behalve als je het op een exchange verkoopt waar je in USD kan verkopen, niet usdt. Als je in usdt zit ben je naar min idee gewoon een domme rukker die schijt heeft aam z'n eigen bezittingen en te lui is om er verantwoordelijk mee om te gaan, en het verdient om z'n geld te verliezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:45 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Er worden heel veel tethers bijgedrukt die vervolgens in BTC worden gestoken door de makers/exchanges.
Maar hier staan vermoedelijk voor een groot deel geen dollars meer tegen over.
Als jij dan vrolijk met je echte dollars BTC gaat kopen, dan koop je dus iets waar voor een deel nep dollars inzitten. En als dan later uitkomt dat er nep dollars in je BTC zitten, dan kan je daar geen echte dollars voor terugkrijgen maar komt de prijs is een vrije val.
Een audit is wel genoeg. Dat betekent namelijk dat een andere partij met gezag (accountant) zegt dat het legit is. Als het niet legit zou zijn, zou zo'n partij zijn naam er ook niet aan verbinden, want als het klapt zijn zij bij wet ook de sjaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, snap het.
Hoe kan je dit bewijzen? Een audit alleen is niet genoeg, want eigenlijk zijn hier dus twee dingen aan de hand.
1) Er staat geen USD tegenover iedere USDT. Dit is makkelijk te bewijzen door een audit.
2) De bijgedrukte USDT wordt door Bitfinex zelf gebruikt om BTC te kopen. Hoe bewijs je dit?
twitter:bomberfrancy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:28:26Legal and physical threats do not do other than convince me that I have to enforce the TOS.Who will verify account (EU and not), can withdraw XRB, who not, only BTCThat's all reageer retweet
Ik weet niet of het tweede nog relevant is, als het eerste zou kloppen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ok, snap het.
Hoe kan je dit bewijzen? Een audit alleen is niet genoeg, want eigenlijk zijn hier dus twee dingen aan de hand.
1) Er staat geen USD tegenover iedere USDT. Dit is makkelijk te bewijzen door een audit.
2) De bijgedrukte USDT wordt door Bitfinex zelf gebruikt om BTC te kopen. Hoe bewijs je dit?
waarmee ?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:56 schreef pnxsinned het volgende:
Ik hoop dat hiermee alle panick sellers ook meteen gone zijn.
Dat is misschien ook wel weer waar. Nou ja zullen zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:56 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tweede nog relevant is, als het eerste zou kloppen.
Ik denk dat de impact voornamelijk afhankelijk is van de hoeveelheid bijgedrukte tether zonder backing .
Laten we maar hopen dat tether gewoon keurig netjes alles kan backen of dat het voorlopig niet uitkomtquote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is misschien ook wel weer waar. Nou ja zullen zien.
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:56 schreef alilami het volgende:
wie is deze man, de eigenaar van Bitgrail?
twitter:bomberfrancy twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 19:28:26Legal and physical threats do not do other than convince me that I have to enforce the TOS.Who will verify account (EU and not), can withdraw XRB, who not, only BTCThat's all reageer retweet
XRB van 0.00095 BTC naar 0.001605 BTC in drie kwartier tijd. Dat is een rendement van bijna 70% in minder dan uur tijd.quote:
idd. ga ze maar verkopen. ethereum gaat t oplossenquote:
XRB verkocht op KuCoin voor 0.00147 en op BitGrail terug gekocht voor 0.00116quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:08 schreef TourOfData het volgende:
[..]
XRB van 0.00095 BTC naar 0.001605 BTC in drie kwartier tijd. Dat is een rendement van bijna 70% in minder dan uur tijd.
Ethereum jaquote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:09 schreef crpytoshill het volgende:
[..]
idd. ga ze maar verkopen. ethereum gaat t oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |