abonnement Unibet Coolblue
pi_176848726
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:35 schreef Revanches het volgende:
en nu, een flink potje dammen!
klusjesmannengenot
pi_176848735
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:35 schreef DKUp het volgende:
En nu?
Batsen. *O*
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 30 januari 2018 @ 21:36:17 #53
176766 crew  zoem
zoemt
pi_176848747
Melanie was relatiemateriaal, dit zal meer een kortstondige heftige relatie zijn die snel opgebrand is.
pi_176848765
De Amerikaanse is ook al niks met Arie Luijendijk jr.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 30 januari 2018 @ 21:36:49 #55
176766 crew  zoem
zoemt
pi_176848768
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:35 schreef DKUp het volgende:
En nu?
The Dateables of Grenzeloos verliefd :)
pi_176848776
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:35 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Batsen. *O*
Mel wilde een serieuze relatie met kinderen en kleinkinderen. Robbert kreegt het meteen benauwd :B
SOONY
pi_176848840
SOONY
pi_176848868
Leoniek O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 21:39:47 #59
163650 Greys
pi_176848878
Kijken er naast ons wel mensen naar dit programma? :@ Ik wilde de reacties op Twitter checken maar als ik zoek op Bachelor en Naddja krijg ik nul recente tweets _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:40:56 #60
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176848915
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:39 schreef Greys het volgende:
Kijken er naast ons wel mensen naar dit programma? :@ Ik wilde de reacties op Twitter checken maar als ik zoek op Bachelor en Naddja krijg ik nul recente tweets _O-
Ja omdat alleen mensen met ondertiteling weten dat het Naddja is :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_176848939
Gelukkig hebben we elkaar nog Greys. *;
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:42:19 #62
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176848959
DonRoelofsen twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 21:30:17 De keuze van Robert vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen bijzonder. #debachelor reageer retweet
:+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 21:43:03 #63
163650 Greys
pi_176848988
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:40 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja omdat alleen mensen met ondertiteling weten dat het Naddja is :+
Maar ook op Nadia en Nadja krijg ik niks _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 januari 2018 @ 21:43:20 #64
163650 Greys
pi_176848998
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:41 schreef -sabine- het volgende:
Gelukkig hebben we elkaar nog Greys. *;
Ja godzijdank *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:45:15 #65
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176849061
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ook op Nadia en Nadja krijg ik niks _O- _O-
Hmm jammer! #debachelor werkt dus wel bij mij *G*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_176849077
Denk dat het niet vaak wordt bekeken. Zelfs de grootste trash tv lovers vinden dit bullshit volgens mij :D.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:10:52 #67
397873 Neeleh
Graag verwijderen
pi_176851838
Hier ook een trouwe kijker 😬

Ik had eigenlijk Melanie verwacht.. Vind weinig inhoud in Nadja en dat kijken en giechelen, come on, je bent een volwassen vrouw, geen meisje van 8, hihihihi
pi_176852181
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:37 schreef DKUp het volgende:

[..]

Mel wilde een serieuze relatie met kinderen en kleinkinderen. Robbert kreegt het meteen benauwd :B
Al die,mensen doen toch mee voor die befaamde '15 minutes of fame'...geinig avontuurtje om over te praten met je vrienden na terugkomst meer niet.
pi_176852333
quote:
’Ik wil het van de daken schreeuwen!’

De Bachelor Robbert Jonkheer heeft dinsdagavond gekozen voor Naddja. En de twee zijn, na maandenlang geheim daten, nog altijd dolgelukkig in de liefde. „Voor ons allebei is dit echt.”

In de finale van het Net5-programma De Bachelor was te zien hoe Robbert (32) koos voor de mooie Naddja (28). Zij was degene die de allereerste roos van het programma kreeg. En ook het laatste liefdesteken was voor haar, in de vorm van een ring. „Een liefdesring, voorlopig nog even geen trouwring”, zegt Naddja lachend. „Hij is heel mooi. Tot de promo op tv heb ik hem gedragen. En daarna gelijk afgedaan.”

Robbert en Naddja hebben hun liefde voor elkaar lang verborgen moeten houden. De finale werd begin oktober in Athene opgenomen. Naddja vertelt hoe het daarna verder ging: „We kwamen op een donderdag terug in Nederland, zaterdag heb ik hem weer gezien. Dat was heel spannend, ik dacht: is het nog steeds zoals het daar was? Toen ik hem zag had ik weer hetzelfde gevoel. Nog sterker eigenlijk. Heel bizar. We vroegen elkaar: ’is dit voor jou echt?’ En voor allebei was dat zo.”

„In het begin zijn we samen naar Barcelona geweest. Toen konden we nog naast elkaar zitten, dat was voordat in de krant stond dat hij de Bachelor was. Later zijn we naar Florence geweest. Toen zaten we apart in het vliegtuig. Naast mij waren twee mensen aan het praten. Ik hoorde het woord bachelor, en dacht: ze hebben het door! Maar het bleek over een opleiding te gaan.”

Capuchons

De geliefden zagen elkaar zo’n twee of drie keer per week in het geheim. „Normaal doe je eerst allemaal leuke dingen en het dan rustiger aan, bij ons was het andersom. Maar wij hadden in Griekenland al gedatet. We zagen elkaar thuis, als ik naar Robbert toe ging parkeerde ik ergens en nam een taxi. Hij kwam naar mij met de trein, dan zette ik de auto een paar straten verderop en kon hij instappen. En we gingen sneaky naar het bos of op een rustige tijd naar de bioscoop met capuchons op.”

Naddja vervolgt: „Je wil eigenlijk gewoon leuke dingen doen, en het van de daken schreeuwen! Daar zaten wij erg op te wachten. Het was vooral moeilijk dat je niet gewoon als twee normale mensen boodschappen kunt doen of zo. En je wil het aan je vrienden en familie vertellen.”

De twee hebben er alles aan gedaan om de uitkomst van het programma niet te verraden, en dat is gelukt. Wel was de directe omgeving op de hoogte van hun samenzijn. Naddja vierde kerst bij Robberts ouders, hij bij haar familie. „Met de gordijnen dicht ja, haha.”

Nu hun liefde eindelijk wereldkundig is, zijn de twee in Singapore. Hij is daar voor werk; zij vloog afgelopen donderdag naar hem toe. „We zijn er in ieder geval tot 2 maart, wellicht dat we er daarna nog een vakantie aan vastplakken. Voor de sportschool die ik heb met mijn moeder heb ik vervanging geregeld, en ik heb ook in Singapore gesolliciteerd om te kijken of ik daar lessen kan geven.”

Klik

Daar gaan zij ook de finale kijken. Naddja blikt terug: „Ik was echt super zenuwachtig. Toen Robbert voor me stond zei hij van alles, maar ik heb geen idee meer wat. Ik had wel een heel goed gevoel bij hem. Ik voelde echt een klik en dacht ’dat moet voor hem ook zo zijn’. Voor de finale heb ik veel met Melanie gesproken. Zij zei ook die klik te hebben en was heel zeker van haar zaak. En ik wist niet waar zijn gevoel naartoe trok, omdat Melanie en ik heel andere types zijn.”

In de uitzendingen van De Bachelor heeft Naddja kunnen zien hoe Robbert met de concurrentie omging. „Melanie en ik hadden zoveel mogelijk verteld aan elkaar, we waren heel open. Als ik nu naar haar dates kijk is het toch een beetje gek om terug te zien, maar ik denk er ook bij: ’dat was toen’. Hij zat in een situatie waarin hij ons allebei leuk vond, dus niemand valt iets te verwijten.”

https://www.telegraaf.nl/(...)-de-daken-schreeuwen
SOONY
pi_176853526
Ik heb het idee dat deze show een soort van experiment was waarbij mensen die niets te zeggen hebben gaan daten?

Mogelijk om de kijker in verwarring te brengen is van tevoren niet gezegd dat er slechts een paar zinnen door de bachelor gebruikt zouden worden, waaronder:

Wat zie je er mooi uit
Ze stelt zich steeds meer open
Ze is een sterke onafhankelijke vrouw
Ze heeft een muurtje opgetrokken
Ze laat zich steeds meer zien

Indien noodzakelijk had hij de keuze uit 3 bonus zinnen, en dat was het dan.

Hij zou nooit iets vertellen over zijn dromen, zijn passies, zijn verlangens, zijn hoop, zijn verleden, zijn toekomstdromen, de boeken of films die hij mooi vond, maar alleen: Ik heb iemand nodig die mij ook vrij kan laten.

De vrouwen hetzelfde verhaal, liefst zeggen ze helemaal niets, maar kijken de bachelor aan en lachen, dan wel beamen dat ze zich steeds meer open stellen. onafhankelijk zijn, zeggen dat hij er ook mooi uit ziet en dat ze hun muurtje steeds meer laten vallen.

Dit alles in een Grieks decor met mooie jurken.

Misschien was het de insteek dat zolang de kijkers niets weten over de bachelor, noch de kandidaten, ze er wild op los zouden gaan speculeren, om toch vooral zelf alle blanco's in te vullen,. Een programma waarin alleen maar vaagheid heerst, iedereen vriendelijk lacht, het was een test denk ik toch.
pi_176855007
Het is sowieso gek. Maar hij zei in de 1e aflevering ook: ik ben op zoek naar een EXOTISCHE vrouw, dus dan geeft hij al de voorkeur aan een tint. En vervolgens heb je 2/3 vrouwen met een exotische achtergrond, terwijl de overige 18 bestaat uit potige lange grote of anderzijds overduidelijke Hollandse dames. Dan denk ik: dr is ook niet echt goed gescreend :'). Dit was al duidelijk vanaf moment 1.
pi_176855148
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 02:19 schreef Za het volgende:
Ik heb het idee dat deze show een soort van experiment was waarbij mensen die niets te zeggen hebben gaan daten?

Mogelijk om de kijker in verwarring te brengen is van tevoren niet gezegd dat er slechts een paar zinnen door de bachelor gebruikt zouden worden, waaronder:

Wat zie je er mooi uit
Ze stelt zich steeds meer open
Ze is een sterke onafhankelijke vrouw
Ze heeft een muurtje opgetrokken
Ze laat zich steeds meer zien

Indien noodzakelijk had hij de keuze uit 3 bonus zinnen, en dat was het dan.

Hij zou nooit iets vertellen over zijn dromen, zijn passies, zijn verlangens, zijn hoop, zijn verleden, zijn toekomstdromen, de boeken of films die hij mooi vond, maar alleen: Ik heb iemand nodig die mij ook vrij kan laten.

De vrouwen hetzelfde verhaal, liefst zeggen ze helemaal niets, maar kijken de bachelor aan en lachen, dan wel beamen dat ze zich steeds meer open stellen. onafhankelijk zijn, zeggen dat hij er ook mooi uit ziet en dat ze hun muurtje steeds meer laten vallen.

Dit alles in een Grieks decor met mooie jurken.

Misschien was het de insteek dat zolang de kijkers niets weten over de bachelor, noch de kandidaten, ze er wild op los zouden gaan speculeren, om toch vooral zelf alle blanco's in te vullen,. Een programma waarin alleen maar vaagheid heerst, iedereen vriendelijk lacht, het was een test denk ik toch.
klinkt als black mirror
pi_176855438
Nooit gezien maar lijkt me een vreselijk kut programma met allemaal mensen die zichzelf geweldig vinden en zo oppervlakkig zijn als de pest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')