Mja. Ik ben geneigd te zeggen dat als we woensdag niet winnen zijn positie wel onhoudbaar is geworden door alle kritiek.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het moet nu wel gaan gebeuren maat.
Te beginnen met woensdag.
Te vroeg, volgens mij laat voorzitter de td nog eerder gaan dan de trainer. Volgens mij ligt echt het probleem in hoe er is gehandeld tijdens de transferperiodes alsmede dat rvp niet kwam in de zomer. Als het andere is eigenlijk een gevolg van hoe er getransfereerd is. Ik ben zelf nog steeds van de gedachte seizoen afmaken met intentie maximaal resultaat en niet het blijven vasthouden aan gio idee van 433 zonder echte buitenspelers, bijna alles trekt naar binnen bij feyenoord (ergens kloppen die transfers dus niet bij gio's gewenste speelstijl).quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Ik ben geneigd te zeggen dat als we woensdag niet winnen zijn positie wel onhoudbaar is geworden door alle kritiek.
Al zou ik het nog altijd volkomen begrijpen mocht hij ook dan gewoon blijven.
We zien nu bij Malacia dat er niet veel reden was om die de kans niet te gunnen. Ik zeg ook niet dat elke jeugdspeler een groeibriljantje is. Ik zie alleen een tendens dat jeugdspelers pas de kans krijgen als alle andere opties uitgeput zijn en daardoor talenten -en juist degene met opties door hun kwaliteit- gaan kiezen voor bijvoorbeeld Engelse zakken met geld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal daar wel een goede reden voor zijn he.
[..]
Vente laat dan toch ook zien nog niet als eerste spits van Feyenoord te kunnen fungeren? Logisch dat een trainer die dat elke dag op de training ziet het dan eerst probeert met alternatieven.
Die persco na de wedstrijd zondag was hij daar zelf ook redelijk stellig in ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Ik ben geneigd te zeggen dat als we woensdag niet winnen zijn positie wel onhoudbaar is geworden door alle kritiek.
Malacia speelt nu toch ook gewoon? Noem nog eens drie spelers die geen kans krijgen onder Gio en eigenlijk wel in de basis zouden moeten staan..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We zien nu bij Malacia dat er niet veel reden was om die de kans niet te gunnen. Ik zeg ook niet dat elke jeugdspeler een groeibriljantje is. Ik zie alleen een tendens dat jeugdspelers pas de kans krijgen als alle andere opties uitgeput zijn en daardoor talenten -en juist degene met opties door hun kwaliteit- gaan kiezen voor bijvoorbeeld Engelse zakken met geld.
Malacia speelt nu eindelijk omdat zowel Haps als Nelom geblesseerd waren. Anders was het weer een kwartaal martelen met de Lord geworden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia speelt nu toch ook gewoon? Noem nog eens drie spelers die geen kans krijgen onder Gio en eigenlijk wel in de basis zouden moeten staan..
Botteghin, Amrabat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia speelt nu toch ook gewoon? Noem nog eens drie spelers die geen kans krijgen onder Gio en eigenlijk wel in de basis zouden moeten staan..
Ik verwacht ook niet dat de resultaten meteen beter worden als een trainer er midden in het seizoen in valt en met de selectie van z'n voorganger moet werken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die persco na de wedstrijd zondag was hij daar zelf ook redelijk stellig in ja.
Al ga ik uit van het basisprincipe dat een trainer ontslaan amper effect heeft op de resultaten.
Men wil gewoon verder met Malacia. Nelom is niet voor niets verhuurd aan Sparta. Had Gio Malacia al eerder kunnen brengen? Wellicht, maar nu speelt hij toch gewoon hoe is dat een fout van Gio?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Malacia speelt nu eindelijk omdat zowel Haps als Nelom geblesseerd waren. Anders was het weer een kwartaal martelen met de Lord geworden.
Nelom was dus geblesseerd, anders had ie gespeeld. Daarna wilde hij verhuurd of verkocht worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Men wil gewoon verder met Malacia. Nelom is niet voor niets verhuurd aan Sparta. Had Gio Malacia al eerder kunnen brengen? Wellicht, maar nu speelt hij toch gewoon hoe is dat een fout van Gio?
Als hij hem op de bank had gezet en Nelom liet spelen was ik het met je eens geweest, maar hij speelt gewoon wekelijks dus wat is je probleem?
Eigenlijk verwacht ik gewoon weer een omslagmoment. Twee seizoenen geleden na die bizar slechte reeks was iedereen er wel klaar mee. Vervolgens win je de beker en het jaar er op kampioen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat de resultaten meteen beter worden als een trainer er midden in het seizoen in valt en met de selectie van z'n voorganger moet werken.
Ik zou er wel voor zijn om in de zomer wat nieuws te proberen, want er zit nauwelijks progressie in Gio's gebreken. Ik had graag Ten Hag gehad, maar die zit nu al in Amsterdam
Dit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nelom was dus geblesseerd, anders had ie gespeeld. Daarna wilde hij verhuurd of verkocht worden.
Een speler laten debuteren in een CL-duel getuigt hoe je het ook uitlegt niet aan een gebrek aan vertrouwen. De rest van wat je stelt zijn aanname's.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nelom was dus geblesseerd, anders had ie gespeeld. Daarna wilde hij verhuurd of verkocht worden.
Touré heeft zijn debuut al gewoon gemaakt tegen Willem 2 . Was weinig spectaculair verder. El Hankouri 1.5.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit.
Bilal heeft ook weer genoeg kansen gehad, waarom Toure* of Huijgen niet? Met Bilal gaat het niks meer worden.
* is wel even geblesseerd geweest, maar speelde al november/december weer mee. Op het moment dat je 4-0 voor staat tegen Sparta moet je dat door jongens gewoon een kans geven ipv Bilal.
Als er al een omslagmoment komt ligt dat niet aan hem. Je ziet aan niets dat hij een duidelijk idee heeft over hoe we moeten spelen en wie de meest geschikte spelers zijn om dat idee uit te voeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik gewoon weer een omslagmoment. Twee seizoenen geleden na die bizar slechte reeks was iedereen er wel klaar mee. Vervolgens win je de beker en het jaar er op kampioen.
Al kijkt men na al die investeringen en vorig seizoen een stuk kritischer natuurlijk. Veel zal afhangen van woensdag, mocht hij de beker uitvliegen geloof ik ook wel dat zijn positie onhoudbaar gaat worden. Maar als je hem ontslaat dan moet je er wel direct op voor uit gaan. En eigenlijk zijn er amper interessante namen beschikbaar.
Dus als je je debuut mag maken hoef je verder geen minuten meer te krijgen en kan je weer verder aankloten met Bilal? Toure is 16/17 jaar. Die kan nog wat gaan opleveren. Wie gaat er nog geld vergooien aan Bilalquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Touré heeft zijn debuut al gewoon gemaakt tegen Willem 2 . Was weinig spectaculair verder. El Hankouri 1.5.
Touré moet lekker potjes bij de jeugd gaan spelen, komt duidelijk nog tekort.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus als je je debuut mag maken hoef je verder geen minuten meer te krijgen en kan je weer verder aankloten met Bilal? Toure is 16/17 jaar. Die kan nog wat gaan opleveren. Wie gaat er nog geld vergooien aan Bilal____!
Bilal heeft specifieke kwaliteiten die Toure nog niet heeft. Zal je wel weer sarcastisch gaan lopen doen maar volgens mij heeft Bilal vorig seizoen geen slecht seizoen gedraaid en is hij ook nog redelijk jong.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus als je je debuut mag maken hoef je verder geen minuten meer te krijgen en kan je weer verder aankloten met Bilal? Toure is 16/17 jaar. Die kan nog wat gaan opleveren. Wie gaat er nog geld vergooien aan Bilal____!
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal heeft specifieke kwaliteiten die Toure nog niet heeft. Zal je wel weer sarcastisch gaan lopen doen maar volgens mij heeft Bilal vorig seizoen geen slecht seizoen gedraaid en is hij ook nog redelijk jong.
Tot nu toe heeft Gio het gewoon steeds goed gezien, ook qua spelers die vertrokken dan wel verhuurd zijn. Als hij die Toure (nog) niet goed genoeg vindt dan zal het wel zo zijn he. Hij werkt dagelijks met die gasten.
Moet jij weten. Bilal had vorig seizoen als invaller een aantal prima wedstrijden. Stuk of 7 assists ook gewoon.quote:
In de keuken schijten?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal heeft specifieke kwaliteiten die Toure nog niet heeft.
Hij is bijna 23 jaar en heeft werkelijk geen enkele verbetering getoond de afgelopen 3,5 (dik) jaar. Nu kun je gaan hopen dat dat automagisch alsnog komt na nog twee seizoenen, maar ik vind dat het wel genoeg is geweest.quote:Zal je wel weer sarcastisch gaan lopen doen maar volgens mij heeft Bilal vorig seizoen geen slecht seizoen gedraaid en is hij ook nog redelijk jong.
...
Toure is gewoon nog niet toe aan het eerste. En verder heb je niemand, ik zou liever nog Boetius op rechts zetten dan Toure.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de keuken schijten?
[..]
Hij is 22 jaar en heeft werkelijk geen enkele verbetering getoond de afgelopen 3,5 (dik) jaar. Nu kun je gaan hopen dat dat automagisch alsnog komt na nog twee seizoenen, maar ik vind dat het wel genoeg is geweest.
Ben ik met je eens hoor, Touré is nog te jong. Verder loopt Zwarts nog rond voor die positie zo uit mijn hoofd. Chong hadden we ook, maar die wilde niet het risico nemen om voor tweeëneenhalve invalbeurt de komende drie jaar te blijven gezien het beeld van de afgelopen jaren. En daar begon deze hele discussie mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Toure is gewoon nog niet toe aan het eerste. En verder heb je niemand, ik zou liever nog Boetius op rechts zetten dan Toure.
Het is gewoon een ontzettend gemis dat we geen team in de Jupiler League hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, Touré is nog te jong. Verder loopt Zwarts nog rond voor die positie zo uit mijn hoofd. Chong hadden we ook, maar die wilde niet het risico nemen om voor tweeëneenhalve invalbeurt de komende drie jaar te blijven gezien het beeld van de afgelopen jaren. En daar begon deze hele discussie mee.
Natuurlijk, dat moet met beleid gebeuren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gewoon een ontzettend gemis dat we geen team in de Jupiler League hebben.
Natuurlijk lopen er wel spelers rond die potentie hebben maar het verschillen 019 naar het eerste is enorm.
Je kan spelers daar ook mee beschadigen door ze koste wat koste te snel te willen brengen op zeer jonge leeftijd.
Krijgt Malacia ook nog wel hoor. Hoort erbij bij jonkies en daar moeten ze mee leren omgaan.quote:Zie zo'n Wijnaldum en Fer. Die hebben het uiteindelijk ruimschoots gered maar die hebben ook genoeg stront over zich heen gekregen als ze een keer niet goed genoeg speelden naar mening van het immer kritische Feyenoord-publiek. . Kan best intensief zijn.
Ik heb mijn twijfels. In het begin heb ik m een paar keer gezien en toen was ie geweldig, heel mooi voetenwerk onder andere en hij is vrij groot dus dat viel op. Daarna een onzichtbare periode maar nu weer beter. Mooie fysiek!quote:Die Zwarts is wel een goeie ja, had een broertje van Castaignos kunnen zijn.
Gio gaat echt niet ontslagen worden hoor, al wordt het woensdag 0-5quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, weet dat niet zeker. Maar ik doelde eigenlijk meer dat hij dan wel zelf op zal stappen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio gaat echt niet ontslagen worden hoor, al wordt het woensdag 0-5
Dat is een flinke achteruitgang zelfs. Van conservatief naar ultra-conservatief.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:53 schreef fetX het volgende:
Helaas niet. Ik ben absoluut geen Gio fan. Aan de andere kant, wie willen we dan (nu) voor de groep zetten? Bijna honderd procent dat van Geel met Fräser komt. Vraag me af of dat een vooruitgang is. Heeft het aardig gedaan bij Vitesse en ADO, maar komt denk ik tekort voor Feyenoord.
Reken er maar op dat hij de opvolger zal zijn, maar ja. Wie anders? Moet je dan van Gastel nemen die er eigenlijk zo goed als hetzelfde over denkt als Gio? Of toch gokken op een trainer als van der Gaag of Jans (zonder enige uitstraling)?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een flinke achteruitgang zelfs. Van conservatief naar ultra-conservatief.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Touré en Hansson hebben in totaal 2 minuten en 37 seconden (opnieuw overdreven, voor het geval iemand het opzoekt) mogen spelen. No way dat die substantiële speeltijd gaan krijgen totdat -Odin verhoede- alle alternatieven kreupel zijn. Vente mocht het proberen omdat Kramer op alle mogelijke manieren uitstraalde dat t m niet meer ging worden en zich onmogelijk had gemaakt. Maar eerst mocht Boëtius nog in de spits.
Als één van de drie substantiële speeltijd gaat krijgen onder Gio, win je een pot zure bommen van me.
Wat loop je dan te zeuren? Er krijgen best wel wat jeugdspelers speelminuten, waarbij de meesten laten zien er nog niet klaar voor te zijn. Gio geeft best wel wat kansjes, maar als ook jij al ziet dat een Toure er nog niet klaar voor bent, hoef je niet zo zuur te doen over te weinig eigen jeugd oid..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:48 schreef Qarrad het volgende:
Ben ik met je eens hoor, Touré is nog te jong.
Goede vergelijking wel, club was destijds bijna failliet . Was ook vooral Gudde die hem het handje boven het hoofd hield trouwens.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:50 schreef Caland het volgende:
Er zijn bijvoorbeeld trainers geweest die met 10-0 verloren en nog niet ontslagen werden vanwege dat eeuwige krediet als je kind van de club bent gezeik, om maar een zijstraat te noemen.
En dan heeft Gio nog 40-45 keer meer krediet dan de desbetreffende trainer
Ja, maar wie gaat er nu een ontslag forceren dan? De nieuwe AD die er 3 maanden zit? Van Geel?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vergelijking wel, club was destijds bijna failliet . Was ook vooral Gudde die hem het handje boven het hoofd hield trouwens.
Van Geel natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er nu een ontslag forceren dan? De nieuwe AD die er 3 maanden zit? Van Geel?
Ik denk dat Gio gewoon het seizoen zal afmaken, en dat dan de balans weer eens wordt opgemaakt.
Geloof niet dat er iemand rouwig om zou zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:07 schreef Caland het volgende:
Degene die Gio ontslaat weet ook wel dat hij zelf dan ook mag wieberen en dat er weer gekkies voor de deur staan
Daar gaat helemaal niemand zijn vingers aan branden
Ik zeur over het feit dat er talenten in de jeugd zijn die zien dat ze weinig perspectief zullen krijgen op speeltijd omdat het beleid op dat punt niet optimaal is. Ik maakte vervolgens een overdreven vergelijking waarin ik onder andere Touré en een ballenjongen betrok, waarna er uitgebreid ingegaan wordt op Touré om het grote plaatje maar niet te zien.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Wat loop je dan te zeuren? Er krijgen best wel wat jeugdspelers speelminuten, waarbij de meesten laten zien er nog niet klaar voor te zijn. Gio geeft best wel wat kansjes, maar als ook jij al ziet dat een Toure er nog niet klaar voor bent, hoef je niet zo zuur te doen over te weinig eigen jeugd oid..
En opnieuw: Malacia kreeg deze kans pas omdat de twee andere linksbacks geblesseerd waren en dat brengt het totaal op ongedwongen inpassen van jeugdspelers op 0, aangezien Vente ook alleen wegens schorsingen en het niet voldoen van Kramer de kans kreeg.quote:En qua eigen jeugd staan er met Nieuwkoop, Van Beek, Malacia, Vilhena, Boetius natuurlijk wel meer spelers in die dan al wat langer in het eerste mee draaien.
Bijlow is tweede keeper omdat Vermeer er klaar mee was, niet omdat Gio de durf had om hem vooruit te schuiven of zo.quote:Nieuwkoop komt op zich ook nog maar net kijken he, maar indien fit staat hij er wel in. Malacia houdt momenteel een van de duurste aankopen uit de geschiedenis op de bank... Daarnaast is Bijlow is momenteel ook (zij het misschien tijdelijk) doorgeschoven naar 2e keeper...
Waarom was Vermeer er ook alweer klaar mee?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:13 schreef Qarrad het volgende:
Bijlow is tweede keeper omdat Vermeer er klaar mee was, niet omdat Gio de durf had om hem vooruit te schuiven of zo.
Omdat ie te horen kreeg dat ie tweede keeper zou blijven terwijl Jones wekelijks zichtbaar met een welbekende bruine substantie in zijn broek speelt.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom was Vermeer er ook alweer klaar mee?
Dan nog had Feyenoord hem kunnen behouden als tweede keus ze dat wilden. Doorlopend contract dit dat.quote:[b]Op dinsdag 30 januari 2018 13:30 schreef Qarrad het volgende:[/b
[..]
Omdat ie te horen kreeg dat ie tweede keeper zou blijven terwijl Jones wekelijks zichtbaar met een welbekende bruine substantie in zijn broek speelt.
Ja joh, ze hebben een uitermate tevreden Vermeer weggestuurd omdat ze eigenlijk Bijlow als nummer 2 wilden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan nog had Feyenoord hem kunnen behouden als tweede keus ze dat wilden. Doorlopend contract dit dat.
De keuze voor Bijlow als tweede keeper is dus niet louter gebaseerd op omstandigheden maar er is bewust voor gekozen.
Ze hadden Vermeer toch gewoon aan zijn contract kunnen houden? Of verhuren zonder optie tot koop?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja joh, ze hebben een uitermate tevreden Vermeer weggestuurd omdat ze eigenlijk Bijlow als nummer 2 wilden.
Ze hebben zoals gebruikelijk weer reactief geprobeerd de boel een beetje netjes op te lossen toen Vermeer zei dat hij wilde spelen. Hier is echt niks "bewust gekozen" hoor
Ja tuurlijk hadden ze dat kunnen doen maar daar kleven meer nadelen aan. Dus om de reactie nu te vertalen als een bewuste actie in het kader van het beleid is echt onzin hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hadden Vermeer toch gewoon aan zijn contract kunnen houden? Of verhuren zonder optie tot koop?
Het niet direct aantrekken van en extra doelman na het vertrek van Vermeer is bv wel weer beleid.. Ze stellen wel zelf de selectie samen he, en ze laten jaarlijk jeugdspelers gewoon aansluiten. Meestal zijn ze dan initieel 3e bezetting ja, en komen ze er dan pas in bij wat ongelukkige omstandigheden. En van veel van de spelers zie je dan ook waarom.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja tuurlijk hadden ze dat kunnen doen maar daar kleven meer nadelen aan. Dus om de reactie nu te vertalen als een bewuste actie in het kader van het beleid is echt onzin hoor.
Ze hebben nog niks aangetrokken he.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 14:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het niet direct aantrekken van en extra doelman na het vertrek van Vermeer is bv wel weer beleid.. Ze stellen wel zelf de selectie samen he, en ze laten jaarlijk jeugdspelers gewoon aansluiten. Meestal zijn ze dan initieel 3e bezetting ja, en komen ze er dan pas in bij wat ongelukkige omstandigheden. En van veel van de spelers zie je dan ook waarom.
Dat laatste zeker en ik denk ook zeker niet dat Gio een afkeer heeft van eigen jeugd. Ik denk alleen ook dat hij veel te laf en behoudend is op de verkeerde momenten en tactisch gezien is het al helemaal drama. Daardoor draait het team niet goed en zijn wisselspelers moeilijk in te passen, maar dat komt dan opnieuw op zijn conto.quote:De TS zien ze dagelijks trainen en het lijkt me echt een grote onzin om te denken dat Gio een afkeer zou hebben jegens eigen jeugd ofzo? Hij speelt gewoon met de in zijn ogen sterkste spelers, en ja daarbij wisselt hij niet erg graag heel veel verschillende spelers, en houdt hij de pikorde grofweg in stand, tenzij iemand zich bewijst/ te lang door de mand valt. Daarnaast is er dit seizoen natuurlijk ook zoveel plichtmatig gewisseld dat een beetje experimenteren in een slechtdraaiend elftal nou ook niet echt aantrekkelijk klinkt. In het algemeen draaien talentjes beter mee in een goed-draaiend team.
Nee dat klopt, maar als je dan de lijst ziet die wel mochten doorbreken, dan zit er elke keer wel een verhaal achter van dat ze pas toen het niet anders kon erin kwamen.quote:Als je nu kijkt naar het niveau van Schuurman, Achahbar, Sleegers en een aantal anderen die eerder zogezegd geen kans kregen bij ons, dan kun je niet anders dan concluderen dat het lang zo gek nog niet was, ze maken het niet echt waar bij de lagere niveaus waar ze nu hun heil zoeken.
Dat denk ik ook.quote:Het enige waar we denk ik common grounds gaan vinden is dat we eigenlijk een betere tussenstap zouden moeten hebben van jeugdelftal naar 1e elftal. Het niet aan( kunnen )sluiten in de JL is een grote misser geweest voor ons. Ondanks dat we het in de eerste lichting echt niet konden betalen, hadden we de boot nooit zo lang mogen afhouden. Dat had wel een hoop problemen opgelost qua toekomstperspectief voor de jeugd alsmede het daadwerklijk klaar zijn voor het eerste wanneer dat gevraagd wordt...
quote:Van Bronckhorst trots op 'nee' van Feyenoord
Door MARCEL VAN DER KRAAN
31 min geleden in SPORT
Giovanni van Bronckhkorst voorspelt dat Nicolai Jørgensen er alles aan gaat doen om in het shirt van Feyenoord van de tweede helft van dit seizoen een succes te maken.
,,Je weet dat dit soort dingen af en toe gebeurt in het voetbal.’’
,,Je weet dat dit soort dingen af en toe gebeurt in het voetbal.
,,Ik heb hem vanmorgen nog niet gesproken, maar dat zal nog wel gebeuren vandaag. Voor hem persoonlijk is het jammer dat de transfer (naar Newcastle United, red.) niet is doorgegaan, maar je weet dat dit soort dingen af en toe gebeurt in het voetbal. Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat een transfer niet doorging. Maar Nicolai is een professional, weet hoe hij hier mee moet omgaan en die denkt vanaf nu alleen aan succes voor de club’’, aldus Van Bronckhorst tijdens zijn praatje met de media in de aanloop naar de kwartfinale tegen PSV.
De coach heeft door de sterke houding van de spits het gevoel dat hij de interesse uit de Premier League snel opzij zal zetten. ,,Hij weet dat het over is, al weet je het in het voetbal nooit, maar hij moet nu hier presteren, hij moet hier doelpunten maken en hij moet hier zelf goed spelen. De knop moet gewoon om. Dat geldt voor elke speler in zo’n situatie en ik zal hem daarbij helpen. Belangrijk voor hem is dat hij succes brengt bij het team. Er komt nog een WK aan voor hem en dan is zijn toekomst heel positief.’’
Trots
Van Bronckhorst is wel trots dat de club in staat is vandaag de dag ‘nee’ te zeggen tegen biedingen van een club als Newcastle. De Engelsen wilden niet verder gaan dan 17 miljoen euro.
Van Bronckhorst: ,,De situatie is erg veranderd in de afgelopen jaren. In het verleden werd een speler al bij het tweede bod verkocht. Het is uiteindelijk aan Martin van Geel, onze 'td' en aan de club om de waarde van Nicolai te bepalen en daaraan vast te houden. Daar ben ik blij om, dat we nu in een situatie zitten waarbij we niet onze beste spelers moeten verkopen steeds.’’
PSV
Dat Jørgensen zichzelf morgen tegen PSV in een volle Kuip een grote dienst kan bewijzen en zich opnieuw in de schijnwerpers kan plaatsen door Feyenoord naar de halve finale te schieten, beaamt de trainer van Feyenoord. ,,Hij maakt dit seizoen even wat minder doelpunten dan vorig jaar. Hij heeft ook last gehad van enkele blessures.’’
Toch is er in de aanval in de ogen van Van Bronckkhorst nog voldoende kwaliteit en creativiteit. ,,Steven Berghuis is op dit moment onze belangrijkste speler, qua goals en assists. Hij haalt statistieken die hij nooit eerder in zijn carrière heeft gehaald.’’
In de laatste topwedstrijd tegen Ajax was de vorm bij Feyenoord ver te zoeken. Een incident of zorgelijk richting het duel met PSV?
Van Bronckhorst: ,,Ik beschouw dat als een incident. We waren niet ons zelf in balbezit. Ik kan andere grote wedstrijden benoemen waarin we veel beter aan de bal waren. Denk aan Manchester City uit, aan Napoli thuis. Toen was het wel goed en toonden we durf. Dat kwam er tegen Ajax inderdaad totaal niet uit. Dat gevoel hadden de spelers zelf ook.’’
Moet Feyenoord niet aanvallender voor de dag komen, want de beste duels tegen Ajax en PSV zagen we als jouw elftal er bovenop klapte?
,,We hadden in de ArenA ook 1-0 voor kunnen komen. Topwedstrijden worden beslist door kleine momenten. We zijn nooit in die fase gekomen om vol te gaan aanvallen omdat we binnen vijf minuten twee goals tegen kregen en met een man minder in het veld stonden. Dan kun je niet meer aanvallend wisselen.’’
Toch is het allemaal wat minder dit seizoen?
,,Vorig jaar hadden we ook tegenslagen, maar bleven we als team vasthouden aan de dingen waar we sterk in zijn. Dit seizoen heb ik geconstateerd dat we bij tegenslag mentaal niet altijd de juiste keuze maken. De oorzaken ga ik nu niet benoemen.’’
Aanvallen is mogelijk tegen ‘schijtbakkenvoetbal’ zoals Verbeek het noemt?
,,Dat zijn uitspraken van Gertjan. Ik vind PSV heel degelijk spelen, heel positief. De ploeg geeft weinig kansen weg, weet precies wanneer ze moet aanvallen en gaat vol voor het resultaat. In mijn ogen is PSV juist heel volwassen en heeft meerdere sterktes in het team. Het is snel in de omschakeling en heeft voorin gevaarlijke spelers. Er staat gewoon een compleet elftal.’’
Durf je risico’s te nemen met Robin van Persie in beker?
,,Ik wil geen risico nemen met mijn speler. Ook niet als het belangrijk is. Het belangrijkste is dat Feyenoord wedstrijden wint en het gaat niet om hoeveel minuten Robin maakt. Ik heb hem nu een paar keer laten invallen in de eindfase. Daar is hij klaar voor. Hoe vaker ik hem kan laten spelen, hoe beter het voor hem en de ploeg is.’’
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:01 schreef govie het volgende:
Ik zie echt geen verbeteringen in een nieuwe trainer komende maand, maar eerder in reflectie waarom het zo'n dramatisch seizoensresultaat is, waarom aankopen niet renderen, ook niet in de breedte want teveel blessures, waarom bijvoorbeeld een toornstra gewoon geen schim is van vorig jaar.
• Waarom sommige keyplayers geen schim zijn van vorig jaar en dan met name toornstra. Wat is er met hem toch gebeurd, megagroot vormverlies als je het mij vraagt. Hij ging van 25 miljoen waarde naar 5 in 1 seizoen, hoe kan dit?
Ik vind dat dus te makkelijk gedacht en een niet quantificeerbaar of reproduceerbaar redernering, zo valt er niks te verbeteren aan het Technische beleid. Het was niet dat hij 1 goede wedstrijd had maar gewoon een heel seizoen met veel succesvolle aanvallende impulsen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Toornstra steeg vorig jaar boven zichzelf uit. Dat gebeurt wel eens. Verder is hij een ideale 12e man. Maar niet meer dan dat, en ook nooit geweest.
Eeuwig zonde inderdaad. In potentie de beste RB die we hebben. Ik vond hem zondag ook weer erg sterk spelen 1e helft.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Elan het volgende:
Wat nu weer met Nieuwkoop, die man lijkt wel van glas.
NEEEquote:Volgens The Sun journalist Alan Nixon zou Bolton Wanderers interesse hebben in Michiel Kramer. De 29-jarige aanvaller mag bij Feyenoord vertrekken. De Engelse ploeg wil snel handelen, aangezien morgen de transferdeadline is.
Bolton Wanderers komt uit in de Championship, de een na hoogste competitie in het Engelse voetbal.
quote:17.53 uur
Fernando Torres staat voor een terugkeer naar de Premier League én een hernieuwde samenwerking met Rafael Benítez. De spits en coach werkten bij Liverpool én Chelsea al met elkaar samen en Benítez zou Torres nu naar Newcastle United willen halen, zo melden verschillende Engelse media. Torres is inmiddels 33 jaar oud en hoeft bij Atlético Madrid niet meer op veel speelminuten te rekenen.
vi.nl
Zo zie ik het verschil met Toornstra (en het veldspel) tov vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 15:41 schreef govie het volgende:
[..]
Ik vind dat dus te makkelijk gedacht en een niet quantificeerbaar of reproduceerbaar redernering, zo valt er niks te verbeteren aan het Technische beleid. Het was niet dat hij 1 goede wedstrijd had maar gewoon een heel seizoen met veel succesvolle aanvallende impulsen.
Edit: Waar ik op hoop is dat alle fouten van het afgelopen jaar niet meer voorkomen in de komende 10 jaar. Technische mensen maken ook fouten en dat is prima, zolang ze maar vertellen aan de supporters hoe ze het de volgende anders gaan doen, om te proberen het een minder groot probleem te laten zijn de volgende keer. Altijd maar mensen ontslaan vind ik een slechte manier van personeelsbeleid alsmede lange termijn strategie.
Vergeet het loopvermogen van Karsdorp trouwens niet. We kwamen pas in de problemen toen hij richting het einde van het seizoen minder fit werd. Die gozer heeft wat afgelopen om kansen (en ruimte) te bieden aan medespelers.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 20:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zo zie ik het verschil met Toornstra (en het veldspel) tov vorig jaar.
Vorig jaar speelden we wat meer met een 10. Daarnaast hadden we toen wel wat meer bliksemafleider lopen met Elia, Jorgenson en Kuyt/Berghuis rondom Toornstra. Dan is de juiste gaten inlopen wel wat makkelijker.
Nu spelen we iets meer met de punt naar achteren (El Ahmadi) en rommelt de linkerflank maar wat aan. Dan vallen er niet veel gaten, te weinig verrassing en met het tempo dat we hanteren loopt het middenveld de eventuele gaten dan dicht.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vergeet het loopvermogen van Karsdorp trouwens niet. We kwamen pas in de problemen toen hij richting het einde van het seizoen minder fit werd. Die gozer heeft wat afgelopen om kansen (en ruimte) te bieden aan medespelers.
Zo zie je hoe het kan lopen. De scouts zaten toen voor Arias en Karsdorp op de tribune omdat dat de enige twee rechtsbacks in Nederland waren met potentie en de toppers en buitenlandse de enige potjes zijn waar men met wat meer belangstelling naar kijkt. Arias werd op een haast zielige manier weggevaagd door Elia en Karsdorp speelde een wereldpot. Scheelt je zo 20 miljoen.quote:
Die Kuyt was gewoon drama vorig seizoen. Al mag dat detail van mij gerust worden vergeten in de feestvreugde en de hattrick in de laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je hoe het kan lopen. De scouts zaten toen voor Arias en Karsdorp op de tribune omdat dat de enige twee rechtsbacks in Nederland waren met potentie en de toppers en buitenlandse de enige potjes zijn waar men met wat meer belangstelling naar kijkt. Arias werd op een haast zielige manier weggevaagd door Elia en Karsdorp speelde een wereldpot. Scheelt je zo 20 miljoen.
Verder eens dat de rol van Karsdorp enorm onderbelicht wordt. Niet alleen door zijn loopvermogen maar juist ook door zijn voetballende vermogen ontzettend belangrijk. Maar men doet net alsof Kuyt het verschil maakte. Pure geschiedvervalsing.
Gaat met de jaren alleen maar erger worden gok ik. Over een paar jaar scoorde hij aan de lopende band en over een jaar of 10 besliste hij ook nog eens elke wedstrijd in zijn ééntje.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die Kuyt was gewoon drama vorig seizoen. Al mag dat detail van mij gerust worden vergeten in de feestvreugde en de hattrick in de laatste wedstrijd.
Karsdorp was tijdens de tweede kampioenswedstrijd gewoon fit, maar werd gepasseerd voor Nieuwkoop. Dus zo goed was hij nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je hoe het kan lopen. De scouts zaten toen voor Arias en Karsdorp op de tribune omdat dat de enige twee rechtsbacks in Nederland waren met potentie en de toppers en buitenlandse de enige potjes zijn waar men met wat meer belangstelling naar kijkt. Arias werd op een haast zielige manier weggevaagd door Elia en Karsdorp speelde een wereldpot. Scheelt je zo 20 miljoen.
Verder eens dat de rol van Karsdorp enorm onderbelicht wordt. Niet alleen door zijn loopvermogen maar juist ook door zijn voetballende vermogen ontzettend belangrijk. Maar men doet net alsof Kuyt het verschil maakte. Pure geschiedvervalsing.
Toen ie eenmaal naar Roma ging bleek ie toch niet zo heel fit te zijn geweest, volgens mij speelde hij constant met een blessure de laatste maandenquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Karsdorp was tijdens de tweede kampioenswedstrijd gewoon fit, maar werd gepasseerd voor Nieuwkoop. Dus zo goed was hij nou ook weer niet.
Toch was dit hét kampioenschap van Kuyt. Voetballend liep het beter met Toornstra in de basis en met Kuyt op de bank. Maar vooral op mentaal vlak was Kuyt enorm belangrijk. Die goal van Vilhena tegen Heerenveen, Van Kramer tegen Utrecht en NEC en van Kuyt tegen Ajax: het geloof in het kampioenschap en de absolute wil om te winnen, dat missen we nu.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat met de jaren alleen maar erger worden gok ik. Over een paar jaar scoorde hij aan de lopende band en over een jaar of 10 besliste hij ook nog eens elke wedstrijd in zijn ééntje.
Karsdorp is dan ook de meest overschatte voetballer uit de afgelopen tien jaarquote:Op dinsdag 30 januari 2018 23:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Karsdorp was tijdens de tweede kampioenswedstrijd gewoon fit, maar werd gepasseerd voor Nieuwkoop. Dus zo goed was hij nou ook weer niet.
Wie overschat hem?quote:Op woensdag 31 januari 2018 00:59 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Karsdorp is dan ook de meest overschatte voetballer uit de afgelopen tien jaar
Denk dat dat gebaseerd is op het feit dat we vrijwel altijd deze potjes in de Kuip winnen. Heb totaal geen spanning wetende dat het toch wel goed komt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Weer D-day vandaag. Heb er wel vertrouwen in al zou ik niet weten waar ik dat op zou moeten baseren. Beker interesseert me doorgaans niet zoveel, maar een pot tegen Psv/Ajax is altijd spannend (al valt dat tegen Ajax nog wel mee gezien de resultaten...). Aangezien we toch uitgespeeld zijn kunnen we in ieder geval onze pijlen nog richten op de beker
Las dat we in de beker wel sterk zijn thuis inderdaad. Voorheen zat het sowieso altijd wel goed als we thuis speelde, maar dat valt dit seizoen nog best tegen. Naar mijn idee zijn onze uit resultaten nog beterquote:Op woensdag 31 januari 2018 08:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat dat gebaseerd is op het feit dat we vrijwel altijd deze potjes in de Kuip winnen. Heb totaal geen spanning wetende dat het toch wel goed komt.
Ook die sprint die hier aan vooraf ging.quote:
Dat laatste klopt volgens mij ook.quote:Op woensdag 31 januari 2018 08:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Las dat we in de beker wel sterk zijn thuis inderdaad. Voorheen zat het sowieso altijd wel goed als we thuis speelde, maar dat valt dit seizoen nog best tegen. Naar mijn idee zijn onze uit resultaten nog beter
Rond vak S zal je vast een lijntje kunnen vinden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:04 schreef fetX het volgende:
Zou er iets van lijn te herkennen zijn in ons spel vanavond?
Ja hoor..een kromme lijn is iok een lijn.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:04 schreef fetX het volgende:
Vind ik niet. Een zwakbegaafde halvegare moet je niet op een voetstuk zetten.quote:
Ik vind Van het Schip en tien anderen ook prima, maar heeft wel het probleem dat hij ook vasthoudt aan 433 ondanks dat de selectie er eigenlijk niet voor geschikt is op de meeste momenten. Hetzelfde met Bos, "my way or the highway" principe. Philip Cocu is een preut maar die doet gewoon wat nodig is om te winnen, dat is wat ik graag wil zien. Misschien is frazer toch niet zo gekke keuze, die lijkt me wel een realist. En als feyenoord meer uit de jeugdopleiding wil halen dan is john van de brom eigenlijk wel de meest optimale trainer voor feyenoord denk ik. Als je ziet wat er allemaal doorbreekt bij az, toch knap dat hij dat durft op te stellen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Reken er maar op dat hij de opvolger zal zijn, maar ja. Wie anders? Moet je dan van Gastel nemen die er eigenlijk zo goed als hetzelfde over denkt als Gio? Of toch gokken op een trainer als van der Gaag of Jans (zonder enige uitstraling)?
Van ‘t Schip zou ik wel willen zien, maar ja dat is een Ajacied en zal dus niet worden gepruimd.
Ik vind elk systeem in principe prima als het maar werkt, er lijn in en idee achter zit en aanvallend ingesteld is (in de Eredivisie). Fräser is een zeer verdedigende trainer en hoef ik daarom liever niet, ondanks dat hij het bij Vitesse en ADO redelijk tot goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:49 schreef govie het volgende:
[..]
Ik vind Van het Schip en tien anderen ook prima, maar heeft wel het probleem dat hij ook vasthoudt aan 433 ondanks dat de selectie er eigenlijk niet voor geschikt is op de meeste momenten. Hetzelfde met Bos, "my way or the highway" principe. Philip Cocu is een preut maar die doet gewoon wat nodig is om te winnen, dat is wat ik graag wil zien. Misschien is frazer toch niet zo gekke keuze, die lijkt me wel een realist. En als feyenoord meer uit de jeugdopleiding wil halen dan is john van de brom eigenlijk wel de meest optimale trainer voor feyenoord denk ik. Als je ziet wat er allemaal doorbreekt bij az, toch knap dat hij dat durft op te stellen.
Pleonasme gespotquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een zwakbegaafde halvegare moet je niet op een voetstuk zetten.
Over 5 jaar failliet. Zo'n type is het welquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een zwakbegaafde halvegare moet je niet op een voetstuk zetten.
baas en kind van Feyenoordquote:
Als ik me begin te schamen dan is het nie goed.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:26 schreef Maastoren het volgende:
jan de jong god ja toch niet tantwitter:
Wat heeft die gast plots een Rotterdamse tongval...quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:26 schreef Maastoren het volgende:
Denk dat je te lang in België woont Don want zo praten wij niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heeft die gast plots een Rotterdamse tongval...
Wat een harlekijn. Hij is wel gewoon altijd lekker zichzelf, dat valt hem te prijzen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 13:26 schreef Maastoren het volgende:
Lijkt meer op Leids.quote:Op woensdag 31 januari 2018 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je te lang in België woont Don want zo praten wij niet.
Alle ballen op Berghuis jorgenson en Elia pompen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 11:04 schreef fetX het volgende:
Kongolo had ook nog een paar van zulke onmogelijke reddingen, met z'n uitschuifpoten.quote:Op woensdag 31 januari 2018 10:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ook die sprint die hier aan vooraf ging.
quote:Op woensdag 31 januari 2018 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alle ballen op Berghuis jorgenson en Elia pompen.
Dat die laatste inmiddels niet meer bij ons speelt geeft niet.
Gaatie nooit doen natuurlijk, dat is dan al 1 wissel die je kwijt bentquote:Op woensdag 31 januari 2018 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Hopen op en basisplek voor vP, al is het maar de eerste helft
Als vanavond verloren wordt, lijkt het me einde Gio.quote:Op woensdag 31 januari 2018 17:53 schreef Gert het volgende:
En wéér een doemscenario-column in het AD. Elke dag wel eentje, vanavond van moeshoen.![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)-feyenoord~a3a3aa44/
Dat gaat het Maasgebouw niet overlevenquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Als vanavond verloren wordt, lijkt het me einde Gio.
Als je snel tevreden bent, snap ik dat wel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:18 schreef govie het volgende:
Ik zie geen reden waarom gio zou moeten oprotten, eerder vangeel nog dan gio maar eigenlijk ook niet.
Klopt. Het ontbreekt al jaren aan een topsportklimaat. Een reden waarom Koeman wegging en waarom Rutten niet verder wilde (later werd hij ontslagen ivm een 4e plek en geen EV; iets wat dit jaar nog lastig genoeg zal worden).quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:24 schreef Caland het volgende:
Gio gaat sowieso niet ontslagen worden. Mensen die dat denken snappen blijkbaar niet hoe het bij Feyenoord gaat na al die jaren.
Mensen die denken dat Feyenoord ineens elk jaar kampioen zou kunnen wordenquote:Op woensdag 31 januari 2018 18:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Het ontbreekt al jaren aan een topsportklimaat. Een reden waarom Koeman wegging en waarom Rutten niet verder wilde (later werd hij ontslagen ivm een 4e plek en geen EV; iets wat dit jaar nog lastig genoeg zal worden).
Klaas, even voor jouw informatie: het is niet het één of het ander. Ik verwacht niet dat Feyenoord even kampioen wordt, maar ik verwacht wél dat we redelijk tot goed voetballen en niet in november al kansloos zijn voor de titel.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Feyenoord ineens elk jaar kampioen zou kunnen worden![]()
Die gasten van radio rijnmond sport en die mossou van het ad zijn helemaal gestoord.
Ik denk dat Feyenoord zich helemaal niet laat beïnvloeden door die gestoorde media die alleen maar onrust willen zaaien en krantjes willen vullen.
Bij Feyenoord weten waaraan het gelegen heeft dit seizoen. In voetbal bestaan er gewoon excusses.
Leg jij mij dan even uit waarom er bij Feyenoord zogenaamd geen topsport klimaat heerst dan?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Klaas, even voor jouw informatie: het is niet het één of het ander. Ik verwacht niet dat Feyenoord even kampioen wordt, maar ik verwacht wél dat we redelijk tot goed voetballen en niet in november al kansloos zijn voor de titel.
Maar inderdaad, laten we alle excuses even opnoemen. De ‘ja, maar’ cultuur. Prachtig.
Welnee.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan mag hij van mij wel het seizoen afmaken. Zo’n coach halverwege ontslaan heeft op dit moment totaal geen zin.quote:
Beleidstechnisch wordt er veel teveel geleund op sentiment of prestaties in het verleden. Dat zijn geen bouwstenen waarop je een club kan runnen. Kijk naar het zogenaamde ontwikkelplan van het nieuwe stadion, hoe lang dat allemaal heeft geduurd en hoe amateuristisch er mee om is gegaan. Ik zeg niet dat het plan wat er nu ligt per sé slecht is, maar wat er aan vooraf is gegaan lijkt wel een slapstick.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leg jij mij dan even uit waarom er bij Feyenoord zogenaamd geen topsport klimaat heerst dan?
Wat is er mis met het beleid op dit moment dat de prestaties achter blijven?
Dit seizoen wordt gewoon uitzitten. Of we nu wel of niet winnen vanavond, het is een redelijke mislukking tot nu toe.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan mag hij van mij wel het seizoen afmaken. Zo’n coach halverwege ontslaan heeft op dit moment totaal geen zin.
Maar we winnen toch wel, die discussie is zinloos. Again, we winnen dit soort potjes in de Kuip altijd, helemaal tegen PSV.
Mijn pa had wel een mooi voorbeeld over het verschil tussen Ajax en Feyenoord.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leg jij mij dan even uit waarom er bij Feyenoord zogenaamd geen topsport klimaat heerst dan?
Wat is er mis met het beleid op dit moment dat de prestaties achter blijven?
Vorig jaar viel alles gewoon perfect samen en dat zal voorlopig zo blijven ook om kampioen te kunnen worden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Beleidstechnisch wordt er veel teveel geleund op sentiment of prestaties in het verleden. Dat zijn geen bouwstenen waarop je een club kan runnen. Kijk naar het zogenaamde ontwikkelplan van het nieuwe stadion, hoe lang dat allemaal heeft geduurd en hoe amateuristisch er mee om is gegaan. Ik zeg niet dat het plan wat er nu ligt per sé slecht is, maar wat er aan vooraf is gegaan lijkt wel een slapstick.
Dan hebben we het nog niet eens over Jong Feyenoord wat soms gewoon een maand geen wedstrijd speelt. Echt om te janken.
Bovendien zit er een trainer die keihard aan het falen is en ik vind dat je dan in moet grijpen. Dit is lange tijd verbloemd door Kuyt & Elia, maar ook in het eerste jaar was al te zien dat Gio geen tactisch sterke trainer is. Als club lopen we dit seizoen keihard achter de feiten aan, terwijl we een selectie hebben die gemakkelijk derde moet kunnen staan en langer mee moet kunnen doen om de titel. Ik geloof er echt niets van dat Gio van hoger hand keihard op z’n flikker krijgt, omdat hij voor geen meter presteert. Bij een normaal bedrijf had je allang op straat gestaan als je maandenlang niet naar behoren presteert.
Nee joh gek al helemaal niet op basis van een beker wedstrijd tegen PSV.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon even een serieuze vraag: Hoe kun je weten wat de top vraagt als je al jaren niet meer in de top meedoet? Wie binnen Feyenoord weet wat er in de top nodig is dan? Gio die als linksback bij Barcelona heeft gespeeld?quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn pa had wel een mooi voorbeeld over het verschil tussen Ajax en Feyenoord.
Het nieuwe complex van Feyenoord gaat ''1908'' heten, terwijl het bij Ajax ''De Toekomst'' heet. Verschil in manier van denken en mentaliteit.
Kapi is nu trots op mij.
Dit slaat echt nergens op, sorry.quote:Op woensdag 31 januari 2018 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn pa had wel een mooi voorbeeld over het verschil tussen Ajax en Feyenoord.
Het nieuwe complex van Feyenoord gaat ''1908'' heten, terwijl het bij Ajax ''De Toekomst'' heet. Verschil in manier van denken en mentaliteit.
Kapi is nu trots op mij.
Alsof dat de enige reden zou zijn. Opeenstapeling van falen. Het is gewoon tactisch een zeer matige trainer, ongeacht of hij vanavond wint of verliest. Verder echt een topgozer en ik gun hem verder het allerbeste.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee joh gek al helemaal niet op basis van een beker wedstrijd tegen PSV.
Vooral het laatste deel van deze zin is inderdaad erg belangrijk.quote:Dat zegt niet dat ze het beide slecht hebben gedaan, het zegt dan meer iets over waar je naar toe wilt groeien.
Wat zou Van Geel te verwijten zijn dan? Hij haalt prima spelers en heeft spelers voor mooie prijzen verkocht. Het is Gio die er gewoon te weinig mee doet, mede door zijn conservatieve opvattingen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:21 schreef govie het volgende:
Er valt niks te winnen door gio of vangeel op dit moment na de bekerwedstrijd te ontslaan, het kost alleen maar geld en het levert niets op. Je rond gewoon het seizoen af vind ik en haalt dan desnoods na evaluatie een nieuwe TD en trainer/coach. Dat zegt niet dat ze het beide slecht hebben gedaan, het zegt dan meer iets over waar je naar toe wilt groeien. Misschien was de combi vangeel+gio ideaal voor het strakke budget waarop werd geacteerd in de afgelopen seizoenen. Nu komt er een fase aan met meer centjes en dan kan je best afvragen of gio of vangeel nog wel past bij de ambitie.
Ik weet niet of Toornstra ineens 3 man gaat passeren als er een nieuwe trainer komtquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat zou Van Geel te verwijten zijn dan? Hij haalt prima spelers en heeft spelers voor mooie prijzen verkocht. Het is Gio die er gewoon te weinig mee doet, mede door zijn conservatieve opvattingen.
Want Gio heeft zoveel rare keuzes gemaakt qua spelers?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat zou Van Geel te verwijten zijn dan? Hij haalt prima spelers en heeft spelers voor mooie prijzen verkocht. Het is Gio die er gewoon te weinig mee doet, mede door zijn conservatieve opvattingen.
Ik denk dat je los van een goede TD ook zeker een goed scoutingsapparaat nodig hebt wil je structureel in de top meedoen. Van Geel zal ook wel roeien met de riemen die hij heeft, ik vind eigenlijk geen van zijn keuzes onbegrijpelijk. Al is het ontbreken van een echte 10 wel schrijnend op het moment.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet of Toornstra ineens 3 man gaat passeren als er een nieuwe trainer komt
Ik denk persoonlijk dat Martin van Geel het probleem is.
Als je met 3 100% verdedigende middenvelders denkt te winnen bij Utrecht ben je knettergek. Zet eens die Larsson op het middenveld, zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want Gio heeft zoveel rare keuzes gemaakt qua spelers?
Valt toch wel mee..
Larsson met het loopvermogen van een veteraan.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je met 3 100% verdedigende middenvelders denkt te winnen bij Utrecht ben je knettergek. Zet eens die Larsson op het middenveld, zo gek is dat niet.
Ach die Larsson is dat nu zo'n geweldenaar? Ik vind het maar één tempo voetbal wat die gozer doet, van wat ik van hem heb gezien op linksbuiten. Ja, wel wat goals en assists, het is beter dan het alternatief.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je met 3 100% verdedigende middenvelders denkt te winnen bij Utrecht ben je knettergek. Zet eens die Larsson op het middenveld, zo gek is dat niet.
Als hij het eens een keertje een kans geeft weet je wat. Het alternatief is 150kg Toornstra en 3 spelers die geen assist of goal leveren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach die Larsson is dat nu zo'n geweldenaar? Ik vind het maar één tempo voetbal wat die gozer doet, van wat ik van hem heb gezien op linksbuiten. Ja, wel wat goals en assists, het is beter dan het alternatief.
Wat is het alternatief? Geen. Einde discussie toch. Je speelt wel tegen een PSV vol dravers he.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
weer die kut toornstra
iedereen behalve toornstraquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het alternatief? Geen. Einde discussie toch. Je speelt wel tegen een PSV vol dravers he.
- Het goede aan vangeel is dat onder zijn leiding feyenoord uit de malaise gekomen is dankzij creatief inkopen of huren van spelers. Maar dit was wel onder leiding van een dwangmatige impuls dat feyenoord wel jeugdspelers wel moest gebruiken. De vraag is altijd wie een pluim verdient.quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Valt ie jou ook zo verschrikkelijk tegen, die Larsson?quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Larsson met het loopvermogen van een veteraan.
Moet ff zn draai vindenquote:Op woensdag 31 januari 2018 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt ie jou ook zo verschrikkelijk tegen, die Larsson?
Telkens als hij een wedstrijd goed speelt zet Gio een week daarna Boetius erin .quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt ie jou ook zo verschrikkelijk tegen, die Larsson?
Stream is live op internet na 1ste kwartier volgens mij.quote:Op woensdag 31 januari 2018 20:39 schreef TRON2.0 het volgende:
Feyenoord - PSV alleen op FOX SportsWat een onzin.
Heeft er iemand een streampje voor mij? Dan zet ik maar weer ouderwets Radio Rijnmond aan.
In NL moet dat gewoon kunnen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Snap ook niet dat ze heel de tijd terug naar die Jones spelen. Die Van Beek speelt werkelijk alles terug. En soms zelfs op z'n rechter poot. Juste en Malacia ook.
Kan prima met Hapsie op de bankquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:20 schreef Duveldrinker het volgende:
Wissel Malacia aub, die gaat zo rood krijgen
Klopt, lang geleden. Geen postbode vandaagquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Vilhena speelt sterk los van die goal
quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Vermeer de vrouw van Gio gedaan hebben ofzo
Ik moet ook zeggen dat ik hem goed vind vandaag. Zit overal sterk tussen!quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, lang geleden. Geen postbode vandaag
als er nog ergens joden in een kelder zitten zou je je nog gaan melden in Bonnquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
PSV CL zit te janken op de scheidsrechter in het KNVB topic
Meer iets voor jou.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als er nog ergens joden in een kelder zitten zou je je nog gaan melden in Bonn
Zeker. Door die domme actie van Jones...quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:30 schreef thedeedster het volgende:
Haps moet er in 2e helft. Teveel risico voor 2x geel...
Ons nieuwe diamantje.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:34 schreef Scrummie het volgende:
.
Malacia wisselen ja. Maar wat een eindbaasje
Die actie was dom, maar het ging daarvoor al mis. Bal had nooit bij Jones hoeven komen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker. Door die domme actie van Jones...
Is haps wel fit. Maar ik zou rvp en haps erin flikkeren.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Voorspelling: Gio wisselt Malacia niet
Ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Voorspelling: Gio wisselt Malacia niet
Rvp niet joh, kan dit tempo nog niet aan denk ik fysiek.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:35 schreef govie het volgende:
[..]
Is haps wel fit. Maar ik zou rvp en haps erin flikkeren.
100% eensquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die actie was dom, maar het ging daarvoor al mis. Bal had nooit bij Jones hoeven komen.
Dat, en beweging bij Larsson.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
Geen slechte eerste helft. Er wordt ook gewoon goed gevoetbald tot aan Jorgensen. Alleen dan ontbreekt de aansluiting telkens waardoor hij gaat sleuren.
Ja die redt het niet bij Newcastle.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:37 schreef Merkie het volgende:
Altijd een beetje pijnlijk om te zien als Jorgensen z'n man probeert uit te spelen.
Hapsie loopt al warmquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
psv gaat nu wel voluit over de kant van malacia spelen......
ik denk dat haps er zo wel in gaat komen
Aanvallend veel te slordig vind ik. Verdedigend wel uitstekend ja.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Larsson juist een ijzersterke pot spelen, ook verdedigend doet hij zn werk goed.
ik zie weinig spitsen in europa spelers uit spelen behalve messi....quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:37 schreef Merkie het volgende:
Altijd een beetje pijnlijk om te zien als Jorgensen z'n man probeert uit te spelen.
Vaak bij clubs als Newcastle halen ze een snelle spits of een target man. Jorgensen is geen van beiden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zie weinig spitsen in europa spelers uit spelen behalve messi....
De rol van target man kan hij toch prima invullen? Of dat op het niveau van de PL kan weet ik niet, maar bij Feyenoord doet hij dat wel vaak.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vaak bij clubs als Newcastle halen ze een snelle spits of een target man. Jorgensen is geen van beiden.
jorgensen speelt gewoon bij Feyenoordquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vaak bij clubs als Newcastle halen ze een snelle spits of een target man. Jorgensen is geen van beiden.
Ik neem aan dat Haps binnenkort gewoon weer basisspeler is. Hoe goed Malacia het ook doet, Haps is nog wel beter.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Wel blij dat we nu Hapsie als backup hebben i.p.v. lord Nelom.
Ik denk persoonlijk niet, verdedigers daar zijn beulen. Hij moet lekker bij ons blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
De rol van target man kan hij toch prima invullen? Of dat op het niveau van de PL kan weet ik niet, maar bij Feyenoord doet hij dat wel vaak.
ik snap wel waarom jou naam met gek begint...quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Toornstra was echt fucking goed de eerste 20 minuten.Prima potje, lekker vel er op, lekker sfeertje
Mwoah. Ik vind Malacia beter eigenlijk, op dit moment.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Haps binnenkort gewoon weer basisspeler is. Hoe goed Malacia het ook doet, Haps is nog wel beter.
Waarop baseer je dat Haps beter is ?quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Haps binnenkort gewoon weer basisspeler is. Hoe goed Malacia het ook doet, Haps is nog wel beter.
nergens opquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat Haps beter is ?
Haps is aanvallend wel beter.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is mijn meningquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Haps is aanvallend wel beter.
Vind ik niet. Kijk maar eens naar de passing van Malacia. Hij doet altijd eerst een poging tot een pass vooruit. Ook prima voorzet waar je nog aan kunt verfijnen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Haps is aanvallend wel beter.
Want Vermeer is altijd een zekerheidje geweest? Zal nooit vergeten hoe hij zijn beste vriend Van Rhijn een doelpunt cadeau gaf.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:48 schreef Roland010 het volgende:
JonesDat wrak gaat je nog punten kosten. Goede keuze Gio
Dat zeker niet, maar na die eerste dramatische seizoenshelft van Jones had Vermeer in elk geval de kans moeten krijgen.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Want Vermeer is altijd een zekerheidje geweest? Zal nooit vergeten hoe hij zijn beste vriend Van Rhijn een doelpunt cadeau gaf.
Beter dan Jones iigquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Want Vermeer is altijd een zekerheidje geweest? Zal nooit vergeten hoe hij zijn beste vriend Van Rhijn een doelpunt cadeau gaf.
Ik vind dat een beetje geschiedvervalsing. Net zoals sommige mensen denken dat Kuyt vorig seizoen de beste speler van Feyenoord was.quote:
Beste of belangrijkste speler vind ik een verschil.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje geschiedvervalsing. Net zoals sommige mensen denken dat Kuyt vorig seizoen de beste speler van Feyenoord was.
Het gaat erom dat Vermeer toch ook nooit een onbetwiste keeper is geweest. Heeft ook genoeg rare fratsen gehad.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:52 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Beste of belangrijkste speler vind ik een verschil.
Het is eerder geschiedvervalsing door te suggereren dat Vermeer bij Feyenoord ook geregeld z'n foutjes had, want bij ons had hij die juist zelden.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje geschiedvervalsing. Net zoals sommige mensen denken dat Kuyt vorig seizoen de beste speler van Feyenoord was.
Klopt. Maar nog nooit een hele seizoenshelft + een maand achter elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2018 21:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Vermeer toch ook nooit een onbetwiste keeper is geweest. Heeft ook genoeg rare fratsen gehad.
Dit is een perfect moment om Bilal in te brengen. Beetje die backs opjagen en zo de druk van de ketel halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |