Ik zie het in delta, was eerst 100 en nu is het alweer 106 (fictief bedrag)quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:39 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
hoe kan je dat het snelst zien? is het gewoon constant F5en?
nee hoeft niet kan ook gewoon zonder login en zelfs via de app zonder loginquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:40 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Maar dan dien je alle op binance te hebben staan, niet?
Ik gebruik zelf Cryptocompare
gewoon Bitcoinity in de gaten houden, dan krijg je wel een goed idee wat de markt zo'n beetje doetquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:39 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
hoe kan je dat het snelst zien? is het gewoon constant F5en?
al lang bezig zeker?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:32 schreef ChickenMan het volgende:
https://www.rtlz.nl/cryptocurrency/de-grote-cryptoshow-altcoins
Dat valt allemaal ook wel mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
jij koopt ook geudverdeumme alles op ATH
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Meer dan een half miljoen euro op een schimmige exchange laten staan, ben je op je hoofd gevallen man
niemand weet van tevoren of het een ATH is........stijgt het door dan is het geen ATH meer.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat valt allemaal ook wel mee.
Alleen op een piek in de markt wat geld in Req, Sub en Fun gestopt. Dag voor het dippen startte. Dus ja, dat staat wel wat onder water.
Ven Lisk en Icon staan op all time nog in t groen.
Er worden heel veel tethers bijgedrukt die vervolgens in BTC worden gestoken door de makers/exchanges.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben wel oprecht benieuwd naar je beredenering danIk waardeer je input hier altijd, dus zonder gekheid benieuwd
is hier hard bewijs van ????quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Er worden heel veel tethers bijgedrukt die vervolgens in BTC worden gestoken door de makers/exchanges.
Maar hier staan vermoedelijk voor een groot deel geen dollars meer tegen over.
Als jij dan vrolijk met je echte dollars BTC gaat kopen, dan koop je dus iets waar voor een deel nep dollars inzitten. En als dan later uitkomt dat er nep dollars in je BTC zitten, dan kan je daar geen echte dollars voor terugkrijgen maar komt de prijs is een vrije val.
Heel simpel, de markt zal zich vanzelf weer herstellen. Het kan alleen even duren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hoop dat we gewoon ff al die onzin en angst weg kunnen nemen en dat we daarna weer normaal, op een gezond tempo kunnen doorgroeien. De halve wereld verkoopt nu cryptos omdat heel Twitter vol staat met doomsday scenarios die eigenlijk door niemand hard gemaakt kunnen worden.
Ik zag zelfs een tweet van die Charlie Lee, iets van "Weak hands are scared".
Ja maar op een gegeven moment is Bitcoin gewoon een x bedrag waard ook al is dat voorheen gepumpt. Iemand anders is toch de eigenaar geworden van die bitcoin. Als die persoon hem niet wil verkopen voor minder dan 10.000 dollar dan blijft de prijs gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Er worden heel veel tethers bijgedrukt die vervolgens in BTC worden gestoken door de makers/exchanges.
Als jij dan vrolijk met je echte dollars BTC gaat kopen, dan koop je dus iets waar voor een deel nep dollars inzitten. En als dan later uitkomt dat er nep dollars in je BTC zitten, dan kan je daar geen echte dollars voor terugkrijgen maar komt de prijs is een vrije val.
zou me nix verbazen als ze nog niet veel klaargespeeld hebben achter de schermen. veel hype weinig bewijs.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb m'n SUB gewisseld voor REQ.
Fuck SUB op het moment. Het duurt veel te lang voor er iets gebeurt bij dat team.
die heb jij al gedaan zo aan je beweringen te zienquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nou, daarom willen mensen ook een audit van tether..
Ik gebruik het woord 'vermoedelijk' niet voor niets broeder.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:47 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die heb jij al gedaan zo aan je beweringen te zien
ah sorryquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord 'vermoedelijk' niet voor niets broeder.
Daarnaast is het mijn visie, geen feit.
Maar kan dit met of zonder Tether? Voor mijn gevoel is dit nu namelijk iets dat eerst moet ontploffen en opgeruimd worden voordat we de kant van 'gezonde groei' op kunnen. Wat als dit nu weer met een sisser afloopt en Tether blijft z'n 1 dollar waarde houden en men gaat gewoon door met de voorraad ervan vergroten?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Heel simpel, de markt zal zich vanzelf weer herstellen. Het kan alleen even duren.
