Mja. Ik ben geneigd te zeggen dat als we woensdag niet winnen zijn positie wel onhoudbaar is geworden door alle kritiek.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Het moet nu wel gaan gebeuren maat.
Te beginnen met woensdag.
Te vroeg, volgens mij laat voorzitter de td nog eerder gaan dan de trainer. Volgens mij ligt echt het probleem in hoe er is gehandeld tijdens de transferperiodes alsmede dat rvp niet kwam in de zomer. Als het andere is eigenlijk een gevolg van hoe er getransfereerd is. Ik ben zelf nog steeds van de gedachte seizoen afmaken met intentie maximaal resultaat en niet het blijven vasthouden aan gio idee van 433 zonder echte buitenspelers, bijna alles trekt naar binnen bij feyenoord (ergens kloppen die transfers dus niet bij gio's gewenste speelstijl).quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Ik ben geneigd te zeggen dat als we woensdag niet winnen zijn positie wel onhoudbaar is geworden door alle kritiek.
Al zou ik het nog altijd volkomen begrijpen mocht hij ook dan gewoon blijven.
We zien nu bij Malacia dat er niet veel reden was om die de kans niet te gunnen. Ik zeg ook niet dat elke jeugdspeler een groeibriljantje is. Ik zie alleen een tendens dat jeugdspelers pas de kans krijgen als alle andere opties uitgeput zijn en daardoor talenten -en juist degene met opties door hun kwaliteit- gaan kiezen voor bijvoorbeeld Engelse zakken met geld.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 09:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan zal daar wel een goede reden voor zijn he.
[..]
Vente laat dan toch ook zien nog niet als eerste spits van Feyenoord te kunnen fungeren? Logisch dat een trainer die dat elke dag op de training ziet het dan eerst probeert met alternatieven.
Die persco na de wedstrijd zondag was hij daar zelf ook redelijk stellig in ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Ik ben geneigd te zeggen dat als we woensdag niet winnen zijn positie wel onhoudbaar is geworden door alle kritiek.
Malacia speelt nu toch ook gewoon? Noem nog eens drie spelers die geen kans krijgen onder Gio en eigenlijk wel in de basis zouden moeten staan..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We zien nu bij Malacia dat er niet veel reden was om die de kans niet te gunnen. Ik zeg ook niet dat elke jeugdspeler een groeibriljantje is. Ik zie alleen een tendens dat jeugdspelers pas de kans krijgen als alle andere opties uitgeput zijn en daardoor talenten -en juist degene met opties door hun kwaliteit- gaan kiezen voor bijvoorbeeld Engelse zakken met geld.
Malacia speelt nu eindelijk omdat zowel Haps als Nelom geblesseerd waren. Anders was het weer een kwartaal martelen met de Lord geworden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia speelt nu toch ook gewoon? Noem nog eens drie spelers die geen kans krijgen onder Gio en eigenlijk wel in de basis zouden moeten staan..
Botteghin, Amrabat.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Malacia speelt nu toch ook gewoon? Noem nog eens drie spelers die geen kans krijgen onder Gio en eigenlijk wel in de basis zouden moeten staan..
Ik verwacht ook niet dat de resultaten meteen beter worden als een trainer er midden in het seizoen in valt en met de selectie van z'n voorganger moet werken.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Die persco na de wedstrijd zondag was hij daar zelf ook redelijk stellig in ja.
Al ga ik uit van het basisprincipe dat een trainer ontslaan amper effect heeft op de resultaten.
Men wil gewoon verder met Malacia. Nelom is niet voor niets verhuurd aan Sparta. Had Gio Malacia al eerder kunnen brengen? Wellicht, maar nu speelt hij toch gewoon hoe is dat een fout van Gio?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Malacia speelt nu eindelijk omdat zowel Haps als Nelom geblesseerd waren. Anders was het weer een kwartaal martelen met de Lord geworden.
Nelom was dus geblesseerd, anders had ie gespeeld. Daarna wilde hij verhuurd of verkocht worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Men wil gewoon verder met Malacia. Nelom is niet voor niets verhuurd aan Sparta. Had Gio Malacia al eerder kunnen brengen? Wellicht, maar nu speelt hij toch gewoon hoe is dat een fout van Gio?
Als hij hem op de bank had gezet en Nelom liet spelen was ik het met je eens geweest, maar hij speelt gewoon wekelijks dus wat is je probleem?
Eigenlijk verwacht ik gewoon weer een omslagmoment. Twee seizoenen geleden na die bizar slechte reeks was iedereen er wel klaar mee. Vervolgens win je de beker en het jaar er op kampioen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat de resultaten meteen beter worden als een trainer er midden in het seizoen in valt en met de selectie van z'n voorganger moet werken.
Ik zou er wel voor zijn om in de zomer wat nieuws te proberen, want er zit nauwelijks progressie in Gio's gebreken. Ik had graag Ten Hag gehad, maar die zit nu al in Amsterdam
Dit.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nelom was dus geblesseerd, anders had ie gespeeld. Daarna wilde hij verhuurd of verkocht worden.
Een speler laten debuteren in een CL-duel getuigt hoe je het ook uitlegt niet aan een gebrek aan vertrouwen. De rest van wat je stelt zijn aanname's.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nelom was dus geblesseerd, anders had ie gespeeld. Daarna wilde hij verhuurd of verkocht worden.
Touré heeft zijn debuut al gewoon gemaakt tegen Willem 2 . Was weinig spectaculair verder. El Hankouri 1.5.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit.
Bilal heeft ook weer genoeg kansen gehad, waarom Toure* of Huijgen niet? Met Bilal gaat het niks meer worden.
* is wel even geblesseerd geweest, maar speelde al november/december weer mee. Op het moment dat je 4-0 voor staat tegen Sparta moet je dat door jongens gewoon een kans geven ipv Bilal.
Als er al een omslagmoment komt ligt dat niet aan hem. Je ziet aan niets dat hij een duidelijk idee heeft over hoe we moeten spelen en wie de meest geschikte spelers zijn om dat idee uit te voeren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk verwacht ik gewoon weer een omslagmoment. Twee seizoenen geleden na die bizar slechte reeks was iedereen er wel klaar mee. Vervolgens win je de beker en het jaar er op kampioen.
Al kijkt men na al die investeringen en vorig seizoen een stuk kritischer natuurlijk. Veel zal afhangen van woensdag, mocht hij de beker uitvliegen geloof ik ook wel dat zijn positie onhoudbaar gaat worden. Maar als je hem ontslaat dan moet je er wel direct op voor uit gaan. En eigenlijk zijn er amper interessante namen beschikbaar.
Dus als je je debuut mag maken hoef je verder geen minuten meer te krijgen en kan je weer verder aankloten met Bilal? Toure is 16/17 jaar. Die kan nog wat gaan opleveren. Wie gaat er nog geld vergooien aan Bilalquote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Touré heeft zijn debuut al gewoon gemaakt tegen Willem 2 . Was weinig spectaculair verder. El Hankouri 1.5.
Touré moet lekker potjes bij de jeugd gaan spelen, komt duidelijk nog tekort.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus als je je debuut mag maken hoef je verder geen minuten meer te krijgen en kan je weer verder aankloten met Bilal? Toure is 16/17 jaar. Die kan nog wat gaan opleveren. Wie gaat er nog geld vergooien aan Bilal____!
Bilal heeft specifieke kwaliteiten die Toure nog niet heeft. Zal je wel weer sarcastisch gaan lopen doen maar volgens mij heeft Bilal vorig seizoen geen slecht seizoen gedraaid en is hij ook nog redelijk jong.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus als je je debuut mag maken hoef je verder geen minuten meer te krijgen en kan je weer verder aankloten met Bilal? Toure is 16/17 jaar. Die kan nog wat gaan opleveren. Wie gaat er nog geld vergooien aan Bilal____!
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal heeft specifieke kwaliteiten die Toure nog niet heeft. Zal je wel weer sarcastisch gaan lopen doen maar volgens mij heeft Bilal vorig seizoen geen slecht seizoen gedraaid en is hij ook nog redelijk jong.
Tot nu toe heeft Gio het gewoon steeds goed gezien, ook qua spelers die vertrokken dan wel verhuurd zijn. Als hij die Toure (nog) niet goed genoeg vindt dan zal het wel zo zijn he. Hij werkt dagelijks met die gasten.
Moet jij weten. Bilal had vorig seizoen als invaller een aantal prima wedstrijden. Stuk of 7 assists ook gewoon.quote:
In de keuken schijten?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Bilal heeft specifieke kwaliteiten die Toure nog niet heeft.
Hij is bijna 23 jaar en heeft werkelijk geen enkele verbetering getoond de afgelopen 3,5 (dik) jaar. Nu kun je gaan hopen dat dat automagisch alsnog komt na nog twee seizoenen, maar ik vind dat het wel genoeg is geweest.quote:Zal je wel weer sarcastisch gaan lopen doen maar volgens mij heeft Bilal vorig seizoen geen slecht seizoen gedraaid en is hij ook nog redelijk jong.
...
Toure is gewoon nog niet toe aan het eerste. En verder heb je niemand, ik zou liever nog Boetius op rechts zetten dan Toure.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de keuken schijten?
[..]
Hij is 22 jaar en heeft werkelijk geen enkele verbetering getoond de afgelopen 3,5 (dik) jaar. Nu kun je gaan hopen dat dat automagisch alsnog komt na nog twee seizoenen, maar ik vind dat het wel genoeg is geweest.
Ben ik met je eens hoor, Touré is nog te jong. Verder loopt Zwarts nog rond voor die positie zo uit mijn hoofd. Chong hadden we ook, maar die wilde niet het risico nemen om voor tweeëneenhalve invalbeurt de komende drie jaar te blijven gezien het beeld van de afgelopen jaren. En daar begon deze hele discussie mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Toure is gewoon nog niet toe aan het eerste. En verder heb je niemand, ik zou liever nog Boetius op rechts zetten dan Toure.
Het is gewoon een ontzettend gemis dat we geen team in de Jupiler League hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, Touré is nog te jong. Verder loopt Zwarts nog rond voor die positie zo uit mijn hoofd. Chong hadden we ook, maar die wilde niet het risico nemen om voor tweeëneenhalve invalbeurt de komende drie jaar te blijven gezien het beeld van de afgelopen jaren. En daar begon deze hele discussie mee.
Natuurlijk, dat moet met beleid gebeuren.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is gewoon een ontzettend gemis dat we geen team in de Jupiler League hebben.
Natuurlijk lopen er wel spelers rond die potentie hebben maar het verschillen 019 naar het eerste is enorm.
Je kan spelers daar ook mee beschadigen door ze koste wat koste te snel te willen brengen op zeer jonge leeftijd.
Krijgt Malacia ook nog wel hoor. Hoort erbij bij jonkies en daar moeten ze mee leren omgaan.quote:Zie zo'n Wijnaldum en Fer. Die hebben het uiteindelijk ruimschoots gered maar die hebben ook genoeg stront over zich heen gekregen als ze een keer niet goed genoeg speelden naar mening van het immer kritische Feyenoord-publiek. . Kan best intensief zijn.
Ik heb mijn twijfels. In het begin heb ik m een paar keer gezien en toen was ie geweldig, heel mooi voetenwerk onder andere en hij is vrij groot dus dat viel op. Daarna een onzichtbare periode maar nu weer beter. Mooie fysiek!quote:Die Zwarts is wel een goeie ja, had een broertje van Castaignos kunnen zijn.
Gio gaat echt niet ontslagen worden hoor, al wordt het woensdag 0-5quote:Op dinsdag 30 januari 2018 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, weet dat niet zeker. Maar ik doelde eigenlijk meer dat hij dan wel zelf op zal stappen.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio gaat echt niet ontslagen worden hoor, al wordt het woensdag 0-5
Dat is een flinke achteruitgang zelfs. Van conservatief naar ultra-conservatief.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:53 schreef fetX het volgende:
Helaas niet. Ik ben absoluut geen Gio fan. Aan de andere kant, wie willen we dan (nu) voor de groep zetten? Bijna honderd procent dat van Geel met Fräser komt. Vraag me af of dat een vooruitgang is. Heeft het aardig gedaan bij Vitesse en ADO, maar komt denk ik tekort voor Feyenoord.
Reken er maar op dat hij de opvolger zal zijn, maar ja. Wie anders? Moet je dan van Gastel nemen die er eigenlijk zo goed als hetzelfde over denkt als Gio? Of toch gokken op een trainer als van der Gaag of Jans (zonder enige uitstraling)?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een flinke achteruitgang zelfs. Van conservatief naar ultra-conservatief.
quote:Op dinsdag 30 januari 2018 08:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Touré en Hansson hebben in totaal 2 minuten en 37 seconden (opnieuw overdreven, voor het geval iemand het opzoekt) mogen spelen. No way dat die substantiële speeltijd gaan krijgen totdat -Odin verhoede- alle alternatieven kreupel zijn. Vente mocht het proberen omdat Kramer op alle mogelijke manieren uitstraalde dat t m niet meer ging worden en zich onmogelijk had gemaakt. Maar eerst mocht Boëtius nog in de spits.
Als één van de drie substantiële speeltijd gaat krijgen onder Gio, win je een pot zure bommen van me.
Wat loop je dan te zeuren? Er krijgen best wel wat jeugdspelers speelminuten, waarbij de meesten laten zien er nog niet klaar voor te zijn. Gio geeft best wel wat kansjes, maar als ook jij al ziet dat een Toure er nog niet klaar voor bent, hoef je niet zo zuur te doen over te weinig eigen jeugd oid..quote:Op dinsdag 30 januari 2018 11:48 schreef Qarrad het volgende:
Ben ik met je eens hoor, Touré is nog te jong.
Goede vergelijking wel, club was destijds bijna failliet . Was ook vooral Gudde die hem het handje boven het hoofd hield trouwens.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:50 schreef Caland het volgende:
Er zijn bijvoorbeeld trainers geweest die met 10-0 verloren en nog niet ontslagen werden vanwege dat eeuwige krediet als je kind van de club bent gezeik, om maar een zijstraat te noemen.
En dan heeft Gio nog 40-45 keer meer krediet dan de desbetreffende trainer
Ja, maar wie gaat er nu een ontslag forceren dan? De nieuwe AD die er 3 maanden zit? Van Geel?quote:Op dinsdag 30 januari 2018 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Goede vergelijking wel, club was destijds bijna failliet . Was ook vooral Gudde die hem het handje boven het hoofd hield trouwens.
Van Geel natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:02 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er nu een ontslag forceren dan? De nieuwe AD die er 3 maanden zit? Van Geel?
Ik denk dat Gio gewoon het seizoen zal afmaken, en dat dan de balans weer eens wordt opgemaakt.
Geloof niet dat er iemand rouwig om zou zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2018 13:07 schreef Caland het volgende:
Degene die Gio ontslaat weet ook wel dat hij zelf dan ook mag wieberen en dat er weer gekkies voor de deur staan
Daar gaat helemaal niemand zijn vingers aan branden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |