abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176833751
Hi,

Sinds augustus ben (of was dus) ik met een man aan het daten. We hadden contact vanaf mei. Ik ben een vrouw (27) en hij is 31.

Vorige week zondag zondag hebben we afgesproken. Dat was heel fijn zoals normaal. Er was geen vuiltje aan de lucht. Hieronder een aantal dingen die hij heeft gezegd:
- je bent zo leuk
- ik zou je zo graag vaker willen zien (we wonen een half uurtje treinen bij elkaar vandaan) + ik zou je elke dag kunnen zien
- ik ben aan het solliciteren dus hij zei: misschien moet je een baan zoeken in xx (waar hij woont)
- het is eigenlijk helemaal niet zo ver reizen
- alleen voor jou verlaat ik xx (de plaats waar hij woont)
- ik vind het zo fijn om naast je te slapen
- i'm into you
- en bovenal zouden we gaan schaatsen binnenkort als date. En deed hij die zondag nog datum voorstellen

In de bus terug heeft die me nog gezoend (ja fout, i know)

Toen opeens, een paar dagen later merkte ik dat hij anders reageerde en uit het niets zei hij dat hij niet meer geïnteresseerd is om af te spreken. Hij noemde de afstand als reden plots en zei dat die iemand anders heeft ontmoet (opeens?) en dat die wil kijken of dat wat kan worden. Hij deed super afstandelijk en ontvolgde me bijvoorbeeld ook gelijk op instagram, terwijl die een aantal dagen daarvoor al me foto's likete.

We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad, maar er waren geen signalen om aan te nemen dat hij niet serieus was door alles wat hij zei (hij nodigde me uit voor verjaardag van goede vrienden, wilde naar mij komen als ik met vrienden was etc.) Hij zei dat ik altijd welkom was om langs te komen en nog meer.

Het kwam voor mij dan ook echt uit het niets en ik snap er dan ook niets van. Bovenal vind ik het zo laf dat hij dit na zo lang contact en intimiteit via de app doet. Niet eens even bellen of in het echt zeggen. Ik zou hem heel graag in het echt willen spreken, gewoon om het af te sluiten. Daarnaast vind ik het niet netjes om zo met iemands gevoelens te spelen. Vooral omdat hij weet dat ik normaal niet veel date, dat ik nooit zo (vaak) intiem ben geweest met iemand als met hem. Ik heb afgesloten met een berichtje waarin ik heb gezegd dat ik het in ieder geval leuk vond om hem te ontmoeten. Maar goed daar heeft hij ook niet meer op gereageerd.

Ik voel me boos en verdrietig en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet dus ik wil dit even van me af schrijven en kijken hoe jullie hier over denken (overdrijf ik of is dit echt no go eigenlijk).Ik voel me nu namelijk echt net vuilnis.

[ Bericht 1% gewijzigd door anoukje1234 op 30-01-2018 16:00:33 ]
pi_176833803
Geneukt en gedumpt.

Helaas niets meer aan te doen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176833810
Uithuilen en opnieuw beginnen. Dat is het enige wat je kunt doen. En je in het vervolg niet meer zo laten meeslepen door die romantische onzinpraatjes.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:39:40 #4
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176833815
Als een gast geen 30 minuten reizen voor je over heeft dan is hij niet zo "Into you"

Je vind vanzelf iemand die alles voor je over heeft, geduld en een aantal keer een nare ervaring op de weg daar naar toe moet je proberen te negeren.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176833816
Je kan mij altijd bellen. Ik ben namelijk niet zo.
pi_176833873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:39 schreef C.L.Werner het volgende:
Je kan mij altijd bellen. Ik ben namelijk niet zo.
haha aardig, maar nee bedankt ;)
pi_176833881
Doorgaan met je leven.
Ja doei.
pi_176833886
Maar jullie vinden het niet raar om het via de app te doen als je 8 maanden contact hebt waarvan je elkaar 6 maanden ziet. Je leuke dates had (dus nee niet alleen seks) en je allemaal dat soort dingen zegt. Is het dan teveel gevraagd om een keer af te spreken (als is het alleen maar voor de ander als afsluiting)
pi_176833906
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:46 schreef anoukje1234 het volgende:
Maar jullie vinden het niet raar om het via de app te doen als je 8 maanden contact hebt waarvan je elkaar 6 maanden ziet. Je leuke dates had (dus nee niet alleen seks) en je allemaal dat soort dingen zegt. Is het dan teveel gevraagd om een keer af te spreken (als is het alleen maar voor de ander als afsluiting)
Jawel, dat is raar, maar wat heb je daar nu aan?
Hij heeft het allang afgesloten voor zichzelf. Een keer afspreken om het af te sluiten werkt ook niet; dat levert alleen maar frustratie op of juist meer gevoelens van jouw kant.

Gewoon lekker laten gaan; je kan mij altijd bellen.
pi_176833921
*Opa spreekt: Daarom geen seks voor het huwelijk, lieve kindertjes.

Sorry TS, ben bang dat het water na de wijn is. ;(
Misschien, dat anderen er nog van kunnen leren.
pi_176833923
Ik vind dat niet alleen raar, maar vooral onbeschoft. Een slappe zak, is niet waard om veel tijd of emoties aan te verspillen.
pi_176833950
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:48 schreef faekalienpumpe het volgende:
*Opa spreekt: Daarom geen seks voor het huwelijk, lieve kindertjes.

Sorry TS, ben bang dat het water na de wijn is. ;(
Misschien, dat anderen er nog van kunnen leren.
Hahaha. Ja na 6 maanden daten hebben we wel seks gehad voor het huwelijk ja. Ik wil niet trouwens dus anders wordt het wel een heel saai leven. En mocht het hem alleen om de seks te doen zijn geweest, waarom dan wel naar een andere stad komen en ook afspreken buitenshuis.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 09:54:12 #13
248821 Rauw.
op je bord.
pi_176833974
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:51 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Hahaha. Ja na 6 maanden daten hebben we wel seks gehad voor het huwelijk ja. Ik wil niet trouwens dus anders wordt het wel een heel saai leven. En mocht het hem alleen om de seks te doen zijn geweest, waarom dan wel naar een andere stad komen en ook afspreken buitenshuis.
Beetje geven. Beetje nemen.

Letterlijk.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_176834019
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:51 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Het is wel echt een HOND eerste klas zeg!!!
pi_176834085
quote:
Ja dat is raar. Waarschijnlijk dus niet de gast die je dacht dat het was, klinkt als een zelfingenomen eikel die alles zegt om in iemands broekje te komen en daar te blijven zolang het hem uitkomt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176834204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ja dat is raar. Waarschijnlijk dus niet de gast die je dacht dat het was, klinkt als een zelfingenomen eikel die alles zegt om in iemands broekje te komen en daar te blijven zolang het hem uitkomt.
ja misschien wel. Begin me af te vragen hoe je dan wel kan weten of iemand oprecht is :\
pi_176834235
Klinkt alsof je voor hem een 'bij gebrek aan beter' was. En toen kwam er wat beters voorbij.
Niet zoveel waarde hechten aan woorden, trouwens. Mensen liegen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:20:48 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834362
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:12 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Klinkt alsof je voor hem een 'bij gebrek aan beter' was. En toen kwam er wat beters voorbij.
Niet zoveel waarde hechten aan woorden, trouwens. Mensen liegen.
Dit ja.

Ik heb trouwens een deja vu. Heb dit topic al eens gelezen. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176834388
Antwoord op je TT: verder gaan met je leven.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:23:41 #20
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834401
Ah got it.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:34 schreef anoukje1234 het volgende:
- en bovenal zouden we gaan schaatsen binnenkort als date. En deed hij zondag nog datum voorstellen
Goh en vrijdag was het al uit. :?
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/400943
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_176834428
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:23 schreef Elpis het volgende:
Ah got it.

[..]

Goh en vrijdag was het al uit. :?
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/400943
die zondag bedoel ik uiteraard
pi_176834445
Ik wilde inderdaad ook even op dit forum reacties pijlen ;) omdat ik er nog al mee in mijn maag zit en aan niets anders kan denken
pi_176834456
Antwoord op je verhaal: stel je niet zo aan met je “ik durfde 6 jaar niet te daten na een bepaalde ervaring”. Wat is het nut van daten? Juist dat je het nog geen relatie noemt en je het ieder moment af kan kappen met of zelfs zonder excuus.
pi_176834481
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:28 schreef Krollie het volgende:
Antwoord op je verhaal: stel je niet zo aan met je “ik durfde 6 jaar niet te daten na een bepaalde ervaring”. Wat is het nut van daten? Juist dat je het nog geen relatie noemt en je het ieder moment af kan kappen met of zelfs zonder excuus.
Dat is zeker het nut van daten. Neemt niet weg dat er in mijn ogen wel bepaalde fatsoens normen zijn. Daten betekend ook dat je je openstelt richting een persoon en persoonlijk vind ik dat je dan na 6 maanden wel wat fatsoen hebt als je heel veel contact hebt gehad. Dat het niets wordt is oke. Liegen recht in een anders gezicht om een paar dagen later opeens 180 graden te draaien is iets anders.

Of ik me aan stel daar kun je niet over oordelen want je weet niet wat die ervaringen zijn.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:31:00 #25
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834485
Ah slecht knip en plakwerk dus.

Mja daten is niet voor watjes heb ik gemerkt. Blij dat ik als opperwatje niet meer hoef.
Op je bek gaan zal nog wel eens gebeuren. Doe je vooraf niet heel veel aan.
pi_176834499
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:31 schreef Elpis het volgende:
Ah slecht knip en plakwerk dus.

Mja daten is niet voor watjes heb ik gemerkt. Blij dat ik als opperwatje niet meer hoef.
Op je bek gaan zal nog wel eens gebeuren. Doe je vooraf niet heel veel aan.
Haha heb je geluk mee inderdaad ;)
pi_176834510
Weet je wel waar hij woont?
pi_176834524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:30 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Dat is zeker het nut van daten. Neemt niet weg dat er in mijn ogen wel bepaalde fatsoens normen zijn. Daten betekend ook dat je je openstelt richting een persoon en persoonlijk vind ik dat je dan na 6 maanden wel wat fatsoen hebt als je heel veel contact hebt gehad. Dat het niets wordt is oke. Liegen recht in een anders gezicht om een paar dagen later opeens 180 graden te draaien is iets anders.

Of ik me aan stel daar kun je niet over oordelen want je weet niet wat die ervaringen zijn.
Wie zegt dat hij loog toen hij al die dingen zei? Elk moment kun je iemand tegenkomen en elk moment kan dat iemand zijn die net iets leuker is dan jij was.
pi_176834527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef Mekamotut het volgende:
Weet je wel waar hij woont?
Ja zeker, wij zijn ook meerdere keren bij elkaar thuis geweest.
pi_176834528
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:39 schreef Hiddendoe het volgende:
Uithuilen en opnieuw beginnen. Dat is het enige wat je kunt doen. En je in het vervolg niet meer zo laten meeslepen door die romantische onzinpraatjes.
Dit. Het bleek dat de woorden die hij tegen jou zei niet meer waren dan dat. Woorden, loze woorden. Geef het tijd, leer hiervan en zorg dat je bij de volgende waarmee je date na 1 of 2 dates het wel hebt over exclusiviteit.
pi_176834541
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef Krollie het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij loog toen hij al die dingen zei? Elk moment kun je iemand tegenkomen en elk moment kan dat iemand zijn die net iets leuker is dan jij was.
ja dat kan inderdaad. Maar ik geloof niet dat dat in drie dagen gebeurd sorry. Dan is er overduidelijk een groot deel van gelogen.
pi_176834567
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:34 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ja zeker, wij zijn ook meerdere keren bij elkaar thuis geweest.
Wat let je dan om er heen te gaan en om opheldering te vragen?
pi_176834595
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:35 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Wat let je dan om er heen te gaan en om opheldering te vragen?
Eerlijk gezegd, daar heb ik aan gedacht. Maar we wonen dus iets bij elkaar vandaan. Ik vind het nooit erg om te trein te nemen maar ja als ik een half uur de trein neem en hij is niet thuis is het ook beetje loos ;)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 10:39:02 #34
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_176834607
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:33 schreef Krollie het volgende:

[..]

- je bent zo leuk
- ik zou je zo graag vaker willen zien (we wonen een half uurtje treinen bij elkaar vandaan) + ik zou je elke dag kunnen zien
- alleen voor jou verlaat ik xx
- i'm into you

Nou dat heeft dan niet erg diep gezeten. Zeg meer flinterdundiep.

Dat laatste zal hij vast gemeend hebben ja. :')
pi_176834634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:39 schreef Elpis het volgende:

[..]

- je bent zo leuk
- alleen voor jou verlaat ik xx
- i'm into you

Nou dat heeft dan niet erg diep gezeten. Zeg meer flinterdundiep.

Dat laatste zal hij vast gemeend hebben ja. :')
Hahaha nee schijnbaar maar toch snap ik niet waarom je het dan allemaal (uit jezelf) zegt.

dat laatste ging overigens puur over slapen slapen (geen seks) want daar hadden we het over.
pi_176834651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:38 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, daar heb ik aan gedacht. Maar we wonen dus iets bij elkaar vandaan. Ik vind het nooit erg om te trein te nemen maar ja als ik een half uur de trein neem en hij is niet thuis is het ook beetje loos ;)
Je hebt zijn nummer toch wel? Weet je trouwens wel zeker dat jij niet gewoon de andere vrouw bent?
pi_176834714
quote:
alleen voor jou verlaat ik xx
Wie is xx?
pi_176834723
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:41 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Je hebt zijn nummer toch wel? Weet je trouwens wel zeker dat jij niet gewoon de andere vrouw bent?
Ja ik heb zeker zijn nummer wel!

hoe bedoel je dat ik niet de andere vrouw ben?
pi_176834731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:44 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wie is xx?
sorry dat ging over de plaats waar hij woon (daar is hij nogal aan gebonden), heb het aangepast haha
pi_176834739
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:45 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

sorry dat ging over de plaats waar hij woon (daar is hij nogal aan gebonden), heb het aangepast haha
Aaah, okee.
Dan is het verder wat de rest ook al zei: doorgaan en op zoek naar iemand die niet zo'n lulhannes is. Succes.
pi_176835085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:45 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ja ik heb zeker zijn nummer wel!

hoe bedoel je dat ik niet de andere vrouw ben?
Als hij opeens iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat iets wordt, het uitmaken zelf, het ontvolgen op Instagram, klinkt eigenlijk meer alsof hij die andere persoon al langer kent. Mogelijk is die nu van jouw bestaan op de hoogte.
pi_176835274
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:02 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Als hij opeens iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat iets wordt, het uitmaken zelf, het ontvolgen op Instagram, klinkt eigenlijk meer alsof hij die andere persoon al langer kent. Mogelijk is die nu van jouw bestaan op de hoogte.
Ah zoo, nou ja we zijn nog wel vrienden op facebook.. Vind het zo ie zo mega kinderachtig om meteen te ontvolgen, wacht dan even een week. Net alsof je 16 bent. maar goed.
pi_176835348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ah zoo, nou ja we zijn nog wel vrienden op facebook.. Vind het zo ie zo mega kinderachtig om meteen te ontvolgen, wacht dan even een week. Net alsof je 16 bent. maar goed.
En daar spendeer jij nu je emoties en energie aan.
Geen interesse.
pi_176835365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:16 schreef GobSmacked- het volgende:

[..]

En daar spendeer jij nu je emoties en energie aan.
Ja klopt, ik weet dat dat het niet waard is, maar ja ik ben wel om hem gaan geven en dat stopt niet opeens, dus het kwetst met wel ja.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:33 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176835417
Hij heeft iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat wat kan worden.

Precies zoals hij zei dus.
Vervelend, pijnlijk, het is niet anders, hij is de tranen niet waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176835427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:12 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Dat is het ook.
Ontvolgen op Instagram maar wel fbvriendjes blijven?
pi_176835459
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:20 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft iemand anders heeft ontmoet en wil kijken of dat wat kan worden.

Precies zoals hij zei dus.
Vervelend, pijnlijk, het is niet anders, hij is de tranen niet waard.
en dat kan ook en dat is geen probleem. Maar dat gebeurd niet in drie dagen. Dus waarom dan wel die dingen zeggen en met iemands gevoel spelen. Ik vind het zelf echt heel laag. Maar goed.
pi_176835462
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:21 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Dat is het ook.
Ontvolgen op Instagram maar wel fbvriendjes blijven?
Schijnbaar haha
pi_176835507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:23 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Schijnbaar haha
Voeg mij dan ook maar toe op FB.
pi_176835617
quote:
We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad, maar er waren geen signalen om aan te nemen dat hij niet serieus was door alles wat hij zei (hij nodigde me uit voor verjaardag van goede vrienden, wilde naar mij komen als ik met vrienden was etc.) Hij zei dat ik altijd welkom was om langs te komen en nog meer.
eventjes kort vraagje;
Je beschrijft de hele tijd dingen die hij gezegd of gedaan heeft...

Maar hoe was eigenlijk jouw insteek in die relatie? Heb jij wel voorheen moeite gedaan om duidelijk te maken dat je kennelijk wel een exclusiviteit wenste of een gezamelijke toekomst zag?

Het enige waar je in de buurt komt over je eigen insteek en waar je 'we' gebruikt is in die zin "We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad", en dat is dan eerder erg passief...

Natuurlijk kan het eraan liggen hoe je je OP geschreven heeft, maar als je boosheid vooral gaat over bepaalde 'verwachtingen' die jij aan hem had, is het wel belangrijk hoe duidelijk jij jouw verwachtingen ook aan hem duidelijk gemaakt hebt en aan wat jij hem vertelde over jouw gevoelens.

Het is best mogelijk dat iemand veeel uitspraken over liefde en een gezamelijke toekomst doet om ook daarover te horen of vanuit jouw kant je die gevoelens deelt... als daarover duidelijkheid uitblijft kan dat een grond zijn dat de liefde op een gegeven moment nalaat.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176835876
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

eventjes kort vraagje;

Maar hoe was eigenlijk jouw insteek in die relatie? Heb jij wel voorheen moeite gedaan om duidelijk te maken dat je kennelijk wel een exclusiviteit wenste of een gezamelijke toekomst zag?

Het enige waar je in de buurt komt over je eigen insteek en waar je 'we' gebruikt is in die zin "We hebben het nooit in zoveel woorden over exclusiviteit gehad", en dat is dan eerder erg passief...

Natuurlijk kan het eraan liggen hoe je je OP geschreven heeft, maar als je boosheid vooral gaat over bepaalde 'verwachtingen' die jij aan hem had, is het wel belangrijk hoe duidelijk jij jouw verwachtingen ook aan hem duidelijk gemaakt hebt en aan wat jij hem vertelde over jouw gevoelens.

Het is best mogelijk dat iemand veeel uitspraken over liefde en een gezamelijke toekomst doet om ook daarover te horen of vanuit jouw kant je die gevoelens deelt... als daarover duidelijkheid uitblijft kan dat een grond zijn dat de liefde op een gegeven moment nalaat.
Natuurlijk, het is haar schuld, de onduidelijke kuthoer. Kom op man, je weet zelf dat er onzin uit je vingers kwam.

Samen neuken, willen dat iemand in jouw woonplaats komt werken, kan mij voorstellen dat je denkt dat er meer speelt. En dan opeens niets meer van je laten horen, dat rijmt natuurlijk niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176835909
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

eventjes kort vraagje;

Ik heb niet met zo veel woorden gezegd dat ik exclusiviteit wilde, maar het was hem wel duidelijk dat ik niet een hook up wilde. Het liep allemaal soepel en er waren geen redenen om aan te nemen dat hij niet serieus was. En ja die dingen die hij zei heb ik bevestigd (met het verschil dat ik het meende)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 11:58:05 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176836044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:22 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

en dat kan ook en dat is geen probleem. Maar dat gebeurd niet in drie dagen. Dus waarom dan wel die dingen zeggen en met iemands gevoel spelen. Ik vind het zelf echt heel laag. Maar goed.
Ja, dat kan ook in 3 dagen gebeuren, ineens helemaal hoteldebotel van iemand.
Overigens denk ik dan wel dat hij niet zo hoteldebotel van jou was als hij deed voorkomen, maar dat is wat anders.

Punt is; je verandert er niets meer aan, en zorg dat je er niet in trapt als blijkt dat het met die ander toch niets geworden is.
Maar goed, kan ook een ex van hem zijn die ineens weer aan de deur stond, en dat hij dacht "Mijn grote liefde, kom in mijn armen" en haar alles vergaf wat ze hem ooit geflikt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176836149
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is haar schuld, de onduidelijke kuthoer. Kom op man, je weet zelf dat er onzin uit je vingers kwam..
:? waarom dat gescheld?

ik weet niet waarmee jij je verder bemoeit, maar ik stelde vooral een vraag en heb heel vrij een mogelijkheid als optie aangegeven, zonder verder dom te gaan schelden of schuldigen aan te wijzen...

Mijns indziens zijn de grootste domkoppen mensen die heel voorbarig denken op basis van halve informatie gelijk wat te roepen over 'kuthoeren' of wel eventjes gelijk hun oordeel klaar hebben staan.

Feit is vooral dat w hier één versie hebben en in een relatie er gewoon altijd twee personen zijn en dat daartussen de communicatie moet kloppen....
dat lijkt hier sowieso al flink misgelopen te zijn, maar ik zou het dom vinden net te doen alsof daarbij de schuld altijd aan één zijde is.

tevens hou ik niet van die cliché gedachtes dat mannen in relatie enkel op sex uit zijn en vrouwen dat niet willen, of dat het 'verkeerd' zou zijn als een vrouw sex heeft in een relatie voordat ze getrouwd zijn
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_176836200
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat kan ook in 3 dagen gebeuren, ineens helemaal hoteldebotel van iemand.
Overigens denk ik dan wel dat hij niet zo hoteldebotel van jou was als hij deed voorkomen, maar dat is wat anders.

Punt is; je verandert er niets meer aan, en zorg dat je er niet in trapt als blijkt dat het met die ander toch niets geworden is.
Maar goed, kan ook een ex van hem zijn die ineens weer aan de deur stond, en dat hij dacht "Mijn grote liefde, kom in mijn armen" en haar alles vergaf wat ze hem ooit geflikt heeft.
Ik geloof dat hij inderdaad minder hoteldebotel was dan hij deed overkomen. Maar ik geloof niet dat hij in die drie dagen opeens iemand heeft ontmoet. En als dat wel zo is dan vind ik het alsnog niet nodig om zo afstandelijk te doen, iemand te ontvolgen gelijk, niet meer te reageren en alles. Maar goed blijkbaar ga ik anders met mensen op.

BTW ik weet 100% dat zijn ex niet bij hem op de stoep heeft gestaan. Hij heeft me wel is verteld dat ze niet meer op feestjes wil komen waar hij is. Nou ja het zal allemaal wel.
pi_176836235
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 11:51 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ik heb niet met zo veel woorden gezegd dat ik exclusiviteit wilde, maar het was hem wel duidelijk dat ik niet een hook up wilde. Het liep allemaal soepel en er waren geen redenen om aan te nemen dat hij niet serieus was. En ja die dingen die hij zei heb ik bevestigd (met het verschil dat ik het meende)
Maar hoe moest hij dat weten?
Kun je vertellen hoe en welke signalen je hem gegeven hebt...?

Niet enkel 'dat je hem bevestigde als hij iets zei of jou complimenten gaf, maar wat waren dan jouw verwachtingen en wat vond je nu van hem?

Dat jij vond dat hij 'dat allemaal wel moest begrijpen' betekent niet altijd dat zijn ervaring precies zo is als jij dat vond?

Als twee mensen contact hebben kan het altijd tot een mis-communicatie komen, dat lijkt zeker hir het geval te zijn.
(bv aangeven dat iemand je leuk vond 'omdat hij je foto's op instagram liked, vind ik niet overtuigend als teken dat de communicatie erg goed was')
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:11:24 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176836252
quote:
Hi,

Sinds augustus ben (of was dus) ik met een jongen aan het daten. We hadden contact vanaf mei. Ik ben een vrouw (27) en hij is 31.

Vorige week zondag zondag hebben we afgesproken. Dat was heel fijn zoals normaal. Er was geen vuiltje aan de lucht. Hieronder een aantal dingen die hij heeft gezegd:
- je bent zo leuk
- ik ben aan het solliciteren dus hij zei: misschien moet je een baan zoeken in xx (waar hij woont)
- i'm into you
- en bovenal zouden we gaan schaatsen binnenkort als date. En deed hij die zondag nog datum voorstellen

In de bus terug naar het station hebben we de hele tijd gezoend.

Toen opeens, een paar dagen later merkte ik dat hij anders reageerde en uit het niets zei hij dat hij niet meer geïnteresseerd is om af te spreken. Hij noemde de afstand als reden plots en zei dat die iemand anders heeft ontmoet (opeens?) en dat die wil kijken of dat wat kan worden. Hij deed super afstandelijk en ontvolgde me bijvoorbeeld ook gelijk op instagram, terwijl die een aantal dagen daarvoor al me foto's likete.

Het kwam voor mij dan ook echt uit het niets en ik snap er dan ook niets van. Bovenal vind ik het zo laf dat hij dit na zo lang contact en intimiteit via de app doet. Niet eens even bellen of in het echt zeggen. Ik zou hem heel graag in het echt willen spreken, gewoon om het af te sluiten. Daarnaast vind ik het niet netjes om zo met iemands gevoelens te spelen. Vooral omdat hij weet dat ik normaal niet veel date, dat ik nooit zo (vaak) intiem ben geweest met iemand als met hem. Ik heb afgesloten met een berichtje waarin ik heb gezegd dat ik het in ieder geval leuk vond om hem te ontmoeten. Maar goed daar heeft hij ook niet meer op gereageerd.

Ik voel me boos en verdrietig en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet dus ik wil dit even van me af schrijven en kijken hoe jullie hier over denken (overdrijf ik of is dit echt no go eigenlijk).Ik voel me nu namelijk echt net vuilnis.
Anoukje, ik ben een man. En ik geef jou groot gelijk. In je vraagtekens mbt zijn handelen, wat jouw gevoelens betreft en ik vind NIET dat jij overdrijft. Hij heeft je inderdaad niet netjes behandeld. Dusdanig "niet netjes" dat ik mij er plaatsvervangend voor schaam.

In jouw openingspost laat je genoeg van jezelf zien om jou te kunnen inschatten. JIj bent een goede meid, een zoals menig man graag zou willen. Daarom Amouk, ga svp niet denken wat heb ik fout gedaan, wat mis ik enz. Hij is gewoon een kl##tzak.

Een schrale (ja ik weet het, slechts schraal) troost:... die heeft jou echt niet verdient

En ik gun jou, en denk ook dat die er zal komen, een man met meer respect en empathie, voor een fijne relatie.

Kop op !!

:Y ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176836278
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:09 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Maar hoe moest hij dat weten?
Kun je vertellen hoe en welke signalen je hem gegeven hebt...?

Niet enkel 'dat je hem bevestigde als hij iets zei of jou complimenten gaf, maar wat waren dan jouw verwachtingen en wat vond je nu van hem?

Dat jij vond dat hij 'dat allemaal wel moest begrijpen' betekent niet altijd dat zijn ervaring precies zo is als jij dat vond?

Als twee mensen contact hebben kan het altijd tot een mis-communicatie komen, dat lijkt zeker hir het geval te zijn.
(bv aangeven dat iemand je leuk vond 'omdat hij je foto's op instagram liked, vind ik niet overtuigend als teken dat de communicatie erg goed was')
Haha dat van instagram bedoel ik niet zo, maar ik bedoel meer dat het kinderachtig is om dan iemand gelijk te ontvolgen alsof die gene nooit bestaan heeft.

Hoe hij dat moest weten is dat ik het letterlijk heb gezegd: ik date niet vaak, ik heb hem gezegd dat ik nog nooit intiem ben geweest zoals met hem (zo vaak etc.) en dat dat dus is omdat ik hem leuk vind.

Ik heb hem uit mezelf complimentjes gegeven, ook initiatief genomen om af te spreken etc.
pi_176836385
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:13 schreef anoukje1234 het volgende:
Haha dat van instagram bedoel ik niet zo, maar ik bedoel meer dat het kinderachtig is om dan iemand gelijk te ontvolgen alsof die gene nooit bestaan heeft.

Naja, dan is het voor hem wel gelijk duidelijk dat je niet met je laat sollen. Ik zou het gewoon doen.
Somebody that I used to know
pi_176836401
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:07 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij inderdaad minder hoteldebotel was dan hij deed overkomen. Maar ik geloof niet dat hij in die drie dagen opeens iemand heeft ontmoet. En als dat wel zo is dan vind ik het alsnog niet nodig om zo afstandelijk te doen, iemand te ontvolgen gelijk, niet meer te reageren en alles. Maar goed blijkbaar ga ik anders met mensen op.

BTW ik weet 100% dat zijn ex niet bij hem op de stoep heeft gestaan. Hij heeft me wel is verteld dat ze niet meer op feestjes wil komen waar hij is. Nou ja het zal allemaal wel.
Die heeft hij waarschijnlijk wel eerder ontmoet dan.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:26:06 #61
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176836428
Ik zou de eer aan jezelf houden, ook al stuurt hij nog wat terug. Het is gewoon zwak om iemand zo te laten zitten. Heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan.

Er kunnen 100e redenen zijn waarom hij dit doet. Feit blijft dat hij niet meer reageert, ondanks hij wel je berichtjes leest.
pi_176836477
Wat een lul. Sterkte
pi_176836554
quote:
Jup, vinden we raar. Een klote-streek zelfs.
"Pools are perfect for holding water"
pi_176836634
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Jup, vinden we raar. Een klote-streek zelfs.
Dit. Dat betekent niet dat het niet vaak gebeurt, want dat is wel zo. En het enige dat je er mee kunt, is ermee dealen en verder gaan met je leven.
pi_176836751
Na 8 maanden contact, mag je toch wel weten waar je aan toe bent. Bij de meeste mensen die ik ken is er dan gewoon al lang sprake van een relatie.

Maar goed, zie het maar als een wijze les voor de volgende keer. Dus je niet meer zo lang aan het lijntje laten houden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176836966
Hij is gewoon een lul imo. Daten, relatie, het maakt niet uit hoe je het noemt...als je zoveel met elkaar omgaat voor meerdere maanden dan is hij gewoon een lul als hij het niet voor elkaar krijgt om het tenminste face to face te bespreken. Een appje/mailtje? Wordt steeds normaler in deze samenleving, want ''veilig'' voor degene die het uitmaakt (geen tranen, geen gezeur.. - hun redenatie overigens), maar ik vind het zo kansloos. Voordeel als mensen het zo uitmaken en niet meer open staan voor verdere gesprekken? Je weet meteen dat je beter af bent, want zulke mensen wil je toch niet in je leven?

Kortom...geef hem niet meer van je tijd. Je leeft maar een keer. Neem even een paar dagen om goed te balen, te huilen en probeer daarna gewoon je gedachten te verzetten, hoe moeilijk dat wel niet is. Zo'n gast verdient die tijd eigenlijk helemaal niet.

Je kan je wel af blijven vragen waarom zijn gevoelens zomaar omsloegen, maar uiteindelijk koop je daar niks voor. Als hij zo makkelijk met je omgaat dan heeft hij nooit echt super veel van je gehouden imo.

Overigens zou ik ook bij volgende dates wel waarde blijven hechten aan bepaalde liefdevolle uitspraken. Er zijn een aantal knuppels op aarde die dat soort dingen roepen, om je in bed te krijgen, maar er zijn er ook die het echt menen. En het zal oneerlijk zijn om die gevoelens (als ze het uitspreken) niet serieus te nemen.

Sterkte!
pi_176836979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Anoukje, ik ben een man. En ik geef jou groot gelijk. In je vraagtekens mbt zijn handelen, wat jouw gevoelens betreft en ik vind NIET dat jij overdrijft. Hij heeft je inderdaad niet netjes behandeld. Dusdanig "niet netjes" dat ik mij er plaatsvervangend voor schaam.

In jouw openingspost laat je genoeg van jezelf zien om jou te kunnen inschatten. JIj bent een goede meid, een zoals menig man graag zou willen. Daarom Amouk, ga svp niet denken wat heb ik fout gedaan, wat mis ik enz. Hij is gewoon een kl##tzak.

Een schrale (ja ik weet het, slechts schraal) troost:... die heeft jou echt niet verdient

En ik gun jou, en denk ook dat die er zal komen, een man met meer respect en empathie, voor een fijne relatie.

Kop op !!

:Y ^O^
Dankjewel voor je reactie!

Ik weet dat het gewoon wat tijd nodig heeft om er over heen te komen en dat mijn gevoel voor hem moet slijten. Ik had het gewoon graag als volwassen mensen afgesloten, maar ja.
pi_176837128
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hij is gewoon een lul imo. Daten, relatie, het maakt niet uit hoe je het noemt...als je zoveel met elkaar omgaat voor meerdere maanden dan is hij gewoon een lul als hij het niet voor elkaar krijgt om het tenminste face to face te bespreken. Een appje/mailtje? Wordt steeds normaler in deze samenleving, want ''veilig'' voor degene die het uitmaakt (geen tranen, geen gezeur.. - hun redenatie overigens), maar ik vind het zo kansloos. Voordeel als mensen het zo uitmaken en niet meer open staan voor verdere gesprekken? Je weet meteen dat je beter af bent, want zulke mensen wil je toch niet in je leven?

Kortom...geef hem niet meer van je tijd. Je leeft maar een keer. Neem even een paar dagen om goed te balen, te huilen en probeer daarna gewoon je gedachten te verzetten, hoe moeilijk dat wel niet is. Zo'n gast verdient die tijd eigenlijk helemaal niet.

Je kan je wel af blijven vragen waarom zijn gevoelens zomaar omsloegen, maar uiteindelijk koop je daar niks voor. Als hij zo makkelijk met je omgaat dan heeft hij nooit echt super veel van je gehouden imo.

Overigens zou ik ook bij volgende dates wel waarde blijven hechten aan bepaalde liefdevolle uitspraken. Er zijn een aantal knuppels op aarde die dat soort dingen roepen, om je in bed te krijgen, maar er zijn er ook die het echt menen. En het zal oneerlijk zijn om die gevoelens (als ze het uitspreken) niet serieus te nemen.

Sterkte!
Bedankt voor je reactie! Ik weet dat het zonde van mijn tijd is. Ik had het gewoon graag volwassen afgesloten. Maar ja het is inderdaad makkelijk via de app, dan kun je de confrontatie uit de weg gaan. Het voel voor mij gewoon raar om na zo lang contact en de laatste deed waarop we zoenend afscheid namen elkaar nooit meer te zien. App is van deze tijd. Face to face had ik het liefst gehad maar bellen was ook prima geweest. In eerste instantie heb ik dat ook geprobeerd maar ja de beste man was natuurlijk te laf om op te nemen (en terug te bellen).

Ik wil ook niet meteen sceptisch worden als iemand nog lieve dingen zegt. Maar het wordt wel moeilijker. Ik bedoel als iemand de hele avond lachend tegen over je kan zitten en je zo lief doet, dan maakt het me wel 'bang' hoe erg je erg je je dus in iemand kan vergissen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:11:30 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176837143
Ja, zeker een teleurstelling voor je, hoe het gelopen en vooral afgelopen is. Laat je je er niet depri of cynisch naar mannen door maken.

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176837348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:10 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Ik weet dat het zonde van mijn tijd is. Ik had het gewoon graag volwassen afgesloten. Maar ja het is inderdaad makkelijk via de app, dan kun je de confrontatie uit de weg gaan. Het voel voor mij gewoon raar om na zo lang contact en de laatste deed waarop we zoenend afscheid namen elkaar nooit meer te zien. App is van deze tijd. Face to face had ik het liefst gehad maar bellen was ook prima geweest. In eerste instantie heb ik dat ook geprobeerd maar ja de beste man was natuurlijk te laf om op te nemen (en terug te bellen).

Ik wil ook niet meteen sceptisch worden als iemand nog lieve dingen zegt. Maar het wordt wel moeilijker. Ik bedoel als iemand de hele avond lachend tegen over je kan zitten en je zo lief doet, dan maakt het me wel 'bang' hoe erg je erg je je dus in iemand kan vergissen.
Ik snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan (hem loslaten en niet meer aan hem denken), daar is helemaal niks geks aan. Het is echter wel zo dat het sowieso iets makkelijker zal zijn om te doen, wetende wat voor persoon hij eigenlijk is. Hij is ook gewoon een lul. Laf. Maar uiteindelijk kan je het niet meer veranderen helaas. Hij is nou eenmaal zo en hij heeft jou nou eenmaal zo behandeld.

Iets voorzichtiger zijn met het geloven van bepaalde woorden kan ook helemaal geen kwaad. Je hebt uiteindelijk alleen maar controle over je eigen acties en gevoelens. Dat is ook meteen het enige wat je kan doen. Je eigen gevoelens uitspreken. Complimentjes geven, etc. Als iemand anders zo triest is om dingen te roepen zonder ze te menen...dan kan je tenminste wel jezelf aankijken in de spiegel. Jouw gevoelens waren echt. Jij hebt liefde een kans gegeven. En dan gewoon op zoek naar iemand die er ook zo in staat en die je het respect geeft dat je verdient. Hoe zonde zou het immers zijn als je een man niet meer serieus neemt....terwijl hij het echt zo voelt? En hij zich daardoor afgewezen voelt? Dan wordt het jouw ''schuld'' dat het niks is geworden. Laat het niet zover komen dat hij (je ex) je dat ook nog eens ontneemt :)
pi_176837516
Mannen liegen. Zo simpel is het helaas.
pi_176837748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:30 schreef Slacentrifuge het volgende:
Mannen liegen. Zo simpel is het helaas.
Dat is wel een beetje kort door de bocht. Sommige mannen liegen, sommige vrouwen liegen.
pi_176838033
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:42 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje kort door de bocht. Sommige mannen liegen, sommige vrouwen liegen.
Precies. Mensen liegen. Denk dat dat het antwoord op je vraag is.
pi_176838523
Iew zoenen in de bus. Er zitten nog meer mensen bij hoor :r
5 Ferrari's op videoband!
pi_176838629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Dat is niet wat ik dacht, meer van hoe oud zijn jullie nou?

Verder, sukkel eerste klas zo te horen. Geen seconde meer aan die gast verspillen en verder gaan met je leven. Óók als hij straks met hangende pootjes zich weer bij je meld.
pi_176838654
TS, wat ontzettend kut voor je. Je hebt groot gelijk, dit is totaal geen stijl van hem.

Toch wil ik je vragen om even goed na te denken.
Ik wil zijn gedrag absoluut niet goedpraten, maar voordat we allemaal meteen de aanname doen dat het een enorme klootzak is; denk je dat er enige kans is dat hij bindingsproblemen heeft?
Het is niet ongehoord dat mensen het op deze manier laten afweten omdat ze een vorm van bindingsangst hebben namelijk.
Maar let er dan wel op dat je hier geen ja op zegt omdat je graag wilt dat dat het antwoord is.

Mijn advies is; neem jezelf in bescherming. Probeer hem uit je hoofd te zetten en zoek geen contact met hem. Als het inderdaad een hufter was dan hoor je nooit meer wat van hem en dan kun je daar je antwoord uit halen.
Ik doe mijn best.
pi_176839030
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:21 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik dacht, meer van hoe oud zijn jullie nou?

Verder, sukkel eerste klas zo te horen. Geen seconde meer aan die gast verspillen en verder gaan met je leven. Óók als hij straks met hangende pootjes zich weer bij je meld.
Hahaha nou ja we hebben elkaar heus niet allemaal afgelebberd hoor. Besides het was laat en er was verder niemand in de bus
pi_176839048
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:23 schreef Woutjeh het volgende:
TS, wat ontzettend kut voor je. Je hebt groot gelijk, dit is totaal geen stijl van hem.

Toch wil ik je vragen om even goed na te denken.
Ik wil zijn gedrag absoluut niet goedpraten, maar voordat we allemaal meteen de aanname doen dat het een enorme klootzak is; denk je dat er enige kans is dat hij bindingsproblemen heeft?
Het is niet ongehoord dat mensen het op deze manier laten afweten omdat ze een vorm van bindingsangst hebben namelijk.
Maar let er dan wel op dat je hier geen ja op zegt omdat je graag wilt dat dat het antwoord is.

Mijn advies is; neem jezelf in bescherming. Probeer hem uit je hoofd te zetten en zoek geen contact met hem. Als het inderdaad een hufter was dan hoor je nooit meer wat van hem en dan kun je daar je antwoord uit halen.
Ik heb geen idee of hij bindingsangst heeft, en zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten weten. Ik had niet dat idee maar ja zo lang hij niet praat zou ik er nooit achter komen denk ik ;)
pi_176839061
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:36 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of hij bindingsangst heeft, en zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten weten. Ik had niet dat idee maar ja zo lang hij niet praat zou ik er nooit achter komen denk ik ;)
Ik praat wel.
pi_176839109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:37 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik praat wel.
haha ja dat merk ik
pi_176839120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:38 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

haha ja dat merk ik
O+
pi_176839136
Die heeft een ander, dit was gewoon gevalletje spreid je win kansen, die date met meerderen en nu heeft hij een keus gemaakt en loost de overtollige bagage.
pi_176839142
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:36 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Hahaha nou ja we hebben elkaar heus niet allemaal afgelebberd hoor. Besides het was laat en er was verder niemand in de bus
Blijft een openbare ruimte waar je je respectvol hoort te gedragen.
pi_176839172
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:39 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Blijft een openbare ruimte waar je je respectvol hoort te gedragen.
Nouja, af en toe een kus kan best. Maar uitgebreid tongen ofzo, nee.
pi_176839226
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:41 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

haha mensen mensen , ik bedoelde er gewoon meer gezegd mee te hebben dat die toen niet afstandelijk deed. Niet dat we uitgebreid aan het tongen waren in de bus. maar goed dat is ook een heel ander onderwerp ;)
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:44:09 #86
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176839232
quote:
In de bus terug naar het station hebben we de hele tijd gezoend.
Hoe oud was je nog eens?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:44:32 #87
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_176839243
Ben alweer te snel zie ik :D
pi_176839288
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:41 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Affectie toon je maar thuis, niet in openbare ruimtes waar ook anderen zijn.
pi_176839359
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:46 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Affectie toon je maar thuis, niet in openbare ruimtes waar ook anderen zijn.
Niks mis met een beetje vingeren in de trein.
pi_176839367
Trouwens, Jiggy (zie link naar topique) is sinds kort ook vrijgezel..... O+

R&P / Vriendin vreemdgegaan, heeft een ander

Hier wordt heel meelevend gedaan met Anoukje, maar met Jiggy niet. Alleen omdat hij man is.
pi_176839404
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:49 schreef C.L.Werner het volgende:

Hier wordt heel meelevend gedaan met Anoukje, maar met Jiggy niet. Alleen omdat hij man is.
dat is inderdaad oneerlijk.
  Vis een optie? dinsdag 30 januari 2018 @ 15:07:06 #92
70532 loveli
N
pi_176839735
quote:

En omdat Anoukje niemand wil meppen.
crap in = crap out
pi_176840041
quote:

Heeft meer met het gedrag van Jiggy te maken, vermoed ik zo.
Ik doe mijn best.
pi_176840592
Ts, je bent een vrouw van 27, gedraag je daar ook naar. Jouw verhaal klinkt alsof het door een meisje van 15 is geschreven. Ohja een man van 31 is geen jongen meer.
pi_176840631
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:50 schreef thekolere het volgende:
Ts, je bent een vrouw van 27, gedraag je daar ook naar. Jouw verhaal klinkt alsof het door een meisje van 15 is geschreven. Ohja een man van 31 is geen jongen meer.
hoezo vind je dat klinken als ik vragen mag?
pi_176840741
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik vind dit nogal puberaal inderdaad. Misschien dat het daarom ook wel op een puberale manier weer is 'uit' gemaakt.

Het is ieder geval duidelijk dat de communicatie niet echt goed was tussen jullie beiden en hij komt met zulke statements en jij doet er niks mee.
pi_176840807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik vind dit nogal puberaal inderdaad. Misschien dat het daarom ook wel op een puberale manier weer is 'uit' gemaakt.

Het is ieder geval duidelijk dat de communicatie niet echt goed was tussen jullie beiden en hij komt met zulke statements en jij doet er niks mee.
Ja het is puberaal i know.

Wat bedoel je met 'hij komt met zulke statements en jij doet er niets mee' als ik vragen mag
pi_176840831
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als ze net 2 weken aan het daten waren, dan ja.
Maar na 6 maanden verwacht je dit soort onzin toch niet meer? Ik kan me goed voorstellen dat TS zich hier rot om voelt en nog met veel vragen zit.
Ja, je kunt haar naïef noemen, maar dat heeft in deze zin meer te maken met het feit dat ze dit nog niet eerder heeft meegemaakt. Daar is niets mis mee, enkel beter voor TS dat ze dit niet op een jongere leeftijd heeft hoeven ervaren.
Ik doe mijn best.
pi_176841194
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:02 schreef anoukje1234 het volgende:

[..]

Ja het is puberaal i know.

Wat bedoel je met 'hij komt met zulke statements en jij doet er niets mee' als ik vragen mag
(ook wel leuk hoor, hihihi. Tenminste als je heeeeel erg verliefd bent.)

Statements zoals:

quote:
Waarom vraag je aan hem dan niet hoe hij denkt dat te gaan plannen en wat hij er zoal voor over heeft om dat te doen.

quote:
Waarom vraag je dan niet aan hem of hij het andersom dan niet wil doen en of dat hij er voor over heeft?

quote:
Waarom hij dan niet vaker langskomt als hij dit zegt en graag vaker bij je is.

quote:
Vraag hem binnen welke tijdsbestek hij dat wil gaan doen en hoe hij dat voor zich ziet.

quote:
Wat vind hij er dan zo fijn aan?

quote:
- i'm into you
Bullshitmeter als iemand dit zo zegt maar nog nooit het heeft getoond. Had hem gevraagd waar dat dan zoal uit blijkt in zijn ervaringen. 'Elke dag aan je denken' is geen antwoord.

quote:
Ik snap niet dat je dan nog steeds in die date fase zat na 8 maanden.

Heb zelf een idee dat hij al die tijd gewoon een relatie gehad heeft. Ik zou je wel laten testen op SOA.
pi_176841405
quote:
zei dat die iemand anders heeft ontmoet (opeens?) en dat die wil kijken of dat wat kan worden
Hij heeft je het antwoord al gegeven, je bent niet door de selectie gekomen. Wat hij tegen jou zegt qua "lieve dingetjes" zegt hij tegen die andere chick ook. Dat zijn zulke standaard laagdrempelige pauper zinnetjes.

En ik kan je met bijna 100% garanderen dat hij die andere griet fysiek lekkerder vindt.

Als die griet echt bestaat, heeft ie geen enkele reden om met jou nog contact te houden momenteel want dat geeft alleen maar onnodige cock block drama.

Hij is gewoon chickies aan het uitproberen.

Dus of je pride slikken en doorgaan of steen door ze raam en doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')