Ik zou zo snel mogelijk van m'n BTC af willen als dat uitkomt denk ik. En ik denk heel veel andere mensen ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja maar op een gegeven moment is Bitcoin gewoon een x bedrag waard ook al is dat voorheen gepumpt. Iemand anders is toch de eigenaar geworden van die bitcoin. Als die persoon hem niet wil verkopen voor minder dan 10.000 dollar dan blijft de prijs gewoon gelijk.
Ik kan me wel voorstellen dat Tether in prijs dropt voor mensen die hun geld daarin hebben geparkeerd. Dat zou dan toch het meest logische zijn?
lijkt wel de dashboard van mn autoquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
gewoon Bitcoinity in de gaten houden, dan krijg je wel een goed idee wat de markt zo'n beetje doet
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, snap het.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
n00b question maar 100, 106 en 108 zijn afkortingen van?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zie het in delta, was eerst 100 en nu is het alweer 106 (fictief bedrag)
Ehh 108
behalve als je het op een exchange verkoopt waar je in USD kan verkopen, niet usdt. Als je in usdt zit ben je naar min idee gewoon een domme rukker die schijt heeft aam z'n eigen bezittingen en te lui is om er verantwoordelijk mee om te gaan, en het verdient om z'n geld te verliezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Een audit is wel genoeg. Dat betekent namelijk dat een andere partij met gezag (accountant) zegt dat het legit is. Als het niet legit zou zijn, zou zo'n partij zijn naam er ook niet aan verbinden, want als het klapt zijn zij bij wet ook de sjaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, snap het.
Hoe kan je dit bewijzen? Een audit alleen is niet genoeg, want eigenlijk zijn hier dus twee dingen aan de hand.
1) Er staat geen USD tegenover iedere USDT. Dit is makkelijk te bewijzen door een audit.
2) De bijgedrukte USDT wordt door Bitfinex zelf gebruikt om BTC te kopen. Hoe bewijs je dit?
twitter:bomberfrancy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:28:26Legal and physical threats do not do other than convince me that I have to enforce the TOS.Who will verify account (EU and not), can withdraw XRB, who not, only BTCThat's all reageer retweet
Ik weet niet of het tweede nog relevant is, als het eerste zou kloppen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, snap het.
Hoe kan je dit bewijzen? Een audit alleen is niet genoeg, want eigenlijk zijn hier dus twee dingen aan de hand.
1) Er staat geen USD tegenover iedere USDT. Dit is makkelijk te bewijzen door een audit.
2) De bijgedrukte USDT wordt door Bitfinex zelf gebruikt om BTC te kopen. Hoe bewijs je dit?
waarmee ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:56 schreef pnxsinned het volgende:
Ik hoop dat hiermee alle panick sellers ook meteen gone zijn.
Dat is misschien ook wel weer waar. Nou ja zullen zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:56 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tweede nog relevant is, als het eerste zou kloppen.
Ik denk dat de impact voornamelijk afhankelijk is van de hoeveelheid bijgedrukte tether zonder backing .
Laten we maar hopen dat tether gewoon keurig netjes alles kan backen of dat het voorlopig niet uitkomtquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel weer waar. Nou ja zullen zien.
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:56 schreef alilami het volgende:
wie is deze man, de eigenaar van Bitgrail?
twitter:bomberfrancy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:28:26Legal and physical threats do not do other than convince me that I have to enforce the TOS.Who will verify account (EU and not), can withdraw XRB, who not, only BTCThat's all reageer retweet
XRB van 0.00095 BTC naar 0.001605 BTC in drie kwartier tijd. Dat is een rendement van bijna 70% in minder dan uur tijd.quote:
idd. ga ze maar verkopen. ethereum gaat t oplossenquote:
XRB verkocht op KuCoin voor 0.00147 en op BitGrail terug gekocht voor 0.00116quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:08 schreef TourOfData het volgende:
[..]
XRB van 0.00095 BTC naar 0.001605 BTC in drie kwartier tijd. Dat is een rendement van bijna 70% in minder dan uur tijd.
Ethereum jaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
idd. ga ze maar verkopen. ethereum gaat t oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |