-2,5% btcquote:
Het verschil is dat een centrale bank een backing heeft van de overheid van een land en dus de hele maatschappij en alle mogelijke belastbare inkomsten die daaruit voortkomen. Tether niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:20 schreef Predator38 het volgende:
[..]
de centrale banken hebben ook geen backing......![]()
1400 MILJARD ...!!!!!
niet helemaal..............quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:21 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het verschil is dat een centrale bank een backing heeft van de overheid van een land en dus de hele maatschappij en alle mogelijke belastbare inkomsten die daaruit voortkomen. Tether niet.
je bent niet de enige en ik ben pas in januari ingestapt, dus een verlies van 35% op mijn inlegquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:21 schreef Skv het volgende:
Over de afgelopen 2 a 3 weken sta ik wel op een stevige 35% in de min.
Hoe kan het verschil in verlies bij jullie tussen BTC en fiat zo groot zijn eb bij mij zo klein?quote:
Misschien de verhouding van welk deel van je portfolio in BTC zit en welk deel in andere alts?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:24 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hoe kan het verschil in verlies bij jullie tussen BTC en fiat zo groot zijn eb bij mij zo klein?
Dat is wel zo, maar dat komt omdat iedereen elkaar maar napraat en niemand zijn / haar eigen hersencellen even laat kraken heb ik het idee.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:23 schreef SugeLucky het volgende:
Je kan er vanuit gaan dat de markt instort als tether geen backing heeft.
De markt dipt om het minste of het geringste al.
Heb geen btcquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien de verhouding van welk deel van je portfolio in BTC zit en welk deel in andere alts?
Je denkt dat er in het totaal maar slechts 10B in is gegaan?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Je weet dat de marketcap niet gelijk is aan t daadwerkelijke geld dat er in de markt gestopt is (10-12B)?
Ongeveer 50% van mijn portfolio is BTC, de rest zit in alts die in BTC-prijs nog redelijk stabiel zijn gebleven.quote:
Waarom niet? Als de Nederlandse overheid garant staat voor iets (bijvoorbeeld een obligatie) is er heel wat meer vertrouwen dat er betaald gaat worden dan als Bitfinex dat zegt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:25 schreef Predator38 het volgende:
[..]
een "overheid" of een "maatschappij" is geen backing.....
Naja komt zeker door m'n XRB... door shitgrail.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ongeveer 50% van mijn portfolio is BTC, de rest zit in alts die in BTC-prijs nog redelijk stabiel zijn gebleven.
Kan verschillende redenen hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:24 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hoe kan het verschil in verlies bij jullie tussen BTC en fiat zo groot zijn eb bij mij zo klein?
Mwoah heb het idee dat de markt nu veel sterker is dan voorheen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:23 schreef SugeLucky het volgende:
Je kan er vanuit gaan dat de markt instort als tether geen backing heeft.
De markt dipt om het minste of het geringste al.
Jep, klopt ja. Bedankt voor de ophelderingquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan verschillende redenen hebben.
Iemand kan een groot deel van portfolio in BTC hebben. Dan kan je wel laag staan qua USD, maar je hoeveelheid BTC veranderd natuurlijk.
Ik heb nauwelijks BTC, maar ICX en LSK staan sterker dan dat ze gisteren stonden in aantal satoshi. Terwijl beiden wel in USD lager staan. Als je een paar coins hebben die niet net zo hard als BTC naar beneden duiken dan hou je je BTC relatief gezien stabiel.
De markt cap is afhankelijk van de verkoopprijzen, hij heeft gewoon gelijk. Als de prijs van een coin daalt door een grote verkoop, dalen alle andere coins meequote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:26 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je denkt dat er in het totaal maar slechts 10B in is gegaan?
Het gaat wel degelijk ergens over.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar dat komt omdat iedereen elkaar maar napraat en niemand zijn / haar eigen hersencellen even laat kraken heb ik het idee.
Gaat echt helemaal nergens over deze reactie en aan de tijden te zien waarop het begon lijkt het wel de USA dit keer onder leiding van Bloomberg die dit heeft veroorzaakt.
Jaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
"tether push" ??????????????????????
serieus kerel....ga naar ONZ
Goed, let me rephrase dat. Het gaat wel degelijk ergens over, maar deze reactie is overdreven.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:30 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk ergens over.
Dat snap ik, maar hij zegt dat er in het totaal maar voor zo'n 10-20B aan "echt geld" is ingegaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
De markt cap is afhankelijk van de verkoopprijzen, hij heeft gewoon gelijk. Als de prijs van een coin daalt door een grote verkoop, dalen alle andere coins mee
Ik ben het niet met je eens. Maar dat maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goed, let me rephrase dat. Het gaat wel degelijk ergens over, maar deze reactie is overdreven.
En waarom zou die partij BTC gaan pumpen ipv van het geld gewoon direct te stelen?quote:
Ben wel oprecht benieuwd naar je beredenering danquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:32 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Maar dat maakt verder niet uit.
50% van de blauwe lijnen wordt gevolgd door een mooie dip ....quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:31 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ja
Zeker op +15k gekocht , begrijpelijke reactie![]()
[ afbeelding ]
zou wel eens een goede keuze kunnen zijn, REQ gaat sinds de crash echt compleet door het putje en het is een mooi project.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb m'n SUB gewisseld voor REQ.
Fuck SUB op het moment. Het duurt veel te lang voor er iets gebeurt bij dat team.
Omdat je meer aan btc hebt dan usdt. Bitfenix moet dan natuurlijk weten dat tethers niet gebacked worden door echte dollars maar dat is geen probleem omdat ze onder dezelfde eigenaar vallenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
En waarom zou die partij BTC gaan pumpen ipv van het geld gewoon direct te stelen?
Ik laat het nog even een paar maanden wegsnotteren. Tuig is het.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb m'n SUB gewisseld voor REQ.
Fuck SUB op het moment. Het duurt veel te lang voor er iets gebeurt bij dat team.
klopt met de nieuwe KYC regels !!!quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:37 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt het dat die Zuid Koreaanse exchanges vanaf morgen weer deels openen ofzo? ik hoorde ergens een datum 31 januari. Mooi moment voor ze om al die Bitcoins op te kopen
Las ergens anders weer vandaag, maar nergens een officieel bericht gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:37 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt het dat die Zuid Koreaanse exchanges vanaf morgen weer deels openen ofzo? ik hoorde ergens een datum 31 januari. Mooi moment voor ze om al die Bitcoins op te kopen
hoe kan je dat het snelst zien? is het gewoon constant F5en?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:37 schreef Blik het volgende:
we gaan weer omhoog, +3% in 15 minuten bij mij
Binancequote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:39 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
hoe kan je dat het snelst zien? is het gewoon constant F5en?
Maar dan dien je alle op binance te hebben staan, niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:39 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Binance
gewoon live koersen auto refresh elke milliseconde ofzo
jij koopt ook geudverdeumme alles op ATHquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:21 schreef Skv het volgende:
Over de afgelopen 2 a 3 weken sta ik wel op een stevige 35% in de min.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |