken ze dan ook ineens accentloos Nederlands?
quote:Op woensdag 31 januari 2018 01:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Überhaupt Nederlanders die Marokkaanse woorden als wollah, sahbi en ewa gebruiken.En doorgaans kunnen ze het geeneens goed uitspreken.
lol..... Wat zegt ie nou,.? "Ik heb met 88 miljoen mensen gevochten" of iets in die richting.quote:
Dat geldt ook voor een aanzienlijk deel van de marokkanen maar dan met nederlandse woorden, dat is toch een stuk kwalijker. Dat ik aan de telefoon kan horen dat je grootouders uit marokko komen, dat is tocg sneu.quote:Op woensdag 31 januari 2018 01:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Überhaupt Nederlanders die Marokkaanse woorden als wollah, sahbi en ewa gebruiken.En doorgaans kunnen ze het geeneens goed uitspreken.
Heb je dit topic wel gelezen? Door geen prototypische marokkanen aan te nemen voorkom je een hoop kosten. Dat is weldegelijk winst georiënteerd. Lijkt mij iets dat jij als discriminatie zal interpreteren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 18:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Verschillende vormen van discriminatie. Dat is per definitie niet winstgeorienteerd.
Kan je misschien de tekst in een spoiler gooien? Ik heb geen account daarquote:Op woensdag 31 januari 2018 12:10 schreef truthortruth het volgende:
https://fd.nl/economie-po(...)-in-de-uitzendwereld Hoe goed bedoeld dan ook, ze gaan weer de symptomen aanpakken ipv de oorzaken.
Waarom walgelijk programma?quote:
Excuus, bron even aangepast.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Kan je misschien de tekst in een spoiler gooien? Ik heb geen account daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |